Raskaaksi 2014

Myyh: Mä käytin noita Lugesteroja kaks kiertoo ku tärppäs :) Laitoin ne suoraan emättimeen 1 aamulla ja 2 illalla. Ei mulla tullut kuin tissit ihan älyttömän kipeiksi. Muita oireita kehittelin päässäni :grin toivottavasti sä pääset vähällä. Ja mulla ne tasoitti kierron paremmin kuin terot. Söin kyllä ennen lugeja yhen primolut kuurin joka jätti kierron 27 päiväiseksi. Lugeilla 34 mutta sekin siksi,että aloitin ne vastoin lääkärin määräyksiä vasta kun olin oviksen bongannut. Ne olis pitänyt ohjeen mukaa alottaa kp 15 :p alottaminen venyi n. 4- päivää muuten ois kierto saattanut ollakkin 28-30

Pampero: Mä pyörin tuolla joulukuisissa ja sitten siellä Raskaaksi 2014 ketjussa plussanneet <---tai joku tollanen :grin joo,niin taitaa mennä tuo LA tollee just ku sanoit :) Kyllä pitää ihan yksityiselle mennä varhaisultraan. Hyvä kun täällä pienellä paikkakunnalla on ees neuvola :p Mutta onneksi löytyy jopa kaksi yksityistä lääkäriasemaa. Gyne vaan on paikalla aika harvoin
 
Muokattu viimeksi:
Iines; missä vaiheessa kiertoa aloitit Luget? Mun pitää vielä huomenna soittaa lääkärille ku en muista varmaksi. Se vissiin sano että kaks päivää sen jälkeen ku ovis testi on positiivinen. Mun pitää laittaa aamulla yks ja illalla yks eli 400 mg vuorokaudessa.
 
Myyh: lisäilinkin tohon äskeseen tekstiin,että ois pitänyt alottaa kp 15 mutta ovis ei ehtinyt tulla joten vastoin määräyksiä aloitin ne vasta oviksen bongattuani :) eli ekalla kierrolla ovisplussa kp 16 luget kp 19 tokalla kierrolla ovisplussa kp 17 ja luget kp 19 aloitin tokalla kierrolla luget 2-päivää oviksesta kun en halunnut venyttää kiertoa liian pitkäksi :) plussa tuli sitten tokalla kierrolla...
 
dawwe: kyllä määki täällä olen viel jonkun aikaa enkä mä tuttui hylkää.. luulen näin kun ei tunnu yhtään miltään missään... eipä kyllä ekassakaan...

iines: sä oot onnellinen! :D nään sellasen hymyn sun kasvoilla ku kirjoitat näitä (vaikka koskaan en ole sua nähny enkä tunne)... oonkohan yhtään oikeassa? :D tuli vaan sellanen tunne :) säkö sitä oloa ihmettelit ettei oo mitään... kuule ei ollut muullakaan.. ihmettelin vaan kun ei pussikeitto dietti ja liikunta laihduta vaan lihottaa. kaikki housut tuntu tosi pahalle jalassa. yöllä oli pakko nukkua ilman housuja kun vyötärö kiristi vaikka oli löysät housut. yö vuoron jälkeen kun lähdin kotiin tuli sellanen eto ja yökötys mut luulin että oon polttanut liikaa tupakkaa... sit vasta kun menin kaverille kylään jonkun ajan päästä ni ei maistunut siideri, en voinut sietää korkkareita ym. ajattelin tehdä testin huvikseen ja positiivinen oli 6+ jotain oli viikkoja :) 9+3 kävin eka ultrassa. ja apteekin omalla testasin ja heti pärähti vahva viiva!!!

