Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heissuliwei sulottaret :)
Gatusa: Tänään olis vasta.. :rolleyes: et vähänkö oon hätäinen :grin
Myyh: Tsemppiä huomiselle :Heartpink
Lissufin: Tänään siis dpo 5....mitä ovistesti mahtaisi kertoa.

Plussa tuulia het aamusta++++++

omaa mölinää: Nenä tukossa+verta kärsästä,etoo pahemmin,väsynyt,hinkit kihelmöi ja limaa riittää..
 
Joko lissufin on perustanut uuden ketjun?? :grin

Dikullekin soisin jo positiivisia uutisia, niin on montaa yritystä :Heartred

Eilinen ovistesti näytti taas hailuraa mutta paljon vahvempaa kuin toissapäiväinen. Eilisillan tuntemukset taas muuten oli vahvasti positiivisia, mahassa on sellainen tunne, mä tunnen sen että siellä ois jotain joten ota tästä selvää hihi. Että jännätään nyt sitten onko tämä sitä luulotautia, haha. En oikeesti tienny tällaista olevan olemassa, Yritän kokoajan palautua takaisin maanpinnalle, vaikka muutekin olen aika kova liihottamaan ja haaveilemaan, usein ukko repii takaisin maanpinnalle kun ei tuolla taivaassa kuulemma voi elää :wink

Eilisilta oli väsynyt joten projektia ei pistetty eteenpäin, perjantaina onneksi tehtiin talletuksia varmuuden vuoksi Selkeesti tänään täytyy myös!

Kp 26/28 jos sen mukaan mennään mikä mulla oli ennen raskautta.

Täältä kans puhallellaan plussaa heti aamusta, aurinko paistaa ja aamulla kuuluin lähirannalta soidinmenot :)
Onneksi ystävä tulee kylään tänään, hällä on myös suuri menetys koettuna juuri, ei mikään keskenmeno joten tänään terapioidaan toisiamme, hän ei tiedä tällähetkellä yhtään mitä minulle kuuluu, ei edes että olin raskaana, saati keskenmenosta, huhhui :Heartred
 
Diku: Komppaan Gatusaa, enteileviä oireita sulla? Testaaaaaaaaa jo :grin Niin mä aattelinkin sen että olis tänää dpo 5? Ihan en ymmärtänyt mitä tarkoitit ovistesteillä? :grin Mulla on pikkasen blondiN aivoajattelua näin aamusta :laughing001 Plussatuulia lähettelen :Heartred

Etsijä: Mä vasta kirjoittelen ylös oireita josko sitä dpo 12 kohilla tekasis sen ketjun :grin Sulla alkais olla testin paikka kohta plussaaaaaaaaaaaaa sulle.

On:
Mikä ihme tää uskon puute on tähän raskautumiseen. Oireet on samoja kun eilenki mutta aamulla oli olo että en tiiä oisko se tärppi käyny. Mutta olihan se sama ku raskauduin viimeksi niin olin varma että tärppi ei käynyt, vielä tein sofin liuskatestin joka oli puhas nega ja seuraavana päivänä cb:n normiraskaustestil tuli plussa. Oliskohan tuo kkm joka tekee epävarmuuden, se pelko on suuri siitä asiasta. Muksaa sunnuntaita kaikille
 
no nii no siinä tapauksessa onnittelut diku jos plussan oot saanu jo :) tonnikaupalla tarrasukkia :)

lissufin kuule noi on niin normaalei ajatuksia että menee kuule itellää hermot niihin. mäki olin eka et tärppi kävi ja sit yhtäkkiä aloin miettiä mut miten voi tärpätä jos kerran ei luomust pitäs tulla lasta eikä ees plussaa, no sit taas kyllä tärppäs ja oireita oli kokoajan lopulta se plussa tuli kuitenki. musta tuntuu että sä tuut nyt plussaamaan kans :)

on: hohhoijaa aamun rutiinit hoidettu eli piikitys, lääkkeiden nieleminen ja sit tuo supon laitto jota inhoon yli kaiken mut mitä sitä ei pikkusen eteen tekis... :) tänää hoidin piikityksen ite vatsaan ku ukko meni aamul töihin, se laittaa aina olkavarteen ja tuos vasemmas kädes onki sit jo 2 hienoa mustelmaa, 1 apteekista ku laitto ja toinen on eilen miehen laittama ja ovat kauniisti kohollakin, vatsa toimii paremmin näköjään etenki ku pitää laittaa ihon alle ei lihakseen. tänää laitoin tilaukseen jogurttia et mies tuo mikäli saa käteistä :)
tulis jo perjantai!!! odottavan aika on pitkä (vastaha mä olin toissapäivänä lääkäris ultras)
 
Onnea Santralle haamulaisesta! :Heartred Vahvistukoon viiva :) Koskas meinasit uutta testiä tehdä?

