Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myyh kiitos opastuksesta.Tänään on kyl juilinu ihan reippaasti alamahaa ja läheisyyttäon harrastettu ;)

Gatusalle isosti onnea!!!

kiitos dawwe, elli ja epäsuora onnitteluista, mulla alko nyt tekee mieli tehä kaikkee pikkuselle.

lissufin ihana haalari, inshaAllah sille on kohta käyttäjäkin :)

Onnea Gatusa!!! :Heartred Aivan mahtavaa että nyt jo kunnon plussa! :happy093
Onnea myös Myyh, toivottavasti sullakin pian viiva vahvistuu! :)

Vähän munkin polttelisi tehdä testiä.... Huomenna ois arviolta dpo10-11 ja kp27/25-? Viimeksi kun plussasin, niin silloin oli vasta noin dpo 8 eli voisi olettaa että mulla jonkinnäköinen viiva tulisi nytkin, jos siis raskaana oltaisiin. Viimeksi vaan se hentojen viivojen seuraaminen ja odottaminen niiden vahvistumiseksi oli tosi rankkaa :sad001 Siksi mä päätin että tahdon mieluummin sen selkeän plussan kuin jotain hailuraa ja siksi odotan edes vähän kauemmin aikaa :) Vaikka ei tää helppoo oo, ei tosiaan! :grin Onneksi ei ole kotona yhtään testiä :grin Eipä kummosia oloja tänään. Välillä tosiaan tuntuu että jotain valahtaisi housuun, mutta ei siellä mitään näy.

jeejee, gatusa! ja varovaiset onnittelut myyh:lle, viiva vahvistukoon!

lucky87: en oo käyttänyt clomeja koskaan ja tosiaan eka kokeilu femareita, ei toistaseks mitään sivuvaikutuksia. täytyy toivoo, että jotain tapahtuis.. :)

onnea gatusaaaa! voi pientä kun niin reipas siel nyt haluu tehä äitin ja isin ja kaikki onnelliseksi!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Myyh:Vahvistukoon viiva :Heartred
Kiwibird:mahtavaa et pääset tutkimuksiin. :)

PLUSSATUULIA kaikille tasaisesti..

Ei oo todellista. Siis soitin polille ja ei oo lähete saapunut :smiley-angry016:smiley-angry017:violent006 No mitään en en voi muuta nytte ku oottaa et terveyskeskuksesta soittavat mulle ku jätin eilen sen soittopyynnön. Ihmettelivät jo polillakin et miten voi kestää. No nyt pitää tehä laskelmia ja alkaa varailee gynelle aikaa. Tietääks kukaan onks mahollista saada yksityiselle laskulla? Nyt ku just ei ole ku ens kuun alussa rahaa maksaa.

Mä alan epäillä et taitaa se täti saapua pääsiäiseksi kylään :( Kun valkkari muuttui taas hieman kellertäväksi. Tosin se on ihan juoksevaa eikä yhtään sellaista mitä aiemmin muistaakseni on ollut... En mä tiedä :D Ehkä mä aamulla testaan niin pääsen pois tästä piinailusta hetkeksi..

Lissufin: on toi kyllä kumma juttu ettei lähete vieläkään oo mennyt perille! Yksityisestä en tiedä et miten laskua antavat. Riippuu varmaan paikasta.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Gatusalle onnittelut vahvistuneesta viivasta :) !! Ja onnittelut myös Myyh:lle!! Peukkuja että lähtee vahvistumaan sielläkin <3

kiitos kizu, darkmimosa, diku, pepa ja muut onnnitteluista, inshaAllah tämä nyt menee hyvin loppuun asti :)

lissufin siis uskomatonta etteivät vieläkää ol laittan sitä lähetettä eteepäin. siinä mieles mein systeemi on parempi ku siel on et lähete kokeisii työnnetää täällä kätee ja sanotaa mene kokeisii/varaamaa aika niihi.

freyja saisitpa plussan kuitenki :)

on: ja mä ku luulin et raskausoireet on ainoastaa naisilla...mun mies on ollu tänää niin laidast laitaa mielialoiltaa et totesin sille et kumpi meist on raskaana minä vai sinä. täällä ei mitää uutta oikeestaa olo kohtalainen.

