Raskaaksi 2014

Niin ja jos oli uusia tullu niin tervetuloa kuumeilemaan ja toivottavasti plussaatte pian.. :)
 
Kiitos Gatusa. :) mä niin toivon et ei oltu myöhäs. Koska pääset ultraan kun et vissiin päässy sillon tiistaina?
 
loora huomen pitäs käydä kätilön luona ja se sit varaa ajan lääkärille joka on töissä ainoastaa lauantaisin joten saas nähä pääsenkö jo tänä lauantaina vai millo. inshaAllah lauantaina pääsis kattoo mikä on tilanne ja mielellää huomen kokeilis jos dopplerilla kuulis sydänäänet koska mulla ei ol aavistustakaa kuinka pitkäl oon oikeest jossai rv 6+0 ja 7+2 tällä hetkellä vähintäänki toi 7+2 oli torstain eli nyt perjantaina ois 28 kierron mukaa mitä neuvola käyttää ni 7+3 mikäli mulla oli oikeet menkat sillo maaliskuussa.
 
Voi tuska! En jaksanu eilen käydä siellä apteekissa ja eilen lueskelin noista testeistä millä oon testannu et ne on jotsin ihan surkeita. Eli tänään ostamaan cb ja pregcheckit!

Kp 29/27-30
 
Täällä ei ole vielä tainnut plussat kellään vahvistua... kunpa ne näin tekee pian :) Ja ihan tuoreita plussia tulee vielä lisää tammikuisiin 2015! :)

Mandah, ootpas sä ehtin paljon nuoreen ikääsi! :) Mä en kyllä millään ois voinut kuvitella itseäni äidiksi päälle 2-kymppisenä, hyvä kun onnistuu nyt 30+ ja kun tuo lapsi on jo tuossa :grin:grin Sä oot kyl ajoissa testaillut, mitä mä laskin että jos sulla oli ovis 17-18, niin kenties kp19 hedelmöitys ja laskisin vasta kp20 eka dpo (tai no ei kai voi sanoa että dpo, mutta päiviä hedelmöityksestä). Näin kun laskee "pidemmän" mukaan, niin ei tartte huolestua vaikka olisi hailuraa :) Niin sullahan olis sitten vasta dpo10(-kenties dpo11). Mullahan tuli ihan negaa tuossa vaiheessa pregchekin liuskoilla, mutta plussaksi muuttui :) Mä sanoisin että maanantaina viimeistään sulla on kunnon plussa! Se ois dpo13. Itse en niin välittäisi noista myöhässä olevista menkoista, kun tosiaan oviskin ollut myöhään. Ja hei, ainahan sä voit laittaa tänne raadille kuvaa! :wink:) Me kyllä kerrotaan ootko vai et raskaana! :p:grin

Loora, toivotaan ettette oo myöhässä! :) Josko se munis jaksoi siellä odotella näitä kavereita :sign19:sign17 :)

Kiva kuulla Lumikki sun kuulumisia! Hurja kun sullakin raskaus pitkällä :) Niin se aika vaan menee, kohta on kesä, sitten syksy ja sitten vauvat sylissä :Heartred

Lissufin, mä en oikeen tiedä mitä sen meidän haasteen kanssa käy... Mulla on tarkoitus jatkaa se 7 vkoa loppuun asti tällä "tarkemmalla" ruokavaliolla. Tietenkään en voi samalla tavalla laihduttaa, mutta toivoisin että tässä reilun 4vkon aikana paino vielä tippuisi, edes vähän. Viime raskaudessa mulle jo sanottiin, että on ihan ok että paino tippuu alussa. Että vauva kyllä ottaa omansa, mulle vaan jää vähemmän. Ja tämä siis sillä oletuksella että syö monipuolisesti ja terveellisesti ja koskee vain meitä ylipainoisia. Toivotaan että tuo ukko jotain tajuaisi.... ja ymmärtäisi sen sohvan ostaa!

Etsijä, voi olispa teillä jo pikkuinen matkassa! :) EIkös sitä moni sano että km jälkeen ovat heti tulleet uudelleen raskaaksi. Missäs vaiheessa kiertoa meet?

