Niin paljon olette kirjoitelleet! Piti painaa ajatuksissa noita tykkää, sympatiaa, luova, hauska nappuloita mutta en sit jaksanut.. paitsi
musicbox asia oli järkyttävä ja surullinen
ja
Gatusalle isot onnittelut, aivan uskomatonta, tuli sellainen olo itselle että minäkin voin tulla raskaaksi, aidosti iloitsen puolestasi
toivon että kaikki sujuu mallikkaasti. Onneksi olkoon
Tavallisesti olen pirteämpi ketjulainen?.. mutta tämä on näitä päiviä jolloin harmittaa kun on riitaa miehen kanssa ja olen rättiväsynyt 24/7. Törmäsin tänään kahteen kuvaan tietokoneen syövereistä: digitesti raskaana 2-3 ja raskauspuikkotesti jossa oli kaks täysin tummaa viivaa..otin nuo kuvat ihmeissäni silloin jo kohta 2 vuotta sitten, mua rupes itkettää nyt kun ajattelen niitä kuvia. Olen onnellinen täällä raskaaksi tulleista ihmisistä ja pahoillani keskenmenon kokeneiden puolesta, tästä ketjusta on tullut mulle todella tärkeä, en olisi koskaan voinut kuvitella että löydän näin ihanan vertaistuki ryhmän ja uusia ihania ihmisiä tulee kokoajan. Jotenkin nyt vaan tulee tippa linssiin
meinasin jopa linkata ne kuvat, teki mieli näyttää että minäkin olen ollut joskus raskaana.. mutta tarkemmin ajateltuna se ei tuntunut fiksulta, no itse tiedän totuuden, tosin tuntuu hämärältä koko raskaus koska en edes tajunnut olevani!
muoks* Jotta sekottaisin vielä pakkaa, mulla on ollut vatsassa pahaa oloa kp2 lähtien.. tein testin kp2 ja tuli ehkä nega ja kp3 tuli hailura missä oli väriä, nyt en oo testannut mutta sitten kun pääsen kotiin eli varmaan huomenna niin teen testin oman mielenrauhan vuoks. Haluan tuolla testillä poissulkea valemenkat ja tajuta ettei tässä voida olla paksuna kun vuotoakin tuli. Kyllä, olen höppänä. Mulla ei ole stressiä, päinvastoin.. hetken mielijohteensta sain päähäni vaan testata raskautta vaikka tajusin että menkat on päällä, se pahoinvointi oli jotain niin hirveetä, sattui ylävatsaan etenkin. Enkä mä pety jos tulee nega. Kerron sitten tuliko nega vai kenties kunnon toinen viiva.