Raskaaksi 2014

pepeXXL Minä täytin juuri 28v, esikoisen oon saanut 21v:nä :)

Aida:lle ovistuulia !!

Mandah Tsemppiä jännäilyyn :)

lucky Onnea uuteen kotiin!

Mitenkään en kaikille erikseen ehdi / pysty kommentoimaan mutta tästä vielä tasapuolisesti kaikille tsempit oli tilanne mikä hyvänsä :smiley-bounce016 :smiley-bounce013 :smiley-bounce015 :smiley-bounce005:talk017 :blob9:blob10:blob7:blob6:blob5:blob3 :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Omaa : Ovistestejä lähti taas tilaukseen, jos sitä vaikka sitten ensi viikolla alkais taas leikkimään :p Nyt taitaa olla kp8..
 
Gatusa.Toivottavasti pääset myös ultraan lauantaina. :) ja kuulusit nyt pikkusen sydän äänet.. mulla ei meinattu esikoisesta saada kuulumaan ees 14+ viikolla sydänääniä et niistä ei tarvii kovin helpolla huolestuu jos ei saada kuulumaan...Pidän peukut ylhäällä et saat hyviä kuulumisa.. :)

lissufin.Kiitos. :) mitäs tänne kova kiire koko ajan kun palasin töihin.. poika kävelee tukee pitkin mut ei vie ilman.. :) ja toivon niin ettei myöhästytty oviksesta..mites teiän neidin synttärit meni?? ja toivottvasti teillä olis tärppi käyny.. mä pidän peukut ylhäällä et plussaat..

Sandy.Kiitos ja toivon todella et ei menny mönkään tää kierto. :) mites sä oot voinu??

Mandah.Toivottavasti saat testejä ja saisit kunnon plussan testiin..tsemppiä.. :)

Lucky.Toivottavasti tärppi olis käyny..tsemppiä piinailuun.. :)

Jiivee.Saitpa nopsaa ajan. :) ja kiva kun pääset pian yrittämään..

Pepexxl.Mä oon 29 mut ens kuun lopus 30...


Aida.Onnea uuteen kiertoon ja ennen kaikkea onnea oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen...:)
 
Loora: Ensiaskeleet on ihania. :Heartred Neitosen synttäreitä vietetään ensi viikon perjantaina sain ilmaseks vuokrattuu muutamaks tunniks nuorisokahvilan hää haluaa diskomeininkii :grin Sukulaisille ei ees vietetä juhlia. Samoin myös toivottavasti tärppi on käynyt teilläkin. jaksuja töihin
 
Heipä hei ihanattaret :)

Lissufin: Normi on 36,7 nyt 37,1...eli aika paljon noussu. Ihanaa oli varmasti päästä möksälle :Heartpink
Kiwibird: Mikäs on tilanne?
Mandah: Tilausseuranta kuumana :grin
Lucky: Onnea uuteen tupaan :Heartred
Pepa: Olkoon onni myötäinen :rolleyes:

Omaa napinaa: Ovistestissä tsuuper viivat,rs testejä ei kaapissa..huomenna sitte.. :)
 
Huh joo hintaviahan nuo cb digit on 15,5€ meidän apteekissa. Pari oli kuitenkin otettava mukaan että pystyin toisen tuhlaamaan jo :rolleyes: 'Ei raskaana' siinä luki, mutta en vielä menetä toivoa vaan ens viikolla uusiks. :smiley-angelic001 Hyvä kuluttaa lapsilisät testeihin :smiley-angelic006
 
Voi hemmetin hemmetin hemmetti ja kääk! Mitä riivatun limoja valuu ja valuu,ihan kuin ovis limat.
Mutta,mutta oviksen löysin ja yleensä on säännöllinen 28 päivän kierto...Pistää nyt ihmettelemään :schocked028
 