gatusa: sulla on sit linkki asiaan ku asiaan :) pitääpä lukea. tänään just hirveitä puun runkoja vetelin maan alta käsin pois että pääsee jyrsimen kans muokkaamaan tuota maata... hiekkaa me ajateltiin sotkee siihen ja kalkitaan... mitähän muuta.. oon kuullu kans ettei tuu oikein menestyy.. olis hyvä saada ihanteelliseks ettei liian kuivakaan olis :)

myyh: hui kaks foliikkelia :) mieti nyt... siinä olis vipinää kun kaksoset tulis! onnee ovisteluun, tää on nyt sun varma kierto!!!

etsijä: onko sulla sellasia niitä enkeli energia lahjoja ym. mulla ei oo, mutta oon ollut varovaisen kiinnostunut noista. lorna byrnen luennolla käynyt ja oliko se nyt muistaakseni reiki hoidossa... ennustajallaki kävin mutta usko meni siihen hommaan.

hmm. mitähän muuta... ei yhtään mitään oloja.. tapahtuisi nyt jotain...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky87. Teen reikihoitoja kyllä ja aurassani näkyy parantajan värit, vaikeista ahdistuksista olen päässyt yli vain ja ainoastaan näillä välineillä mitä eteeni on tuotu, erilaiset hoidot, kirjat jne. Olen saanut tutustua mahtaviin ihmisiin tällä polullani, koska se mitä säteilemme, sitä saamme ja näin ne oikeat ihmisetkin tulevat rinnalle.
Ennustaa ei voi yksinkertaisesti koskaan täysin varmasti koska elämä muuttuu kokoajan valintojemme myötä, joitain asioita tietenkin pystyy näkemään mutta usein ne ovat sellaisia tapahtumia mistä on sopimukset tehty jo silloin aikoinaan :wink

:Heartred:Heartred:Heartred

Kp 28/28 Sitten mä tajusin eilen että kp voi olla jotain muutakin apua! :grin
Minullahan alkoi vuoto 28 päivää sitten, mutta lääkkeet tyhjennykseen sain vasta su-ma yönä, eli laskenko mä sittenki kierron sen mukaan, siinä tapauksessa se olisi kp 21/28 mie nakkaan kohta kuikkaan koko kalenterin :grin

Olot jatkuu, mahassa tuntuu ja tutisee, rinnat on turpeat :rolleyes: *elättelee toiveita*
 
ImageUploadedByVau Foorumi1398745433.483579.jpg


Tälläistä näytti :sad001 joku varmaan yritti kiinnittyä kun haamulaisia sain mutta ei onnistunut. Osaatteko sanoo kuinka pian kuukautisten pitäis alkaa? Toivotaan ens kierrosta parempaa tuuria..




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos vain Myyh ja kaikki muutkin. Ehkä jo vähän uskallan sitten osallistua keskusteluun vaikka ei olla vielä yritystä aloitettukaan :) Jokaisia menkkoja odotan kuin kuuta nousevaa, sillä ne tuo mut lähemmäksi syyskuuta jolloin lähtee reseptin viimeinen rengas käyttöön. :wink

Myyh: Kuulostaa lupaavalta sulle tämä kierto, kun on tuplamahikset :) Ehkä sut palkitaan kaksinkertaisesti ja saatte kaksoset kyytiin :p

Pahoittelut PepeXXL :sad001 Testailitko jo aikaisessa vaiheessa vai oliko menkat jo myöhässä?

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Etsijä: alkoiko sulla voimakas vuoto 28 pv sitten? menkkoihin verrattava vuoto? En nyt varmaksi osaa sanoa mutta mulle lääkäri sanoi että kp 1 on ensimmäinen vuotopäivä. Sulla oli raskaus pidemmällä niin saattaa hyvinkin venyttää kiertoa ja olet saattanut ovuloida myöhemmin. Teitkö ovulaatiotestejä? Mullakin tulee nyt ovulaatio myöhemmin kun normaalisti vaikka oli ihan alkuraskaus.
 
Pepe :love022 mulla digi näytti ei raskaana ku testasin pari päivää ennen ku menkkojen ois pitänyt alkaa ja tikkitestit näytti haamua. Sinä päivänä kun oli myöhässä paivän niin digi näytti raskaana 1-2. Onko sulla menkat myöhässä?

