Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lucky onha koraanisa paljonkin siitä ja aikas tarkasti ja meillä on myös haditheja jotka on profeetta Muhammedin Jumalalta saamia merkkejä tulevasta. Eli on kertonut mitä tulevat polvet tekevät ja eräs hadith on niin osuva ja ne on jo nyt näkyvissä kuten moni muukin hadith. koraanista löytyy muuten käännös suomeksikin, ihan tiedepohjalta tehty (Jaakko Hämeen-Anttila). ja totta että islamista on huono kuva maailmalla niiden takia jotka tulkitsevat väärin koraania. minulta saa kysyä mitä tahansa mitä tulee mieleen ja vastaan parhaani mukaan.

myyh dpo 7 menos muistaakseni :)

joku oli sanonu et ois kiva saada viikunoi...laittasin tulemaan mikäli suomen laki sallisi mutta elintarvikkeet on kiellettyjen listalla valitettavasti...

iines en minäkää noist elikoist pidä etenkää kotona, italiastaki on kokemusta ku asuin siel vähä aikaa aikoinaa ni oli keittiös ja vessas skorpparin poikaset... ei kiva ylläri todellakaa. (on tullu vähä matkusteltuu ja elettyy ulkomail elämän aikana ja voin sanoa et aina ne matkaopas ohjelmat jne ei pidä paikkaasa aina)

Muokattu viimeksi:
Piruvie, kirjotin kilometrin ja kaikki katos.

Tervetuloa epäsuora! :)

Lissufin, ikävää noi sun kivut kyllä :/ koita jaksaa, ja toivottavasti plussaa tulis nyt :) tai edes johki suuntaan menis tilanne. Tsemppiä!

Iines, onnea hymynaamasta! Jep, hätähousu ;) nooo, ei voi mitään ku noita testejä nyt on :D

Santra, voi ei :/ koita jaksaa. Koittakaa saada miehen kans puhuttua :) tsemppiä <3

Kiwibird, näköjään:) olot kuulostaa sulla lupaavalle, peukut plussan puolesta täältä!

Freyja, tsempit piinailuun!

Myyh, joo mäkin olen kuullut et ton aukiolotutkimuksen jälkeen saattaa tärpätä jopa helpommin :)

Ja kaikille muille kans tasapuolinen tsemppitoivotus!

Omanapa,
Kinuskikakut maistui, ensimmäinen katosi puolessa tunnissa... :)
Ylläripylläri, tänään Kp1! Kierto jäi nyt 27 päiväiseksi, joten ehkä se kroppa näyttää toiminnan merkkejä teroilla :) tosin vielä suht niukkaa vuoto, mut en erehtyis kyllä kun sanon et menkat on. Laskettu aika menis sit 11.1.15, jos tässä kierrossa tärppäis. Siis JOS. Hihi :) testejä kehiin sit vaan taas. Aloittaisko oviksen metsästyksen tässä kierrossa nyt sit kp10 niinku viimeks vai vasta kp12/13? Sanokaa te kokeneemmat... Edellisessä kierrossa tummempi kun oli kp15 ja kp16 ei enää mitään.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Hah, munarikas pääsiäinen, jos ovis olis täs kierrossa, ni suunnilleen pääsiäisen tienoilla :D tammikuussa jos muksu syntyis ni kaikki tietäis et on ollu munarikas pääsiäinen... :D

Heh, en oo yhtään väsy? ;)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

MadH91 hah laughing4

Mitähän täällä meillä oikeen tapahtuu!? Juttelin miehen kanssa äsken tovin kolmannesta lapsesta ja se innostui asiasta!! Jee eli voin sanoa et tää nyt on varsinainen yk numero ykkönen!!:hello2

Tervetuloa uudet kuumeilemaan... :)
Ja paljon plussa tuulia kaikille.... :)

on.tätiä ei oo vie näkyny vaikka vattassa siltä tuntuki et nyt alkaa mut ei kumminkaan.. :) tänään siis kp 44/27-46 ehkäpä mun tarvii alkaa tilaamaan niitä testejä :)

Madh: Joo tuo kp10 kuullostaa hyvälle aloittamispäivälle, nyt tässä primolut kuurissa mulla oli ovis just siinä kp12 tienoolla kierto on mulla 27-28.