Viestejä tulvii tuhatta ja sataa. Pahoittelut kuukautisista niille joille ne ovat iskeneet, parempi onni myöhemmin eli ensi kierrossa sitten. Varoitan että minulta tulee tekstiä aikamoinen liuta, olen malttanut pitää suuni kiinni pari päivää. =D Eli.. ensinnäkin kovat plussapuhurit kaikille joille plussaa ei ole vielä tullut. Toivon sitä myös itsellenikin ja mun miehelle. Ja ovulaatio-onnea myös jokaiselle jolla se on ajankohtainen :wink Täytyy kehua että ilmat ovat olleet mitä kauniimpia alkukesäksi ja nythän on vasta huhtikuu @ Turku.
ja sitte sitä listaa:
lissufin plussaonnea ja onhan tuo ikävää että miehen sukulainen tekee tuollaisen olon sulle
mä tietty painotan että sun ja sun miehen onni ei oo kenestäkään muusta kiinni eikä muilta
mitään pois :Heartred hienoa että sait vihdoin ajan polille.
Sandy ompa ihanaa kun sulla tuo ultra-aika on jo noinkin pian :) onnea ultraan ja kiva kuulla susta :Heartred
kiitos plussatoivotuksesta, se tulee tarpeeseen.
Iines86 oioi saitpas äkkiä tuon ajan, loistavaa! mulla on luultavasti pääsykoe samana päivänä :)
onnea ultraan! :Heartred
MarinaMelina ei oo noista liuskoista kokemuksia, mutta varmaan aika samanlaisia mitä muutkin
liuskat, herkkyys niissä vaan vaihtelee. itellä kokemusta kotitesti.fi sofin liuskatesteistä
ja pregcheckistä sekä rsfu ja oliko vielä raskauskeiju ja joku muu :D
sofin ovulaatioliuskatesti on toiminut ovulaatiota bongatessa hyvin. ovulaatio-onnea!
Blueroseteddy ompa hellyyttävä kuva, paljon onnea! :Heartred
Myyh ei todellakaan oo typerää! tekisin itse samoin, juurikin oman hyvinvointinsa kannalta
eli henkisesti mielen mutta myös fyysisesti toki kropan kannalta enemmän kuin hyvä juttu käydä ultrassa.
Diku kiitos plussasta! ja kiitos kysymästä kuulumisia, täällä viiva on kokoajan vahvistunut ovulaatiotestissä. sulle testiin ne kaks vahvempaa viivaa! älä pelästy jos ei ole tulenpunasia, ei välttämättä ole vielä_kään ja silti raskaana olet :)
Mandah mä olen 20 ja lokakuussa 21, mies on 22 ja kuumeillut olen "vasta" 19 vuotiaasta vaikka raskauduin 18 vuotiaana, se meni kesken pari päivää 19-vuotis syntymäpäivän jälkeen :sad001 . kyllä se vaikuttais siltä että siellä raskaana olet, voi sua :Heartred jospa olet testannu ihan liian ajoissa, kyllä se viiva vahvistuu.
Elya komppaan Gatusaa, onhan tää hermoja raastavaa.. luulin myös että raskaaksi tuleminen
on helppoa ja nopeaa.. ehdin jo huolestua että apua tulenko raskaaksi heti, mutta joo tässä sitä ollaan vieläkin.
kyllä me vielä raskaaksi tullaan sinä j minä, se tunne on ihana varmasti kun vihdoin ja viimein raskaus lähtee käyntiin ja rullaa mukavasti synnytyssaliin saakka =D :Heartred voimia.
Lumikki ihanaa kuulla teistä! onnea 2/3 johdosta! olet onnen pekka. hienoa myös kuulla että vauva voi hyvin.
kyselit vointeja, täällä kp 15/36 ja ovistikku tummuu kovaa vauhtia =D
lucky87 onnea omaan kotiin! =D
zorro86 hieno uutinen, kovasti toivotan tärppionnea ja jotenkin kuulostaa todella lupaavalta teidän kohdalla :wink
Jiivee jes! onnea kierukan poistoon :) olipa iloinen uutinen ja ainiin tervetuloa lämpimästi!
Kp= kun menkat alkaa on kp1 (tuhrua ei lasketa, vasta kun vuotoa tulee niin että side pitää vaihtaa on kp1, ainakin näin olen kuullut :D toivottavasti ei mennyt hankalaksi, meillä on täällä oma kätilöksi valmistuva kuumeilija MadH91, hän varmasti osaa kertoa tarkemmin) ja kun seuraavat menkat alkaa on taas kp1 se mitä siihen välille jää on kierron pituus esim 26 tai 34.
Ovulaatio on sitte oma juttunsa ja siitä en uskalla rustata enempää tässä viestissä tai tulee romaani =D
onnea kuitenkin tulevaan/tuleviin kiertoihin ilman kierukkaa.
Aida* mielenkiintoinen tausta, uskon kuitenkin että tulet raskaasi ja hei ovulaatio-onnea :)
Gatusa ihania auringonkukkasia, onneksi pääset pian sinne terkkarille :Heartred
Omaakin? Maca tabuja oon itsekseni syönyt ahkerasti viimepäivät, voisin muistuttaa miestäkin napsimaan niitä kun ovulaatio on 5 päivän kuluttua! testi oli tummunut eilisestä ja eilinen sitä edellisestä, alotin varhain testaamaan mikäli tää kierto oliski lyhyempi. vaikuttais siltä että kierto jää 36 pituiseksi, ihan kivaa tää säännöllisyys, vaikka ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa =D äitini tokaisi että kiertoni on liian pitkä, just just. sillä itsellään on heitellyt miten sattuu, olen huomannut sen geeneissä.
sain tosiaan tänään kutsun pääsykokeeseen ja toinen lapuista oli 6.5 ja toinen 8.5 en nyt ymmärrä kumpana pitäis mennä, pitää ottaa selvää. jännittää aivan helvetisti! sitten tuo 5.5 lääkäri sen kilpirauhasen vajaatoiminta epäilyksen vuoksi on kiva, mutta toivon sen menvän hyvin ja toivon jotain ratkaisua, uskon että en tule plussaa saamaan ennenkuin tuo kilpirauhas asia on selvitetty ensin, jotenkin vain semmoinen olo. lämpö on ollut iltaisin 37 :O kai se sit jotenkin on koholla kun normaalisti 36,4. On viluttanut ja ollut kuuma otsa ennen nukkumaanmenoa mutta olen kyllä saanut unta ja herännyt taas ihan normaalina, en oo kyl mitannut aamulämpöä koskaan kun meillä ei oo vielä kuumemittaria (muutettu 6kk sitten).
:talk017:blob3:blob5:blob6:blob7:blob9 ja tässä iso sydän jokaiselle kuumeilijalle :Heartbigred hyvää viikonloppua, oli se sitten töissä, mökillä tai kotosalla! :thumright
 
