Täällä ei ole vielä tainnut plussat kellään vahvistua... kunpa ne näin tekee pian :) Ja ihan tuoreita plussia tulee vielä lisää tammikuisiin 2015! :)
Mandah, ootpas sä ehtin paljon nuoreen ikääsi! :) Mä en kyllä millään ois voinut kuvitella itseäni äidiksi päälle 2-kymppisenä, hyvä kun onnistuu nyt 30+ ja kun tuo lapsi on jo tuossa
Sä oot kyl ajoissa testaillut, mitä mä laskin että jos sulla oli ovis 17-18, niin kenties kp19 hedelmöitys ja laskisin vasta kp20 eka dpo (tai no ei kai voi sanoa että dpo, mutta päiviä
hedelmöityksestä). Näin kun laskee "pidemmän" mukaan, niin ei tartte huolestua vaikka olisi hailuraa :) Niin sullahan olis sitten vasta dpo10(-kenties dpo11). Mullahan tuli ihan negaa tuossa vaiheessa pregchekin liuskoilla, mutta plussaksi muuttui :) Mä sanoisin että maanantaina viimeistään sulla on kunnon plussa! Se ois dpo13. Itse en niin välittäisi noista myöhässä olevista menkoista, kun tosiaan oviskin ollut myöhään. Ja hei, ainahan sä voit laittaa tänne raadille kuvaa!
:) Me kyllä kerrotaan ootko vai et raskaana!
Loora, toivotaan ettette oo myöhässä! :) Josko se munis jaksoi siellä odotella näitä kavereita
:)
Kiva kuulla
Lumikki sun kuulumisia! Hurja kun sullakin raskaus pitkällä :) Niin se aika vaan menee, kohta on kesä, sitten syksy ja sitten vauvat sylissä
Lissufin, mä en oikeen tiedä mitä sen meidän haasteen kanssa käy... Mulla on tarkoitus jatkaa se 7 vkoa loppuun asti tällä "tarkemmalla" ruokavaliolla. Tietenkään en voi samalla tavalla
laihduttaa, mutta toivoisin että tässä reilun 4vkon aikana paino vielä tippuisi, edes vähän. Viime raskaudessa mulle jo sanottiin, että on ihan ok että paino tippuu alussa. Että vauva kyllä ottaa omansa, mulle vaan jää vähemmän. Ja tämä siis sillä oletuksella että syö monipuolisesti ja terveellisesti ja koskee vain meitä ylipainoisia. Toivotaan että tuo ukko jotain tajuaisi.... ja ymmärtäisi sen sohvan ostaa!
Etsijä, voi olispa teillä jo pikkuinen matkassa! :) EIkös sitä moni sano että km jälkeen ovat heti tulleet uudelleen raskaaksi. Missäs vaiheessa kiertoa meet?
Lucky, Onnea uuteen kotiin!! Musta tuntuu että teidän pienen on tarkoitus saada alkunsa omassa, uudessa kodissa
PepeXXL, tuohan on hyvinkin mahdollista että ovis ollut vasta :) Etenkin jos sulla muutenkin kierto heitellyt. Varmasti maanantaina pitäisi jo näkyä vahvempi viiva, jos nyt on jo näkynyt hailuraa. Ja teepä tosiaan se digitesti :) Toi viivojen tulkitseminen on musta ainakin tosi stressaavaa. Digi kertoo suoraan :)
Zorro86, hedelmällisiä hetkiä! :)
Kaikille muille kanssa tsemii sekä
ihanaa viikonloppua!!