Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lissu: kyl se mököttäminen joskus saa miehet ajattelemaan asioita!!! mut miks pitää antaa aihetta mököttää eikö ne vois uskoo ihan normisti olla täydellisiä miehiä!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

bluerose joo mä tänää itkin suppareita kiitos ukon idean harrastaa liikuntaa...you know. onneks meni ohi kuitenki eikä tullu mitää vuotojakaa alhamdulillah... nää ihanat raskausajan vaivat... itelläki ollu välil alaselkä iha julmetun kipeä ni oon ihmetelly et kui aikasin mulla alkaa noi vaivat.

lissufin hyvä että miehelle meni perille ettei tartte olla vedellä ja näkkärillä. :)

Täällä olen taustalla yrittänyt pysyä jutuissa kärryillä mutta eihän se onnistu jos ei täällä päivystä 24/7 :P Aina on ilmestynyt sivu taikka pari tekstiä.
Täti alkaa täällä tekemään lähtöä, vähän vielä kun malttaisi odotella niin pääsisi kohta taas bongailemaan ovista :)

Kertokaas mulle että kannattaahan vai kannattaako mun tästä kierrosta jo ovista bongailla...? Ristiriitaisia tietoja kun jossain sanotaan että yks kierto pitäis pitää välissä mut toisaalla taas että voi jatkaa ihan normaalisti yrittämistä jos ovuloi jo tässä kierrossa.

Oli vinkkiä tuolla noista luontaistuotteiden käytöstä. Itseasiassa mies oli tänään tilannu macajauhetta. Se otetaan molemmat käyttöön kun saapuu perille. Itse syön mama vitamiineja ja mies monivitamiineja ja foolihappoa. Muutenki kiinnitetään ruokavalioon ja liikuntaan huomiota. Mieshän lopetti tupakoinninki yli kaks viikkoa sitte. Alkoholia meillä ei oteta koskaan.

Siksikin yritän olla positiivinen vaikka näin ikävästi kävi että uskon psyykkisen hyvinvoinnin myös vaikuttavan asioihin positiivisesti. Yritys välttää turhaa stressiä ja keho voi paremmin.

Myyh: Mä luulen et gyne osaa vastata, mut semmonen ymmärrys on et sä olit niin alussa kuitenki tuossa raskaudessa nii ei haittaa vaikka sitä bongailis :) Mulla oli viikkoja 11+4 (hän oli 10 viikkoa vanha) ja tyhjennys tapahtui sairaalassa jonka vuoksi varmaan mulle kehotettii odottamaan yhet kuukautiset.

Iissufin; Oot varmasti okeassa tuossa et oli niin varhainen että ei varmaan tarvii pitää taukoa. Väestöliitosta sanoivat että todennäköisesti ei tarvii ultrata kun oli niin varhainen ja vuoto ollut tosiaan reilua. Mutta sanoivat että mikäli haluan niin voin oman mielenrauhan takia käydä ultrassa tarkastamassa että kohtu on tyhjä. Nyt mää suunnittelin niin että menisin ultraan ja ajoittaisin sen niin että siellä olisi jo munasolu nähtävissä mikäli ovuloin jo tässä kierrossa. samalla vois lääkäri kattoa miltä kalvot kohdussa näyttää. Viime kierrossa oli kp 7 nähtävissä 11 mm munasolu. Jos nyt menis vaikka kp 10. Sitten tietäis kuinka aktiivisesti rakkautta tarttee antaa :wink

mimi., tsemppiä nyt sen vuodon jaksamiseen, Tosin mun mieleen se kuulostaa melkeen ihan ok:lta et noin nopeasti kroppa tuottaa luomumenkat :) Alkaa sitten ihan kunnon kierto "omine hormoneinesi" :) Koitas jaksella!

Aida, tsemppiä uuteen kiertoon!! :) Mä olen käyttänyt testejä, joiden nimeä en tiedä (lukee vain ovulation test), tilasin ebaysta (toimineet on), tulivat hongkongista viikossa ilman posteja 60 ovistestiä ja 30raskaustestiä. :)
Juuri ite tilasin noin paljon halvalla kun en halua kuluttaa kalliita testejä hakuammuntaan. :)