Mitähän tuolla mun alakropassa oikein tapahtuu :confused: Vielä eilen näytti tosi tummaa viivaa ovistesti ja sunnuntai illasta lähtien ollut hurjat jomotukset ja säryt. Vähän ollaan touhuiltu miehen kanssa, varmuuden vuoksi ;) mutta vähän kyllä epäilyttää ja ihmetyttää näin myöhäinen ovis.

Voi että et osaa kiukuttaa :sad001:mad: Siis viime viikolla sairaanhoitaja sanoi et hän laittaa tänään eteenpäin lähetteen naistentautien polille vielä kiireellisenä, no eile iltapäiväl soitin polille ja kappas eihä heille ees oo tullu lähetettä sanoivat että soita ja kysy omalta terveysasemalta no mä sit soitin ja siellähän oli ihan vaiheessa se lähete eli ei ollu menny eteenpäin, joku tuntematon sairaanhoitaja vaan totesi et hän on tuuraaja että oma hoitajasi tulee huomenna :mad: Eli tänään taas ootellaan soittoo. Mä olen nyt 3 viikkoa oottanu sitä lähetettä sinne polille (1 viikko ensin lääkäriaikaa ja sit nää loput ku hoitaja säätää) ja näillä näkymin mä saan hermoromahduksen ennen sitä aikaa sinne:smiley-angry019:smiley-angry026:violent006

Anteeksi avautuminen :smiley-ashamed008

MadH: Sä syöt siis vain tuota Terolutia? Teroluthan ei edesauta ovulaatiota, jos olen oikein ymmärtänyt..? Jos sulla on ollut ovuloimisessa ongelmaa (pitkät kierrot/vuodottomuus viittaa siihen) niin mietiskelen vain että onko tuo terolut oikea lääke sulle? :) Tuohan vain tasoittaa kierron normaalilukemiin, mutta eihän siitä pelkästään ole iloa kun se ovulaatiokin tarvittaisiin... Eli jos ei ovuloi, pitäisi olla siihen erikseen lääke (esim Clomifen?). Jos aloitat Terot jo kp15 niin siinähän on aika vähän aikaa antaa ovulaation tulla, kun monilla se tulee vasta kp15 jälkeen (en tiedä mikä on oikein, mutta tästä on monia mielipiteitä lääkäreilläkin, että voiko terot estää ovulaation vai ei, jos niitä ottaa ennen ovulaatiota). Katsoin sen kuvan sun tummimmasta ovulaatiotestistä silloin kierron kp15 ja mun mielestä se oli kyllä selvästi vielä nega. Tämmönen asia mulle vaan tuli mieleen :) Mä itse en aloittais teroja heti kp15 vaan tekisin niinkuin joku täällä tekikin, eli testaisin ovulaatiota ja aloittaisin vasta sen plussan jälkeen. Lisäksi keskustelisin gynen kanssa noista lääkityksistä ja ovulaation avustamisesta yms, mutta tietty se voi tarvita lisätutkimuksia ja tarkempaa seurantaa..

Nyt ei ehdikään enempää kun taapero kaipaa äitiä :)

lissufin harmi että joudut oottaan sitä lähetettä viel, inshaAllah saat sen mahollisimman pian kuitenki että asiat saadaa eteepäin. tsemppiä, itteäki hermostuttas tuollanen.

loora oiskoha matkalainen kyydissä nyt kuitenki :) mullaki välil vatsas tuntuu ja sit ku tulee tunne et jotai tulee alaspäin ni pakko kattoo mut ei näykää mitää, hirveetä piinaamista tää odotus kyl on. plussatuulia :)

epäsuora tsemppiä ja plussatuulia :)

on: dpo 8 taitaa olla nyt, välil tuntuu et alkaakoha menkat mut ei mitää paineen tunnetta alavatsassa, vessas saa juosta jne. muutama päivä vielä jännitystä ja sit voi jo miettiä testiä jos ei näy... :)

