Pahoittelut tädin kohdanneille
Ja niillekin joilla se kolkuttelee jo ovella. Josko ennättäisi vielä kääntyä ja häipyä kuin pieru saharaan! :)
Mustikka, Elya, tsempit sinne ukkojen kanssa! :) Meillä mies oli varmaan innoissaan kun satuin olemaan "aktiivinen" oviksen aikoihin. MUTTA nyt, kun ei vaan kiinnosta tuo seksi....
Mä oon aina ollut vähän tämmönen... humalassa ehkä innostun
oon joskus ajatellut että pitäisikö mennä jonnekin terapeutille... musta tuntuu että mä voisin jopa olla semmonen "aseksuaali". Yksi syy haluttomuuteen mulla johtuu ehkä pienestä epävarmuudesta omaa kroppaa kohtaan....
Lucky, Onnea nyt uuteen kotiin! :) on varmasti ihana fiilis, vaikka kyllähän sekin harmittaisi ainakin mua kun haluaisi kaiken valmiiksi ja heti!
Mulle tullut kanssa vähän talokuume. Ja kyllähän tämä kolmio pitää vielä ennemmin tai myöhemmin vaihtaa isompaan. Mä oon niin "piha-ihminen", että se pitää olla ISO!
Onko teillä paljon pihaneliöitä? Vai dpo 9 nyt menossa.... Plussatuulta sinne!!!
Dawwe, mä täältä lähettelen teille erityisiä vauvatuulia!
Ja kovasti toivon että pian tärppäisi
Ymmärrän kyllä noi sun tunteet. Mäkin sain alkuvuodesta tietää että siskon miehen veljelle on tulossa vauva lokakuusta. Ollaan paljon pyöritty samoissa porukoissa. Viime kierron keskeytyneen raskauden aikaan aattelin vaan sitä niitten tulevaa vauvaa ja olin kai mustis... nyt kun plussattiin niin oikeesti ensimmäisiä ajatuksia oli "jes, tuleepas meillekin vauva". Ihme tunteita mullakin...
Etsijä, mä tykkäsin sun negasta, vaikka se nyt nega olikin
Kun eikös nyt ole hyvä tietää että tuleva plussa on sitten ihan uusi vauvan alku?
Ja eiköhän se plussa sieltä kohta pärähdä :) Mikäs kp sulla menossa?
pepeXXL, toivottavasti saat pian digin ja pääset varmentamaan! Täältä kauheesti vauvaliimaa, tarroja ja erikeepperiä että saadaan kyytiläinen pysymään matkassa!
Infoahan taas meitä kun on kerrottavaa :) Mä kuumeilen hengessä mukana :)
Ja tähän väliin voisin muuten antaa raskaustesti suosituksen :) Nimittäin tuo ihan prismasta myytävät Pregchek-liuskatestit on musta tosi toimivia :) Se kahden paketti maksaa jotain päälle 2 € eli ei kalliita. Niiden herkkyys on 25, joka on musta paljon parempi kuin ne erityisen herkät 10... Mähän testasin pari negaa eka noilla pregchekeillä, mutta sitten kun hormooni olikin tarpeeksi noussut niin tuli plussa :) Noilla ei niin tarvi viivoja tihrustella. Ja parasta kai se että ei ehkä näytä niitä ihan vähäisiä kiinnittymisyrityksiä... eikä siten joudu niin kovin pettymään. Tänään tein viimeisen liuskan kaapista ja testiviiva oli kontrollia vahvempi
nyt rv 5+2
Mandah, valtavat pahoittelut!
Koin saman edellisessä kierrossa. Silloin raskaustestit näytti plussaa pitkään ja 10 pvää ekan plussan jälkeen alkoi runsas vuoto. Mä en käynyt missään, kun oli jotenkin mulle niin selkeä juttu (mulla oli ollut pientä vuotoa jo plussan aikoihin). Suosittelen kuitenkin menemään, jos vaan siltä tuntuu :) Tämä ei varmaan nyt lohduta yhtään, mutta meillä tärppäsi heti tuon jälkeen uudelleen. Josko näin kävisi teilläkin!!
Ja tänne vaan purkaamaan tunteita, surua, suuttumusta ja vaikka vitutusta!!
Olihan siinä taas... Hienoa alkanutta viikkoa kaikille!! :) Kohta on vappu, kivasti varmaan rikkoo arkea meillä kaikilla :) Ja sitten onkin jo toukokuu ja kesä ja kärpäset!!