Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
satsa-> eikös se oo ihan mahdollista, jos sulla on vähän lyhyempi kierto, että ovis tulee myös aikaisemmin. Sitä en kyllä ymmärrä, jos sulla testit kuitenkin näyttää eri..?! :D naisen kroppa!!!

ella->onnittelut!!!

freyja, loora, gatusa, kiwibird->plussatuulia ja kaikille muillekin, ketkä piinailee loppuvaiheessa!

blenq->tuttu tunne!

oj: tänään mahdollisesti kp 1. oon oikeestaan helpottunu, koska kiertopäivissä mentiin jo lähellä 60.. tuhrutellu tässä muutama päivä. tää tässä onkin vaikeeta, kun lasken nyt tän päivän kp 1, vaikka ei mitenkään hirveesti tuu edelleenkään vuotoo.. mun pitäis aloittaa nimittäin femar (vai mikähän lääkitys se olikaan) kp 3-7. Ajattelin soittaa polin lääkärille, kun pitäis joka tapauksessa varata ultra-aika, jossa nähdään irtooko munasolu. MUTTA siis, entäs jos mä laskenkin kiertopäiväni ihan väärin, kun yleensä mun vuoto on paljon runsaampaa..kai mä stressaan jo tätä vuotookin, ni se ei sieltä sen takia ala kunnolla :D harmi vaan, että mun pitää myös mennä verikokeisiin kp 2-5 aikana, ja jos nyt lasken perseelleen tän kierron, ni meen liian aikasin, kun meen sinne nimittäin huomenna (ainut työvuoroihin sopiva ajankohta).

joku puhui teroista. mulle oli määrätty myös terot, mutta kun kerran mulla tulee menkat (vaikka nyt tulikin pisin kierto ikinä), niin lääkäri sanokin, ettei niitä tarvi. sitäkin aattelin soitella, että pitäiskö mun sittenkin ottaa niitäkin, jos mun kierto venyy näin pitkäks..

kysymyksiä, kysymyksiä..älkää huoliko, en odotakaan, että kukaan vastaa. helpottaa omaa oloo, kun saa kirjoteltua tänne kaikki ittee mietityttävät asiat. viime yönä nukuin alle 2h, olo kun kännissä..piristävää sinänsä, koska en oo juonu yli puoleen vuoteen alkoholia :D

hahah, tulipa levoton lopetus.. Mukavaa viikonjatkoo naiset ja paljon plussaaplussaaplussaa <3

Satsa: Mul on semmonen tuntu ainaki omassa kropassa et jollain tavoin kroppa ei ihan oo viel palautunu raskaudesta (tai siis keskenmenosta) ku tosissaa vuotohäiriöö ovis tuli 2pvää aikasemmi kun normaalisti, et uskon että sulla kans voi olla samaa. Toivottavasti pikaseen normalisoituu, tsemppii oviksen hyödyntämiseen :grin

Taidanpa liittyä tähän joukkoon :)
esikoinen täytti juuri vuoden ja järkyttävä vauvakuume on ollut jo tovin! Nyt sitten vihdoin ja viimein mieskin oli suostuvainen seuraavaan lapseen. Pillerit jätin pois sunnuntaina ja nyt vaan ootellaan menkkoja ja ovista!
On tää vaan taas yhtä jännää :D

zorro ja lissufin tuntuu että pää on jo seonnu tässä yrittämisessä,kai se kroppakin sit on seurannu perässä :grin
Tervetuloa mimi :)

Annetaan hyvään kotiin :)
Mulla olis tarjolla reilu 20 kpl davidin liuska raskaustestejä ja 8 kpl Sofin tikkumallisia ovulaatiotestejä. En tykkää käyttää noita liuskoja, en oo aiemmin käyttänyt ja nyt kokeilin (haluan tikkumallisia sit ku tarve) ja ovis testeissä oon nyt siirtynyt pelkkään digiin kun on niin tarkallleen ovulaatio ni raaskin digiä käyttää.

Ilmaseksi voin niistä luopua ja laittaa postissa tulemaan. Jos joku haluaa ne niin ilmoitteleepi mulle.

