Raskaaksi 2014

Ja koitan tosiaan olla stressaamatta, kun ollaan niin alkuvaiheessa yrittämisen kanssa. Tuun hulluksi, jos rupeen liikaa asiaa pähkäilemään jo nyt. Mutta kivahan se tietty ois, jos tän vuoden puolella matkalainen mukaan tarttuis. Meidän 12vee esikkokin alkaa pikku hiljaa olla sinut ajatuksen kanssa, kun oli varastosta kaivanu jonkun vanhan vauvaopuksen ja toi sen mulle luettavaksi :D
 
Diku. Niin hmm... on mulla vielä yksi raskaustesti kaapissa ja ovistesti tälle päivälle viel, aamullahan mie tilasin niitä lisää varmuuden vuoksi jos tässä ne menkat ei ala tulemaan eikä viivoja r-testiin :wink
Jos ei torstaihin mennessä ala niin testaan sit seuraavan kerran mahdollista raskautta.

Tämänpäivän luulotautisen oireet kp29/???: Tukkoisuus, heikottaa ja erikoinen (raudan (?) maku suussa (väsyttää ja univaikeuksia) :rolleyes:
 
Pikainen omanapa: Ukon kommentti kun tuli töistä, miten sun maha tuolleen pullottaa ja tissithän tulee rintsikoista ulos :grin Mä jotenki oon skeptinen (en todellakaan tiedä miks), prosessoin varmaan sitä kkm jollain tavalla, et jos sitä raskaana on et toivottavasti ei menis taas kesken.
 
Etsijä, mulla oli raskausoireina ennen plussaa nuhanen olo, ei flunssanen mutta nenä piti niiskuttaa, maha sekaisin muutaman päivän, väsymys, muita oireita ei ollut. Hyvältä kuulostaa sun oireet :)
 
Myyh ja Gatusa. Mul oli samat oiree ennen keskenmeno raskautta, mutta mutta... en voi uskoa todeksi vielä joten heitän edelleen luulotaudin piikkiin :wink Mulla on aika mahtava mielikuvitus toisinaan. Vaikka toivon ettei tämä ole sitä. Toivotaan myyh teillekin parasta:Heartred

Lissufin. Toivotaan toivotaan että plussa sulle napsahtaa :Heartred:Heartred:Heartred
 
Olihan se pakko varuiks käyä ostaa apteekista se apteq testi :rolleyes: varuiks vaan jos vaikka ei perjantai aamuna kusti polje. Aivan sika hintanen oli muuten cb:n ovistestit 10kpleen paketti yli 40e :eek: RIISTOHINTAA
 
lissufin: oijoi..sulla on jännät paikat :) mä niin toivon sulle sitä plussaa :Heartred tissit mullakkin turpos,mutta kipu niistä hävisi plussan tietämillä muutamaksi päiväksi,mutta palasivat sitten :grin Olen samaa mieltä noista CB ovistesteistä..pelkkää rahastusta kyllä. Sulla sentää ol 10kpl siin paketis. Mulla oli seittemän ja 38,90 makso :confused: Mulle tuli kans haaleista haalein plussa apteekin omalla dpo 10 jota pidin aluksi viivanpaikkana :grin Mutta dpo 11 tuli sitten silmin nähtävä himmeä haamu jota ei tarvinnu tihrustaa enää.

Etsijä: Sun oireet kyllä kuulostaa niin lupaavilta :wink Mä oon sitä mieltä,että kyllä se plussa taitaa tulla! tsemppiä:Heartred

Gatusa: Kiitos,onhan se hienoo jos onni hehkuu ruudunkin läpi :p Juu,mulla oli se ultra 6.5 eli piakkoin. Kyllä täällä sormet ja varpaat ristissä on,että sieltä löytyis se ihmisen alku ja sykkivä sydän. Hahahahha...lypsylehmä :laughing002 ei tosiaan noi miehet näytä laittavan pahakseen kun tissit turpoo!! Mut sitten ne reppanat ei vaa tajuu miks niihin ei vois koskee. laughing7 "ei ne ny niin kipeet voi olla" nii-i,helppo niitten on sanoo joo.. kokeilis kantaa näitä nytkin päivän tai pari. Ei tulis mittää :grin
 
nimenomaan iines, kokeilisvat ite kantaa näitä etenki sillo ku on raskaana ja kokeilis raskaana oloa itessää oireinee kaikkinee ja kaupan päälle viel synnytys :) mulla on vähä enne sua toi ultra ku mulla jo perjantaina ja lääkäri sano kuulemma ukolle et perjantain käynti onkin ilmainen erittäin positiivinen yllätys :) eli onko mun tarkkailukäynnit siellä jatkossa sit ilmasia kenties se vasta oiski jotai ja jos joka tai joka toinen viikko pitäs käydä ni mikäs siinä :)
 
Täälä tuntuu olevan monella jännät ajat meneillään..Pidän peukut ylhäällä ja puhallan plussatuulia et mahdollisimman moni plussaa.. :)

on. kp.22/27-46 todella laimeeta juilintaa välillä mut turvotus on kauhee...tää oma mieli on kyl niin kumma kun ailahtelee jatkuvasti..välillä ajattelen et oisko kumminkin käyny tärppi mut hetkessä tuntuu taas et ihan varmasti oltiin myöhäs... no reilu viikon päässtä sen sit näkee jos ei äitienpäivään mennes oo tätii tullu ni täytyy alkaa testailee...
 
