Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kurja unippiu jos onkin väärässä paikassa tai vaan kemiallinen. :( Pidän peukut pystyssä että kaikki olisi hyvin vaikka viiva ei vahvistukaan. Tulethan sitten gynen jälkeen kertomaan mikä on tilanne kun ehdit.

Paljon tsemppiä Santra. Miehesi on kyllä törkeä kun pitää tossa tilanteessa mykkäkoulua. :( Sen pitäisi tukea sua eikä mököttää! Toivottavasti on jo lopettanut moisen.

Toiveilija, mulla ainakin oli monen kierron ajan mukamas ties mitä raskausoiretta. Kai niitä vaan onnistuu kuvittelemaan kun niitä toivoo. Toivottavasti sulla kuitenkin nyt aitoja oireita ja nega vaihtuu plussaksi. Ei ne testit aina näytä positiivista ennen menkkojen alkamispäivää vaikka oiskin raskaana.

Tervetuloa kaikki uudet vaikka olenkin enemmänkin taustailija nyt. Tsemppiä kaikille yritykseen! Elän teidän tilanteissa mukana ja kaikki viestit luen vaikka en aina ehtisi kirjoitella. Toivottavasti moni vielä pääsee syyskuisiin. Mitä olen sinne vilkuillut ei ole oikein tuttuja näkynyt. :\ Tosin siihen osastoon tutustuminen on vielä vähän kesken. Täällä ei mitään kovin kummia kuulumisia. Odotan ajan kulumista ja kärsin lievästä pahoinvoinnista ja huimauksesta ja rintojen arkuudesta, mutta kovin voimakkaita ei oireet ole olleet - jos ei lasketa eilisaamua kun makasin vessan lattialla kun pelkäsin pyörtyväni kun huimasi niin pahasti. Ja nautin toki raskaudesta ja siitä että maassa on vihdoin lunta. ^^

Mä kirjottelin muutamasti tuossa 2013-ketjussa ja valitettavasti pomppaan tänne. Tällä hetkellä kp 6/26. Kierrot on lyhentynyt koko ajan, mutta kaks viime kiertoa ollut nyt ton 26 ja toivottavasti nyt pysyy tasasena =)

Marikki.Onnea oviksen hyödyntämiseen..
Pampero.Mä en oo nyt viitiny ostaa noit ovistestei ku mä sain yhes kierros todella monta plussaa ovis testiin siis oli yhtä vahva viiva tai jopa tummempi ni kyllästyin siihenki touhuun mut päätin silti et jos ei piakkoin tärppiä näy niin sit tilaan taas niitä ovis testei..
Toiveilija.Tervetuloa kuumeilemaan..ja toivottavasti mielaalas paranee ja toi nega muuttus plussaks.. :)
Gatusa.Kuulostaa kivalta paikalta..
Vargynja.Toivottavasti sun huimaus ja pahoinvointi ei mee kovin pahaks..
Nitamoi.Tsemppiä kiertojen kans toivotaan et nyt alkais pysyy tasasena..

on.joo tää on kyl niin ihanaa kun on lunta ja aurinkokin tänään paisto.nosti kummasti taas mielialaa. :) vaikka mittari näyttikin -12. kyllä se ovis nyt varmasti on ollu. toinen juttu on vaan et jos oli loppuviikost ni ei pystytty hyödyntään mut tänäänkää ei oo nyt mitään enää tullu et toivon niin et oli alkuviikost ja joku olis tärpänny kii... nyt siis kp.22/27-46

Tällä kertaa pelkkää omaa napaa.... Laskin just et huomenna dpo10, pitäiskö tässä ruveta jo jänskäämään :D On kyllä ihan sellanen tunne, että en oo raskaana. Mutta toisaalta taas ihmetyttää se dpo 7 tiputteluvuoto, ja väistämättä tulee kiinnittymisvuoto mieleen.... :rolleyes:

Moikka! Minäkin voisin tulla jo tänne kirjottelemaan vaikka varsinainen yritys ei ole vielä alkanutkaan. Meille syntyi syyskuussa kiireellisellä sektiolla tyttö ja lääkäri sanoi että 1,5v. pitäisi olla synnytysten väli. En kuitenkaan syö enää kun nyt menossa olevan liuskan pillereitä sekä seuraavan. Sitten mennään ilman ehkäsyä, mutta varsinainen yritys alkaa kesällä :) jos kuitenkin tärppää ennen sitä, niin lapsi on kyllä erittäin tervetullut...toivotaan, että kohtu kestää.

Mummeli täällä pohtii het uamusta...

Onkohan musta vielä siihen aamuheräily (ja yö) rumbaan? Vauva-aika kun on ihanempaa ku osaa odottaa, mutta myös raskaampaa!

Musta kaikki mainokset, joissa pariskunta työntelee vauvanvaunuja onnellisena pitäis kieltää! Meillä on jo valmiiksi puhuttu, että jos nappaa ni parisuhde on telakalla sit vuoden vauvan syntymästä.