Rakaustestit lähti juuri uuteen hyvään kotiin. Jos joku haluaa ovis testit niin yksäriä mulle!

tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

vähä omanapailua, täällä on taas vaihteeks sellai olo et ei ne menkat taida alkaa, ei menkkaoireita ei mitää, rinnat painavat ja nipistelee välillä. mielialatki vaihdellu oikei kunnol. mutta nyt on tänään mies istuttanu meille vesi-ja hunajamelonei sekä kurkkua. seuraavaks on vuoros ku paketti saapuu ni mansikat, porkkanat, herneet, retiisit ja minttu sekä basilika niin ja ei sovi unohtaa niitä monia kukkien siemeniä :)

Hui kun te ootte tänään olleet ahkeria palstailijoita :) Ja just kun mulla on ollut kiirepäivä :grin

En nyt osaa tarttua erikseen kenenkään kirjoitukseen, niin toivotan tasapuolisesti kaikille tsemii ja plussatuulta! :):) Jotenkin jäi fiilis että monella on ollut jo ovis tämän kierron osalta ja nyt sitten vain odotellaan :) Piinaillaan porukalla!

ON: Omaa napaa sen verran että huomenna kp 21/25-? ja about dpo 4... tai ainakin toivoisin että olis jo nuo dpo-päivät, nimittäin jos ovis oli vasta myöhemmin, niin jäi hyödyntämättä... :sad001 Saas nähdä miten käy. Aloitin tänään dietin ja tavoitteena on saada 15 kg pois seitsemässä viikossa. Tämä oli haaste miehen kanssa ja jos onnistun haasteessa, niin mies ostaa uuden sohvan meille :) Kova tavoitehan tuo on, mutta mulla on BMI yli 36, niin onhan tässä pudotettavaakin... :oops::rolleyes: Mutta jos tällä kierroksella sattuu vaikka kyytiläinen tarttumaan, niin 7 viikon päästä haasteen voittoon riittää 10 kiloakin + positiivinen raskaustesti :) Musta on ihan kiva saada joku uusi "projekti". Viepähän osan ajatuksista pois tästä vauvakuumeilusta.

BlenQ, voi tiedän tunteen... Siihen fiilikseen auttaa ehkä vain sen asian hyväksyminen, et se oma vuoro tulee kyllä. Välillä itelläkin vaikeuksia siihen luottaa, mut kyllä nykyään ihan hyvin jo uskoo siihen et kyllä se sieltä. Ei enää niin pahalta tunnu muiden raskausuutiset, synnytysuutiset ym. Onneksi.

Pepa, ei mulla oo koskaan ollut tommosta pyörrytystä, luulin et mulla on sit hemoglobiini vaan tipahtanut tai jotain, mut nyt en kyllä vuoda niin paljoa kuin viimeksi, että se olis sitä. Kaipa tämä on nyt "uusi" oman kropan kiertoon liittyvä sivuoire. :/ Yritä malttaa ja tsemppiä piinailuun!

Pampero, joo mä oon kans aatellut, et noin se menis oikeesti varmaan. Mut koska mä en haluaisi yhtään sekottaa kroppaani vielä kun en oo koskaan, siis ikinä bongannut ovista, koskaan ollut raskaana vaikka silloin aikanaan eksän kanssa kaks vuotta yritettiin niin jotenkin nyt haluaa pelata mieluummin varman päälle ja säännöllistää kiertoa ensin, jos se sit sitä kautta tulevaisuudessa ovulaatiokin sieltä sitten ehkä mahdollisesti oman kropan auttamana tulis. Terot juu ei todellakaan ole mikään "ihmelääke", ne ei auta tulemaan raskaaksi, lähinnä auttaa sitä kautta, jos kierrot on sekaisin ja niillä saa säännölliseksi, oman kropan hormonitoiminta voi palautua ja sitä kautta sitten aikanaan. Taidan laittaa joku päivä gynelle sähköpostia ja kysellä mitä hän on mieltä, mut nyt meen ihan hänen ohjeen mukaan. Teroista ei kuitenkaan pitäisi olla mitään haittaa raskaudelle, jos semmoinen alkaa ja vaikka onkin ristiriitaista tietoa, niin ei sen pitäisi ovistakaan estää. Lähinnä sitä keltarauhasen toimintaa tukee jos ovis sattuu tulemaan. Mut ehkä tässä kierrossa nyt otan sit sen testaamisen tosissaan ja jatkan sitä sit sun neuvon mukaan pidempään kuin viimeksi :) Petyin vaan niin kovin, kun näytti lupaavalle ja sit ei mitään :)
Kiitos neuvoista <3
Iines, Joo nyt ainakin toistaiseksi kunnes lääkäri toisin sanoo, täytyy ite vaan olla aktiivinen ja kysellä. Hän kuitenkin lupas perehtyä asiaan tarkemmin jos kesään mennessä ei oo mitään tapahtunut. Hui! ei oo meinaan pitkä aika :)

lissufin, jeeee! Hieno homma et asia etenee :) Olkoon kehiteltyjä tai ei, kuulostaa aika lupaavalle :) tsemppiä piinailuun!