Mahtavaa Gatusa! Onnittelut vahvasta plussasta!:happy093

Onnittelut myös Myyh! Peukkuja plussan vahvistumiselle ja tarrasukkia!
lissufin: Käsittämätön juttu, ettei tuo sinun lähete mene eteenpäin. Nuo aiemmin kuvailemasi puukoniskukivut kuulostivat kovin tutuilta.Voisiko olla munasarjakysta? Mulla aikanaan jouduttiin sinänsä harmiton kysta leikkaamaan kun painoi hermoon. Tuntui juuri tuolta: puukoniskulta ja säteili koko jalkaan (ja minä olen niin kipuherkkä, että olin sitten lisäksi vielä pahoinvoiva). Näitä ihan päiväpolilla käsittääkseni puhkotaan. Yleensä ei leikata, mutta mulla se uusi ja oli niin kipeä että poistettiin kokonaan. Alunperin epäilivät, että umpisuoli puhjennut kun päivystykseen tuon takia menin.

Kaikille muillekin tsemppejä! Olen ihan pihalla näistä jutuista, kun vähän vähemmän olen yrittänyt käydä...:schocked028

on: Olen ollut vähän maassa tämän koko vauvajutun suhteen koko kierron ajan. Jotenkin kun tännekin välillä kurkkasi niin silmään pisti vain ne viestit, jossa täti oli tullut kylään tai alkanut raskaus oli mennyt kesken. Jotenkin iskostui tajuntaan, että tämä on oikeasti näin vaikeaa!! Onnelliset plussauutiset onneksi palauttivat taas uskon. Kiitos siitä kanssasisaret! On se kuitenkin vaan niin hyvä juttu, että tällainen foorumi on olemassa. Nyt siis kiertopäivä jotain 22/28-33. Piti ihan laskemassa käydä. Peittoja on heiluteltu melko ahkeraan tässä tärppipäivien seutuvilla. Olen pohdiskellut ovistestien tilaamista, kun menee vähän rankaksi jos parikin viikkoa joutuu jokatoinen päivä hommiin! :p En vain sitten osaa päättää että tikuttelisiko jo ensi kierron, kun silloin on niin paljon kaikkea puuhaa koko ajan. Että jos malttaisi odottaa siihen kesäkuun kieroon sitten. En tiedä.:confused:

kiitos aida onnitteluista, inshaAllah teilläki tärppää pian. kyllähä tässä itelläki oli tän kierron suhteen välil sellai olo ettei tärppää mut sit tuli tunne et onpas tärpänny jne ja oltii juuri tässä kierrossa saatu huonot uutiset lääkäriltä että luomust muka ei onnistuis miehen takia, no tässä on nyt sen lääkärin ei onnistu ilman ivf/icsi hoitoi.

Ei oo todellista. Siis soitin polille ja ei oo lähete saapunut :smiley-angry016:smiley-angry017:violent006 No mitään en en voi muuta nytte ku oottaa et terveyskeskuksesta soittavat mulle ku jätin eilen sen soittopyynnön. Ihmettelivät jo polillakin et miten voi kestää. No nyt pitää tehä laskelmia ja alkaa varailee gynelle aikaa. Tietääks kukaan onks mahollista saada yksityiselle laskulla? Nyt ku just ei ole ku ens kuun alussa rahaa maksaa.

Onko teidän paikkakunnalla Väestöliittoa. Siellä ovat meille aina tarjonneet laskua. Siellähän voi käydä pelkän gynen targastuksessa ja saa hyvää tietoa.

Takaisin