Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiwibird, poistitko sen linkin kuvista? :) Olisin vielä katsonut uudestaan mutta en löytänyt sitä. Eilen illalla katsoin ja vedin sitten pääni kauemmas näytöstä (kun en löytänyt mitään loitonna-nappia :D) ja silloin näin jotain viivasta siinä testissä :) Että mieti nyt vielä sen digin tekemistä :)

Ihanaa Iines, ONNEA!! :love7 Kunnon plussa-aalto on virallisesti käynnissä :wav Nyt on kiva sitten aikanaan siirtyä joulukuisii, kun on niin monta tuttua täältä :) (En uskalla vielä listautua joulukuisiin, katsotaan parin viikon päästä.)

Ihanaa Iines onnea kovasti :):Heartred

Pikkunen omanapa: Tasan 12 vuotta sitte musta tuli äiti :Heartred Tyttö pitää isällään pääsiäsenä Synttärit ja vasta vappuna kavereilleen Täällä äitillää. Piti ens viikol jo järjestää mut tyttösen Isän puolelta on ukin kuolema joten on hautajaiset.

Jes iines!!! :Heartpink

Kylläpä tosiaan aaltoilee, ammennetaan me muut myös positiivista energiaa näistä plussatuulista :wav

Täällä on aamu aloitettu siivoten smiley-chores003:smiley-chores004:smiley-chores007:smiley-chores011
Eläimet on hoidettu ja nyt sitten ootellaan, sellainen se pitkäperjantai on, heh. Ei vaan ystävät etelästä tulee käymään ja ovat täällä vasta puolenpäivän jälkeen, ennen sitä käyn varmaan koirat juoksuttamassa ja miehen lähetän kauppaan kun se aukeaa, nimittäin yksi tärkeä seikka unohtui eilen, pääsiäismunat!!! Vaikka mies lupasikin hoitaa munapuolen tarkasti tänä pääsiäisenä niin suklaaversiot on mun heikkolenkki kuitenkin eli lähteköön mies jonottamaan kauppaan :grin

Tälle aamulle on myös suru-uutisia taas kerennyt tulemaan, mutta en voi muuta sanoa pois menneille kuin että vieköön terveisiä kotiin, paremmassa paikassa ovat :Heartred

Kunhan nämä kiireet saadaan pois niin tekisin mielelläni tälle meidän kuumeiluporukalle jonain iltana pienen energialähetyksen jokaisen omaan tarpeeseen tietty mutta sitä ennen laitan teille kaikille kuvan joka on ladattu täyteen positiivista ja rakkaudellista energiaa, ottakaa vastaan :Heartred

6tlc22ev.png

Etsijä: siis ihana kuva :Heartred mieli lepää. Mä ottaisin mielelläni vastaan energialähetyksen joku ilta. Olen kaverilta kuullut,että toimii ja on rentouttava ^^

Onnea Iines!!! :hello2:hello2Vahvistuvia viivoja sinulle! :Heartred ootko digitestiä ajatellut tehdä?

Täällä tosiaan puhaltaa varsinainen PLUSSA-AALtO! :):)

:talk017:talk017

ON: Mun piti tulla kertomaan omista oloista vasta kun menkat alkaa. No, eipä niitä vieläkään kuulu ja nyt kp30/25-? Tutkailin tuossa aiemmin kalenteriakin ja alkoi tuntumaan siltä, että multa onkin koko ovis jäänyt välistä tän mun melko tiukan dietin/laihdutuskuurin takia :sad001 Parina aamuna testattu negaa.....
Tänään sitten taas testasin :rolleyes: Kun oli vielä yksi halpa liuskatesti ja tämä Pitkäperjantaihan oli se mun alkuperäinen "testipäivä". Nopealla vilkaisulla negahan sieltä taas oli tulossa. Sitten varmaan parin minuutin päästä katsoin uudelleen ja kyllä siihen vaan oli alkanut toista viivaa piirtymään!!! :):):) Otin teitä varten kasan kuviakin että oisin voinut kysellä mitä näyttää :grin

Onnistuin sitten vielä liruttamaan pikkusen pissaa purkkiin ja tein digitestin. Ja siihen pärähti "Raskaana 1-2" :love017

Se plussa-aalto tuli tännekin!!! :love7Ja niin kuin minä olin jo toivoni menettänyt. Tänään vois olla dpo13. Viime kemiallinen kummittelee sen verran mielessä, että isommat bileet pystyyn sitten kun saan digitestiin isommat viikot :)

Pistetään aalto taas liikkeelle! => :wav

Kiitos Sandy Satsa ja OIKEIN PALJON ONNEA myös teille ;) :Heartred:Heartred
Kiitos epäsuora,etsijä ja lissufin :Heartred

Sandy: Kyllä mä meinasin testata digillä..mutta säästän sitä maanantaihin ainakin ;)

onnea tuhannesti iines ja tonnikaupalla tarrasukkia. :) samoin sandy onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia :)
kaikille jollai tavalla plusanneille onnea :)

ne jotka oottaa testausta oviksen tai raskauden osalta lähetän voimakkaat plussatuulet täältä kaukaa etelästä.

bluerose mulla vähä sama juttu eli ens tiistaina selviää missä ryhmässä olen loppujen lopuksi mut näilt palstoilt en aio lähteä kulumallakaan eli siitä ei ol pelkoa :)

no niin ja nyt aloitamme säätiedoilla: kesää tiedossa viikonlopuksi sillä ennusteiden mukaan huomenna lämpötila nousee +30 asteeseen ja sunnuntaina +35 astetta on luvassa päivällä.
sitten meidän huusholliin: mies tunnusti oma aloitteisest et hän on huomannu et joka kerta ku mä raskaudun ni hän saa hirveet mielialnvaihtelut ja alkaa äksyileen. totesin siihe nauraen että kumpi meist on raskaana, inshaAllah noi sun oirees menee ohi mahollisimman pian. välil tuntuu ku kattos omaa peilikuvaa niillä hetkillä. kyllä mä mieluummi krisin ite ne raskausoireet enkä kattois kuinka mun mies niistä kärsii siis mielialanvaihteluist ku se kiukuttelee niin tuhottomast, alotti heti aamusta.
huvittaa vähä muuten ku lukee noit vau:n viikko viikolta juttui ni ne mitä lukee ekan kolmanneksen lopus/tokan alus ni mulla on ne jo. tiistaina selviää missä mennää :)

Mitäs ootte mieltä millo mun kannattais alkaa testailee ovista? Viime kiertohan jäi lyhyeks primolut kuurin takia tais olla kp22 ku täti tuli normisti mulla on kierto 27-28

lissufin mikä kp sulla menossa nyt? mul on raskausajan dementia näköjään... mut sanoisin et jossai kp 10 korvil voi ekan kerran kattoo.

etköhä sä pikkuhiljaa voi kattoa onko viiva minkä vahvunen. kannattaa vähentää kierron pituudesta luteaalivaiheen pituus esim. 22-13 ois kp 9

Takaisin