Mulla tuli ovistestiin tänään tällänen, yhtään en muista pitikö noiden viivojen olla yhtä vahvat, eli mitä mieltä ootte? :D nyt olis kp 8, eli en ainakaa uskois tota vielä plussaks? Paitsi jos nyt on joku megalyhyt kierto :eek:
 

Liitteet

  • 1398796189860.jpg
    1398796189860.jpg
    32.7 KB · Katsottu: 84
Voi kakka sanon minä! Menkkajomotukset alkoi tänään ja vissiin limatkin alkaa runsastuu. Eli ovis tod näk viim viikonloppuna, pahoin pelkään että jo torstaina tai perjantaina, just ku mies töissä. Mä en ala:smiley-angry019

Että näinkö tässä menee tääki kierto ohi ja superlyhyenä, wtf :smiley-angry017
 
Dawwe.No voi pöh... :sad001 mä niin kyllä tiädän ton tunteen kun ei pääs hyödyntämään..meillä menny kans kiertoja just ohi ja pelkään et meni tääki..mut tästä kierrost en oo varma.Toivon et ovis olis sulla myöhemmin et pääsisitte sen hyödyntään...tsemppiä..
 
Lissufin, mä jännitän sun puolesta! Tsemppiä piinailuun! :)

Ja tsempit muillekkin piinailijoille ja plussia sekä ovis- että raskaustesteihin!!

On. Täällä järkyttävä vuoto jatkuu edelleen, saa nähdä miten pitkään. :confused: Mieli on ollut onneksi melko tyyni tän asian suhteen. Lukuunottamatta viime yötä jollon tuli kauhea paniikki että mitä jos tän joutuu käydä useamminkin läpi tai jossei enää oikeasti saadakaan lapsia. Mutta siis oikeesti mitä mä sellasesta vielä stressaan justhan tämä tapahtu!? Mietin myös sitä parin kierron väliin jättämistä mutta......enpä tiedä :rolleyes:
 
Kaikille hurjasti plussatuulia niin ovikseen kuin raskaustesteihinkin. Aika monella kyllä vaikuttais oireiden pohjalta tärpänneen. Jos väitetään odottavan ajan olevan pitkä raskausaikana, niin kyllä uuden kierron odottaminen on vielä pidempi, silloin kun on vauvahaaveita. Ja miksei aika vois kulua nyt, että tulis ne ekat menkat, niin pääsis hommassa alkuun. Ensi viikon loppupuolella/seuraavan alussa pitäis teoriassa ainakin olla jo uusi kierto menossa. Se on sitten toinen juttu, miten sekaisin kierto on keskenmenon jäljiltä. Ovistuntemukset oli kyllä aika lailla paikoillaan.

Mandah: mulla oli hiukan samoja fiiliksiä muutama viikko sitten. Miehellekin totesin, etten tiedä, haluanko enää lapsia. Kummasti se mieli vaan muuttui muutaman päivän sisällä. Nyt lähinnä ajattelen, että haluan mahdollisimman pian yrittää uudelleen, mutta toisen keskenmenon tullessa, en enää halua uusia pettymyksiä.

En ikinä osannut kuvitella, miten rankka asia tämä (km) olisi itselle. Mut onneksi henkinen toipuminen etenee koko ajan. Ensimmäisen viikon ajan itkin päivittäin (enkä normisti oo ollenkaan mikään viuraajatyyppi), seuraavalla viikolla enää joka toinen päivä. Nyt ehkä kerran viikossa tulee tunteet pintaan. Pystyn puhumaan asiasta ihmisille, ihan vieraammillekin ongelmitta ja avoimesti. Mutta tänään eräs tuttava kuultuaan tuli antamaan tiukan lämpimän ja pitkän halauksen, murruin aivan täysin. Ja se tuntui ihan älyttömän hyvältä ja helpottavalta. Voi kun maailmassa olisi enemmänkin tuollaisia ihmisiä, jotka vaistoavat, mitä toinen ihminen tarvitsee, vaikkei tämä sitä itse tiedostaisikaan. Samalla hän kertoi omasta km-taustastaan ja samoin eräs toinenkin läsnä ollut. Näiltä ihanilta naisilta opin, ettei kannata edes yrittää unohtaa. Tämä toinenkin on asiaa kantanut sydämessään noin 50 vuoden ajan. Tästä sain uutta voimaa, intoa ja päättäväisyyttä tähän yrittämiseen. Ja taas tuli itku :') tsempit siis kaikille kohtalotovereille uuteen nousuun :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Tuun huomenna paremmin keskustelemaan mutta nyt tulin vain kertomaan että hälytin miehen kotiin ja nuo kaksi viivaa tuli hyödynnettyä :-D testaan vielä huomenna ainakin tuliko vielä vahvempi. Hirveä tuo närästys piti ottaa panadol ja maitohappoja kun ei ollut muuta.
 
jännittää lauantai... tuleeko tätyli... nyt dpo 10 huomen 11 joku vois jo saadakkii viivoja 2kpl... mulla ei oloja mihinkään suuntaan... seesteinen olo... eipä oo muuten ollu aikoihin... ehkä nännit vähän tummemmat ku eilen noista mun ketun nokista nyt ota itään selvää... onko ne rinnat ollenkaan... vasta en 5 pv vois myös tulla tätyli ku viimeksi oli kierto 36 päivää... jääkö 34 päiväseks vai... saa nähdä. odottavan aika on pitkä

kiwibird: oliko miehelläs joku tärkeeki juttu kesken? tsemppiä. ei tulis mun mies jos sanois että ala tulla heti!!! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top