Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on jotenki ristiriitaset fiilikset. Jotenki ottaa pattii sitä enempi mitä lähemmäs tulee kierron loppupää. Vituttaa kun ollaan lähtötilanteessa just kun puolen vuoden jälkeen sai plussan.
Järki sanoo ettei oo kiire, tunteet vetää laidasta laitaan.
Selvästi veti herkille kaverin uutinen kun heidän poika syntyi. Tuli niin haikee mieli ja olo että minäki halluun taas. Lisäks siihen kevyt univaje ja kokopäivän kestäny tappelu kahen uhmaikäsen kanssa. Ihanata!

Onnellinen kyllä olen heidän puolesta, mutta nää tunnepeikot on ihan hanurista!

No, reilu viikko ja ollaan taas viisaampia. Olis vaan ollu kiva kun olis lapset päässy samalle luokalle, nyt kun se syntyminen on varmasti seuraavan vuoden puolella.

Niin ja ensviikko. Mies kun lähtee huomenna töihin ni seuraavan kerran nähään perjantaina kun menee työajat niin ristiin. Just great! :angry2

Gatusa täällä on se piiiitkä odotus vaihe menossa :grin Vasta kp 16/24-26.Menkka oireita on edelleen mut tätiä ei näy,sais pysyäkin poissa :p

toivotaan parasta satsa :)

ja nyt ihanat saatte kunnon kevennyksen ja huumoriannoksen...minä sain idean hakea lääketieteelliseen opiskeleen lääkäriks...ei suinkaa opettajat (joiden kans yliopistollises sairaalas monet kerrat väitelly, heidät haukkunu ja nolannu oppilaiden edes) tulis hulluks ku mut näkis...kysyin yhelt opelt et mikä siel on käytäntö...kuvitelkaa opettajien ilmeet ja mielialat.

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta :Heartbigred
Meillä on yrittäminen vasta alussa, kun viime kierrosta alettiin oikeesti hommiin. Ja kyllähän mä jo kuvittelin itelleni kaikenlaisia oireitakin tuohon kierron loppuun, mut menkathan sieltä oli vaan tulossa. Yritän parhaani mukaan olla stressaamatta, mut olen aika kärsimätön ja ajatukset rullaa välillä vähän ylikierroksilla :scared007

Jännityksellä odotan tulevaa ja olen koittanu valmistaa itteeni siihen ajatukseen, että voi mennä pitkäänkin yrittäessä. Raskaustestin olen ostanu kaappiin jo odottamaan, mut ovista en ajatellut testailla ainakaan vielä :)

On ollut ihana lukea, kun moni on kertonu plussauutisia ja toivottavasti kaikkien masuasukit pysyy matkassa :thumleft
Ja muille paljon positiivista tuulta ja onnistumisia :Heartpink:Heartred:Heartblue

Ihanaa ku meitä on niin monta jo täällä ja naiset vaan lisääntyy Joko tulee uusia tänne tai sitte raskautuu heh :grin

Mulla ollu koko päivän ihan sairas migreeni, nukkunu käyny oksentaa ja nukkunu. Nyt pikku hiljaa helpottaa mut tosin aika heikko happi. Pakko lähtee viel lepäilee, nyt kyl oottelen et tulis jo ilta pimeys, tuo valo ottaa ihan kunnolla silmiin

Mukavaa lauantaita ihanaiset :love2

Tervetuloa mun puolesta myös uusille!

Voi Lissufin tuon migreenin kanssa. Koeta selviytyä <3

Mä nukuin iltapäivällä päikkärit ja koko päivän on tosiaan nivusia särkenyt. Mummon luokse tulin käymään ja kohta pääsee saunaan :) Mun neulehupparikin on taas edistynyt. Mä oon haaveillut et voisi tehdä sit joskus äitiysvaatteita neuleesta. Mut en oo vielä löytänyt ohjetta esim villapaidalle johon kasvava maha mahtuisi :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

freyja hyviä ohjeita löytyy garnstudiolta ainakin sekä naisille että vauvoille... :) tekee isomman koon ni mahtuu kasvava vatsakin sinne piiloon. mulla taas jo tuo mun ulkovaate piilottaa tehokkaast kunnes on jossai 5-7kk ainakin, muuten must arvais jo nyt.:p

Lämpimästi tervetuloa Hansu_79 ja Aurinkoinen :angel1 POSITIIVINEN PLUSSA AALTO TEILLE KAHDELLE :talk017 :binkybaby :sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19 laughing7 MUILLE KANS OIKEEN KUNNOLLA PLUSSAA :hug007 tossa on oikeen kunnon positiivipläjäys :Heartpink

