Suuret pahoittelut teille joilla kp 1 saapui jälleen...
Lissufinilla tuntui olevan oikeat keinot vuotopäivistä selviämiseen :) Tsemppiä uuteen kiertoon kaikille!
Ihania uutisia Blueroseteddy! :) Koetahan nyt nauttia raskaudesta
Etenkin kun syykin selvisi tuohon vuotoon, niin ei tarvitse siitä yhtä paljon murehtia.
Gatusan oireista täytyy olla onnellinen, hyvä merkki! :) Tarrasukkia valtavasti mukaan!
Mustikka, pahoittelut negasta
Toivoa on niin kauan ennenkuin menkat alkaa. Josko se siitä vielä plussaksi muuttuu :) Hienon laihdutustuloksen olet saanut, upea homma! kyllähän se sen 800g karistat, kun olet noi 30kg saanut pois :) Itselläni olisi semmonen 35kg laihdutettavaa... otan tässä semmoisen 15kg pikastartin (ja saan haasteesta sohvan), pitää sitten katsoa miten loput. Kun yllättäen on tämä vauvahaave kanssa
Mä en kyllä nyt enää muista mitä piti kenellekin kommentoida...
Uusille kuumeilijoille
Piinailijoita taisi vielä olla mukana ainakin Freyja, Iines, DarkMimosa.... tsemii piinailuun ja toivottavasti plussaa pukkaa! :) Onko ajatuksia koska testaamaan?
ON: Nyt on alkanut tässä parin tunnin sisään tuntumaan kenties jonkin asteista selkäjomotusta...
Ei mitenkään pahana vielä, mutta on nyt kuitenkin. Nyt menossa kp23/25-? ja dpo jotain 7-8.... Mutta kyllä nyt toisaalta tuntuu että mulla onkin ollut se ovis ihan just, tyyliin eilen ja nyt tulee tää selkäjomotus jotaa kestää about viikko sinne menkkojen alkuun asti... ääh, en nyt osaa sanoa mitään mun kropasta. Ens kierrossa otan kyllä ne ovistestit käyttöön! Ärsyttävää tää arvuuttelu onko vai eikö ole ollut ovista... Ja mua kun ei yksinkertaisesti kiinnosta esim koko kiertoo harrastaa seksiä kahden pvän välein... tää selkäjomotus ei kylläkään ole merkki raskaudesta/menkoista suuntaan eikä toiseen. Mutta jos se on merkki juuri olleesta ovulaatiosta, niin sitten tässä kierrossa voi unohtaa raskaushaaveet... viime talletuksesta taitaa olla viikko aikaa ja tuskin niin elinvoimaisia siittiöitä kellään on...
No, sunnuntaina on eka menkkojen mahdollinen alkamispvä. Voi olla että sorrun taas maanantaina tekemään raskaus testin jos eivät ala
I know
Hyvällä tuurilla se olis dpo 10-11...
IHANAA VIIKONLOPPUA!!! :):)
Niin joo, piti vielä iloitseman kun multa lähten 3 ekan diettipvän aikana -3,4kg!
Tänään vielä koirat ulos ja vauva rintareppuun, eiköhän sillä taas kuluta pari kaloria :) Mitä sitä muutakaan tekemään kun yksin istuu perjantai-iltaa miehen jo lähdettyä yövuoroon....