Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
blueroseteddy täällä välil vähä sama olo mut nää oireet on kyl sen verra vahvat et pakko se on uskoa että mä olen raskaana <3 kunpa iteki pääsis piakkoin ultraan ja näkeen pikku kullanmurun/ pikku ninjan... :) meillä ku ei ol äitiysneuvolaa varsinaisest eli tk:een mennää lääkärille joka ultraa, sanotaan että olen raskaana ja millo viimeks ollu menkat.

Suuret pahoittelut teille joilla kp 1 saapui jälleen... :sad001 Lissufinilla tuntui olevan oikeat keinot vuotopäivistä selviämiseen :) Tsemppiä uuteen kiertoon kaikille!

Ihania uutisia Blueroseteddy! :) Koetahan nyt nauttia raskaudesta :Heartred Etenkin kun syykin selvisi tuohon vuotoon, niin ei tarvitse siitä yhtä paljon murehtia.

Gatusan oireista täytyy olla onnellinen, hyvä merkki! :) Tarrasukkia valtavasti mukaan!

Mustikka, pahoittelut negasta :sad001 Toivoa on niin kauan ennenkuin menkat alkaa. Josko se siitä vielä plussaksi muuttuu :) Hienon laihdutustuloksen olet saanut, upea homma! kyllähän se sen 800g karistat, kun olet noi 30kg saanut pois :) Itselläni olisi semmonen 35kg laihdutettavaa... otan tässä semmoisen 15kg pikastartin (ja saan haasteesta sohvan), pitää sitten katsoa miten loput. Kun yllättäen on tämä vauvahaave kanssa :grin

Mä en kyllä nyt enää muista mitä piti kenellekin kommentoida... :rolleyes: Uusille kuumeilijoille :welcome

Piinailijoita taisi vielä olla mukana ainakin Freyja, Iines, DarkMimosa.... tsemii piinailuun ja toivottavasti plussaa pukkaa! :) Onko ajatuksia koska testaamaan?

ON: Nyt on alkanut tässä parin tunnin sisään tuntumaan kenties jonkin asteista selkäjomotusta... :sad001 Ei mitenkään pahana vielä, mutta on nyt kuitenkin. Nyt menossa kp23/25-? ja dpo jotain 7-8.... Mutta kyllä nyt toisaalta tuntuu että mulla onkin ollut se ovis ihan just, tyyliin eilen ja nyt tulee tää selkäjomotus jotaa kestää about viikko sinne menkkojen alkuun asti... ääh, en nyt osaa sanoa mitään mun kropasta. Ens kierrossa otan kyllä ne ovistestit käyttöön! Ärsyttävää tää arvuuttelu onko vai eikö ole ollut ovista... Ja mua kun ei yksinkertaisesti kiinnosta esim koko kiertoo harrastaa seksiä kahden pvän välein... tää selkäjomotus ei kylläkään ole merkki raskaudesta/menkoista suuntaan eikä toiseen. Mutta jos se on merkki juuri olleesta ovulaatiosta, niin sitten tässä kierrossa voi unohtaa raskaushaaveet... viime talletuksesta taitaa olla viikko aikaa ja tuskin niin elinvoimaisia siittiöitä kellään on... :rolleyes::grin No, sunnuntaina on eka menkkojen mahdollinen alkamispvä. Voi olla että sorrun taas maanantaina tekemään raskaus testin jos eivät ala :rolleyes: I know :rolleyes: Hyvällä tuurilla se olis dpo 10-11...

IHANAA VIIKONLOPPUA!!! :):)

Niin joo, piti vielä iloitseman kun multa lähten 3 ekan diettipvän aikana -3,4kg! :grin Tänään vielä koirat ulos ja vauva rintareppuun, eiköhän sillä taas kuluta pari kaloria :) Mitä sitä muutakaan tekemään kun yksin istuu perjantai-iltaa miehen jo lähdettyä yövuoroon....