Lucky, Onnea uuteen kotiin!! Musta tuntuu että teidän pienen on tarkoitus saada alkunsa omassa, uudessa kodissa :Heartred:wink

PepeXXL, tuohan on hyvinkin mahdollista että ovis ollut vasta :) Etenkin jos sulla muutenkin kierto heitellyt. Varmasti maanantaina pitäisi jo näkyä vahvempi viiva, jos nyt on jo näkynyt hailuraa. Ja teepä tosiaan se digitesti :) Toi viivojen tulkitseminen on musta ainakin tosi stressaavaa. Digi kertoo suoraan :)

Zorro86, hedelmällisiä hetkiä! :)

Kaikille muille kanssa tsemii sekä ihanaa viikonloppua!! :flower
 
laskin mä tuossa että jos tärppi kävi niinku laskin ni la olis 9.1 vain 2 päivää myöhemmin kuin pojan la. poika syntyikin sit 30.12.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa taas, tämä täpäjää täällä, kun eilen soitin aikaa kierukan poistoon ja sain sen jo tälle päivälle!! Wuhuuu!! :)

Tyhmä kyselöö, että mitä tuo teidän kp tarkoittaa ja miten sen laskette? :D Oon ihan pihalla vielä teidän kanssa.
Mukava kuitenkin lukea kaikkien päivityksiä omista tilanteista :)

Kevättä rinnassa :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jiivee, Kp = kiertopäivä eli alkaen menkkojen ekasta päivästä:)

Sandy, joo oon kyllä nuorena tän homman alottanu, poika syntyi kun olinvielä 19 :) Meildän suvussa tyyliin kaikki naiset on saanu ensimmäisen 19-20 vuotiaana, joten en oo pitäny sitä mitenkään ihmeellisenä. Eipähän oo kauheen vanha kun lapset lähtee kotoa :D Ja ton testauksen kanssa oon kyllä ollu ajoissa ja liian epäherkällä testillä. Oon vaan niin kovin malttamaton :D

Niin ja mullehan eka vauvakuume iski jo kun olin 16, mutta sillon aattelin että ei mitään järkeä enkä ois voinutkaan kun oon tällanen hihhuli uskovainen eli naimisiin oli eka päästävä :D Miehen kanssa ollaan tosiaan alettu seurustelemaan kun oo ollu 15 ja se oli vielä 14.
 
Saanko kysellä mut minkä ikästä porukkaa täällä pyörii? :)

Itse tosiaan 19, ja pahasta vauva kuumeesta kärsinyt jo 16 vuotiaasta. Välillä lievemmin välillä kovemmin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
huomenta ihanat mitäpä teille kuuluu?
pepexxl, mä täytän koht 29 esikon sain vähä ennen ku täytin 20v.

jipii vespa toimii taas ni pääsee sillä meneen tänää tk:een inshaAllah. ja näin aamun iloksi teille pikku kevät/kesätervehdys (kuvan taustalla oleva mopo on langon eli ei ol tekemist mun kans muuta ku sen verra et eile mentii sillä terveyskeskukseen ku ei ollu muutakaa). ja tuo iso puu tuolla taustalla on mein viiniköynnös :)

photo0222.jpg
 
Oho onpas täällä turistu. :computer005 Terveiset mökiltä :grin Viel ei oo ihan sellaset kelit et viittis olla siel pitkään ku ei oo saunaa. Omista näistä kuvitelluista oireista joita on joitakin eli tänää dpo 2, voi mun hajuaistii aamulla ukko laittoi pannukahvii nii yläkertaan tuli pistävä haju, tissit on raskaat ja ukkokin sanoi et isontuneet ne on. Eile oli pari kertaa sukkapuikko vihlasuja. Noh olkoon kuviteltuja tai ei mut kyl vahva tunne tästä kierrosta. Tiputaan sit jos tiputaan nii kovaa alas.


Plussatuulia puhaltelen :smiley-bounce016
 
Mandah: Jos maltat niin nii tilaa ehottomasti netistä halvempaa siellä kotitesti.fi tai raskauskeiju :) Saat kaks cb:n digii sillä hinnalla mitä apteekki myy yhtä :) kotitesteissä postarit on 1e ja jos ennen klo15 tilaat nii saat huomiseks ne kotia :)

Lucky: Jee vihdoin. Onnea omaan kotiin :Heartred

Sandy: Sä jo niin paljon ansaitset sen sohvan että kun sulla on terveelliset elämäntavat ja ootat pienokaista :Heartred

Gatusa: Millo sää meet sinne lääkäriin :smiley-ashamed005 Nii jo toivoin et olisit ehtiny käyä jo. Ihania auringonkukkia :Heartred Meil on maa ihan roudassa vielä, ei toivookaan et vois alkaa kääntelee maata kasvimaalla.

