Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vargynja i told u so ;) kannattaa nukkua lastit sisässä esim pyyhkeen päällä vaikka ois kuinka ällöä ja epämukavaa.. suoraan siitä touhujen jälkeen unille niin se auttaa! tästä muillekki vinkkinä! Ja perustan tämän uskomukseni siihen että siinä kierrossa kun plussasin tein KAIKEN samanlailla kuin aikasemmissa kierroissa mutta ainoastaan pesut jätin väliin oviksen aikoihin puuhailun jälkeen ;) totta tai ei, minä uskon siihen <3

Mä ite uskon siihen stressin vaikutukseen, mutta oli miten oli, ihana että saitte lopulta sen kauan kaivatun plussan!

jep jep dawwe stressillä on kyllä vaikutusta siihe että plussaa ei näy eikä kuulu helpolla.

saas nähä kuinka valtava plussa-aalto täällä saadaa tässä kuussa :)

Täällä taitaa olla kemiallinen kyseessä. Nyt neljänä päivänä pissiny tikkuihin eikä viiva ole vahvistunut ollenkaan, samaa väriä siis lähes joka tikussa-.. huoh.. no menkkoja odotellessa... ei ole toivee tkauhean korkealla mutta ehkä pieni toivon pilkahdus vielä saattaa olla.. (tosin menkka-alku olokin jo on tosin..)

paljon plussaonnea kaikille!

Nuppu.Hyvä juttu et kiertos ei ihan kauheesti venyny ja toivottavasti menkat ei piinaa sua kauan..
ParvatiPatil.Tsempit piina ajalle ja toivotaan et oireet johtus pikkusesta.
Vargynja.Niin vaikeetahan se on tietää et miks nyt onnisti mut mä veikkaan kans et tressi on isoin juttu niistä. Onnea vie,oot sen niin ansainnu ja tää toi taas lisää intoa omaan yritykseen.. :)
Freyja.Kiitti linkistä. :) niin mä vähän aattelin et se kirkas olis just sitä h-hetken tavaraa..et jos tää tän päivänen olis sit vaan tavallist valkovuotoo..ja se tiistainen olis ollu ovis.toivon ainakin niin..
Gatusa.toivottavast sun tilanne pian selkenee..

on.kp.19 menos ja tosiaan toivon et se ovis oli tiistaina.

Vargynja: siinä kierrrossa kun meillä kävi tärppi, olin heittäny täysin pyyhkeen kehään enkä hittoaka välittäny et mitä söin et miten se tai toi toi tekeminen vaikuttas raskautumiseen. Joten itse uskon siihen luovuttamiseen ja kun ei jaksanu välittää niin ressi oli matalampi :)

Unippiu.Pidän tääl peukut ylhääl ettei olis kemiallinen vaan ihan oikees paikas pikkunen kehittyys.. Tsemppiä..

Hui, olin pari päivää poissa koneen ääreltä ja hirveä määrä viestejä oli kertynyt! Ja Vargynja on plussannut myös. Ihanaa!!! Paljon tarrasukkia sullekin! :)

Ja iso kiitos kaikille tuesta ja onnitteluista! Aion kyllä taustailla täällä aktiivisesti ja käydä aina moikkaamassa. En uskalla vielä siirtyä odottajien puolelle, odottelen ensin rauhassa varhaisultran jos sinne asti päästään.

Tänä aamuna nyt sitten varmistustestailin ja CB:n tavallisessa testissä selvä plussa aamupissistä ja digillä "raskaana 2-3" eli kaikki näyttäis tässä vaiheessa hyvältä. Nyt vaan rauhassa odotellaan mitä tuleman pitää. LA olis syyskuun puolivälissä.

Pakko vielä kommentoida latelle ja Vargynjalle. Mä vannon ton makoilun nimeen. Tää oli eka kierto jossa jäin joka yhdynnän jälkeen makaamaan puoleksi tunniksi sänkyyn ja tärppäs. Samalla tavalla sai esikoinenkin alkunsa joten ei se tosiaan oo tuulesta temmattua. Mulla toimii! :) Miksen tehnyt sitä aiemmissa kierroissa jo?!?!:eek:

tsemppiä unippiu, toivottavasti pääset terkkarii tai neuvolaa tarkastettavaks ku kerran oot plussan saanu, tosin mulla oli sillai et mulla ei viiva vahvistun viime raskaudes ku super hitaasti ja sit todettii tuulimuna joka tuli pois ekan kolmanneksen lopussa vast. toivon täydestä sydämestäni että siellä on sinulla pienokainen kehittymässä ja kaikki sujuu hyvin loppuun asti :)

on: kp 33/32-X ei menkkoi eli kierto pitenee useammal päiväl näköjää taas...

Hui, äiti kävi kylässä ja sanoi että olen lihonnut ja näytän että olen raskaan. Ei ole ja piti punnita niin 5kg tullut kahdessa kuukaudessa! Epäilen että osa nestettä ja yövuoroista kertyy kiloja vaikkei herkkuja syö, mutta se päivittäinen liikunta on paljon vähäisempää. Jos koittas tässä kuussa takaisin pois noi liika kilot, joita tosin on enemmän mutta tää turvotus on kamalaa. Eli liikkuu niin nesteet lähtee liikkumaan niin olis kivempi olla. Pelkään että jos ne patistaa laihduttamaan, vaikka imho koen olevani isonakin hyväkuntoinen. Iskias vaan vaivannut niin ei kauhiasti punttia nostettu.

Mitäs sivustoja luette? Katselinkin tuota blogilinkkiä ja siitä tuli mieleen tämä jota olen lukenut: http://www.naturalfertilityandwellness.com/

Etsinkin juuri vinkkejä seurata noita limoja tarkemmin. Ovistestejä tilaan lisää, koska koitan nyt 8kp:stä (nyt 6kp) tehdä melkein menkkoihin asti, koska viime kierrossa en saanut piikkiä ja kiertokin jäi vain 24kp. Eli että jos minulle ei tule ovista joka kierrosta tai tulee oudosti myöhässä ja ei siis luteiiniaika jää tarpeeksi pitkäksi. Eka kerta kun tikutan näin tarkkaan, mutta aattelin että jos auttaa gynelle menossa kun kerron tutkimuksistani :D

[Lisäys]
Jos Clearblue digitaallisestatestistä jää yli testejä, voiko sitä käyttää seuraavalla kierrolla? Tosin tälläinen tullut myyntiin: https://www.kotitesti.fi/tuote/sofi-digital-ovulaatiotesti-7-kpl/00702/ jota voi käyttää jopa 50 kertaa. Saa ostettua lisää nuita testipuikkoja. Minulla on kyllä hyllyssä Personal -testi. Olen ostanut sen yli 10 vuotta sitten ja funtsin että kun se toimii edelleen ja sen voi resetoida niin shoppaisi lisää tikkuja. Ja miksi en ole tajunnut sitä yhtään aikaisemmin tai lähinnä muistanut että minulla on se, kun sen joskus ostin juuri ovulaation metsästystä varten. Hassu minä.

Aamu.Hyvä juttu et digi antoi vielä varmennuksen.ja kiva että et jätä meitä on kiva kuulla mitä sulle kuuluu.. :)
Gatusa.muistanko väärin vai olitko menos nyt viikonloppuna lääkäris käymää?toivon mukaan nyt ei ihan kamalan pitkäks toi kierto veny.
Melissae.Tsemppiä oviksen löytöön ja toivottavasti se tulee eikä käy niinkun viime kierrossasi.

on.tänään tarvis nyt varmuudeksi laittaa talletuksia vaikka luulen et se ovis tosiaan meni jo mut esikoisestaki mulla oli ovis vast kp.24 jos en nyt väärin muista ja nyt mul on kp.20 täytyy ny miettii et jos tästä ei tärppää ni sit varmaan tilaan jonku ovis testi jutun...

Kiitos kaikille sympatioista!

Onnittelut plussanneille, kovasti tarrasukkia matkaan!

Jos ei tarpeeks pettymyksestä oo surua, niin ei täällä toi mieskään auta yhtään asiaa. Se pitää mulle todella hienosti mykkäkoulua ja jos syyllisempää olotilaa ei voi enää saada niin ei sitten mitään...
Onneks maanantaina alkaa työt, uusi työ pitää varmasti ensimmäiset pari viikkoa tarpeeks ajatukset muualla ja saa ehkä kasattua ittensä tehokkaammin kasaan.

Eiköhän tää tästä vielä paremmaksi käänny, tässähän on vielä koko vuosi edessä ja mitä tahansa voi tapahtua,
taidan nyt lähteä parantamaan olotilaa ja lähden kaupoille kiertelemään, josko löytyis vaikka parit uudet farkut töihin, kun ei oikein ole sopivia farkkuja kaapissa tällä hetkellä..

unippiu: alkoiko vuotoa? Toivottavasti ei!