Muokattu viimeksi:
plussatuulia sandy, toivotaan ettei menkat ala. mulla tuntu venymiskipua alavatsas ja repäsykipu asentoa vaihtaes ni saas nähä kuin nopiast mulla paikat alkaa venyy ja kasvaa (aina reagoinu nopeest)

Onnittelut loistavista uä-kuulumisista Blueroseteddy :Heartred

Ihanaa lukea onnistumisista. Se luo niin, niin paljon toivoa jo toivonsa välillä menettävälle...

Plussatuulia kaikille niin, niin paljon toivon kun vaan voin ja kykenen :Heartbigred

).( Kp 23 menossa. Seuraavasta kierrosta alkanee sitten IVF pitkän kaavan mukaan. Nyt olen vapaa-aikani viettänyt kasvien esikasvatuksen merkeissä, jonka seurauksena olisi kasvihuoneen laajennuspyyntö ilmoitettu Rakkaalle Miehelleni :Heartpink Ihanaa saada edes kasvien taimet kasvamaan, jos en muussa kerran onnistu...

Iines Eipä oikeestaan mitään uutta :P Lievää menkkajomottelua ja pientä rintasärkyä, mutta eipä noista mitään pysty sanomaan suuntaan eikä toiseen. Viime raskaudessa tuli kiinnitymisvuotoa dpo5, saa nähdä miten käy huomenna :D

Jemmyliini: Meillä tuli oman ukkokullan aloitteesta laajentaa kasvihuone, mut sit tuliki käden vääntö mihinkohtaan laajennus sijoitetaan, hänen näkökulma oli että eihä se nyt haittaa jos muutama metri menis perunamaata tämmöiseen tarkoitukseen, ja sehän ei tod mulle käy :D Taimien istutus on yks parhaimmasta puuhasta keväällä. Tsemppiä tuleviin hoitoihin ja plussaa toivon kovasti

Kiwibird69 :Heartred:Heartred:Heartred

MadH91 Se voi olla etten malta olla testaamatta ovista siltikään, eilen mulle iski niin kaamee siivousvimma, se oli pois koko raskausajan mutta se iskee normaalisti kun on menkat eli nyt kärsivällisyys puuttuu .... :wink

Blueroseteddy. Suuret onnen halaukset täältä myös! :Heartred

Ystäväni myös foorumin ulkopuolella on tehnyt tänään aamulla plussatestin, mahtavaa! Ensin pelkäsin että mikä reaktio minulta tulee mutta kun suu kääntyi hymyyn ja onnellisuuden tunteeseen niin se on mahtavaa!

Kotielämä on nyt taas vähän erilaista, olemme molemmat vähän enemmän omissa maailmoissamme, eilen illalla mieheke kuitenkin kysyi että meinataanko heti jatkaa yrittämistä ja olikin vähän ihmeissään kun kerroin ajatelleeni että toimisimme juurikin niin kunhan kroppa tokkeutuu. Muuten kaikki kotona toimii kuin aiemminkin ja mieheke huomioi kokkailemalla herkkuruokia ja tarjoilemalla aamiaista sänkyyn, ihanaa elämää tämäkin, mutta jotenkin kaipaan jo nyt sitä raskaana oloa vaikka se ei kestänytkään sitten lopulta mutta toivoa täytyy jotta toiveet voidaan toteuttaa :rolleyes:

pahoittelut negasta darkmimosa, inshaAllah ois ovis ollu myöhemmin ja saisit kuitenki plussan :)

jaahas ilta on näemmä helpoin osa vuorokautta. aamulla kerran oksennetaa, päivä vietetää pala kurkussa ja illalla melkei normi olo...paitsi 24/7 väsymys ja mielialanvaihtelut.

Huoh, aina kun saan luettua kaikki tekstit ja meinaan alkaa kommentoida kullekkin, niin enhän mä muista että kuka mitäkin on taas kirjottanu :smiley-angry003

Eli tasapuolisesti tsemppiä piinailijoille! ja tarrasukkia raskautuneille!!!!!

