Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MadH Joskus yövuroviikoilla on vaan 4 yötä töitä, mut kun kesä tulee ja lomat alkaa pyöriä ja nyt on yks kipeenä nin täysiä viikkoja tietää eli 6 yötä joista yks on lyhempi.

Että joo, aika vähissä on semmoset kunnon yritykset. Tyytyväinen saa olla kun ehditään ees muutama sana viikoilla vaihtaa..

Myyh, mä sanon että uutta yritystä vaan! :) Mulla oli viime kierrossa just "kemiallinen" raskaus. Ekasta plussasta meni 10 pvää kun sitten alkoi vuoto, joka oli runsas. En kokenut mitään tarvetta tarkistuksiin jne kun musta se oli aika selvä juttu. Päätin ottaa rennommin uuden kierron enkä esim tikuttanut ovista. Yhtenä pvänä tunsin kuitenkin tosi voimakasta/erilaista mahakipua ja mietin että olisiko ollut ovis.... illalla peitot heilu (tai paremmin sohvan patjat :p) ja siitä sitten 2 vkon päästä plussasin ja raskaana ollaan :) En tiedä olisko jopa "auttanut" tuo edellinen raskausyritys. Mulla kun ovis oli aiemmin myöhään ja luteaalivaihe oli aivan liian lyhyt. Jos nyt jotenkin kalvot puhdistu/uusiutu paremmin... en tiedä :confused:

Pahoittelut kaikille kp1 kohdanneille, mutta samalla hedelmällistä uutta kiertoa! :)

lissufin, vitsit kun mustakin tuntuu, että tämä kierto on teidän THE kierto :) Kunpa osuisi fiilis oikeaan!

Tervetuloa myös uusille kuumeilijoille! :greet025 Mä innolla vielä seuraan tätä, vaikka onnekkaana sain plussata siinä aallossa, joka täällä vähän aikaa sitten myllersi :Heartred

mukavaa reissua madh:lle! :) ja lisään myös osani kiwibirdin jo aiemmin sanomaan, että täällä ei tosiaan tuomita. itsekin olen pettänyt sen yhden ainoan kerran edellisessä suhteessa ja toivon, että se myös jäi viimeiseksi. silloin oli sen verran nuori (ja tyhmä) ja suhde oli jo alkanut menemään alamäkeen. onneksi sitä on ottanut opikseen virheistään, joten en tuomitse ketään vanhojen juttujen perusteella:)

plussatuulia! itellä kp14/27-57 ja huomenna ultrakäynti..toivotaan, että folliikkelit olis kasvanu edelliskerrasta, että olis jotain toivoo..:confused:

tsemppiä zorro oviksen metsästykseen ja plussatuulia :)

no nii yks lahje puuttuu housuista ja lanka loppu kesken...pitää käydä joku päivä ostaas lisää ja sit ku on valmiit ni vois laittaa kuvan siitä huppujakusta ja noista housuista yhessä ku mun mielest ne värit on aivan ihanat yhessä (mintunvihree ja tummansininen) ja sopii molemmille sekä tytölle että pojalle mikäli loppuu asti kaikki hyvin menee inshaAllah.

Jaiks! Te puhutte paljon =D ihanaa, mutta kun on niin paljon luettavaa ettei sitte enää muista mitä kellekki piti sanoa ja yleisesti jauhaa.

PLUSSA-AALTO LÄHTI TAAS KÄYNTIIN! OSALLISTU SINÄKIN! HAHA VOI EI OON VÄSYNY SORI :smiley-ashamed004
mutta tää tulee suoraan sydämestä!

:talk017:talk017:talk017
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[ | | ] [ | | ] [ | | ] [ | | ] [ | | ] [ | | ] [ | | ] [ | | ]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
1-2 2-3 3+ 1-2 2-3 3+ Raskaana! :sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign17:sign19 laughing7laughing7laughing7laughing7laughing7laughing7laughing7

Ovulaatio-onni lähti tästä näin kesän kunniaks!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

[ | | ] [ | | ] [ | | ] kaksi viivaa!

Sen verran että...
tosiaan ihanaa Sandy että olet nyt raskaana <3 tulisimpa itsekin raskaaksi pian.

