Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lissufin, okei oli pakko kysyä :)

Freyja86, paljon plussaa sinne et näkys testissäkin :talk017

On. Kp 19 ja muuten täysin normaali olo paitsi että mielialat on ollu jotenkin tosi epävakaat. Varmaan on vielä hormonit sekasin.

Hei taas.
Palaan tänne tuolta marraskuisten puolelta.
Tänään todettiin keskenmeno, viikkoja olisi ollut nyt 9+2.. Siellä se pieni köllötteli, ilman sykettä.. :'(
Palailen tänne paremmin kun on tämä koko juttu saatu "loppuunkäsiteltyä"..
Kamala olo kyllä on, tuntuu ihan maailman lopulta tällä hetkellä..

voi ei musicbox olen niin pahoillani menetyksestäsi. jaksamista ja voimahali, liian monta vastoinkäymistä olet jo kokenut.

Sandy piinaviikko alko täällä.Ja nyt iltapäivällä oksentelu :confused: Kaikki muut oireet jatkuu lisäks,mahaa nyt onneks ei oo viillelly :)

Musicboxille voimahalaukset :Heartred Ei ole oikeita sanoja mutta minulle lohtua toi paljon tämä

On aika olla surullinen, on aika olla iloinen. Surullisen tapahtuman kohdatessa on usein vaikeaa, lähes mahdotonta ymmärtää sitä miksi se tapahtuu juuri sinulle. On täysin turhaa etsiä yllättävälle tapahtumalle kaikenselittävää syytä. Kyseinen tapahtuma on seuraus ihmisten valinnoista elämänsä aikana. Jos olisi joskus kääntynyt vasemman sijaan oikealle elämän tienristeyksessä, olisi seuraus ollut toinen. Mutta nyt seuraus on tämä. Mennyttä ei voi muuttaa, ainoan muutoksen voi tehdä itsessään hyväksymällä tapahtuneen ja siunaamalla sen. Se on tärkein ja itseasiassa ainoa muutos mikä on mahdollista. Tapahtuman seurauksena on usein asioiden uudellen järjestely, tärkeimpänä kuitenkin henkisen kasvun mahdollisuuden ymmärtäminen ja henkisten voimavarojen uudelleen järjestely. Hengitä syvään, sure suru pois ja jatka eteenpäin. Kriisissä on aina suuren valaistumisen mahdollisuus. Käytä se mahdollisuus nyt

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Teillä on leidit hirvee kirjoitustahti, perässä koitan roikkua vaan asuahan täällä pitäisi :grin
Meillä ootellaan täällä muuten eläinvauvoja että toivottavasti nyt tulisi edes niitä, taidankin lähteä katsomaan joko oltais lähellä h-hetkeä :Heartred

Niin paljon olette kirjoitelleet! Piti painaa ajatuksissa noita tykkää, sympatiaa, luova, hauska nappuloita mutta en sit jaksanut.. paitsi musicbox asia oli järkyttävä ja surullinen :Heartpink :crybaby2 ja Gatusalle isot onnittelut, aivan uskomatonta, tuli sellainen olo itselle että minäkin voin tulla raskaaksi, aidosti iloitsen puolestasi :signs003 toivon että kaikki sujuu mallikkaasti. Onneksi olkoon :Heartblue Tavallisesti olen pirteämpi ketjulainen?.. mutta tämä on näitä päiviä jolloin harmittaa kun on riitaa miehen kanssa ja olen rättiväsynyt 24/7. Törmäsin tänään kahteen kuvaan tietokoneen syövereistä: digitesti raskaana 2-3 ja raskauspuikkotesti jossa oli kaks täysin tummaa viivaa..otin nuo kuvat ihmeissäni silloin jo kohta 2 vuotta sitten, mua rupes itkettää nyt kun ajattelen niitä kuvia. Olen onnellinen täällä raskaaksi tulleista ihmisistä ja pahoillani keskenmenon kokeneiden puolesta, tästä ketjusta on tullut mulle todella tärkeä, en olisi koskaan voinut kuvitella että löydän näin ihanan vertaistuki ryhmän ja uusia ihania ihmisiä tulee kokoajan. Jotenkin nyt vaan tulee tippa linssiin :smiley-angelic002 meinasin jopa linkata ne kuvat, teki mieli näyttää että minäkin olen ollut joskus raskaana.. mutta tarkemmin ajateltuna se ei tuntunut fiksulta, no itse tiedän totuuden, tosin tuntuu hämärältä koko raskaus koska en edes tajunnut olevani!

muoks* Jotta sekottaisin vielä pakkaa, mulla on ollut vatsassa pahaa oloa kp2 lähtien.. tein testin kp2 ja tuli ehkä nega ja kp3 tuli hailura missä oli väriä, nyt en oo testannut mutta sitten kun pääsen kotiin eli varmaan huomenna niin teen testin oman mielenrauhan vuoks. Haluan tuolla testillä poissulkea valemenkat ja tajuta ettei tässä voida olla paksuna kun vuotoakin tuli. Kyllä, olen höppänä. Mulla ei ole stressiä, päinvastoin.. hetken mielijohteensta sain päähäni vaan testata raskautta vaikka tajusin että menkat on päällä, se pahoinvointi oli jotain niin hirveetä, sattui ylävatsaan etenkin. Enkä mä pety jos tulee nega. Kerron sitten tuliko nega vai kenties kunnon toinen viiva.

