Raskaaksi 2014

Zorro: Mitäs kuuluu? Missäs vaihees kiertoa sää oot?

Kiwibird: Käväse lekurissa tai soita sinne? Jos pääsisit kokeisiin. Tsemppiä kiertoon :Heartred

Diku: No pöh, menkat siis alkoi? Nyt sit lähetetää täti huitsiin 9kk menkkojen jälkeen. Tääl on oireita ja sit ei oo oireita. :grin Eiks ollu tyhjentävä vastaus. ¨

Gatusa: Oih tuuhan kertoo perjantaina miten ultrassa, jaksuja ootteluun. :Heartred kävi mul on sillo dpo10 ja täällä tiputaan taivaalta jos se sitä negaa näyttää.


Elya: Ihana ylläri mieheltäs :Heartred

Dpo 5 viel nii ei oikeen tiiä mihkä suuntaan tässä mennää. Tänää kyl meinasin ruokapöydästä lähtee yrjölle. Syötiin kanankoipia ja vahingossa sit pistin suuhun palasen nahkaa joka oli yks limakasa. Yök. Sitte ollu tunteiden vuoristorataa. Kiukuttaa itkettää, pelottaa ja naurattaa. Koko skaala alta 15min kävin läpi. Heh, draamakomedia kauhulla höystettynä. Täytyy kyl ajatella positiivisesti et jos tässä kierrossa ei plussa tuu nii apu on lähellä ku on se gynepoli aika 26.5
 
Diku. En tiä tohtisko jo huomenna kun niin kuumottaa, sitä testiä siis. Silti joku paukuttaa takaraivossa että kolmessa ja puolessa viikossa ei voi tapahtua näin suuria näin nopeesti, äh en tiedä. Kaksi viikkoa verikokeisiin, on liian pitkä aikaa odottaa :dontknow Alkaisipa edes sitten ne menkat niin pääsis ruotuun tämä kierto. Nytkö iski turhautuneisuus haha.

Onneksi sain tänään itsestäni irti edes juoksulenkin verran! :happy093
 
Diku:pahoittelut menkoista :sad001

Etsijä:toi tunne on mahtava,itekkin koen just samanmoista fiilistä :)

Iissufin jos ei plussaa niin jo on kumma!! :D

ON.kp26/? menossa.Ennen raskautta kierrot oli 28-33 pääsääntösesti.Nyt on vaan tullu olo et menkat alkais kun naama kukkii ja turvotus lisääntyy.Yritin miettiä oireita ennen esikoisen plussausta,mutta en kyllä muista kuinsen hirveän turvotuksen.
 
Äh ja se piti vielä sanomani, että jos tässä plussatestin tekeekin niin sehän voi vielä olla sitä keskenmenoa, eikö niin? Ei pääse yli eikä ympäri nyt tämä nainen :grin
 
Taas on monella niin jännät paikat, tsemppiiiääää!!!!!!! :dance011

Järkkäsin tänään PartyLite kutsut kotonani, kaveri sai ylipuhuttua :D Aikamoinen hässäkkäpäivä ollut mutta tulihan sitä kuitenkin tilattua kaikenlaisia kynttilähärpäkkeitä :P
Tulispa mun pissatikut jo huomenna niin pääsis ovisjahtiin :grin

Leppoisaa viikonalkua hyvät kanssakuumeilijat :Heartred
 
Mulla ollut jotenkin tosi kökkö viikonloppu. Miehellä ollut jalka kipeenä niin ei oo pystytty tekemään oikeestaan mitään koko viikonloppuna, ollaan vaan möllötetty ja katsottu sarjoja ja leffoja. Eilen esitin toiveen, että josko tänään vois harrastaa rakkautta mutta mitä vielä. Ei oo herralla tullut pieneen mieleen asia ollenkaan. Ja tästä johtuen mulla ollut tosi kurja fiilis koko päivän mutta mies ei taas tajua ollenkaan, ihmettelee vaan mikä mulla on. Ovista odottelen ti-ke akselilla saapuvaksi, että ei tässä nyt vielä mitään hätää ole mutta olisin silti halunnut alkaa jo nyt tallettelemaan valmiiksi.
 
