Dawwe, mullakin on jollain tapaa samanlaisia fiiliksia kuin sulla. Jotenkin se mahdollisen plussan saaminen ei tunnut yhtään merkittävältä.... kun sitten se kuitenkin voi mennä kesken tai loppuu ennen kuin alkaakaan. Mulle tuo mun edeltävän kierron kemiallinen oli niin ennalta arvaamaton kokemus
Vaikka kyllähän jo tätäkin palstaa lukemalla pitäisi osata paremmin varautua noidenkin kannalta. Mulla on vaan elämässä mennyt kaikki aina lopulta hyvin, jotenkin sitä sitten uskoi tuohonkin raskauteen... No ehkäpä kaikella on tarkoitus tai jotain
Toivottavasti sulla parähtää reilun viikon päästä plussa :) Eihän sitä sitten tiedä vaikka ehtiikin tämän vuoden puolella syntyä :)
Hansu, tää kuumeilu voi olla välillä aika hermoja raastavaa!
Ja vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta asiaa, niin justhan sitä sitten ajattelee
Mulla on auttanut se että on tosi paljon muuta ohjelmaa :) Mutta suurin osa ajasta tulee kyllä oltua kotona kun on tuo 7kk tyttö tuossa
Ja sit on aikaa ajatella kaikkee "jonnin joutavaa"... Mähän tosiaan oon siintä onnellinen, että mulla on jo tuo yksi rakas. Kuitenkin vasta hänen tullessa maailmaan, tajusin että mä tahdon näitä lisää!!!
Mulla ei siis esikon kohdalla ollut minkäänlaista vauvakuumetta, melkeinpä sitä seksikin pelotti jos tuleekin raskaaksi. Nyt sitten asiat on ihan toisin
Ei meilläkään ole vasta kuin yk 3 menossa, eikä edellisestä raskaudesta ole kauaa, imetänkin vielä pari krt/vrk, vauva pieni jne... mutta silti sitä ei malttaisi odottaa! :) Toivottavasti teille pian tulee plussa! :) Ovulaatiotestejä voin suositella siinä mielessä jos ei jaksa koko kiertoa harrastaa seksi 2 pvän välein. Esim yhdessä kierrossa tikuttelee ja seuraa oireita, niin seuraavassa osaa jo ehkä lukea kroppaa :) Mä tikutin ovista tuossa yk2 ja heti plussasin, mutta valitettavasti se raskaus jäi kemialliseksi
Tässä kierrossa en tikutellut, mutta ensi kierrossa meinaan. Mikä kun en omasta kropasta osaa mitään sanoa. Ainakaan ei kannata luottaa siihen laskennalliseen ovikseen. Esim mullakin ovis on paljon myöhemmin kuin laskurit sanoo...
Freyja, kunpa sulle tulisi plussaa! +++++++ Hienoa että on oireita! :)
kiwibird, positiivisuus on hyvä asenne! :) Mutta saa ja pitääkin sitä silloin raivota kun kiukuttaa ja itkee kun suruttaa! Tunteita ei saa tukahduttaa reippauden taakse!! Me suomalaiset ollaan vähän huonoja tuntemaan asioita...
Toivottavasti saat pikemmiten tutkittua noi kilppariarvot. Oliskin hienoo jos siitä löytyisi syy ja sitä kautta hoitoo siihen miksi vauva antaa odotuttaa itseään!
Kyselit siitä mun laihdutuksesta... Nyt viisi päivää takana ja kiloja lähtenyt -4,8 kg :) Ja oikeesti, kyllä mä syön! Oon noudattanut suuntaa antavasti sitä Jutan Superdiettiä. Eli syön 5 krt/pvä, ruokailuiden välit 2,5-4 h. Paljon rahkaa, mehukeittoo, vehnäleseitä, kanaa, papuja, parsakaalii, raejuustoo ja sit oon syönyt porkkanaa, pähkinöitä, hapankorppuu, kinkkuleikettä, kananmunaa.... Ja tosi paljon vettä! kaikesta noista mä tykkään :) Rahka oli alussa vähän tiukkaa, mutta nyt jo maistuu :) Ja suurin syy tuohon mun reippaaseen painonpudotukseen on se että mulla sitä painoa on! Eli 35 ylimääräistä kiloa
Mä oon aina liikkunut jonkin verran (koirien kanssa päivittäin), mutta syön ihan älyttömästi!! Eka hurjat määrää oikeeta ruokaa ja sitten herkut päälle, etenkin karkkii ja sipsii ja pullaa/piparii jne. Söin yhtä paljon (ellen enemmän) kuin mun 190cm/100g mies...
Nyt siis ruoan määrä vähentynyt radikaalisti, pois herkut, käyn aktiivisemmin salilla (väh.2krt/vko) ja yritän jopa 1-2 krt viikossa hikoilla ihan kunnolla ja sitä kautta nostaa kuntoa :) Niin ja tietysti noi päivittäiset koirien ulkoilutukset. Ja kyllähän se miehen kanssa sopima haaste motivoi.... eli -15kg 7 viikossa ja mies ostaa uuden sohvan!!
Looralle voimia töissä jaksamiseen! :) Toivottavasti sulla kierto normalisoituu taikka tulee pian se plussa! +++++ Itseäänkin mietityttää mite tuo oma kemiallinen vaikuttaa tähän kiertoon...
Satsa, tsemii piinailuun ja kunpa se palkittaisiin plussalla!!! :)
Gatusa, koskas sun piti tehdä uutta testii? Vai luotatko noihin oloihin? On sulla kyllä niin voimakkaat oireet, että eihän niitä voi aiheuttaa muu kuin kasvava maha-asukki
Siinähän on teille romaani luettavaksi!
Omista oloista sen verran että kp25/25-? eikä vuotoa ole toistaiseksi näkynyt. Kuiva kausi menossa, enteilisikö menkkoja... Arvelin jo aiemmin kierron venyvän ja niin tässä varmaan käy. Tällä hetkellä siinä mielessä hieno olo etten ole heti ryntäämässä testiä ostamaan :) Toivottavasti tää fiilis pysyy :) Viikon päästä kai luulisi viimein menkkojen alkavan. Tai ainakin oletetun oviksen mukaan, voi tietysti mennä kauemminkin jos se ovis tosiaan oli vasta
Se ois kyllä liian pitkä kierto! Tahtoo päästä taas yrittämään!
Mitään oloja ei varsinaisesti ole... enempi noita oloja tulee tästä mun laihdutusprojektista, siksi en viitsi edes oloja pohtia.
Mukavaa Palmusunnuntaita kaikille!!! :)