Gatusa: Onnea paljon :)
ihana kuulla,että kaikki on hyvin! Nyt tosiaan otat rennosti etkä hössötä ollenkaan. Nauti ja lepää
lissufin: Mulla ei ole lämmöt nousseet mitenkään kauheesti koko aikana eikä ne ole nytkään koholla. Eli ei se ole ainoa merkki onko tärpännyt vai ei
Täällä ei ihmeempiä. Kauhee uni vaan iskee aina kun töistä kotiin pääsee. Nytkin siivoomisen jälkeen iski uni ja nukuinkin 3h päiksyt
silti tuntui,että väsyttää ihan sairaasti vielä. Onneksi on viikonloppu. Huomenna kampaajalle!!! Mä sain ekan neuvola ajan 15.5
Tuttu ihminen siellä niin tunnisti puhelimessa kuka oon ja onnitteli paljon. Tuli hyvä olo :) Pieni paikkakunta joten täällä tuntee jokainen toisensa. Esimiehelle kerroin tänään kun tuolloin 15.5 olis aamulla joku kokous,mutta joudun olemaan nyt sieltä poissa neuvolan takia niin oli pakko kertoa. Hyvä kun ei itkua vääntänyt mun kanssa siinä kilpaa (hän on nainen myös) kun kerroin syyn
oli todella onnellinen meidän puolesta ja kyseli laskettua aikaa :) Vaikka ei aina esimiehen kanssa tulla toimeen niin nyt tuntui,että kerrankin jäi hyvä mieli kun hänen kanssaan kävin keskustelemassa.
Hyvää viikonloppua kaikille!
ja plussatuulia jokaiselle!!