Mä luulen että, mä olen nyt niin stressissä kaikesta, ettei plussaa senkään taia kuulu. Rahahuolia (tosin pieniä), ex niskassa kokoajan, yks tuleva oikeusjuttu (MRRRR) ja sitten tuo kerpeleen 14v pissis! Lisäksi mulla on selkä koko ajan hajalla, koska en treenaa/liiku lainkaan.

Onko joku muuten lukenut tutkimuksia liittyen tulehduksien vaikutuksista raskaaksi tulemiseen? Muistaakseni ainakin suussa olevat tulehdukset vaikuttaa tähän ja oliko km riski siinä myös?

Pienien purkkien rakastajana ajattelin kysellä teiltä hiushoitovinkkejä. Mä yritän epätoivoisesti kasvattaa olkapääpituisia värjättyjä hiuksia. Ne on myös aikas lattanat. Tulee meillekin jotain muuta pohdittavaa niitä plussia odotellessa... =)

Gatusa : anteeksi, en jaksa ihan koko ketjua selata, mutta onko noita sun keskenmenoja tutkittu siellä enempää?

no niin, valmistautumaan työpäivään sit...

Peppipupu

Niin ja mielessäni päätin, että ens kesään asti on meillä aikaa tjottailla. Kun täytän 38, saa asia jäädä sikseen. Mähän voin sitten alkaa jo odotella lapsenlapsia =)

Tervetuloa Kuu, Peppipupu, zorro86, Toiveilija, nitamoi ja marijana! Paljon plussatuulia!

Nuppu: Minä olin yhtä blondi siihen asti, kuin latasin Womanlogin eli laskin kierron ensimmäisen päivän edellisen kierron viimeiseksi:laughing002

ParvatiPatil Pampero ja loora: Tsempit piinailuun! Pidän peukut pystyssä!

Vargynja, late ja Aamu: Täytyy vissiin uskoa teitä ja jättää parit pesut väliin ja makoilla kunnolla!:wink

unippiu: Toivottavasti gynellä selviää mikä on tilanne. Toivon todella, että kaikki on hyvin. <3

Santra: Onnea uusiin työkuvioihin! Toivottavasti miehesi mykkäkoulu on jo loppunut. Kurjaa.

Freyja: Tsemppiä tulevaan kiertoon! :love017

on: kp21/26-34 eikä mitään ihmeitä, pelkkää piinailua. Vähän on vatsassa nipistellyt ja vihlonut välillä, mutta se nyt voi toisaalta olla mitä vain. Sitä kun niin toivoo, niin kaikki oireet tuntuvat raskausoireilta. Olen nähnyt parina yönä myös unta, että synnytän poikavauvan. Alitajunta leikkii kanssani!:wink

peppipupu onha niitä tutkittu mun testit oli normaalit ja ukollaki näyttäs olevan visii normaalit jotenei varmaa tietoa mistä nuo johtuu.

tervetuloa jälleen uusille kuumeilijoille ja paljon plussatuulia :)

on: ei menkkoja vieläkään, testiä en ees ala tekeen, maanmuokkaus puuhat jatkuu ja tänää istutin vesimelonit yms. nyt ootan et ukko tuo mintunsiemeniä että saan istutettua minttua ku just sain mintun kasvupaikan valmiiksi.

peppipupu onha niitä tutkittu mun testit oli normaalit ja ukollaki näyttäs olevan visii normaalit jotenei varmaa tietoa mistä nuo johtuu.

tervetuloa jälleen uusille kuumeilijoille ja paljon plussatuulia :)

on: ei menkkoja vieläkään, testiä en ees ala tekeen, maanmuokkaus puuhat jatkuu ja tänää istutin vesimelonit yms. nyt ootan et ukko tuo mintunsiemeniä että saan istutettua minttua ku just sain mintun kasvupaikan valmiiksi.

Ihanaa ja kiitos kaikille tsempeistä. Paljon tsemppejä myös täältä uusille ja vanhoille.
Gatusa: koska meinasit testailla, mielenkiinnolla odotan ? :P
loora84:lle, pamperolle, _myy85_:lle paljon kärsivälisyyttä piina-aikaan :happy119
vargynja: jos tää pieni ihmisen alku pysyy matkassa ja sydän lyö, hyppään minä sinne syyskuisiin sitten kanssa :grin

ja omaanapaa: ultrassa näkyi pienen pieni viikkoja vastaaja sikiöpussi, siis käsittämätöntä... oli siis niin oikeassa paikassa että, tuo toisen puolen kipu kuulemma voi olla keltarauahasesta tai jostai siitä johtuvaa, kun munasolu on irronnut siltäpuolen :schocked028 nyt vaan sitten odotellaan viä vajaa pariviikko että pääsee näkeen onko sielä sydämenlyöntejä, nyt tää piina siis alkoi vasta :confused2 pitää yrittää olla vaan rauhallisin mielin..

