Zorro86,
Tiisaalta on hyvinkin ihanaa ja helpottavaa että jollain on samoja tuntoja kuin itsellä, tietää ettei ole ainoa joka pomppii seinille ajatustensa kanssa
päiväkoti, aijaij... Meillä koulussa synnytys, naisen lisääntymisterveys ja vastasyntyneen hoito aiheita tälle keväälle, tulee piiiitkät päivät koulussa..
varisnkin kun eräs luokkalaisistani on raskaana, ja toitottaa sitä suuuuureeeeen ääneen jokaiselle joka jaksaa kuunnella sekunninkaan... :D tekee hyvää..
Eiköhän tässä kun sais nyt edes ne ensimmäiset menkat kehiin niin vähän mielikin rauhoittuisi... Toivottavasti :)
Niinjoo ja kierrothan voi vaikka just sen takia pitkittyä, jos on stressiä ->ovis myöhässä = täti "myöhässä" saman verran kuin oviskin :)
Loora84,
Kiitos :) mun pieni pää kun ei vaan oo vielä hyväksynyt sitä, et se tilanne oli erilainen ja sen takia pompin seinille... Ja tosiaan, jos se flunssa enteilis sulla nyt jotain itse asiaa ?
_myy85_
Kiitoksia! Toivottavasti nyt on asettumassa kohdilleen kierto, olis edes se positiivista vaikka täti tuliskin :)
Dawwe,
Voihan... Uuteen kiertoon pää pystyssä! Vaikka varmaan vaikeaa aina välillä. Seuraavan tädin passitat tänne, jookos?
Elya
Pahoittelut tädistä...
).(
Fiilikset heittelee. Kohta kuus päivää ilman nappeja ja ainakin musta tuntuu, olkoonkin vaikka kuinka kuviteltua, että mun mieliala pysyy tasaisempana ja parempana kuin mitä nappien kans. Yritän olla lukematta jokaista vatsan nipistelyä ja päänsärkyä... Onnellinen oon siitä, että olotila on parempi ja mies on mukana yrityksessä. Niinkuin tossa ylempänä mainittin, meillä koulussa kun on nyt teoria-aiheena synnytys, ja vastasyntyneen hoito niin kyl se välillä tiukoille pistää, kun hetkenkään rauhaa ei mielellä ole. Varsinkin kun eräs luokkatoverinikin on raskaana ja toitottaa sitä kaiiket päivät. Eisiinä mitään pahaa ole, mutta oli kyse mistä vaan, hän on huomion keskipiste. Vaikken itse kyllä sitä tasan halua, itse en aio pihahtaakaan kun joskus raskaaksi tulen. (Joo välit on kireät mun luokkatovereihin, koska mua kiusataan). Mielessä on koko ajan, että varais ajan gynelle, kun papakin pitäis kevään aikana ottaa... Kun ei osa malttaa.