Raskaaksi 2014

Onnea Santra haamulaisesta! Ka kovasti tarrasukkia matkaan :D

Gatusalle onnittelut ultra uutisista! Ihanaa että kaikki oli niinkuin piti :Heartred hyvä että saitte taas uuden ultran vähän ajan päähän! Ihania uutisia todellakin! :)

Täällä kp 7, eilen jo jomotteli vasenta munista taas...eihän se Ovulaatio voi taas tapahtua vasemmalta? Tuntuu että se aina on vasen puoli mikä kipuilee..tosin viime kuussa se jäi kyllä vähän epäselväks kummalta puolelta se ovis oli..tikuttamaan taidan alkaa jo maanantaina!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos marinamelina onnitteluista. lähetän nää meillä olevat lämpimät ja kovat tuulet tuomaan plussan :) kuulostaa silt et kannattaa hiljallee tikutella jo jos on jo kerran kunnon jomottelut :)
 
Santra87 imukupit sinne ja rutkasti vauvaliimaa ja söpöjä vauva-aiheisia tarroja yllinkyllin ja useampi minibody :Heartred onnea haamusta, toivon että se vahvistuu :) :signs003
lissufin kiinnittymisonnea :Heartred :signs003
piinailijoille tsempit ja onnet, asioilla on tapana järkkääntyä :) :Heartred ja halaukset jokaiselle :hug013

omanapa: eilen oli halut huipussa, aiheuttikohan pitkän riidan jälkeinen sopu sen ja miehen antama kokovartalon kookosöljy_hieronta :love7 musta on kyllä tullu ihmeen herkkis, suutuin eilen sinappipurkin kannen takia ja melkein itkin.. ovulaatiotestit näyttänyt aika samoilta kuivuttuaan nyt 4 päivän aikana eli värillistä viivaa, tänpäivänen kyllä näytti huomattavasti vahvemmalta kuin 4 päivää sitten tehty että kyllä jotain on tapahtunut. emmä olis odottanutkaan että ovis vielä tulisi ja muistin väärin.. eli the päivä on 3.5 ja siihenhän on 7 päivää mutta ovulaation ekaan hyödyntämispäivään on sen 4 päivää nyt, vika hyödyntämispäivä olis laskurin mukaan 5.5
mua niin jännittää se pääsykoe ja ovulaatio ja ne kaverin häät 3.5 joihin lähdetään jo 2.5 :excited001

mäkin haluan pois tästä ketjusta! pliis! eli raskaustuuli puhaltakoon tännekkinpäin ja toki muille jah!
:gen045 :wav:wav
 
Aloitan viimeistään dpo12 päivänä :rolleyes::grin Kirjaan nyt tietoja, heh. Hohoijaa, se siit pihahommista just jaksoin tehä ruuan ja pyykit laittaa, muuten oon potenut väsymystä
 
kiwibird mä lähetän kunnon lämpimät plussatuulet sinne täältä että pääset plussanneiden joukkoon :)

diku älä hätäile vielä, onko menkat kui paljon myöhäs? kannattaa soittaa neuvolaan ja kysästä tai sit varata gynelle aikaa.

siehä oot viel nuori marinamelina, mulla tulee 29v kohta lasiin.

lissufin jep puutarhahommat osaa olla välil rankkoi ja väsyttäviä. mä olin huomaavinani mein ensimmäiset orvokin taimet tulossa pintaan :)

tässä terveiset vielä kuvana mitä tänää tuli kotii ukon mukana...ei ol mein pihalta ku vasta istutettu siemenet...nam nam :Heartred

photo0223.jpg
 
lissufin. Ne on näitä raskauden tuomia väsymyksia kun ei jaksa mitään tehdä hahahahahhahaa :laughing025 Ihan samaa vikaa täälläkin, jaksoin hoitaa tiskit ja kävin pihalla tunnin, ärsyttää oikein kun ei jaksakaan mitään tehdä!
 
Onnea plussanneille ja tietty Gatusalle hyvista ultra uutisista!!!

Oisko kellaan tietoo mite steroidi vaikuttaa raskautumiseen? Mulle laitettii eilen steroidia suoraan ranteen hermokanavaan.
 
