Aurinkoista päivää kaikille
Teillähän käy täällä vilkas keskustelu, pysynköhän mä perässä ollenkaan
Kokeillaan..
Lucky: Meillä mies on turhankin innokas, niin ovis kun muinakin aikoina, minun kyllästymiseen saakka
Ovis aikoina se toki on hyvä noin, mutta sitten kun on viikko joka päivä joskus montakin kertaa päivässä peittoja heiluteltu niin itsellä tuppaa jo burnout iskemään, miehellä taas homma vaan jatkus.. se on vielä tollanen pojan koltiainen (25v) niin jospa sekin tosta tasottuu :D Ei oikeen pienen lapsen kanssa jaksais ihan joka ilta! Tämmöstä menoa jaksaa vielä suhteen alkuaikoina mutta ei enää vuosien jälkeen....
Ongelmansa kullakin :D
Madh: Niin tuttu juttu tuo miehinen sairastaminen
Meillä mies on heti kuoleman kielissä kun joku paikka on edes hetken normaalista poikkeavasti kipeä!
Lissufin: Onnea oviksen pongaamisesta! Tosin olisi saanut kivut jäädä prosessista poijes, mutta hyvä että kauratyyny auttoi!
Mimi: ääh, mullakin on ollut noiden minipillereiden jälkeen kroppa ihan sekasin. Menkat ja ovis on kyllä tullu ajallaan mutta kaikki tuntemukset on temmottu jostain ulkoavaruudesta, niin vieraita ne mulle on :O
Aida: Mä oon käyttänyt sekä raskauskeijun ja mammaksin liuskamallisia ovistestejä, molemmat on mulla toimineet ainakin hyvin. Näyttää koko alkukierron jotain haaleaa viivaa ja oviksen aikaan huutavan punaista :D
Myyh: Vaikkei vielä sen kummemmin "tunnetakaan" enkä teidän taustojannekaan tiedä, silti olen tosi pahoillani puolestasi
Olet oikeassa, tää palsta on kyllä ihana tuki ja turva kaikille samojen asioiden kanssa painiville!
Dawwe: Pahoittelut tädin vierailusta! Meillä mies kans tekee kahta vuoroa aina viikon syklillä, iltavuorot jos osuu ovispäiville niin kaippa se on käytettävä esikon päiväunet hyväksi :D mies kun tulee töistä vasta yhden aikana yöllä
Onneksi nyt ainakin on ovis ollut aina viikolopun aikaan..Toivottavasti teilläkin osus vuorot kohdilleen!
LÄHTIS TÄTI JO KÄPÄLÄMÄKEEN, pääsis tikuttelemaan ovista