Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea myös bluerose!!! <3

menkat jälleen kohdanneille potkut persuuksille ja nokka pystys kohti uutta kiertoa :-) voiko näin ees sanoo?

gatusa: ethän sä voi meitä jättää.. :) eihän me muuten tiedettäs saatko sä töitä ja uutta kotia ja tuleeko hedelmiä ja ja ja.... eihän me sitten Voitas seurata sun reality sarjaa... paljon parempi sarja onki ja mielenkiintoisempi kun nää tukiainen ja muut turhat julkkikset... siinähän nähdään että ei tarvi olla julkkis ollakseen mielenkiintoinen persoona :)

on. maanantaina lääkäri. katsoo ovuloinko ollenkaan... ei ainakaan viime labrat havainneet ovulaatiota tapahtuvan... jotenki olo että nää lääkkeet vie lopunki toiminta kyvyn minimiin...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Gatusa: Uskallakin hävitä mihinkään :) sun noita puutarhan suunnittelu juttuja on niin kiva lukea,että mitä alkaa kasvamaan jne ^^ ja sitten tietenkin nyt haluan kuulla miten sun raskaus etenee ;) Niinkuin joku tuossa mainitskin,ei tarvitse olla julkkis jotta olisi mielenkiintoinen ihminen :)

kiwibird: ehkä ihan lohduttavaa,että menkkaoireet oli suht kivuttomat :) Parempi niin. Mulla oli kans ovis paljon kivuliaampi kuin itse menkat xD tsemppiä uuteen kiertoon..älä lannistu <3

ON: kp 23 ja dpo 5 eilen illalla rupesi pyörryttämään ihan sairaasti suihkun jälkeen kun menin föönaamaan tukkaa. Epäilen sen johtuvan siitä,että istuin läppäri sylissä sohvalla liian pitkään. Hartiat jumissa tj. Siitä huippaamisesta tuli ihan sairaan huono olo. Tänä aamuna ei huipannut enää,mutta maha meni yllättäen ihan sekaisin. Ensin luulin,että menkat alkaa kun niin kouraisi samaan tyyliin. Mutta suolisto se vaan temppuili. Maha oli kipeä jo heti herätessä. Kahvia en pystynyt juomaan kuin yhden kupillisen (juon aina kaksi) rupes etoo. Johtuu kylläkin varmaan tuosta mahan sekoilusta. Ja aamulla huomasin,että mulla on verisuonet on tulleet ihan pintaan rinnoissa O_o onko jollakin käynyt näin? Hormoonihäiriö kenties. Nännit on yhäkin ihan sairaan kipeet,mutta turvonneet ne ei ole tai mitään. samoihin rintsikoihin mahtuu xD Muutenkin tää aamu on ollu ihan outo...sellanen etova olo kokoajan. pitäisköhän taas miettiä mitä sitä on suuhunsa laittanut. Alavatsaa kouristaa,mutta johtuu tuosta aamun sekoilusta aivan varmasti.

Tää päivä pitää nyt tehä duunia,mutta sitten saa vappu perjantaina olla kotona ;)
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

kiitos lucky ja iines :) toivottavasti pian teilleki suodaa plussa :) mitä puutarhaa tulee ni ukko otti melkei kaikki lehdet pois auringonkukkien varsist ku olin rukoilemas, ku menin ulos ni hyvä etten alan itkee, no nyt ne sentää valmistautuu kukintaan jo :) nii joo huomen aamul uusintatesti onko viiva vahvistun ku mies tuo tänää testin :)
mun oireista vahvin on nälkä...vähä välii pitäs syödä, sit väsyttää lisäks ja huono olo...

Kiitos iines86 sulle kans peukkuja pystyssä että tärppää ♡ :-) mua kans alkaa huimaamaan kun istun sohvalla läppäri sylissä pitkään. . Aiai ei sais. Silmät ja selänalue alkaa voida huonosti. On: tänään on ollut tummempaa vuotoa ja kp2. Tavallaan toivon että mulla olisi vajaatoiminta koska se olisi vaikuttaja tähän yli vuoden tuloksettomuuteen. Ärsyttävää tämmönen sidepöksynä oleminen.
Gatusa et saa häippästä ♥

lissufin. Niin on, minun mies on paras mies juuri mulle, en vaihtaisi ja kohta 9vuotta on taaperrettu eläimiemme kanssa, että kyllä se jo pian saisi saada sen oikeankin isi-kunniamaininnan myös :Heartred

Gatusan täytyy ehdottomasti jäädä linjoille myös :Heartred

Mä olen viimeyön nähnyt unta keskenmenoista ja ovulaatiosta, oih voih noh unessahan sitä asioita käsittelee, aamulla meinasi alkaa huvittamaan ihan tuo unimaailma. Kahteenviikkoon en ole käynyt juoksemassa, kävelylenkeillä vain mutta nyt on hyvä olo kun taas pääsi muutaman kilometrin repattamaan, alan olemaan siis taas kunnossa, jes! :blob3

Muoksismuoksis, huvikseni nyt testasin ovista, kyl siihen testiviivan lisäksi haalea viiva tuli, mielenkiinnosta huomenna pakko testata taas!

