Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
myyh: pahoittelut!!! se on varmasti totta että tulee tunne että kuinka uskaltaa nauttia seuraavasta rakkaudesta, mutta ihmisiähän me vaan ollaan ja yritetään elää täysillä tuli mitä tuli. tsemppiä!

elli: mulla kierrot olleet 24,12,12 ja 36 nyt noitten teroluttien aikana. muutenhan mulla heittelee kierrot ihan härän pyllyä. nyt on kp 22 ja ovis tais olla kp 19 kun sellanen vaaleen Ruskee lima tuli. sen jälkeen jomotellu rintoja ja alamahaa. tänään aloitin terolutin ja toivon ettei menkat ala ainakaan ennen kp 30 mielellään ei ollenkaan :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Lissufin: kääks, no onneksi moiset kivut ovat takanapäin :/ mulla kans sillon ennen esikoista ensimmäinen ovis 8 vuoteen teki kyllä niin hitsin kipeetä että soitin ihan keskussairaalan päivystykseen kun en aluksi osannut yhdistää mistä oli kyse! Jes, hymynaama :) kohta siis piinaviikot alkaa! Tsemppiä!

Elli: eikö ole hurjaa miten tää kuume vaan valtaa koko mamman :D mä kun olin ihan varma etten tällä kertaa osaa niin kuumeilla kun on tuo neiti ihanuus tossa menossa mukana, mutta kuinkas kävikään :D

Heidih: oisko sulla voinu olla ovis myöhempään kun luulit?

Tänään tilattu taas kiertoa varten pelit ja pensselit..eli kasa O- ja R-testejä :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

tervetuloa uudet tänne rupattelemaan :)

jaahas nyt näyttää siltä etten pääsekään välttämättä huomenna lääkäriin...yllätys yllätys... arvatkaa ottaako päähän ku tätäki on ootettu jo se kuukauden verran kohta kun viime kuun loppupuolellaha mulla oli tarkotus käydä tarkastukses gynellä mut en päässy ni nyt näyttää taas siirtyvän.

Selvisipä syy mahan juilimiseen. Tätihän se sieltä kurvasi kylään. Tällä kertaa vain ennen aikojaan. Kierto jäi siis 26 vrk mittaiseksi. Olin kyllä hetken, että mitä ihmettä. Mulla ei ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa. Jotenkin masis meni tällä kertaa ihan hetkessä ohi. Ehkä siksi kun en ehtinyt kuumeilemaan ollenkaan.
Uudesta kierrosta on nyt hyvä fiilis ainakin tässä vaiheessa. Miehen kanssa juttelin, että alkaisin tikuttelemaan ovista. On sitten helpompi tähdätä peiton heiluttelua oikeille päiville. Eli huomenna pitänee tilata jostain ihan ekat ovistestit tähänkin talouteen. Varmaan testailu pitää aloittaa nyt tämän lyhimmän kierron mukaan?

Tervetuloa pepeXL tähän ketjuun!Oltiinkin jo tavattu siellä pillereiden jälkeen ketjussa. Tervetuloa myös muille uusille!

aida tsemppiä uuteen kiertoon ja plussatuulia, mulla on vielä hienoinen mahollisuus päästä huomenna lääkäriin, riippuu nyt et saako mies rahaa ja millä mennään, sää varmaa kyl vaikuttaa kans eli tuskinpa jos vettä tulee ni mopol minnee mennää.

ei tää kivaa ole: kolme yövuoroa takana ja nukuin eilen vuoron jälkeen klo 17asti vahingossa. klo 22 nukahdin sit illalla ihan nopeeta, näin kauheita sekasorto unia (muutto tulossa ym.) ja sit 1.30 heräsin ihan virkeänä! nyt kello puol 4 eikä väsyttä yhtään... arvatkaas ketä huomenna väsyttää... olis talon luovutus ja kaikkee :)
aurinko on jo nousemassa... näkyy tuol taivaan rannassa. huh... tuliskohan viel uni :)

gatusa: onko siellä kuinka paljon kello eriajassa ku täällä? :) sä kun kerrot noita juttujas niin silmissä vaan pyörii sellanen leffa jossa gatusa menee afrikan savanneilla mopolla kaatosateessa gynelle :)

aida: onnea uuteen kiertoon! jännä että tuolleen lyheni.

niin ja tervetuloa ryhmään uudet!!! plussa onnea kiertoon meille kaikille ja tarrasukkia niille jotka plussan jo päräytti!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Tervetulloooo heidih plussatuulia puhaltelen :smiley-bounce013:smiley-bounce016

Aida:
Pahoittelut tädin tulemisesta, lähetetäänpäs vuodon jälkeen täti kuuajelulle Ja paluulippu ostettais 9kk päähän :grin
Lucky mul on vähän samanlainen mielikuva Gatusan tän päivän matkasta ultraan :grin

On: Ei ukkoo kiinnostanu eilen pupuilut en viittiny ees yrittää ku sen vaan tiiän millon tuun torjutuks, tuli kyl paha mieli. Ja näytin sen kyl tänä aamunakin. Ohan se kumma jos kun täti tulee kylään sitä vongataan ties mitä mut ku on ovis nii todetaan et eilenhän sitä hommailtiin :sad001 Ooks mä itsekäs?