Loora: Kiva kuulla sustakin :) Mitäs sinne kuuluu?

Pepexxl: Mä täytän ens kuussa 33 vuotta esikoinen edellisestä suhteesta täytti juuri 12 olin juuri täyttämässä 21 kun hän syntyi :Heartred

Diku: Joko on taas testailtu :) Paljon sulla on lämmöt noussu normaaliin ruumiinlämpöön verrattuna? Tiedän niin tuon pelon keskenmenosta, jaksuja siihen halin kera. Se alkaa jo nyt varjostaa itelläkin vaikka en ole edes plussannut. Toivon nii plussaa sulle :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
tunnin päästä pitäs lähtee mikäli mies vaa tulee ajoissa (se siitä sen lupauksesta varata tää päivä mulle, saas nähä miten huomenna käy). inshaAllah tuo tulis ajoissa et ehitää sinne kätilön luo tänää ja pääsis sit lääkäriin. en tiä tarkastaako se mitää esim tutkiiko kohdun kokoa, yrittääkö kuunnella sydänääniä dopplerilla ja onko niillä ees sitä siellä käytössä.
 
Mandah,

Suosittelen kans tilaamaan netistä, itse tilasin just kaks cbn digiä raskauskeiju.fi ja siellä huhtikuun ajan saa 1€ alennusta HUHTIALE koodilla, joten itselle tuli maksaa 18,90 € tkaksi cbn digiä toimituskuluineen. :) kun täällä korvessa maksaa yksi testi apteekissa ton 18,90€!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ois pitäny olla aiemmin liikkeellä. Kun tuskin huomenna postia saa ja sunnuntaina lähetään viikoksi sinne anoppilaan.
 
Ihanaa päivää naiset!

Täällä on kyllä niin jännät paikat monella, että itseäkin jännittää joko on uutisia tullut aina kun tänne tulee! :grin Viivojen vahvistumiskuulumisia siis täällä kyttään... ja tietenkin Gatusan lääkärikuulumisia!

Onnittelut Lucky uudesta kodista! Toivotaan, että päästään kohta onnittelemaan muistakin syistä...:wink

Itsellä kp 5/26-33 ja täti pakkaili kamansa ja häipyi. Toivoa sopii että pidemmäksi aikaa! Tilasin juuri ovulaatiotestejä tuolta kotitesti.fi sivulta. Otin pikatoimituksen, että varmasti ehtivät ennen vappua. Jännää!
Eilen oli näyttöpäivä koulussa ja toinen näytöistä meni ihan puihin ja joudun sen uusimaan. Ärsyttävää, mutta tällaistahan tämä varsinkin näiden hevosten kanssa. Koskaan ei voi varmaksi tietää. Toinen näyttö sujui onneksi hyvin ja meni ihan kirkkaasti läpi.
Minä olen 32 vuotias ja tässä esikoista vasta kuumeillaan. Vähän pelottaa tuo ikä. Onneksi mies on kolme vuotta nuorempi. Minä olen lapsettomuutta pelännyt vähän siitä asti kun teininä kystan takia joutuivat poistamaan koko toisen munajohtimen. Meillä ei siis oikeastaan voidan tulla raskaaksi kuin jokatoisessa kierrossa. :sad001 Ongelma on siinä etten tiedä kumpi puoli ovuloi, joten joka kuussa joutuu sitten kuitenkin jännäämään. Lääkärit ei ole kuitenkaan missään vaiheessa olleet huolissaan, joten ei kai sitten minunkaan pitäisi. Positiivisin mielin tässä kuitenkin vielä ollaan. :)
 
Aida.: Mä olen ottanu sillä 1.luokalla aina joka maksaa sen 1e jos on yli 10e ostokset. tulee aina seuraavana arkena perille :) Ovistuulia puhaltelen sulle :Heartred
 
Takaisin
Top