Muokattu viimeksi:
kiwibird en ol häippäsemäs minnee, ei hätää :) inshaAllah saat selvyyden tilanteesee ja tietenki plussan mahollisimman pian :)

etsijä ei hätää minä pysyn linjoilla ja juttelen täällä kuten tähänki mennes. toivottavast saat plussan pian :)

on: dpo 12 ja mun teoria oireiden vuorottelust näyttää olevan tosi...kun ei okseta ni rinnat on tosi kipeet ja sillo ku oksentaa ni rinnat tuntuu normaaleilt... hupaisaa...nyt aamiaine syöty ni saapi nähä ku näköjää rinnat ei ol nyt just kipeet et onko ohjelmas sittenki oksennus taasen. mun mies on niin innoissaa et ois ollu jo viikon pääst viemäs mua lääkäriin ultraan mut toppuuttelin et kannattaa oottaa 2vko no testin hän aikoo ostaa mulle, haluaa nähä tuleeko aamulla vahva viiva kuten mä ounastelen olojen perusteel. ukko laitto aamiaiseen mausteeks kahvia ni olipa kiva keittää se valmiiks, ja nyt 5min syömisestä tuntuu siltä että vois oksentaa. no sanotaa et ainaki kaiken pitäs olla kunnos ja hormonien nousta ku tällai olo.

Gatusa et todellakaan saa jättää meitä :) ja toivon että pysyt joulukuisissa!

On: on ihan pakko tulla kertomaan, että tänään alan jo vähän epäillä et josko se plussa sieltä tulisi :D Nimittäin aamulla kauppareissulla oli huono olo, rintoja pisteli, nivusia särki ja mahassa juili mutta kruunaus on tuo puhkeamassa oleva huuliherpes! Ei siinä mitään kivaa ole, mutta kun viimeksi mulle on puhjennut se siinä syksyn plussakierrossa (tosin aiemmin kuin nyt) ;)

Nyt siis kp 26/31 ja katsellaan mihin tämä tästä kehittyy :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

freyja sinä kyllä liityt mun seuraa näköjää samat oireet ku mul olu jo kauan ennen plussaa... kuule mun vatsa normaalist on huomaamaton ku oon makuulla mut nyt se on koholla yölläki, mies senki takia oli kiirehtimäs vissii ultraa ku alavatsa koholla vähä. on mute venymiskipuiki ollu jo mikä ei ol uus juttu ku muistelee aiempii raskauksii, niissäki aikasin aloin näyttää pidemmäl olevalt. :)

Kiwibird: Hyvä että pääset kilpparitutkimuksiin. mun äitillä ja mummilla on vajaatoiminta ja itse kyselin äitini oireita hän sanoi selkeimmät oireet, oli palelu, väsymys ja painonnousu. Multa otetaan ne kerran vuoteen ku pelkään et se puhkeaa mullekin. Tsemppiä tutkimuksiin.

Lucky: No voi sannoo, eihä siinä voi olla oikeen muutakaan vaihtoehtoo :grin Tsemppiä tutkimuksiin

Iines: Jospa siel olis matkalainen kiinnitymässä :) Plussaapplussaaplussaaa :rolleyes:

Freyja: Jeee, oireet oikeaan suuntaan :) Tulisipa se plussa sieltä

On: Kp2 Aamu alkanut pyykkäämisellä, nyt on kyl vuoto normalisoitunut, lakanapyykkii ku vähä oli menny ohi yöllä :oops: Pää kipee taas. Pitäs varmaan käydä tarkistuttaa neuvolassa maanantaina hemoglobiini, tuntuu et tää päänsärky on osaks syy siitä et olis arvot laskenu. Tänään vois taas olla sohvalla köllöttely päivä, jäätelöö löytyy vielä :grin

Muokattu viimeksi:
Gatusa uskallappas liueta! :)

mä niin kovasti haluaisin kommentoida kaikille mut on taas niin paljon tekstiä :D siispä toivottelen plussia ja tylsästi puhelen omiani..Testasin tänään ekaa kertaa ovistestillä.Kaks viivaa piirty,mut ilmeisestihän se ei tarkota yhtään mitään kun ei ole kontrolliviivan kans saman vahvunen/vahvempi.Teen sit maanantaina seuraavan ja katotaan miltä näyttää.