Superonnittelut kaikille plussanneille, teitähän on hirmumäärä!!! :blob5:Heartpink
Tarrasukkia ja -bodyja matkalle mukaan ja muistakaahan meitä vaikka onnellisesti raskautuneiden puolelle siirrytte. :Heartpink Olette kaikki sen ansainneet :Heartpink Onnellista odotusta!!
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug013

Myyh, pahoittelut, suuret pahoittelut :sad001 Tsemppiä ja voimia sinne jatkoon :Heartpink Se on niin väärin...
Tervetuloa uusille! :love2
omanapa, tehän ootte olleet hurrjan aktiivisia :) Sivutolkulla luettavaa, ja näköjään ootte kaipailleetkin :love2
Ei, en oo ollu töissä nyt... Ollut vaan paaaaljon kaikkea tekemistä, niin ettei oo koneelle kerennyt laughing1
Pääsiäinen sujui ihan mukavissa merkeissä, sää aivan mieletön ja pihalla tullut vietettyä aikaa :) Laiteltiin pihaa urakalla, haravoitu ja suunniteltu mitä sinne haluais laittaa :cool01 Suunnittelumerkeissä varmaan menee pitkän aikaa, rahaa kun tuskin riittää pihan laittoon kovinkaan suuresti (meillä kun tuo tontti on 2000m2 ni siihen sais rahaa uppoomaan rutkasti... :smiley-ashamed005
Ovistestejä tehty kp10->... Aamuisin nyt pääasiassa. Kp13 aamulla oli viivanhailuraa havaittavissa, joten testasin illalla samanlaisen, kuitenkin kp14 taas ihan tyylipuhdas nega. Tänä aamuna kp16 taas viivanhailuraa, joten illalla toista testiä kehiin. Aamulämpöjen perusteella ovista tuskin on tapahtunut ainakaan vielä. Halut nousussa eilen, saapi sitä kai toivoa että sitä ovuloiskin, vaikka vähän meinaa luotto siihen olla nollilla että mä ovuloisin ollenkaan. :schocked028
Noh, katsellaan. Laittelempa tässä sit varmaan gynelle sähköpostia josko se jotain keksis :gen053 Stressittömänä on pysytty vielä, välillä vaan potuttaa kun mitään ei muka tapahdu.:smiley-angelic008
Terotkin eilen illalla taas aloitin, ja pitäis hakee lisää apteekista kun viimeks oli loppu ja siellä oli vaan se yks paketti....
Miehen kans tässä kierrossa tullut riideltyäkin urakalla... :smiley-angry003 heti kun pääsiäisloma alkoi ni melkeen toistemme kurkuissa kiinni (sekin syy tähän mun hiljaisuuteen).:smiley-angry005 Mies syyllistää mua ja pottuilee. Exän kans ollessa kun en ollut puhtoisin pulmunen ja päädyin häntä pettämään (joo tuomitkaa vaan...). Siitä on nyt neljä vuotta aikaa ja miehen kans ollaan vasta 2,5v oltu kohta yhdessä. Hänen mielestään kuulemma ei ole väliä kenelle se pettäminen on tapahtunut, vaan tieto että olen sen tehnyt niin riittää ettei hän "voi olla varma etten tee sitä". :angry7 Noh, onneks saatiin sit puhuttuakin kaiken sen riitelyn lomassa, meikäläinen kun on semmoinen et huuto alkaa aika nopsaan ku pinna katkeaa :angry4

Saatiin onneks jonkinlainen sopu aikaiseksi ja tää kierto on tädin häipymisen jälkeen menny jokatoinenpäivä-tyylillä ja siinä on onneks pysytty. Greippimehua latkinut päivittäin vaikka usko siihen silti nolla. Eipä siitä haittaakaan ole.