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + ++++++++ ++++++++
tajusin ettei sitä kannata olla alakuloinen ja pettynyt.. kun voi olla toiveikas ja hyvällä mielellä, oikea asenne ratkaisee tässäkin asiassa :rolleyes:

lissufin mennäänkö me siis samoissa, mulla on kp2 aika mielenkiintoista, toivon että meidän kummankin nykyinen kierto olis tuottoisa ja plussattais kummatki :king

Sandy VOI LUOJA mikä on sun salaisuutes tuohon painonpudotukseen, todellakin tuottaa tulosta vauvahaaveenkin suhteen tuo laihduttaminen. Minäkin haluan! Mutta en osaa :scratch paino oli just noussut pari kiloa just kun sai sen kolme pois, haluaisitko valaista miten tuon oikein teet? Anteeksi uteleminen, olen vain ylpeä suorituksestasi ja et sinä mikään tyhmä ole, päinvastoin. Tsemppiä ja onnittelut tuloksista, jatka samaan malliin :fish

Missähän Mad on, kaipaan niin hänen apuaan :confused005

kiitos santra onnitteluista, viikon päästä lääkäriin katsomaan onko ketään ku mä veikkaan et ei ollu välttämättä dpo 10 ku tuli se haamu koska testi oli 25 herkkynen ja sellasee en ol saanu ku max. 1-2pvä ennen menkkojen alkamist väriä. et oisko sittenki tänää 4+0-4+1. juilintaa illan kunniaks ja kunnon painontunne ja joku outo muljahdus. oireita löytyy...

minäki kaipaan madhia toosi paljon nyt...ihmettelen tuota muljahusta mikä tuntu alavatsal eikä kyl ollu suoli, paineen/painontunnetta ja vihlontaa... ok voi olla kasvuaki iha hyvin ku mulla meinaan on aina kohtu lähten nopeest kasvaan ku raskaana...

tervetuloa hansa ja... ääh. näin hyvä muisti mul on. plussa onnea kuumeiluun!!! täällä kyl saa aukoo päätä vaikka vauva asioihin ei liittyiskään... onpahan asialla kun asialla vaikutusta elimistön normaaliin toimintaan huomattu ollaan!!! :)

gatusa: mitenkähän pitkällä oot jo?huomaat että kohta oot jo synnärillä :)
muillekin tsemppiä!!!

on. hirveen kova tuuli tuol ulkona. nyt on lähtenyt mulla vähän stressi käsistä. en enää osannut olla tekemättä mitään vaikka olin yksin kotona, tulin vainoharhaiseksi jopa miestäni kohtaan ja kun olin yksin, pelkäsin että joku tulee ikkunasta läpi kun ovet lukossa joten kun vapaat alkoi ajoin tänään yli 200km anopin luo ja oon ollu jo kohta 9h tekemättä mitään, wau... kynnet oon kyllä repinyt säpäleiks ja syönyt ruokaa ja herkkuja.. alkanu olo helpottaa pikku hiljaa nyt. hui. varmaan kohta olis ollu tilanne etten olis voinut hallita olooni mitenkään. ahdistustaki ollu ja kaikkia kipuja kuten päänsärkyä johon lääkkeet ei tahdo auttaa ja vatsakipua.
otin anopilta vähän punkkua ja ihmeen hyvää on. siin toivos oon että jos olis ovis nyt tulos... :) vähän nippailee tuolla oikeel puolen.
jep stressi varmaan tuli siitä ku tuo talo alkaa olee valmis ja rahaasioiden kans ollu tiukkaa kun piti ottaa lisää lainaa... ei kylläkään pankista onneksi... mut kyl se stressiin tuo viel omat juttunsa. nyt on rakennus laskut maksettu ja siitä laukesi varmaan oikein kunnolla...
pitääpä lauantaina hakee alkosta oma pullo :)

kiitos kun sain purkautuu!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

lucky onneks anoppis on mukava ja tuutte hyvin toimeen, inshaAllah saat plussan tässä kierrossa sit :)
mun aiemmat testit on ollu negoi, yhest aiemmin kyl väittelin ukon kans et mä näin (tihrustin oikein) superhailakan haamun esi-isän ja seuraava testi myöhemmin oli nega, no sit tuli raudanmaku suuhu yhtäkkiä ja totesin et tää on nyt tätä ja nyt sit tuli selvempi haamu mut tosi haalea sekin. mietin et onkoha noi ollu iha luotettavimmast päästä noi testit. näin illan kunniaks taas raudan maku suussa ja tuli muljahus. tosin tuntuu et jotai valuis mut ei ol näkyn kertaakaa mitää alhamdulillah ja vessas juostaa tihenevää tahtii. kunpa kaikki menis hyvin inshaAllah.

