Joko lissufin on perustanut uuden ketjun??
Dikullekin soisin jo positiivisia uutisia, niin on montaa yritystä
Eilinen ovistesti näytti taas hailuraa mutta paljon vahvempaa kuin toissapäiväinen. Eilisillan tuntemukset taas muuten oli vahvasti positiivisia, mahassa on sellainen tunne, mä tunnen sen että siellä ois jotain joten ota tästä selvää hihi. Että jännätään nyt sitten onko tämä sitä luulotautia, haha. En oikeesti tienny tällaista olevan olemassa, Yritän kokoajan palautua takaisin maanpinnalle, vaikka muutekin olen aika kova liihottamaan ja haaveilemaan, usein ukko repii takaisin maanpinnalle kun ei tuolla taivaassa kuulemma voi elää
Eilisilta oli väsynyt joten projektia ei pistetty eteenpäin, perjantaina onneksi tehtiin talletuksia varmuuden vuoksi Selkeesti tänään täytyy myös!
Kp 26/28 jos sen mukaan mennään mikä mulla oli ennen raskautta.
Täältä kans puhallellaan plussaa heti aamusta, aurinko paistaa ja aamulla kuuluin lähirannalta soidinmenot :)
Onneksi ystävä tulee kylään tänään, hällä on myös suuri menetys koettuna juuri, ei mikään keskenmeno joten tänään terapioidaan toisiamme, hän ei tiedä tällähetkellä yhtään mitä minulle kuuluu, ei edes että olin raskaana, saati keskenmenosta, huhhui