Heippa kaikille!!!! :)
Pakko liittyä tähän ihanaan porukkaan, kun olen jo jonkin aikaa lueskellut tätä ketjua taustalla. Ensin pitää puhallella myötäisiä plussatuulia kaikille :talk017
Ja sitten vähän omaa stooria. Olen siis 35-vuotias vauvakuumeilija ja nyt toiveissa olisi siis iltatähti <3 Yritys on aloitettu viime kierrosta ja nyt olis sitten menossa kp2. Meillä on miehen kanssa yksi lapsi ennestään ja hän on nyt jo 12 vee. Ja tänne haluaisin tulla jakamaan tuntoja ja piinailemaan tulevia kiertoja. Mies ei aina ymmärrä näitä mun juttuja jostain syystä :wink

Minä myös liityn mukaan tuoden mukanani plussatuulia kaikille! Itseasiassa en tiedä, olenko jo tänne liittynyt joitakin päiviä takaperin, niin pää pilvissä kulkenut koko kuukauden, kun mies vihdoin näytti vihreää valoa tällaiselle vauvakuumeiselle.. :rolleyes:

Ikää itselläni 30 vuotta ja täällä siis yk 1 vasta menossa, tällä hetkellä elellään aikaa dpo 11, kp 25/28. Hätähousuna tein ensimmäisen raskaustestini tänään, joka näytti negaa. Toivoa ei kuitenkaan ole vielä menetetty, mutta kovista menkkajomotuksista päätellen pian siirrytään yk 2.

Ihanaa kun on tällainen foorumi olemassa, jossa voi jakaa omia fiiliksiä ja toimia tsemppaajana sekä kuuntelijana myös muille kuumeilijoille! :hug003

tervetuloa hansu ja aurinkoinen ja plussatuulia molemmille :)

meidän säännöt täällä ovat seuraavat: ei sääntöjä... :) toisinsanoen jos joku pännii tai masentaa niin sen ku puratte, jos mietityttää ni kysykää. me kaikki tsempataa toisiamme täällä ja ollaa toistemme tukena. minä olen viihtyn täällä niin plussattuani kuten keskenmenojen jälkeenki ja edellee palloilen tääl :)

Tervetuloa Hansu ja aurinkoinen!! :welcome

Ja hiiwatti! Täällä tuntuu kohta plussaa pukkaavan yhdelle sun toiselle! :):) Kyllä nyt on varsinainen tsunami sitten täällä liikenteessä! Laitetaan vielä vähän vettä myllyyn ja plussa-aaltoo! :talk017

Omalta osaltani olen aika lailla luopunut plussatoiveista tässä kierrossa :sad001 Tuskin sitä ovista tuli hyödynnettyä... :sad001 Tyhmä minä :mad: Nyt kp24/25-?
Noh, uuteen kiertoon sitten! Pettymys on kyllä kovempi kuin kuvittelin... mä aattelin että oisin ihan "ok ja fine" ettei tärppii tuu, kun tosiaan se laskettu aika olis osunut niin "epäsuotuisaan aikaan". Nähtävästi se oli jotain hölön pölön pajunköyttä jota syötin itselleni :rolleyes: Oisin mä sen vauvan tahton vaikka ois koko joulu ja vuodenvaihde mennyt sairaalassa ja vaikka olisi syntynyt sitten jouluaattona tai vuoden vika pvä! :grin Ehkä sitten keskityn paremmin tuohon laihdutusprojektiin :) Ja ylipäätään se laihdutus on mahdollista kun ei tarvi (saa) pikkuista ajatella. Äsken kävin riipasemassa ekan hölkkälenkin sitten pariin vuoteen. Eihän se matka pitkä ollut, mutta jaksoin hölkätä koko matkan! :dance008 Tänäänkiin vaaka näytti vähemmän, nyt lähten jo -4,2 kg eikä edes viikkoa mennyt! :)

Ellille sen verran että niitä ovistestei kannattaa tehdä joka päivä, jossain tapauksissa kaksi kertaa päivässä. Se hormonihuippu, joka noissa testeissä näkyy ja mikä mahdollisesti ovulaation laukaisee, voi olla niin lyhyt että näkyy vain yhden päivän taikka vain 12 h! :)

sandy inshaAllah kuitenki menkat jäis sulla tulematta ja tulis plussa :)

on: täällä vaihteeks paniikki, tuntu et jotai valuu mut ilmeisest valkkaria tms alhamdulillah...miten sitä voikaa panikoida näin paljon...

juu pitää muistaa ja kyllähä sitä vatsaa tulee jo siliteltyä kun se jostai syyst koholla jo pysyy ympäri vuorokauden. oireet vaihtelee vahvuudeltaa vuorokauden ajan mukaa ja vuorokaudest toisee, välil vahvempii välil heikompii...

kiitos satsa, tsemppiä sinullekin, oliko sulla mikä vaihe (näköjää raskausdementia alko varhain täl kertaa otti varaslähdön oikein).

Takaisin