Mutta keskenhän se mullakin sitte tuli pari päivää siitä kun digi anto positiivisen. Se just on ikävä kun aikaiseen testaa niin näkyy sitte ne pienet yrittämisetkin. Saa nähä miten sitä ite malttaa ootella reilusti siihen päivään ku menkkojen pitäis alkaa.
 
Larissa, mun kierto heitellyt pillereiden lopettamisen jälkeen (elokuu-13) 31-54 ja viime kierto oli tuon 31 niin testasin sen mukaan tai Ekan testin tein kp32 jolloin näin vain ihan tarkkaa katsottuna mutta tulkitsin sen Negaksi j sitten kahden päivän päästä testasin haamun josta kuvan tänne ketjuun laitoin. Ja nyt sitten eilen vielä samallainen haamu ja tänään tuo nega :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh, tossa larissalle laittamassa vastauksessa löytyy sulle myös vastaus. Ja tosiaan ovulaatiosta ei tietoa koska ollut kun tämä kierto oli tarkoitus olla ajattelemati mitään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh. Alkoi joo silloin vuotamaan mutta tosiaan koska paikat ei auenneetkaan että vuoto pääsisi kokonaan valloilleen lääkittiin mut sairaalassa vasta sitten su-iltana. Ovistestit on olleet käytössä mutta niihin ei ole plussaa tullut, haaleita viivoja vain ja neki vähän oudosti!

Ihmeellinen on naisen kroppa.
 
PepeXXL, pahoittelut negatuloksesta :sad001 Mun tapauksessa meni siis 10 pvää ekasta plussasta (digi "raskaana1-2") kun sain testiin tuon "ei raskaana" ja itse asiassa samana päivänä alkoi vuoto. Mulla oli tuossa ollut tiputteluvuotoa 7 päivää, ehti loppua pariksi päiväksi, mutta sitten tosiaan tuli runsaana samalla kun tuo "ei raskaana"-tulos.

Tsemppiä uuteen kiertoon! Mä otin "rennommin" tuon kierron jälkeen ja niinpä vaan tärppäsi heti uudelleen! Ja nyt ei mitään vuotoa, testit vahvistuu ja luotto on kova että loppuun asti päästään :) Toivottavasti sulle käy samoin!

Larissa, tervetuloo tännekin! :) Mäkään en tänne enää kuuluisi, mutta jotenkin sitä tahtoo jännätä muiden mukana ja päästä kiinni niihin uskomattomiin onnen tunteisiin mitä se plussatulos saa aikaan! :Heartred

Myyh, Oispa tämä nyt se Teidän kierto! :Heartred Tuo ajoissa testaaminen ja sen välttäminen on kyllä haastavaa. Suosittelen unohtamaan kokonaan ne "herkät" testit (vahvuus 10). Turhaa stressaa itseään onko vai eikö viivaa :) Minä jatkossa (joo, lisää lapsia :rolleyes:) käyttäisin vaan niitä 25-vahvuisia. Silloin pitää jo jonkin verran olla hormoonia veressä että näkyy, eivät siis ihan pienestä herätä toiveita. Sitten vaikka digillä varmistelee, senhän vahvuus on myös 25. ja sitten vaan rohkeesti se tikku sinne roskiin jos ei viiva alta 5min piirry ja seuraavana pvänä uutta! :) Tässä nykyisessä raskaudessa ehdin pari negaa tekemään ennen plussaa. Sitten kun sain tuon plussan, niin kaivoin niitä vanhojakin roskista.... :rolleyes: yhdessä oli ehkä jotain viivantapaista jo nähtävissä. Onneksi olin kuitenkin heittänyt sen roskiin silloin testipvänä enkä jäänyt viivoja tihrustamaan, turhaa stressiä olis siitäkin tullut taas päiväksi.

