Raskaaksi 2014

menkat nyt viikon myöhässä ja testit näyttää negaa :angry4 täytyy vaan toivoa etteivät taas ruvenneet temppuilemaan,joten tilasimpas ovistestejä
 
  1. Aurinkoiset huomenet :Heartred

Myyh: Tänään mennään kaupoille,niin samassa sitten.Tupakkan lopetus auttaa varmasti liikkuvuuteen ja laatuun.
Lissufin: Ha haa meillä on sanat;ihqua,ei kiinosta,jooooo joooo,kaverit sen teki,ei jaksa
 
Väsyttää, tukkoinen olo ja aamun on pyörryttänyt, oih voih keksinkö vielä lisää oireita, nytkö minustakin tuli hullu :grin

Sitten mä vielä menin lukemaan sellaisen jutun että ovistestikin voi näyttää kahta viivaa jos on raskaana, arvatkaas lisäsikö seki toivonkipinöitä kun eilen tuli se hailura pitkän viivattomuuden jälkeen... :wtf

Ehkä mun pitää paeta vuorille hiljentymään, tekin nostatatte kuumetta entisestään :Heartred
 
paljon onnea Gatusa!

täällä on niin paljon tekstiä taas,että ketäs piinailijoita täällä oli?itellä kp 25.alamahassa paineen tuntu.odottelen menkkoja mut silti on tunne et vois ollakki muuta.puhhhuijaa tätä naisen mieltä :D
 
Huomenta ihanaiset :Heartred Mitäs teijä aamuun?

Mandah:
Toivottavasti on parempi päivä :Heartred Se on tää naisen mieli yhtä hiton vuoristorataa o_O Itellä joka toinen hetki ihan selvä tunne et on tärppi käyny ja joka toinen taas ei.

Gatusa: Oliks sun esikko tyttö vai poika? Mitä kieltä hää puhuu ku te siel ulkomailla asutte?

Etsijä: Tuttuja oireita :rolleyes: Onneks sitä voi menkkohin asti kehitellä niitä tai ainasti olettaa et eihä menkkoja ees tuu koska sitä on raskaana :grin

Diku: Niin tuttuja lauseita :grin Mites sun oireet? Meetkö ostelee testejä tänää :grin

On: Ei merkittävää muutosta eilisen oireista. Dpo4 Tissit tosissaan on painavan tuntuiset edelleen. Pientä nenän tukkoisuutta havaittavissa ja aivastelua. Masu turvoksissa ja hajut ottaa nenään. Mut hei arvatkaas mitä Lissun ei oo koht 2 viikkoon tarttenu yhen yhtä särkylääkettä :grin Viime kierrossahan joutu popsii joka päivä ja jopa niitä panacodeja :sad001 En tiiä oliko se sen vuotohäiriön takii vai alkavaa endo oireilua mut ei oo enää. Ihana päivä tulloo savvoon :grin Jospa pihahommii pikkasen sulaispa tuo maa nii vois alkaa istuttelee kaikkee

Muoks. Ainii ja mulla on tänää lämmöt noussu 0,5 astetta :rolleyes: Oliskohan kiinnityminen tapahtumassa :grin Tänää onki sitte naiset kansainvälinen halipäivä :hug013 :hug003 Eiku halailemaan vaan
 
Muokattu viimeksi:
Lissufin, on onneksi parempi mieli vaikka se kyllä tuntuu heittelehtivän sekunneissa ääripäästä toiseen. :whacky059

Pitäisköhän tänään saada jotain aikasekski..ei yhtään jaksais kiinnostaa pakata! Ahdistaa koko lähtö vaikka mulla on maailman ihanin anoppi! Mut se höösää liikaa ja jos kuulee että yritetään ees kolmatta lasta niin saa sydärin. Että toivon ettei tuu pahempaa pahoinvoimista :puke
Kaikista kamalinta on olla viikko erossa miehestä, laitto aamupalat ja kaikki tänään:love2:Heartred:Heartpink:Heartblue
 
santra onnea tuhannesti ja tonnikaupalla vauvaliimaa, tarrabodyja tarrasukkia jne. :)

täältä lähetän edellee kaikille sinne mein todella voimakkaat ja lämpimät plussatuulet :)
 
Takaisin
Top