Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa vain kaikille :)
Täällä yksi kuumeilija lueskellu jo viikko tolkulla teijän kaikkien kirjoituksia ja kuume pahainen vain yltyy päivä päivältä :D .... meilä 1v 10kk ukkelin alku ja toista pikkuhiljaa suunnittelemaan :) oikeestaan meillä mies alkanut puhumaan toisesta...itsellä sen kautta kuume nousussa...nuva ring otettu viime to poissa, menkat loppumaisillaan ja nyt puntaroin laitetaanko uusi nuva paikalleen vaiko ei..kuume niin kova, että ei tiiä jättäisikö nuvan jo poissa...iteä ehkä enten hirvittää miten 2 kanssa sitten jaksaa :)
Toivottelen jokaiselle paljon PLUSSIA ja ihanaa KEVÄTTÄ :)
P.S. kylläpä vain helpotti ku kirjotti tänne, vaikka vielä ei olla päätetty (minä) joko jätän nuvan poissa :D

dawwe eiköhä nuo päiväykset pidä paikkansa mitä laitoit :)

minde tervetuloa ja plussatuulia :)

ja nyt omaa napaa....jotku teistä on ehkä miettin et millo testaan ja enhä mä malttan oottaa päiväkausia. testasin aamulla ja mä sain haamun 25 herkkyseen :) nyt dpo 10 menossa :) ukko oli eka et ei siin mitää ol (sil on oikeest huono näkö ku ei telkkarin tekstei meinaa nähä ollenkaa mut mä nään ilman ongelmia. katto uudestaa ja sano et on kyl haalea. olin et on se haaleaki viiva kuule plussa et nyt meil tärppäs inshaAllah.

jos toi on enkuks kirjoitettu niin silloin eka tulee vuosi ja sitten päivä ja kk... :)

neukus käyty ja ei ultrattu - huomiseks ultra, nyt yritän keksiä et mitä mulla huomenna olis lääkärin aikaan :D ettei vielä paljastuis :D

Hei, kaikille pitkästä aikaa!

Gatusalle varovaiset onnittelut! Viiva vahvistukoon! Pidän peukkuja!

Pahoittelut keskenmenoista, alkaneista menkoista jne. kaikille tasapuolisesti! Ja tervetuloa uusille!

on: Olen yrittänyt ja aika hyvin onnistunutkin keskittymään muihin juttuihin. Mahdollisimman rennosti siis yritämme edelleen ottaa. Kiertopäivistäkään ei ole tarkkaa lukua. Ovis olisi varmaan joskus tällä tai ensi viikolla. Täytyy kyllä sanoa, että rennosti ottaminen on paljon helpompaa nyt kun ei oikeastaan tiedä miten pitkä kierto on tulossa. Yleensä aina oletetun oviksen aikaan on ruennut laskemaan ja sitten jännittelemään. Nyt siis oletus on että kierron pituus on jotakin 28-33 välissä niin tuo oviskin voi aikalailla heittää. Peittoja siis yritetään heilutella säännöllisesti, mutta ei oteta paineita.

Tervetulloo minde, plussatuulia puhaltelen :)

Bluerose: Sie oot hassu :grin Huomen vaa reippaana sinne lääkäriin

Gatusa: Sun epäilyt on ollu oikeita, Vau kyl se viiva viel vahvistuu onnittelut haamusta. :Heartred

On: Nonii jos kehiteltäis taas vähän oireita nii eiköhän ne menkatki sit huomenna ala :grin (Pessimisti ei pety)
kp21 Kipuja ei oo ku ihan pieni muotoista, outoa juilintaa mahassa. nuhanen olo ja veto loppuu kesken päivän. Nännit pikkasen kipeet, ja hermoherkkä edelleen oon. Tänää en ees tehny testiä aamulla. Aattelin et en viitti tuhlaa ku huomenna on 4päivää siitä ku lopetin sen primolut kuurin ja menkat pitäs viimeistään sillo alkaa jos ei oo raskaana :smiley-ashamed005

Blueroseteddy: Ei se työnantajalle kuulu miksi menee lääkäriin, ei niiden tarvitse tietää :) Sanot vaan et on lääkäri