Aattelin lisätä tähän vielä kuvan noista mun testeistä. Voi sitten miettiä kun on aika tulkita niitä omia viivoja :wink Noi on tietysti vähän erilaisia tässä kun ovat kuivuneet... Testi siis pregchek 25-vahvuus. Dpo13 saatu digillä "raskaana1-2" ja dpo18 "raskaana2-3" :)

View attachment 2165 View attachment 2165
 

Liitteet

  • IMG_1760 (800x600).jpg
    IMG_1760 (800x600).jpg
    91.4 KB · Katsottu: 97
Kiitos sandy :) ja onnea sinne ja toivottavasti pian munkin testit näyttää samalta kun sun :wink kumpa nyt ensin alkais kuukautiset pian!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heipsan !!

Onnea kaikille plussanneille!!! JA tsemppiä teille varhaisultraan jotka sellaiseen menee, toivotaan että siellä ne pienet sydämet sykkii ja kaikki ois hyvin !:Heartbigred

Pahoittelut km:n kokeneille, ei muuta kun uuteen nousuun ja toivotaan parasta että seuraava pysyy kyydissä loppuun saakka ! :Heartpink Myös tädin kohdanneille paljon :Heartblue:Heartblue:Heartblue toivotaan että tää seuraava kierto vie meidän odottajien puolelle :wav

ON: Kp 16, digi ovistesti anto tyhjän naaman.. vessassa käydessä huomasin kuitenkin jotai verensekaista limaa, ei tullut kun pyyhkiessä sen kerran, ei muuta kun mies tuli töistä nii peittoja heilutettiin - teki kyllä mielikin :taunt014 ja tänään siis kp 17 ja digi ovistesti näytti hymynaamaa !! Kun mies tulee töistä nii heilutellaampa vielä peittoja vähän lisää :happy093 mutta mikäs toi eilinen verensekainen limajuttu mahto olla....??? :help Entäs nyt kun sain digiin hymynaaman nii pitäsikö mulla sitte tädin tulla n. 14 päivän kuluttua jos on tulakseen??? Siis että se vuoto alkaa, ettei tää voi sitte huijata sillee että ei vuotoo kuulukkaan enkä rskaana olisikaan kun kerta se ovis plussa tuli ?! Mulla siis vähä epäsäännölinen kierto ollut, ekat menkat vasta synnytyksen jälkee oli ja en tiiä mitä on odotettavissa.. :D Pelkän vaan että kerto venyy ja venyy eikä ovista siltikään tapahdu eikä tätikään tuu ku joskus vuonna nakki.. Noooh, mahaa on vähän juilinu eilen ja tänäänki, joten ei muutakun odotellaan.. niin ja täällä joku kyseli ikää jossai vaiheessa nii täällä ollaa 24 ja kaks lasta löytyy, (esikoinen pian 4 ja nuorimmainen 1) vielä se kolmas (todennäköisesti viimeinen) ois haaveissa.. :Heartred

PLUSSA TUULIA KAIKILLE ....:Heartbigred :blob1
 
pahoittelut negasta pepexxl, inshaAllah saat menkat pian mutta jos kokeilitki liian aikasin eikä menkkoi näy ni sit vast uudestaa kokeilet digillä, jos näyttää negaa ni voit pyytää lääkäriltä vaikka sit hormonikuurin tarvittaes että saat ne käyntiin. minä tein näin viime vuoden tammikuussa olleen keskenmenon jälkeen ku kierto meni sekasin totaalisesti kaavinnan jälkeen.