Pitäis pakata ranskaan lähtöä varten :) huomenna lähtö helsinkiin ja torstaina aamulla lento ranskaan. Maanantaiksi takaisin kotiin. Mies viisureiden poistoon menos huomenna, onneks multa jää se väliin :angel4 (siis mies "kipeänä", kun on se vaan yks iso vauva kun on joku vaiva :smiley-angelic006)

lissufin, et sä itsekäs ole ja saahan tuo harmittaa :) Meillä mies vaan toteaa tuollaiseen "kun ei tee mieli niin miks pakolla?" ja kyllähän senkin ymmärtää vaikka paha mielihän siitä tulee. Itse tosin siinä tilanteessa onnellinen kun saan miehen syttymään suht vähällä, ellei ole kuolemanväsynyt tai kipeä. :)

omanapa, olihan se sit pakko laittaa gynelle samantien sähköpostia, saa nähdä vastaako vaiko mikä on meininki. :) epätoivoisena yrittänyt kymmenen kertaa polttaa cd-levyä automatkoille mukaan mut en oo ainakaan vielä onnistunut. Typerä Opeli! (tai sit typerä tietokone tai cd-levyt). Viimeinen yritys menossa.
Uupuvasta palkastakin soittelin ja joku kämmännyt niin että mulla tulee koko palkka vasta kuun lopussa (maaliskuun 24->), argh! mä kun odotin palkkaa jo 15.4 saapuvaksi. Nyt piti kinuta mieheltä bensaan rahaa ja kinuta se maksamaan mun autoverokin :rolleyes:

Tänään koulussa opinnäytetyön seminaarit, mua säälittää sairaanhoitaja-ryhmä kun joutuvat mun ranskanmatkan takia lukemaan mun 30-sivuisen opinnäytetyön ja arvioimaan sen, ja kun aiheena on kätilötyön etiikka. :grin Mä joudun lukemaan tehohoitopotilaan hoitotyötä ja 10-sivua vain... :grin Hupsii!:p Jänskättää, mun pitäis olla ensimmäinen opinnäytetyöni esittelijä tänään, toooosi kiva vieraalle porukalle sepustaa asiaa :confused::grin

Ja täällä käynnistyi odotetusti uusi kierto. eli kp 1/30 ja jos jotain hyvää niin ei kierto venyny keskenmenon jälkeen ja todellakin siitä "ovislimapäivästä" menee se 14vrk kun menkat alkaa. Eli jotain säännöllisyyttä on.

Miestä tuntuu enempi häiritsevän kun kestää tämä onnistuminen, mutta eipä auta kuin jatkaa. Toivottavasti paremmalla onnella.

Onnea muillekin viivojen metsästykseen testeistä riippumatta!

Siis mitä ihmettä! Mulla on nyt kp 12 ja hetki sitte juili alamahaa niinku menkat alkais. Kävin vessassa ja pyyhin niin paperiin tuli menkkamaista vuotoa :o eikai mun menkat voi taas alkaa, justiinhan ne vasta perjantaina loppu :(

Dawwe, hyvä että siellä säännöllisyyttä kuitenkin havaittavissa. :) Nyt uuteen nousuun vaan! Meinaatko ovista tikutella?

mimi., oho, kuulostaapa erikoiselta. :o Ovista ootko testaillut?

En mä jaksa alkaa pissiä tikkuun, menee vähän liian teolliseksi ja luulen että alkasin vaan ressata liikaa. Varsinkin kun miehen töiden takia se ajoittaminen muutenki on aika haasteellista.

Eiköhän tässä mennä tälleen omilla fiiliksillä ja jaksamisen mukaan, jos alkaa vielä kovin kestämään niin sit kai sitä pitää harkita ja mieskin kyllä kysy että voisinko harkita semmosia niin tietäis vähän. Toki vois testata kierron sillä periaatteella, etä näkis mitä se mun havaitsema lima oikein tietää, eli onko ovis sillon tulossa vai jo ollut vai parasta aikaa tapahtumassa..

mimi., hmm, kuulostaa kyllä oudolta tuo vuoto. Onko siis ihan punaista, menkkavuotoa (runsastakin? vai tuleeko vain pyyhkiessä pieni määrä?) ?

dawwe, joo ehkä niin on parasta ainakin vielä, varsinkin jos limoista ym suunnilleen tunnistat oviksen. :) Eikä niillä testeillä sitä lasta tehdä, vaikka onhan se esim. omassa tapauksessa ihan muksa tietää jos ei ovuloi /ovuloi. :)
Jaksamisia sinne ja stressitöntä arkea <3

Whippii! :smiley-angelic003 gyne oli supernopea!
Jatkossa mun pitäis vissiin nyt sit syödä terolutia 1tbl päivässä kahden sijaan ja hän laittoi mulle reseptin clomifenistä! :smiley-angelic003 Ihanaa kun on niin ymmärtäväinen gyne, kun tietää taustat siitä edellisestä kahden vuoden yrittämisestä exän kanssa. Vaikka nyt onkin virallinen yk2, niin silti hän oli sitä mieltä et kun silloin jo ovuloimattomuus oli diagnoosina, niin siks laittais reseptin. :smiley-angelic003 Astetta onnellisempi MadH täällä tänään :excited001

MadH, se oli semmosta rusehtavaa ja tosi limasta (sori yksityiskohdat :D ), laitoin siteen mutta siihen ei oo vielä tullu mitään. Toisaalta lopetin pilleritki vasta 6.4 että vois olla ihan kiertokin sekasin? Hämmentävää silti!

Takaisin