DPO-fiiliksissä taisi täällä mennä useampi...!?! :) Voi, mä niin ootan teidän plussauutisia! :hello2 Teitä oli ainakin Elli28, Diku, Etsijä, lissufin, Mandah.... kauhee kasa! :grin Kuvia testeistä kehiin kanssa, niitä on ihan katella :Heartred Tässä teille VALTAVA plussa-aalto => :wav:wav

Muille sitten tsemii oviksen bongailuun ja hedelmällisiä hetkiä vällyjen väliin! :thumright
Ja teillekin plussaaaa! :sign19:sign17:sign19:wav
 
Huh mua vähän jänskättää! Tän aamun testi nimittäin! Se oli vähän omituinen kun siihen liuskaan tuli siihen kohalle missä pitäis näkyä se testiviiva niin väriä sinne sen viivan alle. Eli ei näy siinä viivana vaan sivuilta pilkottaa punasta. En tiiä ymmärsikö kukaan mitä tarkotan.
 
KP 17 :happy093Otesti vois jo näyttää plussaa, kiertohan siinä lyhenis muttei haittaa! Tuntuu että olis taas sen 36 pitkä kierto mikä on kyllä aika pitkä tällaselle kuumeilijalle, mun kuume on tosin tasapainottunu huolella.
Mua jännittää se pääsykoe ja kun siihen pitää päntätä perusmatematiikkaa ja tutustua koulutuksen vaatimuksiin ja kotisivuihin sekä tehdä kaks sivua ennakkotehtäviä jotka käydään haastattelussa läpi. Niin jännää! Sit se lääkäri, iik! Gyne aikaa en oo vielä saanut, se tietty gyne on myös TYKSissä töissä joten ei ole tuolla Mehiläisessä kuin ihan päivänä tai kahtena korkeintaan. Gyne siis venyy.. mutta ei mua haittaa jos pääsen vasta esim. toukokuun aikana, kunhan en toukokuun jälkeen! Omanapailen vielä sen verran että limat on lisääntyneet, pidin tän viikon alussa jo minisidettä kun en halunnut olla kokoajan vaihtamassa pikkuhousuja valkkarin takia.. teen tota aika usein ja lopputuloksena pissaaminen rupesi kirvelemään ja valkovuoto haisemaan oudollee, enteili hiivaa?! Nyt en oo käyttäny sidettä 3 päivään koska en halua hiivaa ja jos mulla se oli jo tullut niin nyt se on lamaantunut ainakin hajun ja kirvelyn kanssa. Aion silti tilata semmosen emättimen ph-arvo puikon netistä, ihan vaan varmuuden vuoksi. Nyt on tiukkaa rahan kanssa joten jos sitte ens kuussa. :gen026 Kaiken kukkuraks kun söin sen tammikuun pillereitä niin se tasas kiertoa eli kannatti, nyt 3 kokonaista kiertoa ilman sitä hormoonikuraa. Toisaalta tuntuu turhalta miksi edes koskaan söin niitä kun söin vaan sen yhden liuskan ja sitä ennen taas yhden vaivasen liuskan viime vuonna heinäkuussa, olin ihan tyhmä! Mut mieli vaati sitä.
 
Lissufin, kun en tajunnu ottaa kuvas ja nyt ollaan jo matkalla. Mutta voiko siihen väriä muuten tulla kun siitä hormonista, mene ja tiedä.. :D
 
mulla tuo on mandah tarkottanu plussaa aina joten uskaltanen varovaisesti onnitella :) tee muutaman päivän päästä uus testi josko ois sit paksumpi viiva jo mutta tuo ohutkin on tarkottan mulla positiivist ainaki tässä plussakierrossa. :)

kiwibird tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja valtavat plussatuulet täältä sinulle :) on ihanan lämmin sää joten josko se tois sit extra annoksen plussatuulta sinne suomeen :)
 
Huomenta kaikille! Niinpä, huomenta tähän aikaan.... herättiin miehen kanssa vasta puol tuntia sitte. Valvottiin eilen myöhään, rakkautta annettiin ja juteltiin taas paljon ja leffa vielä yöllä katsottiin. Oli kaikenkaikkiaan mukava ilta :) mieskin sano että nyt taas pitää ootella sitä oikeaa aikaa kuukaudessa että toivottavasti ovuloin jo tässä kuussa normaalisti. Mutta sitä ootellessa voidaan antaa rakkauta ihan normaalisti.