Muokattu viimeksi:
Musicbox ; suuret pahoittelut tilanteesta! Tuo on kyllä niin kamalaa. Itse olen sen kokenut pari vuotta sitten. Kuvittelin kaiken olevan hyvin ja ultrassa sitten todettiin raskauden keskeytyneen. Se repii sydäntä niin kovasti ja tuntuu vaikealta päästää irti siitä kaikesta ilosta mitä se on tuottanut ja hyväksyä asia. Voimia aivan hirmusti sulle!!

On; Ollut pettynyt olo kun oli toiveet nin korkealla, korkeammalla kuin mitä aiemmin on ollut. Jotenkin kuitenkin loi toivoa ja hyvää mieltä se keskustelu Väestöliiton hoitajan kanssa ja se että nyt on päivämäärä koska mennään sinne. Eihän siihen ole edes kovin pitkä aika. Reilu 5 viikkoa. Sitten aletaan konkreettisesti tehdä hoitojen suunnitelmia.

Lähdin koiran kanssa metsään käveleen ja siellä olo rauhottu. Aurinko paisto ja kattelin miten luonto alkaa heräämään. Juttelin siellä ääneen toiveista ja peloistani ja muutama kyynelkin siinä vierähti. Kattelin miten onnellisen oloisena koira juoksi vapaana ja nuuski kevään tuoksuja. Mieliala kohosi huomattavasti ja sain taas positiivista mieltä. En halua tätä kevättä ja alkavaa kesää pilata suremalla. Haluan pettymyksistä huolimatta nauttia tästä yrityksestä, sen tuomasta jännityksestä, haluan saada tästä ajasta muistoihini hyviä asioita. Tästä tulee hyvä kevät ja kesä kun en anna liikaa pettymyksille sijaa. On ihan ok olla päivä tai pari pettynyt ja sillon saa itkeä ja surra mutta siihen ei saa jäädä. Siitä aion nyt pitää kiinni.

Toivon täällä kaikille kuumeilioille ihanaa aikaa ja muistakaa katsella luontoa ympärillä ja keskittyä hyviin hetkiin! Kyllä meille kaikille vielä hyvin käy!!

harmi kiwibird että teillä riitaa siellä. inshaAllah tilanne tulee paremmaksi ja plussa tulisi teillekin pian, nuo on tuttuja tunteita minullekin.

myyh on hyvä antaa itselleen aikaa ja kuunnella luontoa ja käydä asioita läpi jotta jaksaa ja saa selvyyttä omiin ajatuksiin. itelläki välillä sellai olo että on vaan istuttava jossai yksin ja mietittävä. plussatuulia sinulle :)

Ainii ne soitti tk:sta.... Hoitaja sanoi vain, joo ei täällä ole lähetättä laitan lapun lääkärille, hän ei kyllä ole nyt paikalla :smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry003:smiley-angry026:smiley-angry019 Ukko totesi siihen, jos se on tarkoitettu että ei tarvitsisi mennä sinne sairaalaan, jos sitä vaikka ens kuussa olisikin pullat uunissa. Joo siinäpä se vaikka olisikin mut tarvis tietää miten hitossa mä toimin jos raskaaksi tulen ja on kipuja?????? MIEHET!!!!!!!!!!!!

lissufin taas tk:n kootut ja vielä miehen viisaudet perään just kiva. ymmärrän tunteen, kannattaa kokeilla jos saat laskulla tarvittaessa sieltä itelasarettista ajan että saisit selvyyden tilanteeseen, ehkä sit on parempi. tk on armottoman hidas ja tehoton välillä.

ai nii vinkkinä et käykääpä kattoos huhtikuussa syntyneitten vika sivu.... joku tuttu on siel :)

musicbox: voima halit sinulle!!!

lissufin: jospa miehes on oikeassa :)

kiwibird: jospa se onki BLUSSA :)

ON: nyt onki sitten niin kumma tilanne että en oikeen tiedä kuinka pitäis reagoida... järkytyin itse lähinnä kun nousin tästä tietokoneen ääreltä äskön... alavatsaan koko aika kummasti jomotellut eilen illalla ja tänään, sellasta niinku keskelle ja tonne kumpaanki nivuseen säteilevänä... alavatsa turvoksissa ja tunnen istuessa että on turvoksissa...'
nousin siis tästä koneelta niin housut läpi kosteet, ja kun lähden kävelee niin hyyyyiiii jotain valuu ja paljon... meen vessaan niin ihan järkky lima klöntit lähtee housuin mukana kun ne alas lasken ja kirkasta on.... hyyyiii... ei yks paperi riittänyt sen putsaamiseen kun luistaa tyhjää vaan.... housutki oli vaihdettava... WHAT? huh. ei oviksen pitäis vielä olla mutta en mä nyt muutakaan keksis jos en olis eilen käynyt ultrassa...eikä siellä ollu kun paksu limakalvo

Takaisin