Hö, harmi ettei Blueroseteddy ne siellä ultranneet. Mutta onneksi pääset jo huomenna ettei tarvitse pitkään odottaa!! Siellähän se pikku sydän sitten sykkii, aivan varmasti :Heartred

Ja onnee Gatusa!! :):) Valtavasti, siis ihan järjettömän paljon, vauvaliimaa mukaan ja vahvistukoon se hento viivanen! :Heartred

Tervetuloa minde! :) Rohkeasti vaan kuumeilusta yritykseen! Kyllä se elämä kantaa :) meillä esikoinen vasta vajaa 7kk ja täällä ollut jo pari kiertoo yritystä. Parin viikon sisään selviää miten meille käy tässä yk3 :)

Dawwelle hedelmällistä aikaa :) Meillä jos tärppi käy tästä kierrosta niin LA on harmillisen loppuvuodesta... mutta käy miten käy. Eipähän ainakaan itseä niin hirveästi harmita siltä osin jos lähdetään vielä uuteen kiertoon.

Elyalle plussatuulia!! Josko se antaa odottaa itseään :)

Etsijälle vielä suuret pahoittelut minultakin :Heartred Vaikutat vahvalta naiselta kun olet saanut ajatukset jo uuteen alkuun! Tulisipa sinne pian plussa ja vauva syliin asti! :)

Aida, sulla on hieno asenne! Toivottavasti se tuottaa tulosta :) mäkin yritin ottaa tän kierron rennommin enkä testaillut ovista... enpä nyt tiedä miten onnistui se rennommin ottaminen, puuhatakaan en jaksanut kuin pari kertaa mahdollisen oviksen aikaan, mikä siis oli tai on koska lie.... :rolleyes:

lissufin, sullahan on omituisia oloja :grin siis että voi olla suuntaan jos toiseen :) Jääkös sulla tosiaan kierto noin lyhyeen? No nyt jännätään tän ja huomisen yli pääsetkö vknloppuna testaamaan :) plussaa puhaltelen :)

ON: ei sitä selkäjomoa taida olla vieläkään ja nyt kp 22. Tai sit mä vaan kuvittelen mitä haluan... mutta kun sitä selkäjomotusta on hankala olla huomaamatta kun on niin vittumainen :grin anteeksi kielenkäyttöni :oops: Eilen illalla kuvittelin jo hetken rintojen särkyä... mutta taisi johtua siitä kun imetys oli ollut vähemmällä, plus että kävin salilla toissapäivänä tekemässä penkkiä ja se tuntuu rintalihaksissa... ei auta kuin odotella, huoh.:grin Mut hei, multa on lähten 2 pvän aikana -2,4kg :p ja ihan oon kyllä syönyt ja juonut, on tainnu aineenvaihdunta saada kunnon potkun! vielä 12,6kg matkaa uudelle sohvalle! :grin

Sandy: Joo tossa kuurissa alkaa automaattisesti menkat 2-4 pvän päästä ku kuurin on lopettanu. Mut jos siel olis pikkuinen matkassa nii sit tieten ei. Ovulaatio oli eikä lääkitys moista estäny silleen voi olla mahis raskauteen. Hyvän alun oot saanu kyllä se sohva siellä häämöttää :grin

Heippa!

Etsijä: suuret pahoittelut menetyksestä :( Sulla on kyllä erittäin ihailtava asenne tulevaisuutta ajatellen. *nostaa hattua* Ammennan susta esimerkkiä omaan tulevaisuuteen :) Ihailen vahvoja ihmisiä! tsemppiä ja jaksamisia jatkoon! Seuraava raskaus menee loppuun asti ;)

Gatusa: Onnea haamuplussasta ;) siitä se lähtee vahvistumaan! <3 ihanaa,että viimeinkin teillä tärppäsi!

kaikille plussaa puhaltelen tasapuolisesti! <3

ON: kp 21 ja dpo 3 täällä ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia ole..muuta kun,että nuo nännit sattuu yhäkin niin paljon ettei niihin voi koskea :/ Ne on olleet kipeet jo heti oviksesta lähtien. Eipä oo yksikään kierto vielä tälläinen ollut :D Turvotus on yhäkin päällä,mutta johtuu mitä luultavammin siitä,että olen mussuttanut leipää enemmän kun karppaaja saisi xD joten siihen tuli loppu nyt. Vatsaa nippailee välillä vasemmalta sekä oikealta. Kuumeessa olen,että tästä yritetään nyt parantua. Muuten oloissa ei ole mitään mainittavaa :)

