Epäsuora, ihanaa että mieskin alkaa innostua!
Loora, toivottavasti siellä oliski kohta testi plussaa!
S1n1, ihanaa! Onnea ultraan :)
Lissufin, okei niin mä vähän ajattelinkin. Nyt ainakin vielä ku ei oo mitään tietoo ovulaatiosta/tapahtuuko vaiko eikö... :)
Voi ny prse sitä toimintaa sit siellä
tylsää! Toivottavasti pian selkiytyy se tilanne ja saisit sen ajan! Ei sulla sattuis sit olemaan sairaskuluvakuutusta? Sehän korvais sit yksityisen... :)
Gatusa, voi ku oliski plussaa pian siellä!
Pampero, joo syön vaan teroja :) Juu, terot ei auta ovulaatioon. Terolut mulle määrätty säännöllistämään kierron, ja tukemaan kropan omaa hormonitoimintaa. Ovulaatiota tikutan siksi, että selvitän nyt onko ovulaatiota. Gynen ohjeena oli, että näin pitäis tehdä :) jos en löydä ovista, niin sit pääsee mahdollisesti clomeihin päin jos niille on tarve. Gyne suositteli syömään terot se 15-24 (pakkauksen tarrassa tosin lukee 15-25?) kiertopäivät muuttamatta mihinkään, koska tarkotuksena olis saada mun kroppa heräämään ja toimimaan oikein ilmanki. Tosin myös sun neuvoissa on perää...
Mulla on tutkittu jo kaikki semmonen mitä voidaan tutkia nyt tähän vaiheeseen, lh,fsh, prolaktiini, tsh ym. Kun nyt muutama kierto toimii (gyne tais kirjottaa teroja 6kk) ni toivon mukaan oviskin sieltä jostain ponnahtais. Kun en vielä just tiedä että tuleeko ovista ollenkaan, en uskalla odotella terojen alottamisen kans ja sillä tehdä hallaa kierrolle toistaiseksi, kun nyt jos syön gynen ohjeiden mukaan, vois olla et kroppa tottuis tiettyyn sykliin ja sit joku kaunis päivä myös ilman teroja pysyis suht samassa. :) nuori oon, ja se onki syy miks otan vielä toistaseks suht rennosti. Testit+terot ja peittojen heilutus olkoon askel nro. 1.
Pepa, samaa mieltä ku pampero, kuulostaa lupaavalta. Raskaaksi tulemiseen kun ei kuitenkaan tarvita ku se ovulaatio ja yhdyntä (vaik on nyt totta et on se aika "tähtitiedettä" silti), mut vaik kierto olis mitä olis jos se ovis tulee ni mahis on niinku muillaki :) tsemppiä!!
Myyh, tsemppiä nukutukseen! Joo, hoitamaton tulehdus on suurempi vaara kuin toimenpide tai siinä käytettävät lääkkeet. Plus hedelmällisyyteenki vaikuttaa onks legot kunnos vaiko eikö!
Kiwibird, älä menetä toivoasi vielä :)
Iines, voi ku nyt tää kierto olis teille se kierto
Vargynja, hyviä vointeja sinne ja koita jaksaa silmien kutinaa sietää...
Omanapa
Kp2, ihme pyörrytystä taas, niinku viimeksikin menkkojen aikaan pitkin päivää...
Sent from my iPad using Vau Foorumi