satsa, kyllä se voi olla :) varsinkin jos kierto on yhtään lyhyempi niin sit se voi tulla jo aika aikaisin. Sullakin kierto sitä luokkaa et ei oo ihme et tulee aikasin :)

zorro, hienoo et siellä pitkä kierto saatiin päätökseen vaikkei se tädin tulo mikään toivottu ole kuitenkaan. Tietty jos ei oo raskaana nii oottaa vaan et pääsee seuraavaan kiertoon :)
Jos sun kierto venyy noin pitkäks, ni terot olis ihan hyvä kyllä varmaan olla. Kantsii soitella ja kysäistä :)

mimi, tervetuloa! :)

gatusa, tsemppiä piinailuun! Kohta testiä kehiin! Teille kyllä soisi jo sen plussan!!
sandy, tsemppiä jännäämiseen! Oho, onpas siinä tavoite :) Haluais itsekin kyllä pois vähintään sen 15kg, mut seitsemän viikkoo on aika hurja :)
Projektit on hyviä kun saa ajatuksia muualle ;) Ja muutenkin, se laihtuminen jo muutama kilokin saattaa vaikuttaa positiivisesti :)

omanapa: vaihtui sitten juuri kp 3 :) pyörryttävää oloa, järkyt menkkakivut ja työpäivä= ei niin hyvä yhdistelmä. :S Noh, kaipa se taas helpottaa parin päivän päästä, viimeks vuoto kesti sen neljä päivää, joten voiton puolella ollaan :) huomenna tentti ja sen jälkeen iltavuoroon! Kohta alkaa olemaan tää viikko pulkassa, töiden ja koulun suhteen. Samoin menkkojen. Onneks on lämpötyyny ni kivut helppaa kun ei burana/panadol auttanut tänään mitään :(

Ilouutisia, mies vihjaili siihen suuntaan et ehkä kouluun suuntaisi syksyllä Neiti MadH:in sijasta rouva MadR! ;) Saa nähdä kuin käy ;) Ihana ajatus ja sais nyt ehkä vähän motivaatiota painon pudottamiseen, kun nyt on se motivaatio ollu hukassa ku neula heinäsuovassa...

Menee nyt vaan ihan omanapailuks kun kello on niin paljon mut siis eilen tiistaina sit tää juttu muuttu kp.1 osasin kyllä oottaa kun jäi tää kierto niin vähäselle.Tais vaikuttaa toi mun töihin paluu et ei keritty oikeen pupuileen ja sit kun oltiin vie koko sakkiki kipeenä... :( No ei muutaku uutta kiertoo kohti ja toivottvasti tää olis meiän kierto :) ja ennen kaikkee kerettäs hyödyntämään ees tää kierto.. :) ja ihan tyytyväinen oon et tuli nyt ees nää menkat kun muuten olis pian ollu jo hullun pitkä kierto nyt se jäi kp.43 vai 44 no kumminkin.. jeps nyt nukkuun ku aamulla töihin...

Tsemppiä ja plussatuulia puahaltelen teille.. :)

Mimi: tervetuloa kuumeilemaan plussatuulia sulle kovasti :)

zorro: Mitä eroa on femareilla ja clomeilla? Aattelin kysästä ku samoina kiertopäivinä sä syöt sitä.

Gatusa: Tuo istuttaminen on niin ihanaa ja antoisaa. Oi kun täälläkin voisi jo aloittaa, ukko tossa väläytti että tehtäis kasvihuoneeseen laajennus, tuli tiukka kisa että mihin se laajennus tehdään kun sillä oli heti mielessä että perunamaasta otettais osa siihen kasvihuoneen laajennukseen ja sehän ei mulle käy :grin

Sandy: Hyvä tavoite, tuo sohva. Tsempit onnistumiseen. Muista hiljaa hyvää tulee ei liika nopeasti tuloksia on yhtä kuin kilot tulee nopeasti takaisin. On niin paljon kokemusta.

