Raskaaksi 2014

mandah pahoitelut keskenmenosta, inshaAllah saat plussan heti kun alat yrittämään uudestaan. jaksamista. komppaan muita eli kannattaa soittaa neuvolaan ja kysellä jos siltä tuntuu.

dawwe et sä yksin jää kyllä mä pyörin sun seurana niin kauan ku haluat ja inshaAllah se plussa tulee sullekin pian.

plussanneille onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia yms :)

lucky tässä on hyviä neuvoi tuoho sun pihaan...http://www.kotipuutarhuri.com/keskustelu/puutarha-ja-koristekasvit/alue_623
 
Joo oli myöhässä kans muutaman päivän ja testiin tuli siis sellanen selkeä muttei yhtä tumma kuin se kontrolliviiva. Vuoto ainakin on nyt runsasta että eiköhän se sillä mee.
En aio tätä jäädä surkuttelemaan mutta luulen että jätän nyt pari kiertoa välistä niin pääsee vähän selville niistä ettei sitten tarvii mietiskellä mitä tapahtuu. :)

Plussatuulet puhaltakoon teille lämpimästi! :wav
 
Heippa vain tähänkin ketjuun :) Meille oli tulossa yllärivauva loppuvuodesta, mutta sain keskenmenon rv 7+. Tämä ylläriodotus sai kuitenkin sekä minut, että miehen haaveilemaan vielä vauvasta ja nyt ihan järjetön vauvakuume päällä! Meillä aiempien lasten kohdalla on mennyt 4-14kk, ennen kuin on tärpännyt, joten sen varjolla uskalsimme heti vuodon loputtua jättää ehkäisyn pois. Nykyisin kyllä tunnen oviksen melko hyvin, joten toisin kuin edllisissä yrityksissä se on otettu huomioon tällä kertaa jossain määrin. Muuten ollaan melko tjot-linjalla. Mikäli tästä heti ekasta kierrosta ei tärppiä tule, ajattelin seuraavassa hiukan varmistaa tuon oviksen tuntemiseni.
 
tervetuloa Sintti2014!

tylsästi omaa napaa..plussaneet,oliko teillä menkkajomoja ennen plussausta?mua kuvottaa,päätä särkee mutta on hirveät menkkajomot alamahassa ja reisissä :sad001 tää öllötys sai mut haaveileen mut niin..
 
Ellille nopea vastaus :) Mulla oli parissa viime kierrossa perinteistä selkäjomotusta, niin ei tärppikierrossa kuin siinä plussassa joka sitten meni kesken... (mut oli tuhrua kans) Nyt tässä plussassa ei sitä selkäjomotusta ollut ollenkaan... Eli mun melkein pitää sanoa että multa jäi menkkajomot väliin. Toivottavasti tää nyt ei sua ihan lannista ja plussa vielä tuleekin!! :) Monellahan niitä menkkajomoja on, mutta eipä sitten menkat tulekaan :Heartred
 
Heip taas kaikille ja tervetuloa uudet mukaan :)

Kävin ultrassa. Kaikki hyvin, kohtu on tyhjentynyt ja näyttäis ovulaatiokin tekevän tuloaan. Meinas lääkäri että ehkä pari päivää myöhemmin ovuloin nyt ku normaalisti. Määräs mulle keltarauhashormoonit. Oli kamalan toiveikas lääkäri että nyt tärppää. Kovasti jutteli että varmaan saadaan alkuraskaus ultraa varailla ennen sitä meidän sinne varattua aikaa. Se tässä kierrossa mielenkiintoista että molemmissa munasarjoissa oli yhtä suuri johtofolliikkeli. Et kyllä tää kroppa on alkanut taas pelittään keskenmenosta huolimatta ja saatiin lupa kokeilla jo tässä kierrossa. Oli kyllä lääkäri niin toiveikas että melkein säikäytti... en uskalla itse kyllä noin toiveikkaaksi heittäytyä.
 
elli oliha noit jomotuksia ja päänsärky kävi kylässä kans. etenki sillo ku piti alkaa oli iha sama olo ku menkkojen aikaa mut ei alkan sit ja nyt rv 6+0

myyh hyvä lääkäri sulla näköjää ja oon samoilla linjoilla, eiköhä teil tärppää ja ties vaik tuliski tupla jos molemmil puolill näkyy yhtä isot follikkelit :)
 
Sandy. Joo nega oli hyvä niin on ainakin varmuus että seuraava positiivinen on sitten aito! :) Tänään toki on vasta kp 27/28, pidän siitä kiinni vaikka km on voinut sekoittaa kiertoa pidemmäksikin.

