Kiitoksia vaan kaikille :)
myyh: voi eiiiii!!! Olen niin pahoillani teidän puolesta
*maailman suurin halaus* Mä en voi kuvitellakkaan kuinka kauheaa tuo on. Voi kun osaisin sanoa jotakin lohduttavaa joka auttaisi. Mä yritän parhaani ja sanon,että paljon jaksamisia jatkoon ja tukekaa miehenne kanssa toisianne. Mä lähetän teille onnen enkeleitä jatkoon
Seuraava pysyy mukana varmasti!!
Sandy: Kyllä sä sen haluamasi viikko määrän siihen digiin saat
lucky: kyllä se virkistää kun pääsee kaveriporukassa vähän tuulettuu vaikka selvinpäinkin :) nyt vaan kalenterista vapaa viikonloppu ja viihteelle
jaksaa taas kummasti.
Satsa: kiitos
laskelmieni mukaan sillo keskiviikkona dpo 16 pitäs olla 4+2 et eikös sen pitäisi sitten näyttää 3+ tj
oonko ihan väärässä. Pitääkö säikähtää jos se näyttääkin vaan 2-3??
lissufin: Nää oireet tulee ja menee aika lailla.. tänäänkään ei oo ollu mitään
Tissit on taas yhtä kipeet kuin oviksen aikoihin.
en rupea nyt hehkuttamaan mitään omaani tässä tilanteessa! Sanon vain että on kp 32/33-34? ja dpo 14 aamulla tehty apteekin oma testi ja mun mielestä se viiva ei ollu kyllä vahvistunut siitä dpo 12 testistä. Mutta kaikkein oudointa oli se,että hain tuon testin toisesta apteekista ja siinä on vihreä korkki ja erinlainen koppakin. Noh, kontrolliviiva oli ihan kauheen paksu verrattuna siihen sini korkillisen testin kontrolliviivan
Testiviiva tuli alle minuutissa ikkunaan,oli yhtä paksu kuin controlliviiva ja selvästi punainen,mutta vaaleampi se yhä oli...varmaan samoissa meni kuin dpo 12 väriä oli enemmän ala ja ylä-osassa mutta keskellä oli selvästi vaaleampi kohta. Ei varmaan haittaa,mutta jotenkin jäi vaivaamaan. Tässä ehtii tapahtua vielä vaikka mitä. Odotin jo yhtä vahvoja viivoja,mutta periaatteessa menkatkaan ei oo ees viel myöhässä.
Vähän itteänikin pelottaa kuinka käy.
Plussia kaikille!!