Madh91: Ihania suunnitelmia siis naimisiinmeno. Mistä olit ostanu lämpötyynyn, oliko kallis? Muistan esikkoni synnytyksessä maailman suurin apu ennen epiduraalia oli lämpöpeitto. Jaksamisia kipujen kanssa sulle

Loora: Tsemppiä ens kiertoon, jospa se toisi sen plussan.

Plussatuulia puhaltelen kaikille :talk017 ja tsemppiä piinaajille :Heartred

On:
Oloja on ja ei oo, mulla ollu kurkkukipee tässä koko aamun ja aivastuttaa. Nännnit jokseenkin arat ja voi ei mun hermoja ne on kyl ihan kortilla, Tein first response r.testin ja puhas nega sieltä tuli :sad001, Sain finnin ikävään paikkaan nenän sieraameen sisälle o_O kaikkiin paikkoihin niittenki pitää pukata ittensä. Tän kuun kierrosta oon ihan hakoteilla ku oli ne yli pitkät menkat ja sitte tuo kuuri nii en oo varma mikä kiertopäivä itellä on (kp20 tai 21/27-28), mutta jos en ole raskaana niin tuon primolut kuurin loputtua maanantaina menkat alkais viimeistään perjantaina. Ei kyl juili yhtään niin et menkat olis tulossa. Oon kyl tosissaa iloinen et se lähete asia edistyy, pieni toive siitä et jos ei nyt olis raskaana et sais ajan oviksen aikoihin nii voisivat kattoo sitäkin samalla, miltä siel näyttää. Mulla tänää pieni siivouspäivä aurinko paistaa, aattelin jos pyykkäis lakanat tänää sais ne ulos kuivuu, se tuoksu on niin ihana.

Mukavaa aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Moi kaikki! Uudet ja vanhat tutut.. :greet025

Omanapailen vähän; Noni, nyt on eka neuvola käyty. :) Täyteltiin lappusia, varattiin labra-aikaa,ultra-aikaa ja neuvolalääkäri-aikaa. :) Nyt on mitä oottaa! :grin
Teki vielä pissatestin (proteiinit?), joka normaali ja mittasi verenpaineen. Kyselin päänsärystä joka vaivaa lähes päivittäin ja totesi oikeastaan vain että kuuluu asiaan ja voi ottaa paracetamolia (panadol) 1mg*3 päivässä jos on tarve, ettei tarvi kärvistellä :) Ja niin oon tehny et oon sit koittanu helpottaa oloa jos käy sietämättömäksi..
Kuunneltiin myös dopplerilla sydänäänet, ja siellä se jumputti pientä laukkaa 170 sykkeillä! :love017 voiko pakahtua onnesta!? :smiley-angelic003 Kaverilta sain lainaan hänen dopplerinsa joten eiköhän sitä joskus tuu silläkin kuunneltua.. :)

Mitäs tänne kuuluu?Ja miten olette voineet? Kovasti ainakin kirjottelette! :) Pitää kahlata sivuja läpi jotta näkee paremmin kuulumiset.. :)

Aurinkoista Keskiviikkoa!

Lumikki: Onnea tuhannesti ja ihana kuulla että pikkuisella on asiat ihanasti :Heartred Ihanaa aikaa sulle, toivottavasti päänsärky hellittäis pian.

Heippa vaan kaikille :)

Omanapailen nopeesti tässä nyt vaan. Eli tänään dpo 12 ja oviksesta asti joka päivä olen vuotanut välillä ruskeeta ja välillä punaista vuotoa. Eli pikkarisuoja ja tampooni ollut käytössä joka päivä. Perjantaina pitäs menkat alkaa että katotaan nyt. Mitään "oireita" ei ole ollut joten en usko olevani raskaana tästäkään kierrosta.