Vitamiineista..
Me syödään vähän satunnaisesti noita Maca tabletteja miehen kans kun ei aina muista ottaa kun on muitakin vitamiineja. Mun mies ei syö foolihappoa :( mutta tomaattia muistan sille aina laittaa syötäväksi, vaikka se muuttuukin vasta kehossa folaatiksi eikun foolihapoksi eiku..(?) Joskus hän syö mun raskausvitskuja joissa on vaikka mitä.
Itse syön noita raskausvitskuja joka päivä yhden, kerran viikossa möllerin sydämelle kapselin, satunnaisesti pari kertaa viikossa teho piitä 1kpl ja mies ottaa noita samoja oikeestaan + sitten ne macat silloin tällöin mut joka viikko kuitenkin. Huomenna on the ovulaation testaus päivä nro. 1 =D eli jännä aamu tulossa, ajattelin että jos aamun tokasta pissasta sitte.. luen iltasaduks itelleni sen pakkausselosteen kerrankin elämässäni tarkkaan ja katon lukeeko siellä suositusta tosta ajankohdasta. Tulipa muuten mieleen kun alussa täällä juteltiin siitä mitä tapoja on lievittää vauvakuumetta ja sieltä tuli lasketun ajan tarkkailua ja nimien tsekkailua vauvalle yms, niin tässä vähän oudompi = googletin joskus miltä eri rv vaiheessa olevat mahat näyttää =D mun lemppari oli googlettaa ihan alkuvaiheesta loppuun ja katsoa poika vs tyttömaha kuvia.

Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1398228460.986011.jpg

Aamulla tein tän näkösen testin näkeekö joku muu haamujen esi isän ku minä?? Tälläkertaa hailura jäi testiin..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ai että kun itteeki kuumottaa nuo testit kaapissa! Tänään siis kp 27/27-30 ja menkkoja ei näy eikä oo tuktemuksia siihen suuntaan ees. Mutta kyllä mä nyt sinnittelen ainakin perjantaihin ennenku testaan (hope so:rolleyes:)

Sandy: Mul on sama fiilis. Ollu jo menkoista asti, ku ei juuri kipuja. Semmonen tosi optimistinen tästä kierrosta :)

Gatusa: Tsemppiä tän päivän tohtorikäyntiin :) Hengessä mukana jännitän täällä :Heartred

Pepexxl: Haamuhan se siellä, varovaiset onnittelut tarrasukkien kera :Heartred

Zorro: Plussatuulia ja tsempit oviksen metsästykseen

Kiwibird: Ihanaa, positiivista energiaa :Heartred Mulla on haaveleilua kans. Kkm raskaudessa liityin facebookin emmaljunga kirppikselle ja siellä käyn nytteki kattomassa menopelin pikkuselle hommais :grin

Epäsuora: Plussatuulia puhaltelen :Heartred

On: Huomenta ihanaiset :Heartpink Mul oli vissii super ovis eile liuskalla testasin ja tämmönen testi piirtyi liuskaan :grin http://aijaa.com/dSzts1 Nyt kyl on vahva fiilis tästä kierrosta peittoja heilutettu pe, su ja ti maanantaina oli ovisplussa.

Muokattu viimeksi:
Kauhee ku on tullu paljon tekstiä :) Pistän nyt yleisesti kun en viitsi ruveta jokaisen kirjoitusta erikseen kommentoimaan :p Menisi koko päivä!

Negan saaneille isot pahoittelut sekä niille joille kp 1 kirous lähti jälleen! Paljon tsemppiä tulevaan :)

Uusille tervetuloa ja plussatuulia!

Jos oli uusia plussanneita niin heille isot onnittelut ja tarrasukkia mukaan ;)

Sekä oviksen bongaajille onnea ja tärppejä ;) <3

Diku: Kyllä mä haamulaisen näen ;) Varovaiset onnittellut!

pepeXXL: Kyllä mä näen haamun :) <3 varovaiset onnittelut sinullekkin!

ON: kp 34/33-34, dpo 16 ja tänään digiin paukahti Raskaana 2-3 ^^ <3 jeeeeee!! eli viikot oikein. Ovis ollu kerta Kp 17 olin laskentu väärin ku odotin,että sen pitäs näyttää jo 3+ mutta ei vielä pidäkkään :) Viimeisellä Apteekin omalla tuli tasa vahvat viivat. Mä oon niin happy!! ensi viikolla soittelen ultraan sekä neuvolaan ajan :) Oireita ei ole oikeestaan...nälkä kurnii useammin ja tissit sattuu. Mahan juiliminen on todella pientä,mutta eilen repäisi tosi kipeästi oikealta kun venyttelin :D auts. Muumilimuun on tullut kauhee himo xD

Mä pistän isot plussa tornaadot kaikille!!

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille <3 aamulla teen erimerkkisen testin (pregcheck) ku nyt ollu näitä perhoset.fin testejä enkä oikein kokemuksia ole löytänyt.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Diku, siis tuo kuva ylempänä on raskaustesti? Koska siinähän on kaksi viivaa, onnea! :)

PepeXXL siellä näyttäis myös haamua olevan, onnea myös sinne!! :)

Hieno juttu, uusia plussia! Täähän on ihan mahdotonta tämä tahti :grin Ja jottei joulukuu ihan ruuhkautuisi niin tarvitaanhan sinne tammikuullekin niitä plussia, joten plussatuulet jatkukoon kaikille jotka vielä plussaa odottavat :smiley-angelic003

On: kävin äsken ostamassa pari Pregchekin liuskatestiä, pakko katsoo millaista viivaa sieltä tulee. Nyt on rv4+5.