Tsempit kaikille. Olitte missä kohdin kiertoa tahansa ;) <3

Muokattu viimeksi:
Gatusa onnea haamusta!!! :smiley-bounce013

Tsemppiä kaikille ja plussatuulet puhaltakoon voimakkaasti!!:talk017

ON: Nyt ois kp14 eikä oo näkyny vielä ovista et saas nähä miten sen kans käy.
Meillähän tää yritys miehen puolelta on muutenkin vähän vaakalaudalla, kun jokin aika sitten hällä huomattiin olevan testosteronivajetta ja lääkäri sanoi tulosten olevan ristiriidassa sen kanssa että meillä kaksi lasta on niin äskettäin.
Tiedä sitten kun tämäkin löydettiin miehen pitkäaikaissairauden kontrolleissa. Toivoisin vaan niin kovasti sitä kolmosta kun ollaan ajateltu että se kolme sais riittää. Onhan tuokin vaiva lääkkeillä hoidettavissa mutta vie sitten taas aikaa ja en haluais kamalan isoa ikäeroa lapsille.

Joo ei oo mikään uus juttu, yleensä yhdynnän jälkeen alkaa vuoto ja kestää pari päivää mutta sit välillä sitä voi jatkua viikkoja.

Catsie: Menisin kyl lääkärin pakeille, itse kun ihan samasta vaivasta kärsin ja kävin lääkärissä asian vuoksi. Kaikki me ollaan erinlaisia ja en voi verratakaan sun vaivoja omaani mutta mulle lääkäri sanoi et tulevalle alkiolle paremmat mahollisuudet on selviytyä kun ei vuoda. kuullostaa kyl sille mun mielestä et sul on häikkää keltarauhasen toiminnassa. Mä en itestä tiiä auttoiko tuo kuuri mut loppui ainaki se tiputtelu vuoto. Tsemppiä :Heartred

Jee Gatusa ihanaa, onnea!! :love2

Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan minunkin puolestani :D Ja tasapuolisesti tärppi / plussaonnea kaikille!!

Etsijälle suuret pahoittelut :Heartred Tsemppiä jatkoon :)

Iines Sun oloja mun pitikin tulla huutelemaan mutta olitkin ehtinyt ensin :p Kurjaa tuo kuume, toivottavasti lähtee pian lätkimään.

ON dpo3 eikä minkäänlaisia tuntemuksia. Eilen väsytti tosi paljon, meinasin illalla nukahtaa pystyyn. Ja poskia kuumotti koko illan ja pientä menkkamaista jomottelua oli silloin tällöin. Tänään ainoa "oire" voisi olla palelu, näpit on ihan jäässä koko ajan vaikka aurinko lämmittää olkkarin saunaksi.

kiitos kaikille onnitteluista, täällä mietin et uskaltasko pyytää et ukko tois testin esim 3-4 päivän pääst ni kattoo onko viiva tummentun mut viiva ku viiva plussa se on vaikka haalea onkin, inshaAllah tämä pysyy mukana täysiaikaiseksi <3

ukon veljenpoika on ollu meil yötä ja aamulla kysy et ootko sä kunnos, totesin et mua vaa väsyttää tajuttomast ku heräsin yöllä ja aikasin aamulla. siis voisin nukahtaa pystyyn, turvotus on jotai uskomatonta mulla jo nyt, voin sanoa et jos nyt oon jo ku oisin jollai 4-5kk ni mikähä mä oon sillo ku on varsinaisest tokal kolmanneksel. ihmeen seesteine olo, mitä ny manasin armeijan kuljetuskonetta joka tahallaa lens jossai 30-50m korkeudessa melkei pään yläpuolelt. niil vissii vähä tylsää ja viime aikoina on yölläki ilmaviomat pitäny lentoharjotuksii, pistää miettii mikä on homman nimi ja nyt kuljetuskone osallistuu lentoharjotuksiin kans...

Onnea Gatusa, ja toivon todella, että pikkuinen on terve ja pysyy kyydissä loppuun saakka. Sinä jos joku sen ansaitsee! :)

Takaisin