Mukavaa kevättä kaikille :)

Catsie: Kuullostaa vuotohäiriöltä, just ite tuohon samaiseen vaivaan söin 10pvän keltarauhashormooni kuurin, toivottavasti ei ole, mutta jos menkat pitenee kandee sit käydä lekurilla. Muksaa kevättä sullekki

MadH: No tuo kuulostaa hyvältä, että kierto saadaan pyörimään normaalilukemissa ja omalle kropalle annetaan mahdollisuus toimia ihan itsekseen :) Voihan olla että kroppa noilla teroilla heräilee ja alkaa ovuloimaankin, etkä edes tarvitse muuta avustusta raskaaksi tulemiseen :) Ja tosiaan sitä oviksen tikuttamista kannattaa vaan sinnikkäästi jatkaa, meinaan taisin joskus aiemmin "varoitellakin" että ne viivat ei välttämättä vahvistu loogisesti vaan joskus saattaa tulla tummempi viiva ja seuraavaksi haaleampi, ja sitten vasta myöhemmin se positiivinen. On tullut "muutama" ovistesti tehtyä tässä vuosien saatossa... ;)

Tuo lämpö on kyllä niin hyvä kivunlievittäjä. Mulla oli viime lauantaina todella kovat ovulaatiokivut. Käytiin sitten uimahallissa ja menin heti altaassa sellaisen hierovaan poreeseen niin, että se osui suoraa vatsaan ja ai että se helpotti ja tuntui ihanalta :D Reilu tunti tuli lämpimissä altaissa ja saunassa rentouduttua, ja kun lähdettiin uimahallista kotiin niin kipu alkoi palailla. Siinä kohtaa vasta huomasin, että oho, uimahallissa sitä kipua ei tuntunut ollenkaan ja olin koko asian unohtanut! Täytyy ehdottomasti kokeilla synnytyksessäkin ammetta kivunlievityksenä, jos vielä sellainen asia joskus ajankohtaiseksi tulee... Viimeksi pidin lämpöpussia kyllä alavatsalla, ammeeseen en varmaan olisi edes päässyt kun synnytys alkoi lapsivesien menolla... Voi kun olisi joku poreamme kotona, olisi niin tarpeellinen naistenvaivojen yhteydessä :D

Joku täällä taisi puhua ja pohtia sitä miten vaikeaa välillä on olla onnellinen toisen plussasta ja raskautumisesta. Tiedän niin tuon tunteen vaikka meillä ei nyt mikään katastrofitilanne ole tämän suhteen, mutta jotenkin tuo ottaa aina koville. Erityisesti kun takana yksi plussa lokakuulta josta keskenmeno selvisi rv12+ :( Sen jälkeen ei oo plussaa kuulunut meille. Ja rakas ystäväni sai juuri plussan, josta olen vilpittömästi iloinen ja onnellinen <3 Mutta kuitenkin sitä miettii et miksei meillekin suoda sitä onnea. Ja jotenkin tuo keskenmeno sai mut pelkäämään plussaa vielä enemmän. Sitä miettii että ei plussa tee oloa yhtään sen helpommaksi, sittenhän se piina vasta alkaa kun miettii että pysyykö pikkuinen elämänalku matkassa. Ystävälleni (kun kuitenkin luet tätä ja mietit samaa asiaa) haluaisin niin sanoa että ota asiat vastaan sellaisena kuin ne tulee, ei niihin voi itse vaikuttaa. Tiedän että vaikeaa se on! Ja mä oon tukena mukana, tapahtui mitä tahansa :) Muille siis tiedoksi jälleen että olemme olleet Blueroseteddyn kanssa ystäviä lähes 20 vuotta.

On: hiivalääkitys ohi ja nyt sit piinaillaan mitä tuleman pitää. Valkkari tuntuu jotenkin loppuneen ja veikkaanpa et kuiva kausi alkoi. Jotenkin sellainen olo et pääsiäisenä täti kurvaa kylään... Kun ei tässä mitään oireita ole, tosin ei kumpaankaan suuntaan. Eilen vähän nippaili vasemmalla alavatsassa ja mietin et olisiko voinut olla kiinnittymistä :D Kun sopivasti noin viikko sitten oli ehkä ovis :D Eli nyt menossa kp 23/31 ja dpo 5...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

madh tsemppiä ja plussatuulia ja tietenkin kiitos tsempistä toivotaan parasta että täällä olisi pikkunen matkassa :)

lissufin meillä meni sit puutarhajako uusiks mut onneks mulla on tilaa tuleville siemenille. tänääki aamusta istutettii miehen kans vesi- ja hunajamelonia sekä kurkkua, jos suurin osa itää ja kasvaa ni inshaAllah saadaa hyvä sato ja saadaa myyntiinkin niitä. mä oon iha innoissani äipän paketista ku siel on myös näkkäriä ja puutarhavälineitä jne joita hän ei tartte.
dpo 9 menossa ei menkkaoireit, hirvee päänsärky ollu ja huimaa ja hengästyn helposti. vatsan toiminta hidastun ihmeest ja vessas ravataa, oiskoha tää ny sitä itteää kuten oon jo jonki aikaa epäilly...inshaAllah :)