Sehän täällä onkin parhainta että voi jakaa ne hyvät ja huonotkin päivät :) Ja kaiken siltä väliltä :grin
Gatusa eiköhän se vaan valkkaria oo mitä lorahtelee,mulla oli ainakin viimeks.Tiedän kyllä miten karmee tunne ja Pakko juosta tarkistaan..Ja tosiaan ettei jää tunne että kun mulle kävi huonosti niin systerin kaverilla oli sama juttu,jatkuvasti tuntu jotain tulevan niin kuus onnistunutta raskautta takana ja siis jokaisessa alkuraskaudessa sama juttu :) Kyllä siellä nyt ON pieni mukana ja vahvasti,yritä olla stressaamatta :Heartred
P.s Anteeks mahdolliset kirjotusvirheet,kiissa yrittää vallata näppiksen :grin

kiitti satsa eiköhä kaikki ol kunnos ja normaalist mene, ainakaa ei ol ollu mitää unia mitkä ois viitannu muuhun alhamdulillah. ainoot unet oli et testi oli positiivinen ja olin tokal kolmanneksel ja toinen uni oli et synnytin täysiaikaisen vauvan.

Tervetuloa uudet.. :)
Onnittelut Bluerose hyvistä ultra kuulumisista. :)
Oon niin onnillinen sun puolesta Gatusa... :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille. :Heartred

on.On kyllä oudot menkat mulla kun niin niukat ja kivuttomat.pitäis varmaan olla onnellinen et ei tarvi kärsii ..luulen et se kemiallinen sotkee nää menkatki vie..nyt ois kp.6 olis menos...aivan karmeita työvuoroja mulla nyt ollu tännäänkin siis lauantaina olin 10.30-19.30 ja huomen meen samaan aikaan mut pääsen vast tunnin myöhempää.. :(

harmi loora että kroppa temppuilee mut hyvä ettei kipui ole. on kyllä rankat vuorot sulla, miten sä jaksat? ja kiitos vielä onnitteluist. inshaAllah saat pian iteki plussan :)

on: hohhoijaa sarjassamme karu aamu, tuntu vihlontaa kohdunsuul, juilimist alavatsal ja vähä kuumotust, oli pakko tarkastaa mistä kyse ni lopputulos on et jotai tuol ny tapahtuu kehityst mut kohdunsuu on muurautun umpee kyl niin hyvin et ei ol keskenmenost ainakaa näköjään kyse alhamdulillah. tänää herätty vähä klo 4 jälkeen eikä ol onnistuttu nukkuun. rv 3+6-X menossa :) oireettomuus paistaa näin aamusta, saapi nähä miten päivä menee tänää.

nyt sit satsa plussaamaa :)

ah mikä ylellisyys...talo on tyhjä, hiljasta ja kiireetön aamiainen ku mies vei murun rannalle :)

Dawwe, mullakin on jollain tapaa samanlaisia fiiliksia kuin sulla. Jotenkin se mahdollisen plussan saaminen ei tunnut yhtään merkittävältä.... kun sitten se kuitenkin voi mennä kesken tai loppuu ennen kuin alkaakaan. Mulle tuo mun edeltävän kierron kemiallinen oli niin ennalta arvaamaton kokemus :confused: Vaikka kyllähän jo tätäkin palstaa lukemalla pitäisi osata paremmin varautua noidenkin kannalta. Mulla on vaan elämässä mennyt kaikki aina lopulta hyvin, jotenkin sitä sitten uskoi tuohonkin raskauteen... No ehkäpä kaikella on tarkoitus tai jotain :rolleyes: Toivottavasti sulla parähtää reilun viikon päästä plussa :) Eihän sitä sitten tiedä vaikka ehtiikin tämän vuoden puolella syntyä :)

Hansu, tää kuumeilu voi olla välillä aika hermoja raastavaa! :grin Ja vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta asiaa, niin justhan sitä sitten ajattelee :rolleyes: Mulla on auttanut se että on tosi paljon muuta ohjelmaa :) Mutta suurin osa ajasta tulee kyllä oltua kotona kun on tuo 7kk tyttö tuossa :Heartred Ja sit on aikaa ajatella kaikkee "jonnin joutavaa"... Mähän tosiaan oon siintä onnellinen, että mulla on jo tuo yksi rakas. Kuitenkin vasta hänen tullessa maailmaan, tajusin että mä tahdon näitä lisää!!! :love017 Mulla ei siis esikon kohdalla ollut minkäänlaista vauvakuumetta, melkeinpä sitä seksikin pelotti jos tuleekin raskaaksi. Nyt sitten asiat on ihan toisin :rolleyes::grin Ei meilläkään ole vasta kuin yk 3 menossa, eikä edellisestä raskaudesta ole kauaa, imetänkin vielä pari krt/vrk, vauva pieni jne... mutta silti sitä ei malttaisi odottaa! :) Toivottavasti teille pian tulee plussa! :) Ovulaatiotestejä voin suositella siinä mielessä jos ei jaksa koko kiertoa harrastaa seksi 2 pvän välein. Esim yhdessä kierrossa tikuttelee ja seuraa oireita, niin seuraavassa osaa jo ehkä lukea kroppaa :) Mä tikutin ovista tuossa yk2 ja heti plussasin, mutta valitettavasti se raskaus jäi kemialliseksi :sad001 Tässä kierrossa en tikutellut, mutta ensi kierrossa meinaan. Mikä kun en omasta kropasta osaa mitään sanoa. Ainakaan ei kannata luottaa siihen laskennalliseen ovikseen. Esim mullakin ovis on paljon myöhemmin kuin laskurit sanoo...