j3nni tuo voi iha hyvin olla ovulaatiovuoto mikä sulla oli eli nyt ku anto hymynaaman ni oliko se 48h sisää on ovis joten nää päivät nyt aktiivista peittojen heiluttelua. lähetän kunnon plussatuulet sinne :)

lucky enkös minä ol vähä sellai että etin tietoa mistä tarvitaan :) joo toi hiekotus+ kalkki kuulostaa hyvält tietenki kun on noi sekottan savimaaha kannattaa ehkä sitä multaa laittaa kans jonki verran että on hyvä kasvualusta. miten muute viettääkö teillä piha talosta poispäin vai onko iha suora, tuli vaa mielee et missä kunnos piha on lumien sulaes aina ettei vesi seiso sitte siinä ja tee liikaa tuhojaan. meillä alkaa auringonkukat mitä äippä lähetti sekä basilika ja minttu nouseen maasta :) nyt ku sais mansikatki nousemaa ja pitäs saada porkkanat, herneet ja retiisit sekä pinaatti ja persilja istutettua mutta ku ukko ei halua istuttaa niitä ja mä oon vuodelevossa. eile muute ukko katto vähä mua kun toi purkin maitoa kotiin, eka join ison mukillisen ja hän laitto purkin jääkaappii ja meni ulos, kun tuli takas sisään mä ojensin mukia että saisinko lisää...esikko sai sit loput maidot mut mies parka jäi ilman maitoa. hän vaa totes et pitänee ostaa sitte purkin paketti maitoa ja kalsiumtablettei lisäks että riittää ku näköjää jollee maito maistuu. :)

KAIKILLE TÄÄLLÄ JOTKA EI OL VIEL PLUSSANNU NI LÄHETÄN MEIN LÄMPIMÄT TUULET TUOMAAN PLUSSAN KAIKKII TESTEIHIN!!! :)
 
J3nnillä on ollu selkee ovislima ja on sattunut kohdilleen peittojen heiluttelut, onnea matkaan! Plussa-aallon kyytiin vaan sieltäkin!

Itellä on semmonen selkee limapäivä kp16/30 mut en ole testeillä varmistanut minkälaista viivaa antaisi noina päivinä. Noista limoista kun laskee niin lutisvaihe olisi sen 14pvä eli voisi olettaa että siinä se tapahtuu.

Muistelen, että viime plussakierrossa meillä toimittiin asian eteen kp 14, 16 ja 18 kun tätä ennen on joko harvemmin tai liian paljon ennen ja jälkeen. Nyt siis vois toivoa toimintaa samaantyyliin jos vaan on innostusta, pakolla ei kyl aleta ähertämään.

Omaa aaltoa siis odotellen kp 8/30...
 
Tervehdys naiset :)
Mandah: Pahoitteluni :sad001
Lissufin: Oloja? :rolleyes:
Dawwe: Olen varmaan pisimpään täällä (vanhin siis myös,kohta 36) :eek:
Myyh: Tuplat :Heartpink
Pepe: Parin päivän päästä uutta testiä :)
Etsijä: Testiä?
Lucky on niin reippaana...
J3nni: Toivottavasti tärppää :)

Tilasin kyllä sellaisen testisetin amazonista.. kun tulee niin tihrustan viivoja koko kierron aamuin+illoin :cool:
 
Huomenta ihanaiset :Heartbigred




Pepe: pahoittelut negasta

Sandy: Blondi kysyy :grin Siis millä dpolla sait viivan 25 herkkyydellä :rolleyes: Nim merkillä: kohta testaava

On: Dpo7 Menkkamaiset kivut vähä lisääntyneet, muuten tissit edellee valtavat yleensä ne olis kyl lössähtäneet. Finnejä on tullu. Mut mul olis kans kyssäreitä 2kpletta :grin Miten te olette puhuneet miehillenne halunne miehen menevän sperman analyysiin. Mulla sikäli huolestuttaa ku hää syö välillä aika vahvaa kipulääkettä selkäkipuun. Ja sit en mä nyt tiiä onks tää kysymys ehkä mielipidettä pyydän. Kannattaisko mun aikastas gynee tai kysyy aikaa lähempänä ovista nyt vaikka ei oo tietoo onko tärppi käyny? Ku taas menis yks kierto hukkaan ku tuo gyne olis vasta 26.5
 
Takaisin
Top