iines86
Vauhtiin päässyt keskustelija
Myyh: Mä käytin noita Lugesteroja kaks kiertoo ku tärppäs :) Laitoin ne suoraan emättimeen 1 aamulla ja 2 illalla. Ei mulla tullut kuin tissit ihan älyttömän kipeiksi. Muita oireita kehittelin päässäni toivottavasti sä pääset vähällä. Ja mulla ne tasoitti kierron paremmin kuin terot. Söin kyllä ennen lugeja yhen primolut kuurin joka jätti kierron 27 päiväiseksi. Lugeilla 34 mutta sekin siksi,että aloitin ne vastoin lääkärin määräyksiä vasta kun olin oviksen bongannut. Ne olis pitänyt ohjeen mukaa alottaa kp 15 alottaminen venyi n. 4- päivää muuten ois kierto saattanut ollakkin 28-30
Pampero: Mä pyörin tuolla joulukuisissa ja sitten siellä Raskaaksi 2014 ketjussa plussanneet <---tai joku tollanen joo,niin taitaa mennä tuo LA tollee just ku sanoit :) Kyllä pitää ihan yksityiselle mennä varhaisultraan. Hyvä kun täällä pienellä paikkakunnalla on ees neuvola Mutta onneksi löytyy jopa kaksi yksityistä lääkäriasemaa. Gyne vaan on paikalla aika harvoin
Pampero: Mä pyörin tuolla joulukuisissa ja sitten siellä Raskaaksi 2014 ketjussa plussanneet <---tai joku tollanen joo,niin taitaa mennä tuo LA tollee just ku sanoit :) Kyllä pitää ihan yksityiselle mennä varhaisultraan. Hyvä kun täällä pienellä paikkakunnalla on ees neuvola Mutta onneksi löytyy jopa kaksi yksityistä lääkäriasemaa. Gyne vaan on paikalla aika harvoin
Muokattu viimeksi: