Raskaaksi 2014

Gatusa, jeee!! Ihanaa että vauvalla kaikki hyvin! :Heartred Ja nyt hirmusesti tarroja ja vauvaliimaa ja kaikkea että saat sieltä pienen nyytin syliin asti!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
onnea gatusa!!! minne sun la menee kun en jaksa alkaa laskeskelemaan? hyvä että varuiks hoidetaan ja ennalta ehkäistään!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
ootte kaikki aivan ihania!!! siis mulle määrättii varoiks lissufin noi lääkkeet ja tosiaa eka kolmannes menee lääkärin käskystä sängyssä lähinnä, en saa tehä suunnillee mitää kuulemma. no mies on niin superonnellinen ja hoivaava, laitto ruuan meille halaili ja on niin hellä nyt.

loora mun LA on näil näkymin 22.12
 
Jiivee; tervetuloa palstailemaan ja plussapuhereita ovikseen. Toivottavsti et joudu pitkään tällä palstalla pyörimään vaan pääset plussanneiden puollelle. Menikö kierukan poisto hyvin? Mulla aikoinaan oli hyvin kivuton ja helppo poistaa ja kiertokin palautu aika nopeasti.

Iissufin; edelleen mulla tunne että pääset plussaamaan tässä kierrossa :) ainakin sulla on testejä rutkasti!!

Dawwe; toivottavasti täti pysyy pitkään poissa ja saatte katrasta täydennettyä!

Etsijä; oletko aamulämpöä mittaillut? Mulla se pysyi koholla keskenmenoon saakka. Voi jospa teillä päästäisiin plussaamaan!

Diku; koska saat testin?? Eikös monet oo saaneet plussan ovistestillä , siis jos on näyttänyt vahvaa plussa ovis testi kierron lopussa. Jos sieltä kuule plussa tulis raskaustestiin :)

Kaikille muillekkin sitä toivottua plussaa ovis ja raskaustesteihin! Toivottavasti en nyt pahasti sekoittanut mielessäni nimiä...

Näyttä siltä että tämä keskenmeno vuoto kestää nyt normi menkkojen verran. Välillä näytti et loppuu mut alko sitten uudestaan. Nyt näyttäis alkavan loppua. Onneksi on tuolla kaapissa vielä digi ovulaatiotesti ja puikkoja siinä vielä 9 kpl. Riittää hyvin tähän kiertoon. Ens viikon ultrassahan sitten näkee onko siellä johto follikkelia niin tietää alkaa tikuttaan. On kyllä vielä haikea mieli tuosta keskenmenosta mutta parempaan suuntaan joka päivä mennään. Mies kävi tänään kaupassa ja en pyytänyt tuomaan mitään erikoista. Toi sitten neljä litraa greippi mehua :) oli niin ihana kun näytti mitä toi ja kysyi että eikös sun tätä pidä alkaa jo juomaan kaiken varalta. Ja kysyi koska pitää apteekista hakea mulle taas mama vitamiineja ettei vaan pääse loppumaan. Just tuommoset pikku asiat antaa aina sen merkin että yhdessä tässä yritetään ja toivotaan sitä pientä.
 
Myyh, sympatiat edelleen sinne, haikeaa on, mutta sullakin niin ihana mies :Heartred En oo lämpöjä mittaillut, en oo oikein tutustunut siihen hommaan lainkaan.
Hyvä että pääset ultraan varmistamaan asiat!

Gatusan viestit pistää väkisin hymyn kasvoille, onnesi olet ansainnut :Heartred:Heartred
 
Tulipa tässä semmonenkin mieleen että mun mieshän lopetti tupakoinnin tuossa pian kuukausi sitten, olisko silläkin jotain merkitystä siihen että plussasin. varmasti vaikuttaa myös Klomifeeni mutta voihan se olla että myös tupakoimattomuus on vaikuttanut asiaan positiivisesti.
 
