mimi., tsemppiä nyt sen vuodon jaksamiseen, Tosin mun mieleen se kuulostaa melkeen ihan ok:lta et noin nopeasti kroppa tuottaa luomumenkat :) Alkaa sitten ihan kunnon kierto "omine hormoneinesi" :) Koitas jaksella!
Aida, tsemppiä uuteen kiertoon!! :) Mä olen käyttänyt testejä, joiden nimeä en tiedä (lukee vain ovulation test), tilasin ebaysta (toimineet on), tulivat hongkongista viikossa ilman posteja 60 ovistestiä ja 30raskaustestiä. :)
Juuri ite tilasin noin paljon halvalla kun en halua kuluttaa kalliita testejä hakuammuntaan. :)
Myyh, kyllä sanoisin et voisitte jatkaa yrittämistä ihan normaalisti tuon jälkeen, eli eilen ollut siis kp1 ja tänään kp2. oviksen tikutus ym. Vuoto on sulla ollut sit suht runsaahkoa joten se ultra ei oo välttämätön, mut jos haluat, sä menet. :) Tsemppiä sinne
voimahalit!
Sulla niin alkuvaiheessa (anteeksi nyt suorapuheisuuteni) meni kesken, niin voit ihan hyvin tikuttaa ovista jos tahdot, mutta voit myös antaa tämän kierron nyt kropan tasautua (stressin ja murheenkin kannalta) ja sit ens kierrossa tikuttaa. Voihan sitä vuodon loputtua silti harrastella huvin vuoksi (jos siis siihen päädytte) ja siitä silti voi uusi tärppi tulla. :) Rakkautta kun voi antaa joka toinen päivä ja sekin jo riittää (tai joka kolmaskin). :) Mut nyt suosittelisin ottamaan ihan rennosti, vie tuo kokemus kuitenkin oman veronsa. Kun mennään pidemmillä viikoilla ja tyhjennys joudutaan tekemään niin sit kyl kantsii mennä lääkärin ohjeen mukaan eli se kierto väliä (sekin vain suositus,jota kuitenkin kantsii noudattaa mut kaikki ei noudata.).
ps. ultrassa näkyvä "munasolu" on oikealta nimeltään follikkeli eli munarakkula jossa on nestettä, jossa munasolu itse kelluu (sitä ei voi nähdä ultrassa) ja kun munarakkula puhkeaa, neste jossa munasolu kelluu pääsee sitten oikeaan paikkaan :)
Dawwe, hyvä kun siellä kuitenkin tosissaan pysyy se kierto tasaisena :) tsempit
Hyiii mitkä vuorot sun miehellä onkaan!
täällä miun mies 22-06 ja sekin on jo tarpeeks "ahdistavaa" mulle :D
Onks hällä sit lyhempiä viikkoja ku on noin pitkiä päiviä?
Santra, plussa-tuulia sinne, nyt mukaan joukkoaaltoon!
Tsemppiä piinailuun! aika kivalta kuulostaa toisaalta tuo tarjous, mieti kuitenni rauhassa ennenko teet päätöksiä. :D Eikä missään hormonihuuruissa!! :D
Diku, mä taas en saanu suklaamunia, vaan jotain ihan muuta...! (sori, oli ihan pakko... :D)
MarinaMelina, Ne miehet.... Mut mitä tekisimmekään ilman heitä. ehkä heille se vauvailu sallittakoon, kun joutuvat kestään meidän naisten hormonihöyrypuuskat... :D
epäsuora, voihan pirulainen pahoinvointi sinne iskeny! Toivotaan et olis sitä itseään :) Koitat malttaa nyt vaan (stressi, alitajuinenkin voi aiheuttaa jos jonkinmoista kremppaa).
Määkin jännäilen
Gatusan lääkärikuulumiset vielä huomenna!!
Tahtoisin määkin päästä istutteleeen kaikkee kivaa mutkun ei oo vielä ees päätetty mitä ja mihin ja nähty miten tää piha kesällä käyttäytyy! :D Ihanan kuulosta siellä gatusa! :)
Lissufin, hyiii hammaslääkäri.... kylmät väreet!! Mun miehellä tosiaan eessä huomenna (ei käy kateeks), siltä poistetaan kaks viisuria. Tosin olen itse sen rumban kestänyt (kaikki neljä kerralla) joten eipä sillä oo mulle valittamista ettenkö tietäis mitä se on :D Eipä kyllä tarvii olla kuuntelemassa (paitti oon joutunut kuunteleen kaks päivää sitä, ku en oo kotona häntä hoivaamassa ku hän vuotaa kuiviin/tekee kuolemaa tms :D )
Tajusihan se mies siellä välttää näkkärin!!
kiwibird69, hihiiii!
Ihanaa kun ymmärrystä löytyy... ne omat virheet on joskus tehnyt (ja mulla se jäi siihen yhteen ja ainoaan kertaan), mut kun mies ei usko ni ei usko. Mä en ole se sama ihminen ku olin sillon eksän kans. Paljon on muuttunut kun silloinen suhde kehno, ja nyt niin hyvä mies et huh.
Joo, 2,5v yhdessä ilman et tekee ees mieli vilkuilla muita miehiä, mut eipähän se mun pään sisään pääse....
Noh ehkä se luottaa muhun sit täysin joskus, tiedänpä ite että olen tonttini ottanut haltuun kun oon ollut alusta asti täysin rehti ja rehellinen hänelle :)
iso tontti tosin tietää mieletöntä rahanmenoa jos tätä haluaa laittaa... :D Se on vuosien projekti, tänä vuonna ehkä parvekelaatikot. :D Kuulostaa että siellä on fiilikset korkealla, hyvä niin
Etsijä, sulla on niin mahti asenne, pidä siitä kiinni!
blueroseteddy, kuulostaa iskiakselta!
Iiiiinhaakin inhempi vaiva. (mä tiedän tasan mistä puhun. mulla tyrän aiheuttama alaselkäjumi 8/13-> joka säteili molempiin jalkoihin) se on jotain ihan kamalaa. Siihenkin kyllä ajallaan turtuu jonkun verran mut kipeetä se tekee silti. Tosin mulla tyrän aiheuttamana eri ku sulla mut iskiakseksi kutsutaan. Jaksamisia!
omanapa: Joo p*kl. :D sääsin niiden cd-levyjen kans varmaan tunnin mut en mä mittää saanut toimimaan. Tosin, nyt on kaks toimivaa (kun tajusin yrittäneeni täysin väärillä levyillä, ja oikea löytyikin sit kauppareissulla)
Pakattuakin jopa sain. :D
Opparin esitys meni ihan hyvin :)
Huomenna gyne kirjottaa clomifen-reseptin, tosin haen ne vasta palkkapäivän jälkeen (30.4). Tästä illasta lähtein otan yhden teron päivässä vaikka eilen otinkin sen kaks. (voi kumpa se ei mee sekaisin tää kroppa)...
Suuta kuivaa, nälättää ja pää särkee kun koulun jälkeen en oo syöny kuin yhden leivän, ku pidättelen nyt sit iltaista testiä varten. Ehkä mua kohta pisuttaiskin :D (jee, yksityiskohtaista!!)
Joo ja tissit kipeet (eipä oo ennen olleet täsä vaihees kiertoa kai...)
ja mun selässä on kummallinen kipeä kohta, joka sattuu ihan pirusti kun hengittää. Josko se haravoiminen on jonku lihaksen saanu juntturaan :D Neljä päivää haravanvarressa ja rakko vasemman käden peukalonjuuressa.com ......
Hyvää illanjatkoa ihanaiset naiset!!