myyh: pahoittelut!!! se on varmasti totta että tulee tunne että kuinka uskaltaa nauttia seuraavasta rakkaudesta, mutta ihmisiähän me vaan ollaan ja yritetään elää täysillä tuli mitä tuli. tsemppiä!
elli: mulla kierrot olleet 24,12,12 ja 36 nyt noitten teroluttien aikana. muutenhan mulla heittelee kierrot ihan härän pyllyä. nyt on kp 22 ja ovis tais olla kp 19 kun sellanen vaaleen Ruskee lima tuli. sen jälkeen jomotellu rintoja ja alamahaa. tänään aloitin terolutin ja toivon ettei menkat ala ainakaan ennen kp 30 mielellään ei ollenkaan :)
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
elli: mulla kierrot olleet 24,12,12 ja 36 nyt noitten teroluttien aikana. muutenhan mulla heittelee kierrot ihan härän pyllyä. nyt on kp 22 ja ovis tais olla kp 19 kun sellanen vaaleen Ruskee lima tuli. sen jälkeen jomotellu rintoja ja alamahaa. tänään aloitin terolutin ja toivon ettei menkat ala ainakaan ennen kp 30 mielellään ei ollenkaan :)
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Suunnittelumerkeissä varmaan menee pitkän aikaa, rahaa kun tuskin riittää pihan laittoon kovinkaan suuresti (meillä kun tuo tontti on 2000m2 ni siihen sais rahaa uppoomaan rutkasti... 

Stressittömänä on pysytty vielä, välillä vaan potuttaa kun mitään ei muka tapahdu.
heti kun pääsiäisloma alkoi ni melkeen toistemme kurkuissa kiinni (sekin syy tähän mun hiljaisuuteen).
Mies syyllistää mua ja pottuilee. Exän kans ollessa kun en ollut puhtoisin pulmunen ja päädyin häntä pettämään (joo tuomitkaa vaan...). Siitä on nyt neljä vuotta aikaa ja miehen kans ollaan vasta 2,5v oltu kohta yhdessä. Hänen mielestään kuulemma ei ole väliä kenelle se pettäminen on tapahtunut, vaan tieto että olen sen tehnyt niin riittää ettei hän "voi olla varma etten tee sitä". 

(siis mies "kipeänä", kun on se vaan yks iso vauva kun on joku vaiva
)
gyne oli supernopea! Jatkossa mun pitäis vissiin nyt sit syödä terolutia 1tbl päivässä kahden sijaan ja hän laittoi mulle reseptin clomifenistä!