Ovistestissä ei eilen mitään, ei yhtään mitään, tänään tooooosi haalea, ettei sekään testailu tuota tulosta suuntaan tai toiseen. Höh, voisko ne menkat sit huomenna alkaa, juilii edelleen, se täs hämää kans kun ennen raskautta jomotti viikon "ennen menkkoja" Normaalisti mulla alkaa menkkakivut silloin kun menkatki eli ei varottele ennalta.

Miksei musta tullutkaan ennustajaa???

Tässävaiheessa onkin hyvä palata syntymäkarttaani josta olen saanut tärppitietoja kivasti! Mulla on toiveet korkealla jo ihan senkin takia, siellä lukee näin : Joko jo vuonna 2014 lopussa tai vuonna 2015 "Miehen ja Naisen välinen vahva side, hedelmöitys tai synnytys"

:rolleyes:
 
Mandah, pahoittelut kmsta :sad001 hyvä että katsot jo kuitenkin eteenpäin!

Täällä kp 9 ja on jo vihlontaa vasemmalla puolella, vähän kun menkkajomoja sekä ovislimaa :) testi vielä haaleampi kun kontrolli, kuitenkin koko ajan tummenemaan päin! :) kohta pääsee taas reippaasti talletelemaan..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tervettulloo sintille kuumeilemaan :Heartred Plussatuulia puhaltelen :)

Myyh: Mukava kuulla että mitään ylimääräistä näkyny ultrassa, Jospa ne kaksoset teille :grin

Pepa: Nonii sääkin pääset testaamisen ihanaan maailmaan :)

Elli: Tsemppiä kipuilun kanssa :Heartred

Etsijä: Mistä päin pohjosta olet? Mun ukko on kotoisin pohjosesta

Marinamelina: Muksaa oviksen metsästystä, olkoon se munarikas :grin


On: Heh mun oireet dpo 6: Nuhaa, kurkkukipuu, masu on turvoksissa alamahassa paineen tunne, pikkanen kuvotuksen tunne, tunteet heittelee laidasta laitaan, menkkamaista poltetta, pientä sukkapuikko vihlontaa ja ennen kaikkea pissaan ku palokunnan hevonen :grin Olikohan muuta, ainiin ja tää että epäusko että onko nää oireet kehiteltyjä vai oikeita
 
tsemppiä ja mein lämpimät tuulet tuomaan plussan sinne, josko tämä kierto ois sit se tärppikierto :)

etsijä toivottavast tulis kuitenki ylläriplussa :)

tesvetuloa sintti ja plussatuulet sinnekin :)

lissufin!!! tuo kuulostais kyl plussaa enteilevältä niin paljon :)

on: juu enhä mä ol vissii väsy pari tuntii olin hereil, ukko ku lähti töihin vietyää esikon kouluu ni mitä mä tein tein moikkaamisen jälkee...aurinko paistaa sängylle mukavast ni tyyny jalkopäähän ja untenmaille :) ihana sää ku aurinko paistaa ja on lämmin, lisäks linut visertää ja on iteki pesänrakennuspuuhissä näemmä aktiivisesti. eile heitin ukolle et oispa aurinkotuoli meillä jossa saa löhötä...arvas heti et jaahas emäntä haluu ottaa käsivarsille, jaloille ja naamalle aurinkoa ja nukkua ennen kaikkea ulkona auringonpaistees lämpimällä säällä. kyllähä tuo eile hoiti pyykinpesun illalla ja anto mun levätä mahollisimman paljon, nyt ottaa tosi paljon kyl huomioon vaikka onki aika raskasta sille välillä tehä suurin osa asioista ite. kuulemma aikoo ostaa mulle suklaata...ei kai se hemmottele mua yhtää ei vissii... :Heartred mut mä haluun jogurttia, appelsiinilimsaa, minttujäätelöä, minttuteetä. äippä ku laitto siemenien mukana 4 kinderiä ja esikko söi ilman lupaa kaikki ni multa pääs oikeesti itku, olin ku pahanen kakara ku aloin itkee ja kiukuttelee et 2 niist oli mulle (huom plussatesti oli jo tehty eli iha kivat oireet). esikko tuli sanoo anteeks ja sovittii sitten se. mut jälkeepäin on naurattan kuinka sitä yhtäkkiä voi käyttäytyä ku pahanen kakara ku on raskaana, iha uskomatonta.
 
Taas vielä omaa napaa... anteeksi!! Musta mies on tuon keskenmenon jälkeen jotenkin paremmin sisäistänyt tämän homman. Nyt itse kyselee että koska se ois paras aika antaa rakkautta. Sanoo että muista sanoa jos hän ei tajua että millon pitää olla. Ja puhuu nyt kovasti vauvasta ja että mitä kaikkea täytyy sitten tehdä kun oon raskaana. Hössöttää noiden vitamiinien ja greippimehujen kanssa :) Ei päässyt mun mukaan ultraan kun oli töissä niin tosi malttamattomana laittoi viestejä ja muistutti heti ilmoittaan mitä lääkäri sanoo. Nyt ihan tohkeissaan siitä että se keltarauhas hormooni mulle määrättiin. Ehkä se sai konkreetisen kosketuksen asiaan kun testi näytti positiivista vaikka päättyikin ikävästi.