Muokattu viimeksi:
Diku: Eiks yleensä limat vähän lisäännykin ku on raskaana :rolleyes:
Kiwibird:Ovulaatio onnea, olkoon se hedelmällinen ja täti ajetaan pois 9kk :grin

Nyt kyl naiset on niin hyvä ruokaohje et pitää ihan jakaa eli makaroonisalaatti :grin Tää ainaki meillä on nii suosittuu et kulhollinen menee päivässä kun sen tekee, Eli

makaroonii,
paprikaa tuoretta (mut jos on kiirus nii herne-maissi-paprika pussi käy)
pakaste maissia,
pakastesipulii, (tai tav.punasipulii)
kinkkusuikaletta,
suolakurkkukuutioita
juustokuutioita (edamii vaikka)
kastike on kavlin majoneesii ja kermaviilii (fiftysiksty :grin) sen eli puolet ja puolet: sitruunanmehuu, mustapippurii, suolakurkun lientä, sokerii, suolaa ja ja nyt taisin laittaa kuivattuu persiljaa pikkasen. Keitä makaroonit ohjeen mukaan ja sinne sekaan he-ma-pa tai maissit ku on 2 viimestä minuutti keittoaikaa jäljellä makarooneissa. Ku makaroonit on kypsiä noin se al dentte nii huuhtoa kylmässä vedessä ja valuttaa liiat vedet pois. Sitte ne vaan muitten ainesten joukkoon ja kastike sekaan :) Anna maustua edes tunti jääkaapissa jos maltat nii maut tasoittuu
 