Oon nyt joka päivä juonu 5 dl päivässä greippimehua. Ei se kyllä mitenkään hyvää ole mutta siihenki tottuu. Tänään pitäis vielä vähän pihahommia tehdä ja ajateltiin grilli laittaa tulille ja grillailla jotain hyvää.

Ihanaa päivää kaikille!!
 
mukava kuulla että teillä oli kiva ilta :) nyt sit laitetaa sulleki nää mein lämpimät kovat tuulet tuomaa sen uuden ja pysyvän plussan inshaAllah :)
 
Täällä täti ollut vierailulla kolme päivää, et viel muutama päivä tarttee jaksaa! sit lähetän sen kyl niiin niiin niiiiiin KAUAS et kestää 9kk tulla takaisin.

Gatusa: ihania uutisia <3 ota iisisti ja nauti olostasi!

Onnea muille plussanneille myös, NAUTTIKAA <3

Tsemii oviksen bonganneille ja sen hyödyntäjille! Täällä Pirkanmaalla ollut aivan mahtavat kelit olleet ny.. Toivottavasti myös ensi viikolla kun pitäs vähä juhlii kun tuli 25v mittariin!
 
onnea santra haamusta :Heartred myös dikulle ja mandahille edelleen viivan vahvistumis-toivotukset :) kyllä sieltä plussa pärähtää!!
ja ihanaa gatusa, kun siellä kaikki hyvin! :Heartred

joku kyseli iästä, niin minä täytän kuukauden päästä 28v. ja esikoisesta haaveilen vielä, lääkitys jelppimässä yrityksessä :)

plussatuulia kaikille sitä toivoville!
 
onnea blenq ja lähetän sulle kunnon lämpimät tuulet tuomaa sen plussan :) ja kiitos onnitteluista otan iisisti nyt inshaAllah :)

kiitos zorro inshaAllah sinäki plussaat pian samat tuulet laitan sulle tuomaa plussaa mitä blenq:lle :)

ääh tulis jo perjantai!!! siis oikeest tää on hermoi raastavaa ku pitää odottaa, miten vajaan viikon odotus voi tuntua ikuisuudelt? tänää otin vähä aurinkoa tuossa pihalla ku on niin hyvät kelit siis ihanteelliset auringonottokelit ku lämmintä lähemmäs 30 astetta, aurinko paistaa ja lämmin tuuli. ei tullu sit jogurttia vaikka mä tilasin, höh...meinaa tuoda purkin maitoa ja siitä sit tekee kahvia mut mä haluun juoda kylmää!!! ja mä haluun marjajogurttia!!! ps. ois kyl paikallaa saada taas sitä appelsiinilimsaa :rolleyes:
 
Mandah: Viiva vahvistukoon :)
Etsijä: Kunnon puhurit sinne +++ Koska testaat?
Lucky: Missä mennään?
Kiwibird: Jotain hapokasta juomista tai syömistä (puolukka tahi karpalo)
Lissufin: Mä niin odotan testejä ja tuloksia sinulta.Tietysti sitä oireet + tulos pörssiä :p
Oma epistola punaista vuotoa reippaasti :sad001 Yritän/me ajatella positiivisesti että ainakin kehoni toimii ja ehkäpä ensi kierrosta paremmat limikset mihin kiinnittyä,kun kaavitun kaavitut eivät ole pian otollisimmat käsittääkseni...
Viisaammat/kokeneemmat??
 
Ikää kyselitte, mä olen 27 vielä jonkun aikaa ja ekaa mekin haaveillaan saapuvaksi.

Mun mies on aika ihana, ja tosi huono pitämään salaisuuksia. Sain siltä ihan yllätyksenä Bola-korun lahjaksi :Heartpink Oli kuulemma ollut tarkoitus antaa se mulle joululahjaksi jo, mutta kun keskenmeno selvisikin 21.12. niin en sitten sitä saanut. Oli koru siitä lähtien poltellut jemmassa ja salaisuus ollut liian suuri pidettäväksi, joten sain sen nyt "projektilahjaksi". Vielä kun saisi sillekin käyttöä!
 
Takaisin
Top