Myyh, kyllä sanoisin et voisitte jatkaa yrittämistä ihan normaalisti tuon jälkeen, eli eilen ollut siis kp1 ja tänään kp2. oviksen tikutus ym. Vuoto on sulla ollut sit suht runsaahkoa joten se ultra ei oo välttämätön, mut jos haluat, sä menet. :) Tsemppiä sinne <3 voimahalit!
Sulla niin alkuvaiheessa (anteeksi nyt suorapuheisuuteni) meni kesken, niin voit ihan hyvin tikuttaa ovista jos tahdot, mutta voit myös antaa tämän kierron nyt kropan tasautua (stressin ja murheenkin kannalta) ja sit ens kierrossa tikuttaa. Voihan sitä vuodon loputtua silti harrastella huvin vuoksi (jos siis siihen päädytte) ja siitä silti voi uusi tärppi tulla. :) Rakkautta kun voi antaa joka toinen päivä ja sekin jo riittää (tai joka kolmaskin). :) Mut nyt suosittelisin ottamaan ihan rennosti, vie tuo kokemus kuitenkin oman veronsa. Kun mennään pidemmillä viikoilla ja tyhjennys joudutaan tekemään niin sit kyl kantsii mennä lääkärin ohjeen mukaan eli se kierto väliä (sekin vain suositus,jota kuitenkin kantsii noudattaa mut kaikki ei noudata.).

ps. ultrassa näkyvä "munasolu" on oikealta nimeltään follikkeli eli munarakkula jossa on nestettä, jossa munasolu itse kelluu (sitä ei voi nähdä ultrassa) ja kun munarakkula puhkeaa, neste jossa munasolu kelluu pääsee sitten oikeaan paikkaan :)

Dawwe, hyvä kun siellä kuitenkin tosissaan pysyy se kierto tasaisena :) tsempit <3
Hyiii mitkä vuorot sun miehellä onkaan! :eek: täällä miun mies 22-06 ja sekin on jo tarpeeks "ahdistavaa" mulle :D
Onks hällä sit lyhempiä viikkoja ku on noin pitkiä päiviä?

Santra, plussa-tuulia sinne, nyt mukaan joukkoaaltoon! ;) Tsemppiä piinailuun! aika kivalta kuulostaa toisaalta tuo tarjous, mieti kuitenni rauhassa ennenko teet päätöksiä. :D Eikä missään hormonihuuruissa!! :D

Diku, mä taas en saanu suklaamunia, vaan jotain ihan muuta...! (sori, oli ihan pakko... :D)
MarinaMelina, Ne miehet.... Mut mitä tekisimmekään ilman heitä. ehkä heille se vauvailu sallittakoon, kun joutuvat kestään meidän naisten hormonihöyrypuuskat... :D

epäsuora, voihan pirulainen pahoinvointi sinne iskeny! Toivotaan et olis sitä itseään :) Koitat malttaa nyt vaan (stressi, alitajuinenkin voi aiheuttaa jos jonkinmoista kremppaa).

Määkin jännäilen Gatusan lääkärikuulumiset vielä huomenna!!
Tahtoisin määkin päästä istutteleeen kaikkee kivaa mutkun ei oo vielä ees päätetty mitä ja mihin ja nähty miten tää piha kesällä käyttäytyy! :D Ihanan kuulosta siellä gatusa! :)

Lissufin, hyiii hammaslääkäri.... kylmät väreet!! Mun miehellä tosiaan eessä huomenna (ei käy kateeks), siltä poistetaan kaks viisuria. Tosin olen itse sen rumban kestänyt (kaikki neljä kerralla) joten eipä sillä oo mulle valittamista ettenkö tietäis mitä se on :D Eipä kyllä tarvii olla kuuntelemassa (paitti oon joutunut kuunteleen kaks päivää sitä, ku en oo kotona häntä hoivaamassa ku hän vuotaa kuiviin/tekee kuolemaa tms :D )
Tajusihan se mies siellä välttää näkkärin!! ;)

kiwibird69, hihiiii! <3 Ihanaa kun ymmärrystä löytyy... ne omat virheet on joskus tehnyt (ja mulla se jäi siihen yhteen ja ainoaan kertaan), mut kun mies ei usko ni ei usko. Mä en ole se sama ihminen ku olin sillon eksän kans. Paljon on muuttunut kun silloinen suhde kehno, ja nyt niin hyvä mies et huh.
Joo, 2,5v yhdessä ilman et tekee ees mieli vilkuilla muita miehiä, mut eipähän se mun pään sisään pääse.... :( Noh ehkä se luottaa muhun sit täysin joskus, tiedänpä ite että olen tonttini ottanut haltuun kun oon ollut alusta asti täysin rehti ja rehellinen hänelle :)
iso tontti tosin tietää mieletöntä rahanmenoa jos tätä haluaa laittaa... :D Se on vuosien projekti, tänä vuonna ehkä parvekelaatikot. :D Kuulostaa että siellä on fiilikset korkealla, hyvä niin <3