Pampero.sullahan oikeen ihanan jännät ajat..toivottavasti kerrot meille pian hyviä uutisia..
Marijana.Tervetuloa kuumeilemaaan vaikka vielä ei ihan yritystä olekkaan.. ja onnittelut pikkusesta..
Peppipupu.Toivottavasti teillä sie tilanne vähän selkeytyis ja saisitte sen plussan täs piakkoin.. tsemppiä..
Myy.Tsempit piinailuun..
Gatusa.sullahan on aivan kauheesti jo kaiken näköstä siellä tulossa.toivottavasti tulee hyvä satokin..
Unippiu.Ihanaa kuulla et sie oli pikkunen oikees paikassa ja pidän peukut ylhäällä et pysyykin piukasti siellä.. :)

hei en oo koskaan laskenu noita dpo.ta ni jos mulla nyt mahollisesti oli ovis tiistaina ni onko mulla nyt dpo 6 vai 7..en jaksa ettii tietoo netistä ku tien et saan sen täältä helposti.. :)

tsemppiä unippiu, inshaallah sieltä löytyy sit ne sydämenlyönnitki seuraavalla kerralla :) en tiä millo testailen ku lähinnä ootan jostai syystä menkkoja.

loora juu onha tuol vaikka mitä kasvamassa, kämmenet iha kipeinä nyt kuokkimisest ja rikkaruohojen poistamisest mut jos saa hyvän sadon ni on se sit sen arvostakin kun saa omasta maasta vihannekset ja hedelmät sekä marjat ku ukolle tosiaa sanoin että hän saa sit ostaa mulle mansikantaimiaki koska mä haluun mansikoitaki. ekana ootan kyl mintunsiemeniä et saan laittaa ne kasvamaan että saa käyttää minttua teessä ja ruuassa ja josko joku kerta tekisin iha minttujäätelöäki :) ja mein palmun mysteeri on ratkennut....se on taatelipalmu koska siinä on alkan kasvaa taatelit.

Tervetuloa uusille ja hermoja kaikille!

Täällä dpo 10 eikä mitään oireita raskauteen viitaten, muistelen niitä parissa ekassa olleen viikoa ennen testausta ja testit oon tehny dpo 18 joten eiköhän tässä viikonlopulle tätiä odotella. Voi p**ka! :angry1

tsemppiä unippiu!

ja toiveilija: oli niin totta, mitä vargynja sano, eli mulla on ainakin jo pari kertaa ollu sellanen olo (huimausta, pahaa oloo, pientä vuotoo, turvotusta), että varmasti raskaana ja sieltä ne menkat vaan lopulta on alkanu yli viikon myöhässä. eli naisen keho on mitä ihmeellisin toivoessaan raskautta, kaikki "oireet" löytyy, on sitten johtunu jostain muusta :) itellä myös outoo pientä välivuotoo pari kertaa, jota myös epäilin kiinnitysvuodoks, mutta ei sitten ollu. tai sitten mun menkat on ollu todella aikasia km:ja?

peppipupu: repesin täysin kommentilles mainoksista vauvanvaunuja työntelevistä pariskunnista :D etenkin kun alko yrittään, niin joka paikassa näki juurikin näitä lastenvauvuja työnteleviä vanhempia, joihin ei normaalisti kiinnittäis yhtään niin paljoo huomioo :)

plussatuulia!

Gatusa.Kiitos.. :) toivon kovasti et oli sillon kun sunnuntaina ja tiistaina laitettiin talletukset..

Dawwe.no voi pöh.toivottavasti kuitenkin olisit vääräs ja saisit sen plussan..

paljon plussatuulia sinulle loora, mulla ei ol ideaakaa et mikä kp mulla on menossa tai no yks teoria on et vissii 35/x nyt. ois niin ihana että saisit plussan tässä kierrossa :)

Heipä hei!
Olen käynyt täällä säännöllisen epäsäännöllisesti seuraamassa teidän kuulumisia, ensin ketjussa 2013, nyt täällä. Nyt ajattelin vihdoin ihan "virallisesti" liittyä seuraan.

Tässä tarinani lyhyesti: Olen 34-v yhden lapsen äiti, ja pikkusisarusta on nyt yritetty saada alulle vuoden ajan. Kun yritys alkoi, tulin heti 1. kierrosta raskaaksi (voi sitä riemua!!). Käytiin varhaisultrassa viikolla 8, ja kaikki oli hyvin, sikiö oikeassa paikassa kasvamassa, sykekin löytyi. Kuukautta myöhemmin alkoi verinen vuoto, ja selvisi että sikiö oli menehtynyt jo viikkoja aiemmin, todennäköisesti heti varhaisultran jälkeisinä päivinä. Muutamaa kuukautta myöhemmin plussasin jälleen, mutta silloin kyseessä kemiallinen.

Sen jälkeen eli viime syksyn jälkeen ei mitään. Tänään tein ensimmäistä kertaa ovistestin (kp 14 / 26 - 30) joka oli nega.

Olen jo harkinnut tutkimuksiin hakeutumista, mutta miehen mielestä hätäilen. Niinpä ainakin muutama kuukausi vielä näin. Tuntuu vaan että jokainen kuukausi, jokainen kp1 on kamala epäonnistuminen. Te tiedätte kyllä mistä puhun, mies varmaankaan ei ihan ymmärrä.

Joka tapauksessa, toivon että täällä teidän kanssa turinointi ja kokemusten jakaminen toisi hiukan lisää toivoa ja uskoa asiaan.

Huolittehan minut mukaan...

Takaisin