On. kp 15 eikä mitään havaintoa oviksesta edelleenkään. Saa nähdä miten pitkäks tää kierto menee vai jääkö ovis kokonaan. Mitä ovistestejä muuten suosittelisitte,? Mietin et alkais ens kierrosta tikuttamaan..

mä ite tuppasin käyttään suomes cb:n testiä mut sit ku muutin tänne etelään (täällä ei ol ovistestei) ni sain lahjaks postitse olikoha sofin vai kenen one step ovistestei (liuskoi) ja myös raskaustestei, toimi hyvin ainaki mulla...

nii saako muute gatusa jatkossaki kirjotella tein kans vaikka plussa tulikin? :)

Saakohan ihan esim cittarista noita liuskoja?
Gatusa, sun täytyy kirjotella kuulumisia tänne! Mä oon sun puolesta täällä jännittäny taustalla jo ihan varpaat kippurassa.!

Darkmimosa: Pahoittelut negasta. Toivottavasti asiat selkiintyy ja tärppi olisi käynyt

Etsijä: Ihana mies sulla, Tsemppiä tulevaan ja plussatuulia puhaltelen

Gatusa:
Ehottomasti saat ja sun täytyykin :grin Älä ees uhkaile jättäväs meijät

Epäsuora: kotitesti.fi sielt saa tilattuu ja jos ennen klo15 teet ostokset ne on seuraavana päivänä kotiovellas :) yli10e ostoksien ykkösluokassa postarit vain 1e. Sit on kans raskauskeiju.fi. siel kans postarit on 1e . Ite oon testannu ekaks liuskoilla ja ku viiva vahvenee nii sit varmensin clearbluen digillä. Muksaa oviksen metsästystä

On: Sohvamakoilu päivä, Jäätelöö ja suklaata menny aika lailla. :grin Nyt näyttäis et vuoto olis normaalia mitä meikäläisellä ennen ollu, jes jospa se tästä nyt selkiintyy asiat. Nyt vaan toivotaan et jos ja kun sinne gynelle pääsen ei näkyis endoo ja olis kaikki muutenkin kunnossa.

Gatusalla on velvollisuus pysyä täällä ja kertoa kuulumiset.

Itse en varmaan nuku ensi yönä, kaveri ilmoitti 14h sitten että lähti synnyttää.. Koko päivä menny jännätessä ja vielä vaan jatkuu. Tulee ihan muistot mieleen.

Epäsuoralle viel oli semmonen mielessä et myyh kauppas ilmatteeks tääl ovisliuskoja. Kysy siltä oliskos sil viel niitä jäljellä :)

Mustikka: Pahoitteluni :sad001 Hermoston saa kiristymään mahdottomiin mittasuhteisiin hartaasti toivoman asian lykkääntyminen.
Kiwibird:Valekuukautiset?
Freyja:Plussatuulia
Lissufin ja Etsijä:Tsemppiä :Heartred
Gatusa::Heartbigred Onnittelut
Blueroseteddy: :Heartbigred Onnittelut
Satsa: Minulla oli km jälkeen vaihdellen kierto sekaisin 1-6kk.Viimeisimmästä km edelleen sekaisin...

On:Sokeriaddikti pupeltanut pelkkiä pähkinöitä oviksen bingoamisen ohessa :rolleyes:

tsemppiä diku ja plussatuulia niin ja kiitos onnitteluista :)

en minä teitä jätä inshaAllah vaan kertoilen kuulumisia ja tsemppaan parhaani mukaan. välil tuntuu et jotai holahtais mut kertaakaa ei ol näkyn onneks mitää alhamdulillah joten mielikuvitus varmaa tai sit valkkaria tms onneks.

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille tsemppaajille. Olette korvaamaton tuki. :Heartpink
Varoitus: tänään siis Kp1 ja menkkakivut olleet kuin pieru saharassa.. ei minkäänlaiset. Aivan olemattomat. No ehkä tällä kertaa näin. Nykyisin näköjään ovulaatio on kivulias ja menkat jomottaa myös kivuliaat mutta vähemmän. Tänään on siis tullut limansekaista punaista ja ruskeaa verta
EI perus tummaa paksumpaa veristä vuotoa.. kierto oli tasan 36 niinkuin viimeksi jee vihdoin. :queen Rinnat kipee ja maha ollut kipeä.. väsyttää kokoajan. Maanantaina soitto kilppari tutkimukseen. :taunt008 laughing7 :sign19

Muokattu viimeksi:
Takaisin