Etsijä, sulla on niin mahti asenne, pidä siitä kiinni! <3
blueroseteddy, kuulostaa iskiakselta! :( Iiiiinhaakin inhempi vaiva. (mä tiedän tasan mistä puhun. mulla tyrän aiheuttama alaselkäjumi 8/13-> joka säteili molempiin jalkoihin) se on jotain ihan kamalaa. Siihenkin kyllä ajallaan turtuu jonkun verran mut kipeetä se tekee silti. Tosin mulla tyrän aiheuttamana eri ku sulla mut iskiakseksi kutsutaan. Jaksamisia!

omanapa: Joo p*kl. :D sääsin niiden cd-levyjen kans varmaan tunnin mut en mä mittää saanut toimimaan. Tosin, nyt on kaks toimivaa (kun tajusin yrittäneeni täysin väärillä levyillä, ja oikea löytyikin sit kauppareissulla)
Pakattuakin jopa sain. :D
Opparin esitys meni ihan hyvin :)
Huomenna gyne kirjottaa clomifen-reseptin, tosin haen ne vasta palkkapäivän jälkeen (30.4). Tästä illasta lähtein otan yhden teron päivässä vaikka eilen otinkin sen kaks. (voi kumpa se ei mee sekaisin tää kroppa)...
Suuta kuivaa, nälättää ja pää särkee kun koulun jälkeen en oo syöny kuin yhden leivän, ku pidättelen nyt sit iltaista testiä varten. Ehkä mua kohta pisuttaiskin :D (jee, yksityiskohtaista!!)

Joo ja tissit kipeet (eipä oo ennen olleet täsä vaihees kiertoa kai...)
ja mun selässä on kummallinen kipeä kohta, joka sattuu ihan pirusti kun hengittää. Josko se haravoiminen on jonku lihaksen saanu juntturaan :D Neljä päivää haravanvarressa ja rakko vasemman käden peukalonjuuressa.com ......

Hyvää illanjatkoa ihanaiset naiset!!

Ei kääk mikä kilometri. :oops: Siinäpäs luette sen minkä luette.:grin kohta oon taas muutaman päivän hiljaisempana taustalla, ranskassaaaaa:p

Myyh: kaavinta part 2 jälkeen kehoitettiin odottamaan kuukausi.

Omintahapatusta:On niin aikaista lirkkiä tikkuun,mut niin polttelis... o_O

Juu kyl mää tiesin ton folliikkeli jutun :) väestöliitossa lääkäri viimeksi selitti hyvin noi asiat. Jotenki vaan helpompaa kirjoittaa että munasolu :wink ehkä tulis paremmin ymmärretyksi kun kirjoittas folliikkeli.

MahdH91; jos meillä ois aikaa niin saattaisin pitääkkin tauon tässä kierrossa. Mutta tosi asia nyt meidän kohdalla on että meillä on viiden viikon päästä aika Väestöliittoon jolloin aletaan suunnitella hoitoja jos ei olla raskaana siihen mennessä. Joten jos ovuloin niin kyllä me kokeillaan. Meillä jonkin verran molempien vuorotyö saattaa rajoittaa tota rakkauden antamista ja ollaan sovittu että pyritään noi ovulaatiot hyödyntään mikäli vaan molemmat kotona ollaan. Mieluitenhan tässä ilman hoitoja se pieni saatais.

madh sulla pitkän "raatamisen" jälkeen ansaittu miniloma...juu huomenna kerron kuulumiset miten kävi. meillä on vielä kaik istutuspuuhat kesken täällä et sitten ku saa kaiken valmiiks ja alkaa nouseen maasta ni saat nähä. ai nii mut noi mun alkukevääst istuttamat auringonkukat saat piakkoin nähä kunha aukee kukat, siel on mielenkiintoisia yksilöitä :)

myyh tsemppiä :)

diku plussatuulia :)

ah tätä ihanuutta mä sain tänää selkä ja hartia hieronnan, jonka päätteeks ukko totes ootko huomannu kasvanees kokoa (siis tullu massaa lisää enkä puhu lihaksesta) ni olin et se on tätä raskauden ihanuutta kuule, mähä oon ruokavarasto sille pikku ninjalle (toivottavast syö sit ylimääräset pois kuten esikko teki aikoinaa, se tosin söi extraa eli olin alipainoinen 6kk synnytyksen jälkee). lähtötilanne oli 54kg, vähä enne synnytyst 72-74kg, 6kk synnytyksen jälkee 49kg :)

juu toivon ettei iskias..kerran ollu 2007. Viikon oli saikulla joista pari pv makasin ihanat lääkkeet jotka vei pilviin..mut nyt kun ei voi semmosii ees aatella....

Takaisin