Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä on mahtava ilma! Täällä on vietetty koko päivä lasten kanssa pihalla. Varjossa +15 astetta!! :dance018

Olo on kyllä omituinen, alavatsaa nipistelee kovasti ja aamu- ja päiväkahvin jälkeen on oksettanu, että johonkin se keho selvästi reagoi :scratch

Epäsuora: Oliskohan siel matkassa pikkuinen kaveri :grin

Tällästä tänne iltapäivään http://aijaa.com/FIZqbx Täh kp11 kui yleistä se on et noin aikasin vaikka kierto on se 27-28 ??????? Jokseenkin tää oli tiedossa mut se mistä mä oon onnellinen on se et ei oo niitä ihan hirveitä oviskipuja. Tuli vauva-uutisiakin tälle päivälle tyttäreni sai serkun :)

Muokattu viimeksi:
Heippa,

Olen ollut tuolla raskaaksi 2013 ryhmässä mutta vuoden vaihduttua en tullutkaan jatkamaan tänne. Aina on pitänyt ja ajatellut että "tämän kierron katson vielä" no nyt kuitenkin pakko tulla kirjottelemaan.

Elikkä pillerit jätetty pois elokuussa 2013 jonka jälkeen tuli eka kierto 27 päivää jonka jälkeen kolme kiertoa 51-54.. Yrityksen alussa olin 18 nyt kuitenkin jo 19.

Ja nyt viime kierto oli 31 päivää. Tänään menossa kp32/31-54 aamulla tein testin ja testiajan sisällä näin hennon viivan joka kuitenkin katosi testiajan jälkeen. Olisiko ollut vain viivan paikka? Testi oli perhoset.fin liuska testi, onko kellään kokemusta?

Mitään tuntemuksia ei ole ollut suuntaan tai toiseen.. Tämän kierron olen ollut ajattelematta mitään sekä ovista en ajatellut sen enempää joten en tiedä onko ollut milloinka.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

heis pepexxl pitkästä aikaa, malta oottaa muutama päivä ja testaa uudestaan josko sit jäis se viiva sinne. mulla ei valitettavasti ol kokemusta noista testeistä. plussatuulia :) en tiä muistakko mua enää... :)

heis pepexxl pitkästä aikaa, malta oottaa muutama päivä ja testaa uudestaan josko sit jäis se viiva sinne. mulla ei valitettavasti ol kokemusta noista testeistä. plussatuulia :) en tiä muistakko mua enää... :)

Muistan mä :) ja luinko oikein että plussasit? :)

juu oikein luit, huomenna lääkäriin katsomaan mikä tilanne onko siellä ketään vai ei :) ihana kuulla sinusta taas pitkästä aikaa :)

lissufin inshaAllah tulee sitten kierron lopussa plussa toiseen testiin :)

Gatusa hirmusesti onnea! :) ja tsempit lääkäriin.

Toivon myös ite että toinen testi näyttäis plussaa tai sitten kuukautiset alkaisi pian niin ettei tulisi taas pitkää kiertoa.
Olin ajatellut että olisin tullut nopeastikkin raskaaksi mutta ei. Tuun raskaaksi sitten kun se on niin tarkoitettu. :)

nimenomaan pepexxl se tapahtuu sitte ku on tarkotettu, mullaha meni kans pidemmän aikaa ennen ku onnistu ku mulla oli tuulimuna viime kesänä ja tuli ulos vasta loka-marraskuussa, sit meni kroppa sekas sen jälkee ja nyt saatii tässä kierros kuulla ettei raskautta tule miehen takia ja sit tuliki plussa yllärinä :)

Heippa hei kaikille!

Taidan minäkin siirtyä tänne teidän seuraan kuumeilemaan meidän pikkukakkosta, jos vain huolitte:wink Esikko neiti on 1v 3kk ja on jo kovin uhmistuhmis :Heartred Kuitenkin uhman mukana on tullut myös paljon itsenäistä touhuilua ja minä itse-henkeä, pari päivää sitten neiti näytti äidille että miten se ruoka syödäänkin ihan kokonaan itse :wink

Takoituksenani ei tosiaan ollut kuumeilla kovasti tällä kertaa vaan mennä ihan hissukseen mutta toisin kävi, oishan mun pitänyt itseni tuntea! Kauhea vauvakuume on siis vallannut tämän mamman, taas! :D

Tänään siis YK2 ja Kp2/28...

Tervetuloa pepeXLL itsekin oon nuori syksyllä 21 :)
Gatusa tsemppiä paljon tarkistukseen <3
iines86 ihan normaalia ettei tuu kahta tummaa viivaa, myöhemmin vasta ;-)
MarinaMelina lämpimästi tervetuloa kuumeilemaan :-)

tervetuloa marinamelina tällekin puolelle, ollaanki tutut tuolta plussanneet 2012 ketjusta :) tsemppiä ja plussatuulia, eiköhä sinnekin se plussa tule piakkoin inshaAllah :)

kiitos kiwibird tsempistä :)

jotain positiivista asiaa täältäpäin maailmaa jossa suomi saisi ottaa mallia ja tarkemmin ottaen hallitus...suomen uutisiin tämä ei jostain syystä päässyt... tunisian presidentti leikkasi oma-aloitteisesti palkkaansa 2/3 osaa oli ennen leikkausta 9100€ ja karsii muitakin virkakuluja. syy tähän on se että maassa on talouskriisi. ihmisten vyötä ei kiristetä entisestään vaan presidentti itse leikkaa itseltään, kunpa vielä hallituskin alkaisi toimimaan samoin :)

Gatusa: Kiitos, juu susta on ollut iso apu mun tässä kuumeilussa:wink:Heartred
Kiwibird: Kiitos! Mukava päästä muiden samanmielisten seuraan purkamaan näitä kuumeoireitaan :D
lissufin: Kiitos! Huomasinko oikein että sulla ois ovispäivät meneillään? Tärppi onnea kovasti!

Muokattu viimeksi:
Marinamelina: Näin on ja siitä olenki vähän ihmeissäni kun se on jo kp11. Mut en nyt usko et tuo hormooni valehtelekkaan mikä kehossa on. :grin

lissufin: Tuskin se tosiaan valehtelee! Onko sulla muita merkkejä mitkä vahvistas testin tulosta? Tunnetko ovulaation? Mä ennen olin sen aina tuntevinani mutta nyt kun nämä kaksi kiertoa noiden minipillereiden jälkeen on olleet täynnä kaiken maailman kolotuksia ja nipistyksiä etten enää tiedä mikä niistä mahtaisi sitten se ovis olla :O Onneksi on noi ovistestit keksitty!! :D Paitsi nekin kun mulla näyttää usein kaksi-kolmekin päivää positiivista niin siitä sitten vaan arpomaan mikä päivä on se ovispäivä...

Marinamelina: Mulla oli keskeytynyt keskenmeno tammikuussa ja sen jälkeen ollu aivan kauheat ovulaatiokivut, nyt viime kierrossa söin vuotohäiriöön primolut kuurin ja nyt ei oo melkein mitää tuntemuksia, josta todella oon kiitollinen, ne oli enemmän kuin hirveät kivut :( Tänää digi antoi hymiön. Pitää kattoo miten hormoonit lopahtaa. No onneks eilen ainaski peittoja heilutettiin :D

Takaisin