Freyja, kunpa sulle tulisi plussaa! +++++++ Hienoa että on oireita! :)

kiwibird, positiivisuus on hyvä asenne! :) Mutta saa ja pitääkin sitä silloin raivota kun kiukuttaa ja itkee kun suruttaa! Tunteita ei saa tukahduttaa reippauden taakse!! Me suomalaiset ollaan vähän huonoja tuntemaan asioita... :sad001 Toivottavasti saat pikemmiten tutkittua noi kilppariarvot. Oliskin hienoo jos siitä löytyisi syy ja sitä kautta hoitoo siihen miksi vauva antaa odotuttaa itseään!
Kyselit siitä mun laihdutuksesta... Nyt viisi päivää takana ja kiloja lähtenyt -4,8 kg :) Ja oikeesti, kyllä mä syön! Oon noudattanut suuntaa antavasti sitä Jutan Superdiettiä. Eli syön 5 krt/pvä, ruokailuiden välit 2,5-4 h. Paljon rahkaa, mehukeittoo, vehnäleseitä, kanaa, papuja, parsakaalii, raejuustoo ja sit oon syönyt porkkanaa, pähkinöitä, hapankorppuu, kinkkuleikettä, kananmunaa.... Ja tosi paljon vettä! kaikesta noista mä tykkään :) Rahka oli alussa vähän tiukkaa, mutta nyt jo maistuu :) Ja suurin syy tuohon mun reippaaseen painonpudotukseen on se että mulla sitä painoa on! Eli 35 ylimääräistä kiloa :rolleyes: Mä oon aina liikkunut jonkin verran (koirien kanssa päivittäin), mutta syön ihan älyttömästi!! Eka hurjat määrää oikeeta ruokaa ja sitten herkut päälle, etenkin karkkii ja sipsii ja pullaa/piparii jne. Söin yhtä paljon (ellen enemmän) kuin mun 190cm/100g mies... :rolleyes::grin Nyt siis ruoan määrä vähentynyt radikaalisti, pois herkut, käyn aktiivisemmin salilla (väh.2krt/vko) ja yritän jopa 1-2 krt viikossa hikoilla ihan kunnolla ja sitä kautta nostaa kuntoa :) Niin ja tietysti noi päivittäiset koirien ulkoilutukset. Ja kyllähän se miehen kanssa sopima haaste motivoi.... eli -15kg 7 viikossa ja mies ostaa uuden sohvan!! :hello2

Looralle voimia töissä jaksamiseen! :) Toivottavasti sulla kierto normalisoituu taikka tulee pian se plussa! +++++ Itseäänkin mietityttää mite tuo oma kemiallinen vaikuttaa tähän kiertoon... :confused:

Satsa, tsemii piinailuun ja kunpa se palkittaisiin plussalla!!! :)

Gatusa, koskas sun piti tehdä uutta testii? Vai luotatko noihin oloihin? On sulla kyllä niin voimakkaat oireet, että eihän niitä voi aiheuttaa muu kuin kasvava maha-asukki :Heartred

Siinähän on teille romaani luettavaksi! :laughing021Omista oloista sen verran että kp25/25-? eikä vuotoa ole toistaiseksi näkynyt. Kuiva kausi menossa, enteilisikö menkkoja... Arvelin jo aiemmin kierron venyvän ja niin tässä varmaan käy. Tällä hetkellä siinä mielessä hieno olo etten ole heti ryntäämässä testiä ostamaan :) Toivottavasti tää fiilis pysyy :) Viikon päästä kai luulisi viimein menkkojen alkavan. Tai ainakin oletetun oviksen mukaan, voi tietysti mennä kauemminkin jos se ovis tosiaan oli vasta :confused: Se ois kyllä liian pitkä kierto! Tahtoo päästä taas yrittämään! :grin Mitään oloja ei varsinaisesti ole... enempi noita oloja tulee tästä mun laihdutusprojektista, siksi en viitsi edes oloja pohtia.

Mukavaa Palmusunnuntaita kaikille!!! :)

Takaisin