Diku, heeeei siellä näkyy selkeästi jotain! Mä en tiedä näyttääkö mun ruutu kehnosti, mut aika hailuran värinen vaikka selkeesti nään et siin on toinen viiva
Viiva vahvistukoon!! Varovaiset onnittelut!
Myyh, ihan hyvä sit tossa tilanteessa jatkaakin sitä oviksen tikuttelua, missään nimessähän sun tilanteessa se ei oo "suositeltu" se et pitäis mitään ylimääräisiä taukoja. :) Sä itse olet oman itsesi paras asiantuntija, joten saat ihan päättää itse mitä teet ja kuulostaa kyllä siltä, että varmaan itsekin toimisin noin :) Tsemppiä ja jaksuja sinne, toivotan sinne räikyvää plussaa miljoonin tarrasukin tulevaks, et ei tarvii hoitoihin lähteä!!
Gatusa, jep, nimenomaan kun nyt on 9viikkoa ahertanut töissä (harjoittelukin siinä tietty) ni kyllä tuntuu ansaitulta tuleva miniloma pääsiäisloman jälkeen :) Tuus sit kertoon lekurikuulumiset. Ihanaa ku sait hieronnan! Hurja sun painonvaihtelu kyllä, ei oo varmaan pelkoo siitä et raskauskilot jäisi! :)
Blueroseteddy, iskias on inha vaiva, mut ittelle suoraan kuulostaa sille kun alaselkäkipu, joka säteilee toiseen jalkaan on aika perus. Koita jaksaa
Dawwe, onpas hurjat vuorot miehelläsi... En ihmettele et yrittämiseen tarvittava ajoittaminen on hankalaa tuommoisilla vuoroilla... mä kun kuvittelin et se et ollaan miehen kans molemmat kolmivuorossa olis jotenkin vaikiaa... :) Noei.
Sandy, ihanaa kuulla sinustakin vaikka oletkin plussannut jo
zorro, kiitos ymmärryksestä
Ihan normaalia on mokata joskus - tärkeintä on se et niistä mokista ottaa opikseen. Kyllä tuntuu et ite miettii ens kerralla tarkemmin jos tulee semmoinen tilanne. Ultrakuulumisia odottelen sit!! Peukut täällä pystyssä ison follin puolesta! :)
kiwibird69, kyllä sä vielä raskaaksi tulet, usko pois :)
PepeXXL, jotain näkyy ehkä hieman :) Viiva vahvistukoon!!
Epäsuora, tsemppiä piinailuun ja plussaonnea!! :)
Lissufin, onpas se vahva viiva!! Ainakin minun silmääni
Tärppionnea!!
Iines, ihanaaaaa
33 Onnea onnea onneaa!!! Älä jätä meitä
Pampero, ihanaa kun säkin plussanneena tuut tänne vielä jutteleen!
Omanapa, koululla kuuntelemassa opinnäytetöitä tehohoidosta, onneks oma osuus on jo takana :) Sit koulun jälkeen espoon suunnalle lähtee tämä nainen! Nyt on kaksi Cd:tä autossa, et musaa löytyy.
Eilen tein illalla ovistestin, viiva yhä hailura (silti selkeesti nähtävissä), mut negatiiviseksi sen miellän. Aamulla vielä testasin, ja hailurampi viiva oli, joten eiköhän tän kierron testailut olleet tässä. Aamulämmöistä ei näe sit niin yhtään mitään ja kp13:kin viivat oli samanmoisia kuin eilen ja sit taas puhdasta negaa joten... Ensi kiertoa odottelemaan.
Vaikka ollaankin parin viikon sisällä riidelty paljon miehen kanssa ja se on vauhkonnut siitä viisurien poistosta, silti se on niin ihana
Eilen illalla meinaan ku suihkussa mainitsin et vois peittoja heiluttaa, et on simppoja varastoon, ni just ennen nukahtamista se sit aloitti ja lopulta päädyttiin lusikkaan (sori yksityiskohdat!! :D ) ja sit se nukahti heti sen jälkeen niin et ei kerenny edes itseään pois sisältä vetää xD Nukahdin sit itsekin siihen. :) Söpö.
(sori yksityiskohtaisuus, varmaan halusitte kuullakin xD )
Sent from my iPad using Vau Foorumi