Pepa: Mua ei sais mistään hinnasta tollasille kutsuille saatika järjestämään niitä, ihannoin jotka jaksaa yrittää kylläkin. Ovisonnea sulle :Heartred

Mustikka: Mä ymmärrän täysin sun fiiliksen. Meillä oli sama tilanne viikko sitten. Toin mökötyksen jälkeen suoraan julki sen että pyhästä hengestä en sikiä. Tajusi sen ja seuraavana päivänä onnisti. Tsemppiä sulle ja sano suorat sanat miehelles
 
Etsijä; kauanko sulla on nyt keskenmenosta? Mulle sanottiin että viikossa pitäis raskaushormonit lähteä. Mulla oli jo nyt negatesti. Pyysivät Väestöliitossa että teen testin ennen ultraa ja tänään testasin. Puhdas nega oli. Voi kun mua jännittää huominen ultra että näkyykö ovulaatio tekevän tuloaan.
 
Mustikka ja Lissufin, mä niin yhdyn tuohon että miehet ei vaan ymmärrä ettei ajatuksen voimalla sikiä! Meillä keskusteltiin juurikin tästä asiasta toissapäivänä... Mies kokee että hän on "vaan siemenautomaatti" eikä suostu mihinkään puuhiin jos on ns. pakko. Meillä onkin ollut sopimus että en kerro kierron vaiheista mitään, niin ei tule suorituspaineita. :grin Ei vaan itse ole kauhean helppo olla hiljaa kun tahtoisi hyödyntää kaikki otolliset päivät mahdollisimman hyvin, joten ei auttaisi edes vitsailla että nyt olis se "jokatoinenpäivä" ja olisi aika puuhailla tai ei ainakaan tapahdu mitään. :grin

Nyt onkin tosin miehen vuoro olla "vaikea" kun ehkäisyrenkaan aikana mua ei huvittanut oikeastaan koskaan tuommoiset puuhat ja en koskaan tehnyt aloitetta. Huomasi hyvin kyllä että se oli hormonaalisen ehkäisyn sivuvaikutus, koska nyt on kroppa kyllä tuon puolesta ihan eri mieltä. :p
 
diku: pahoittelut menkoista. dpo 8 on nyt välillä rintoja polttelee mutta eipä muuta oloa ole, ei kyl oo kerennyt ajattelemaankaan. valkkista välillä tulee ja vähän välillä alamahaa juilii silleen vähän menkkamaisesti mutta ei ihan. piinaavaa...

onnea santra haamulaisesta! mandhra ja muut hailuran saaneet viivan vahvistumista.

gatusa: kiva kuulla että kaikki hyvin, täälläkin ollut nyt lämmintä.

oviksen metsästys onnea ja plussaus onnea ja positiivisia ajatuksia kierron eri vaiheisiin! ei tää helppoo ole tiedetään!!!

kuka se täällä sano et mies ajattelee olevansa vain siementäjä??? samaa täälläkin toitotetaan joten pakko antaa vaikka ei niin mieli tekiskään...yleensä kuivaa mutta eilen oli märkää vaikka ei yhtään tehnyt mieli... ja loppu kiertoa mennään. outoa!!!

KUUMA !!! meinasin eilen hiota lattiakaivosta läpi kun tavaroita laittelin paikalleen. otsakin on lämmin ja posket punottaa!!! kuumetta ei kyllä ole. tottunut siihen 15-19 sisälämpöön niin nyt vissiin se 21 tuntuu liialta! täytyy valittaa kun en muutakaan osaa! jalkapohjiin ja pohkeisiin sattuu niin kovaa että illalla ei pysty kävelee normaalisti ja aamulla on tosi kankeeta kävely ja selkään sattuu sen myötä... paljon ollut seisaaltaan kovalla tasaisella lattialla!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Elli: No hätä noita sattuu mullekkin :) Koska testiä kehiin?
Etsijä: Päästäthän huomenna testin valloilleen? :grin Oon aamulla tikkana täällä :)
Lucky: piiiinaavaa piinausta :)
Mies meillä on tyytynyt siementäjän osaan,toki myöntää ettei purkkiin työstäminen ole ollut mieluisaa.
Ymmärränhän sen kukko käskien ja niin edelleen..
Gatusalle kiperä kyssäri:palautuiko sinun vuodot normiin,kuinka nopeasti kaapimen jälkeen? :confused:
 
Diku: Mä oon kuullu 9 vuoden aikana niin monesti tuon sitaatin. Tuli ihan kylmä puistatus. Nyt mun kuumemittari meni kuulemma piiloon, vahtaan liikaaa ja kun sovittiin että liika yrittäminen jätetään pois. Voi kun olisikin niin helppoa :oops:
 
Takaisin
Top