Santra.Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :)

Nam Gatusa mikä kori.. :)

on.alavatsa on arka varsinkin jos muksu tuuppasee sitä..muutenkin ihmeellinen olo..toivottvasti ei oo vatsatautii.. kp.19/27-46
 
Omanapailen täällä. Mua vähän jännittää se ultra, sehän on ylihuomenna. Lähinnä jännittää se että ovuloinko jo tässä kierrossa, siellähän se pitäis nähdä. Maanantai on kp 8. Maha ei ole enää kipeä ja vuoto on loppunut... kovasti aateltiin tänään rakkautta antaa :wink tuskin siitä mitään haittaa on kun vuotoakaan ei enää ole. Päätetiin että mennään nyt niin et joka toinen päivä rakkautta ja ovis (jos se tulee) niin siinä kahtena perättäisenä päivänä. Samalla rytmillä siis ku viime tärppi kierrrossa mentiin. Aion kysyä lääkäriltä et kannattaisko mulle määrätä jotain tukemaan tota luteraali aikaa... Laitoin just taas tilaukseen digi ovistestin jossa 10 klp tikkuja. Kaapissakin on vielä jäljellä digi jossa kai 9 puikkoa vielä. Nooh... ompahan taas varulta useampi testi kaapissa jos joutuu nyt hakeen enemmän ovista. Käytän nyt pelkästään digiä. Raskaustestejä en tilannut vaikka lähellä oli... yritän nyt mennä niin etten ota varaslähtöä testailuun ku se on niin kamala niitä viivoja tihrustaa. Sit ku tilaan niin tilaan digi testejä, on selkeitä. Anteeksi napailu!
 
loora kuulostaa lupaavalta... :)

myyh tsemppiä ultraan ja inshaAllah saatte uuden pysyvän plussan :) tulipa mieleen et onko sulla todettu et limakalvo ei paksuuntuis normaaliin tyyliin? voi olla et määräävät keltarauhashormonia jos jotai määräävät, ainaki oon huomannu et se on yleisessä käytössä tukena. mullaha varotoimena tässä raskaudessa on se ja monta muuta lääkettä.
 
Muokattu viimeksi:
PLUSSATUULIA JA OVISONNEA KAIKILLE :Heartred:Heartpink PIINAVIIKOILLE TSEMPPIÄ JA PAHOITTELEN JOS SE TÄTI TULI KYLÄÄN, MENOLIPPU HUITSIS NEVADAAN JA PALUU AJOITETAAN 9KK PÄÄHÄN :love7:love2

Omaanapaa: Mikä ihme tää vatsan turvotus on, en mää mitää jalkapalloo oo nielassu (tuntuu et maha niinku väkisin puskee eteenpäin olemustaan). ja alavatsassa paineen tunnetta pikkasen. :rolleyes: Voiskohan siel olla kyytiläinen matkassa, oi kunpa olisi :smiley-angelic001 Tissit edelleen raskaan tuntuiset :downtown Pientä väsymystä ilmassa. Hei eiks muuten jos mulla ma oli ovis nii tänää olis Dpo4? Täytyis koittaa vaan relaa näitten oireiden kanssa mut minkäs tälle voi. Noh 6 päivän päästä voi testaa. Mul on myyn lähettämien liuskatestien lisäks 2 Huac- merkkisii digitestejä? Onks kellää kokemusta niistä?


 
lissufin mulla oli ennen plussaa ilmaantun iha järkyttävä turvotus juuri tuollanen ku kuvailet ja on edelleen. ootan innol koska alan saada sitä vauvamasua esiin tän turvotuksen tilalle. noi lääkkeet aiheuttaa kyl kiitettäväst sivuvaikutuksia etenki alaselkäkipua, alavatsatuntemuksia ja nivusissa kipua. inshaAllah kaikki menee hyvin.
 
Myyh.tsemppiä ultraan.. :)

lissufin.pidän peukut ylhäällä et sun oireet olis pikkusesta. :) toivottavasti me molemmaat plussataaan parinviikon sisään...
 
Toivottavasti sun olo helpottas pian Gatusa vaik mitäpä sitä ei pikkusen takii kärsis..
 
Takaisin
Top