Omaa napaa näin heti alkuun :grin Nimittäin mulla ei oikein ole ollut vielä ollenkaan sitä selkäjomotusta! Joka siis kahdessa aikaisemmassa kierrossa on alkanut jo kp 19-20 ja nyt mulla siis kp 21. Ehkäpä tästä nyt voi päätellä että olisi tulossa pidempi kierto... kun aikaisemmat olleet siinä 25 pvää (myös edellisessä kemiallisessa tuhruvuoto alkoi kp25, vaikka raskaustesti näyttikin plussaa). Tuskin tuo selkäjomotuksen puuttuminen voi mikään raskausoirekaan olla kun on vasta korkeintaan dpo 4-5...

Mutta se on hassua kun olin tällä kertaa bongaavinani ovulaation aikaisemmin kuin ennen ja jos kierto on nyt pidempi... o_O Epäloogista... Tietysti täähän voi olla että mun kierto asettuu nyt entiseen. Kun tosiaan olen pitänyt tuota 25 päivää ihan liian lyhyenä minulle (mitä nyt yrittää vanhoja muistella... :rolleyes:)

Voi kunpa mä en missään nimessä sortuisi liian aikaseen testaamaan!!! Parasta olisi kun odottaisi yli pääsiäisen (siis olettaen ettei menkat ala), sitten olis jo kp 34 ja se olisi jo aika reilusti yli tuon 25 päivän. Lähettäkää mulle JÄITÄ hattuun!!!! :grin Oikeesti, muuten mä oon jo ens maanantaina testaamassa... :oops: ja mun mielenterveys ei kestä esim toista kemiallista (ja sen jännittämistä) tähän perään...

Ihania uutisia Lumikki! :) Menkööt teillä yhtä hyvin koko loppuraskaus :Heartred

Freyja, mitä tahansa voi vielä tapahtua! :)Oviksesta ei vielä ole kovin pitkä aika ja vuorostaan menkkojen alkuun on kuitenkin aikaa. Että eiköhän se oo ihan normaalia ettei oo oloja suuntaan eikä toiseen :) Kunpa sinne pian kurvaisivat ensimmäiset raskausoireet, tai ei ainakaan sitä noita-akka-tätiä pilaamaan pääsiäistä!

Catsie, onpas sulla ikävän kuuloinen tilanne :sad001 Toivon että saat siihen selkeyttä jossain muodossa! :)

Lissufin, tsemppiä loppupiinailuun! :) Sä kyllä teit tuon testin niin aikaseen että nega kai ihan odotettukin tulos. Odotas pari päivää ja ties vaikka plussa pärähtää! :)

Looralle pahoittelut menkoista :sad001 Taidat kuitenkin olla jo asennoitunut uuteen kiertoon :) Toivottavasti ehditte hedelmälliseen aikaan miehen kanssa touhuamaan ja tämä uusi kierto tosiaan olisi teidän THE kierto :)

MadH, ihania hääuutisia! :) Sehän oiskin kiva jos saa muitakin ajatuksia ja odoteltavaa kuin vauva.

Gatusalla ei enää ole kaukana testin ajankohta, vielä kerran sinne plussatuulia! :)

Hei vain hei, täältä tullaan taas eli takapakkia otettiin! :(
Rv 11 tasan ja vuoto alkoi, hoitajalle kuuntelemaan sydänääniä, ei löydy, etsitään lääkäri joka osaa ultrata ja siitä ultraukseen, ei toivoa ja siitä seurasi kotikipuilua ja surua ja lopulta parin päivän päästä niin suuret supistukset että jalat lakosi alta ja tuli ambulanssilla lähtö sairaalaan ja sieltä vielä isompaan sairaalaan. Suru oli suuri mutta elämä voittaa edelleen ja näyttää valoisalta taas. Liityn siis takaisin seuraanne ja toivon km-vuodon loppuvan pian, uutta raskautta aletaan yrittämään pikimmiten :Heartred

Hei vain uudet ja vanhat, ei anneta toivon loppua :)

Takaisin