On: dpo 6-7 ja pientä rusehtavaa vuotoa nyt illalla :O kp26 et voihan tää enteillä menkkoja ja tulis elämäni lyhin kierto :/

Täällä kans dpo 7 ja kp 21/28 eikä kyl oo mitään oireita siihen suuntaan että olis plussauutisia.. Mutta viikon päästähän sen näkee,man intuition perusteella vaan veikkaan vahvasti menkkoja alkavaksi. Toivottavasti muilla menee paremmin!

pampero: ei alkanu vuoto ei, edelleen pissitty tikkuja ja viiva edelleen sitä samaa väriä, ei muutosta mihinkään suuntaan :smiley-angry003 ja digitestikin sano raskaana 2-3, mutta silti nyt sellanen olo et ei toi viivan tummumattomuus kauhee normaalia voi olla :( no maanantaina tää sai gyneajan yksityiseltä (huh hei tilitulee tilimenee meininki), mutta pakko se varmistaa ettei TAAS ole kohdun ulkoinen...

Paljon hermoa kaikille piinapäivien odotukseen :happy119

Mullakaan ei muistaakseni ollut viivat mitkään kovin vahvat ja gynellä rv 6+ kaikki vielä kunnossa, mutta oli mennyt jossain vaiheessa itsekseen kesken. Toivottavasti siellä kuitenkin kaikki hyvin :)

Heissan kaikki! Salaa olen kurkkaillut teidän kirjoituksia aikaisemmin ja jännäillyt teidän kanssa. Olen siis "jo" 37 (kesällä 38) ja uuden (3v yhdessä/ 1v asumista yhdessä) suhteen takia tempoillut vauvakuumeen kanssa kesästä 2013. Mies on 44v. ja halusi heti lapsen kun tavattiin, minä jarruttelin. Mutta pikkuhiljaa aloin lämpeämään ajatukselle =)

Edellisestä liitosta minulla on tytöt 12v ja 14v, eli sitä ihanaa teini-ikää kimpoillaan kotona (varmaan laimentaa mun vauvakuumetta hieman).

Silti mietityttää meidän korkea ikä, olenko edes hedelmällinen enää ja tietenkin se, että ollaan oltu yhdessä suhteellisen vähän aikaa vasta. Olisi niin kivaa matkustella ja viettää parisuhdeaikaa rauhassa kun tytötkin ovat jo noin isoja....

No suap nähdä.... Nyt on siis yk5 4/27-30

Silloin aikoinaan ek lapsi tuli yk5, tokasta tulin heti kireukan poistamisen jälkeen raskaaksi (epäilen, että menkkojen siirtämiseen syöty Primolut-kuuri avitti asiaa), mutta meni kesken 7+ viikolla. KM jälkeen suoraan raskaaksi ja siis kakkonen syntyi vuonna 2002.

UNIPPIU : mulla oli aikoinaan säännöllinen kierto 30-31 ja kunnollinen viiva tuli testiin vasta kp 38-40, vain haamuja ennen sitä. Tosin testitkään ei tainneet olla niin herkkiä silloin =) Tsemppiä ja hermoja ny vaan!

Mun kierto on lyhentynyt vuosien aikana niin, että keskiarvolla 27-28 mennään, viimeisin kierto tosin oli 30 ja ehdin jo testailemaan. Kaikki kuvitellut raskausoireetkin oli. Mietiskelen täällä noiden turhruttamisien ja tiputtelun kanssa ennnen menkkoja - josko noi estää raskaaksitulon?

Just nyt suututtaa toi äijä niin kovin, että kuumeilu on hetkellisesti todella kaukana musta. MRRRRRRR!!!!

Plussia kaikille!!!!

Peppipupu siiis 4/27-30

unippiu, Niillä viivoillahan voi mennä tovikin että tummuvat, jos digi kuitenkin näyttää sitä mitä pitää, niin siihen uskaltaa jo luottaakin :) Toivottavasti siellä on kyytiläinen ja ihan oikealla paikallakin.

peppipupu, mulla ei ainakaan toi tuhru estäny raskaaksi tulemista, vaikka on kohtalaisen lyhyt kiertokin ollut ja ovulaatio melko myöhässä, toivotaan ettei sielläkään ole esteenä :)

Täällä puntaroidaan, jo josko jättäisi sen välikierron kuitenkin välistä, kun sillä sinänsä taida olla merkitystä, jos kaikki tulee nyt ittekseen ulos, eikä mitään tulehdusta iske päälle. Nooh katsellaan, ovistestejä ajattelin tilata kuitenkin ebayn kautta, kun tulee niin paljon edukkaamaksi sieltä.

Unippiu: itselläniki meni melko kauan ennenko viivat olivat yhtä tummat. Vaikka cb.n digi näyttikin rv4+0 että 2-3 raskaana. Se vaan tuntuu olevan nais kohtasta kuinka hormoonit lähtee nouseen, ystäväni teli r-testin paria pvää ennen oletettujen kk:n alkua ja viivat olivat hällä jos silloin lähes yhtätummat :) tuolla raskaaksi 2013 ryhmässä on kuvia viikkojen kera et kuinka lähti tummuu, jos jaksa plarata :p

Takaisin