Onko teillä muilla miten miehet reagoinut keskenmenoon? Tai ovatko millä tavalla ns. mukana yrittämisessä, siis muutenki ku rakkauden antamisella?
 
Myyh: Meillä lähinnä on tälläisiä että ottaa foolihappoa jos käsken :grin Mut jos unohdan sanoa ei ota, ennen ollut todella vastaan vitamiinien syönnin kanssa. Joo ja kyllä saan kuittia jos otan jotain sellasta suuhuni joka vois olla sopimatonta ruokaa tai juomaa.
 
meillä mies ei oikei mitenkää reagoinu niihin mut sit ku sai kuulla lääkäriltä ettei luomust tulis lasta ni samassa kierrossa ku tuli plussa ni siit on kans tullu entistä huomaavaisempi ja jonki verra hössöttää. on et pitää ostaa kalsiumtablettei, maitoa, suklaata hemmotteluu varten, hän hoiti illal pyykit ja oli vähä väliä että lepäähän sinä näytät väsyneeltä, sit ku noi lääkkeet aiheuttaa kipua seläs ja vatsas ni entistä herkemmin on et nyt et kyl liiku vaan lepää, käy maaten jne. sit välil kyl unohtuu etenki jos on kiire ja sit kiukutellaa mulle.
yrittäminen meil oli uutisen jälkee sillai et tulee jos on tullaksee mut sillo ku nippaili ni puuhailtiin ja muutenki iha huviksee joka toinen päivä suurinpiirtein periaatteella ja sit tuli vaa tunne että tärppäs. sit iski epäusko siihen tärppiin ja sit taas oltii et kyllä tärppäs ja niihä siinä sit kävi. nyt jännitetää perjantaita ja rv 6+4 ultraa.
meil muuten kans mies alko ottaa foolihappo iha kiltisti kun sai kuulla lääkäriltä ettei luomust onnistu. nyt hän ei ota ku mä tartten mut eiköhä tuo ala ottamaa taas sitten ku aletaa miettiä yrittämist kunha tää pienokainen tulee joulukuus maailmaan inshaAllah. ainakin toivon ja rukoilen että pikku ninja pysyy matkassa loppuun asti :)
 
Onnittelut jos joku oli plussannu.. :)
Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja sen jälkeisille piinaviikoille.. plussa tuulia puhallan.. :)
Pahoittelut tädin kohdanneilla mut onnea uuteen kiertoon..

on.21/27-46 olo on muuten täysin oireeton mut turvotus on aika valtava... en nyt sit taas tie varmaks oliko se ovis sillon vajaa viikko sitten kun vieki tulee valkkarii...mut sillon viimeviikon lopus oli kyllä juilintaa et luulisin sen olleen ke-pe viimeviikol...torstaina heilutettiin peittoja... :)
 
Miehistä puheen ollen tällä hetkellä on kamalaa olla miehestä erossa. Eilen sovittiin että soitan kunhan oon tehny sen testin että hihkutaan salaa puhelimessa jos siinä kunnon plussa on ja näin tehtiinkin. Jouduin vaan perään soittaa sitten.. ja nyt kun ei nähdä viikkoon :sad001

Onneksi on jo nuo pienet rakkaudet jotka halii ja pusuttelee.:love2
 
Sandy, sä kirjoitit tuosta seksuaalisuudesta aivan kun mun sanoilla :grin Paremmin en voisi sanoa, ollaan ihan samiksia!

Dawwe, mä olen ja pysyn täällä sun seurana, et sä jää yksin! Ehkä me sitten jonkun ajan päästä poistutaan tästä ketjusta, mutta jonkunhan tarvii olla ne mattimyöhäisetkin :p

Yhtään ei ole sellainen olo että tästä kierrosta saattaisi tärpätä. Tosin nyt on vasta kp16 joten aikaahan on, mutta yleensä olen sentäs ollut toiveikas ja nyt on katseet jo seuraavassa tai sitä seuraavassa kierrossa. Jotenkin olen aivan varma että kesällä vasta tapahtuu. Nyt onneksi työstressikin pikkuhiljaa alkaa purkautua kesää kohden mennessä ja ensi syksyn kuviot selvillä niin voi hiukan huokaista, ja ehkä se kroppakin tästä tokenee. Just tänään mietin töistä kotiin ajellessa että hei mä en ole itkenyt stressistä ja harmista varmaan pariin viikkoon töiden takia, wuhuu :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top