Muokattu viimeksi:
Diku, heeeei siellä näkyy selkeästi jotain! Mä en tiedä näyttääkö mun ruutu kehnosti, mut aika hailuran värinen vaikka selkeesti nään et siin on toinen viiva ;) Viiva vahvistukoon!! Varovaiset onnittelut! <3

Myyh, ihan hyvä sit tossa tilanteessa jatkaakin sitä oviksen tikuttelua, missään nimessähän sun tilanteessa se ei oo "suositeltu" se et pitäis mitään ylimääräisiä taukoja. :) Sä itse olet oman itsesi paras asiantuntija, joten saat ihan päättää itse mitä teet ja kuulostaa kyllä siltä, että varmaan itsekin toimisin noin :) Tsemppiä ja jaksuja sinne, toivotan sinne räikyvää plussaa miljoonin tarrasukin tulevaks, et ei tarvii hoitoihin lähteä!! <3

Gatusa, jep, nimenomaan kun nyt on 9viikkoa ahertanut töissä (harjoittelukin siinä tietty) ni kyllä tuntuu ansaitulta tuleva miniloma pääsiäisloman jälkeen :) Tuus sit kertoon lekurikuulumiset. Ihanaa ku sait hieronnan! Hurja sun painonvaihtelu kyllä, ei oo varmaan pelkoo siitä et raskauskilot jäisi! :)

Blueroseteddy, iskias on inha vaiva, mut ittelle suoraan kuulostaa sille kun alaselkäkipu, joka säteilee toiseen jalkaan on aika perus. Koita jaksaa <3

Dawwe, onpas hurjat vuorot miehelläsi... En ihmettele et yrittämiseen tarvittava ajoittaminen on hankalaa tuommoisilla vuoroilla... mä kun kuvittelin et se et ollaan miehen kans molemmat kolmivuorossa olis jotenkin vaikiaa... :) Noei.

Sandy, ihanaa kuulla sinustakin vaikka oletkin plussannut jo <3

zorro, kiitos ymmärryksestä <3 Ihan normaalia on mokata joskus - tärkeintä on se et niistä mokista ottaa opikseen. Kyllä tuntuu et ite miettii ens kerralla tarkemmin jos tulee semmoinen tilanne. Ultrakuulumisia odottelen sit!! Peukut täällä pystyssä ison follin puolesta! :)

kiwibird69, kyllä sä vielä raskaaksi tulet, usko pois :)

PepeXXL, jotain näkyy ehkä hieman :) Viiva vahvistukoon!!

Epäsuora, tsemppiä piinailuun ja plussaonnea!! :)

Lissufin, onpas se vahva viiva!! Ainakin minun silmääni ;) Tärppionnea!!

Iines, ihanaaaaa <333 Onnea onnea onneaa!!! Älä jätä meitä <3

Pampero, ihanaa kun säkin plussanneena tuut tänne vielä jutteleen! <3

Omanapa, koululla kuuntelemassa opinnäytetöitä tehohoidosta, onneks oma osuus on jo takana :) Sit koulun jälkeen espoon suunnalle lähtee tämä nainen! Nyt on kaksi Cd:tä autossa, et musaa löytyy.

Eilen tein illalla ovistestin, viiva yhä hailura (silti selkeesti nähtävissä), mut negatiiviseksi sen miellän. Aamulla vielä testasin, ja hailurampi viiva oli, joten eiköhän tän kierron testailut olleet tässä. Aamulämmöistä ei näe sit niin yhtään mitään ja kp13:kin viivat oli samanmoisia kuin eilen ja sit taas puhdasta negaa joten... Ensi kiertoa odottelemaan.

Vaikka ollaankin parin viikon sisällä riidelty paljon miehen kanssa ja se on vauhkonnut siitä viisurien poistosta, silti se on niin ihana <3 Eilen illalla meinaan ku suihkussa mainitsin et vois peittoja heiluttaa, et on simppoja varastoon, ni just ennen nukahtamista se sit aloitti ja lopulta päädyttiin lusikkaan (sori yksityiskohdat!! :D ) ja sit se nukahti heti sen jälkeen niin et ei kerenny edes itseään pois sisältä vetää xD Nukahdin sit itsekin siihen. :) Söpö. <3 (sori yksityiskohtaisuus, varmaan halusitte kuullakin xD )

Sent from my iPad using Vau Foorumi

MadH: Hauskaa matkaa ja kiva kun teilläkin etenee tuo yritys, ja saat apua myös ovuloimiseen. Toivotaan että se tuo pian myös plussan :)

On: liuskatesti tehty ja toivomani tuloksen sain, testiviiva oli kontrolliakin vahvempi. Nyt siirryn tuonne joulukuun puolelle ja huokaisen helpotuksesta ainakin hetkeksi. Varhaisultra on kahden viikon päästä. Täytyy kyllä käydä teidän tilanteet täältä aina urkkimassa :grin Kovasti tseppiä ja plussaa kaikille!! :smiley-angelic003

Takaisin