Muokattu viimeksi:
Sandy. Toivoisin samaa mut mut... kiertopäivä 24 menossa enkä tosiaan tiedä millaiseksi kierto on mennyt km takia, aiemmin kiertoni on ollut täsmällisesti 28päivää. Ovis- testeistä ei ole plussia tullut, alkuun oli haaleaa viivaa, sitten viikon puhdasta negaa, nyt tänään oli taas haalea viiva kaverina, oih ja voih, hihihi :grin Jospa nyt pärähtäs edes siihen testiin positiivinen! Valkkarikin on muuttanut muotoaan ja vasta oli pari päivää täysin ilman mitään vuotoa ja nyt taas alkoi, ettei tässä nyt ota selvää sitten yhtään missä mennään :grin

No mutta enikeis naiset! Macahan lisää seksuaalisia haluja myös joten laitetaan ne miehet kans macakuurille siihen lisäksi syötätte niille kookosöljyä niin tulee tavaraakin tarpeeksi, se kun lisää sperman määrää :wink

Ei muuta kuin kohti viikonloppua! Nyt pihahommiin ja illalla sit lisää lukemaan ja raataamaan :)
 
Etsijä: Tsemppiä, plussatuulia puhaltelen :Heartred Mul on varmaan se 200 kpl maca tabletteja mut en voi syyä niitä eikä ukko, suolisto menee niin sekaisin et ei tuu kyl siitä peittojen heiluttamisesta mitään kun on masuväänne :sad001:eek: Mä käytän päivittäin ruokalusikallisen hampunsiemenöljyy. siit saa hyviä omegoita :)
 
Kiwibird.Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen.. :)

lissufin.Ohje kuulosti hyvältä.täytyy joskus testata.. :)

Etsijä.Tarvii varmaan kokella noitaki aineksii jos ei piakkoin ala plussaa tuleen.. plussa tuulia sulle.. :)

on.HUH kun oli rankka kauppa reissu. mut löyty onneks pojalle kengät ja lippis ku pipo alkaa oleen pian liian kuuma..tää ovis oli erillainen mitä mul o synnytykse jälkee ollu muut..nyt tuli ihan sikana holahtamalla limoi ja ei ollu pahemmin kipui mitä on muis kierrois ollu paljon...
 
diku: täällä just päivittelin kans että mitä ihmeen limoja roikkuu jokaisella vessa käynillä... ihan kun ovis limat. vai enteileekö menkkoja? viime kierto oli 36 päivää ja en omista ennustajan lahjoja et mikä tää kierto tulis olemaan. dpo 6 vissiin ja kp 26 :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa; Voi ku ihanaa!!! Kaikki siis hyvin pienellä :love7 nyt sitten otat vakavasti lääkärin antamat ohjeet ja et rasita itteäs. Voi lähetän sulle virtuaali halauksen kun tuntuu niin hyvältä teidän puolesta!!
 
kiitos myyh :) mulle laitettii koko raskauden ajaks keltarauhashormonia suppona, mini aspiriinia ja enoxa eli enoxapirine joka on veren hyytymist ehkäsevä lääkitys ettei tule tukosta istukkaan ja veri virtaa kohtuun kunnol vaikka mulla ei olekaa mitää ongelmia mut varoiks laitettii kuitenki nii joo ja foolihappo 5mg. voi olla et jommal kummal on kromosomissa jotai ni noitten pitäs avittaa normaalia raskautta.

kiitos loora :)
 
Takaisin
Top