Myyh: Kiitos niistä testeistä :grin Joo on kyllä testejä ei luulis loppuvan. Mulla on normilämpö 36,2 ja nyt 36.3 tai 36.4. Et ainakaa ei oo nyt riittämiin noussu. En sitte tiiä. Se ehkä tekee että oon epävarma raskaudesta. Dpo 2 nyt eli oireita saattaa tulla viel
 
Gatusa: Onnea paljon :) :Heartred ihana kuulla,että kaikki on hyvin! Nyt tosiaan otat rennosti etkä hössötä ollenkaan. Nauti ja lepää :smiley-angelic003

lissufin: Mulla ei ole lämmöt nousseet mitenkään kauheesti koko aikana eikä ne ole nytkään koholla. Eli ei se ole ainoa merkki onko tärpännyt vai ei :wink

Täällä ei ihmeempiä. Kauhee uni vaan iskee aina kun töistä kotiin pääsee. Nytkin siivoomisen jälkeen iski uni ja nukuinkin 3h päiksyt :confused: silti tuntui,että väsyttää ihan sairaasti vielä. Onneksi on viikonloppu. Huomenna kampaajalle!!! Mä sain ekan neuvola ajan 15.5 :Heartred Tuttu ihminen siellä niin tunnisti puhelimessa kuka oon ja onnitteli paljon. Tuli hyvä olo :) Pieni paikkakunta joten täällä tuntee jokainen toisensa. Esimiehelle kerroin tänään kun tuolloin 15.5 olis aamulla joku kokous,mutta joudun olemaan nyt sieltä poissa neuvolan takia niin oli pakko kertoa. Hyvä kun ei itkua vääntänyt mun kanssa siinä kilpaa (hän on nainen myös) kun kerroin syyn :grin oli todella onnellinen meidän puolesta ja kyseli laskettua aikaa :) Vaikka ei aina esimiehen kanssa tulla toimeen niin nyt tuntui,että kerrankin jäi hyvä mieli kun hänen kanssaan kävin keskustelemassa.

Hyvää viikonloppua kaikille! :Heartred
ja plussatuulia jokaiselle!!
 
Ihanaa kiitos Iines :Heartred , huojentava tieto. Voi tsiiisus mun munkkeja :grin toinen on täysin turvoksissa ja toinen kans mutta pikkasen vähemmän. Äsken suihkussa teki aluks pikkasen kipeää vesisuihku suoraan rinnoille (tai siis nänneille) Maha on turvoksissa ja kaasua tulee ulos :rolleyes:, tosin sekin voi olla vain tosta äärettömästä makaroonisalaatin syömisestä. :oops:
 
Gatusa: PALJON ONNEA! :Heartred sä jos kuka ansaitset pikkasen ja nyt saa kyl tulla loppuun asti.Se ois joulu vaavi :-)
Nyt teet niin ku lääkäri määrää nyt on miehes vuoro hemmotella sua ja sä saat nauttia vaan.
 
Aivan ihanaa Gatusa :Heartbigred Super vauvaliimaa mukaan :Heartpink

Lucky: Mistä tätä limaa riittääkin :p
Lissufin: Täällä vaatimaton A kuppi muistuttaa B kokoa :wink
Iines: Ihqua lapseni sanoin että kaikki on mennyt hyvin :Heartred
Tsemppiä oviksille ja niiden hyödyntämisille :sign19
 
Onnea Gatusa :)

PepeXXL: mä oon 27 (ja mun mies on mua 7vuotta vanhempi) ja esikoista yritetään. Vauvakuume mulla ollut pari vuotta mutta vasta vuoden vaihteessa mies suostui alkaa yrittämään. Mulla on tämmösiä hölmöjä pelkoja et ollaan liian vanhoja kun ei heti ole tärpännyt vaikka toki järjellä ajateltuna ymmärrän ettei asia ole niin :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Diku: Jooo , kyllä tissit on kasvanut, toinen pursuaa pois rintsikoista, heh ellen korjaa tissiä takaisin liiviin näyttäis et olis 3 tissiä :grin Joko teillä on esiteineyttä huomattavissa lapsesi osalta? Meillä yleisimmät mitkä kuuluu sanavarastoon ovat: ihansama, älä viitsi, en mä jaksa, joooojoooo. Huoh.
 
kiitos kaikki onnitteluista tulee iha tippa linssii :) täällä lääkkeillä on ikävä sivuvaikutus nimeltä kivut ja huono olo. nyt vaa ootellaa tässä ens perjantaita ja rv 6+4 ultraa :)

nyt uus plussa-aalto pystyyn :)
 
Hiton masennuspuuskat! Taas pyörii vaan mielessä että jos oonki vaan kuvitellu kaikki oireet. Vaikka tätä pahoinvointia on aika vaikea kuvitella. Se hitsin testitulos vaan piirty mun tärykalvoon kii eikä lähe pois:smiley-angry016 Ääh, ehkä meen vaan nukkuu ja herään huomenna OIKEALLA jalalla. :sleep011
 
Takaisin
Top