Gatusa: Oi kun teillä olisi siellä matkalainen kyydissä :Heartred Alkaa kyllä olla sellainen mieli et kai se on pakko varata aika yksityiselle. Ylimääräistä rahaa ei kyllä ole yhtään kun ukko vasta aloitti työt ja mä tipahdin liiton päivärahalta kelan työmarkkinatuelle, just tossa maksoin vuokran ja mietinki et mitä sitä loppu kuukauden söis. Oon tainnu joskus mainitakkin että tuntuu että täällä savossa ei oo niin justiinsa jos joku unohtelee asioita, mut minä joka olen kotoisin Espoosta niin välillä hermoja raastaa tää saamattomuus. No pitää laittaa kädet ristiin ja toivoa että asiat muuttuis paremmaks :Heartred

Pidän Gatusa peukkuja :) Ja muillekin peukkuja et tärppi kävisi!

On: valkkarin koostumus muuttunut juoksevaksi ja kellertäväksi... Hmm... Eli jos oli hiivaa niin kokkareisuus hävinnyt :) Mut miksi se nyt aivan juoksevaa. Piti tosiaan pikkuhousunsuoja laittaa kun ihan lorisemalla tuli :D

Aamulla oli lisäksi päänsärkyä, huimausta sekä hieman huonoa oloa... Mut tuskin se vielä mitään merkkaa. Nyt siis kp 22 menossa ja ehkäpä dpo 5 jos limoista plus haluista voi jotain päätellä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jos nyt jatkais, kun tuli naperon päikkäriaika... :)

MadHille vielä, että tietty olet vielä nuori ja yritys vasta alkanut, että ei kannata heti rynnätä järeämpiin lapsettomuushoitoihin vaan aloittaa kevyemmin ja antaa omalle kropalle ja luonnollisille keinoille mahdollisuus.

Lissufin: Argh, voi että ymmärrän ärsytyksesi. Turhauttavaa odotella :( Toivottavasti nyt viimein meni se lähete eteen päin ja asiat alkaa hoitumaan!! :)

Pepa: synnytyksen jälkeen ei ole yhtään tavatonta että kierrot on pitkiä/lyhyitä/epätavallisia/mitä lie :) Kuulostaa lupaavalta sun ovisoireet siis :)

Loora: nyt plussaa kehiin! :)

Tervetuloa epäsuora ja muut uudet! Ja tsemppiä kaikille! :)

On: Oon pysytellyt enemmän taustalla, viestejä kyllä lueskelen. Piinaviikot on just alkaneet mutta en jaksa nyt kauheesti "piinailla", tulee mitä tulee...

Täällähän on taas tapahtunut. Itsellä oli viime yö viimeinen yövuoro töissä ja nyt 4 päivää vapaata. Ihanaa! Paitsi että mun vapaat menee hammasremontista toipumiseen. Huomenna on se nukutus ja nyt vähän jännittää. No, lueskelin noista asioista niin hoitamaton tulehdus hampaassa voi olla vaarallinen sikiölle. Voi tarttua sikiöön ja aiheuttaa ennenaikaisen syntymän yms. Eli onneksi nyt kaikki hoidetaan kuntoon.

Maha on ollu vähän kipeä, semmosta menkkamaista jomottelua vaikka menkat alkaa vasta ens viikolla joskus...

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!! Ja plussa tuulia testeihin!!

kiitos lissufin ja freyja tsempistä, toivottavasti me kaikki saadaa plussa vihdoin :)

päivitystä, mies totes et vois varmaa ostaa tänää kuulemma mulle testin, kattoo et mikä ois tilanne tällä hetkellä ku ei tiä millo ovis tarkalleen oli mut min dpo 8 jolloin ei kyl näkyis mut ukkoha on ruvennu malttamattomaks ja haluu näköjää tietää oisko sittenki ollu aiemmin ovis siis jossai kp 23-26 välillä jolloin ois jonkinmoine mahis nähä jos jotai ois tapahtun. mun 41 kierron laskun mukaa ois vast dpo 8 mut oisha se mukavaa jos oiski jo joku dpo 13 :) tänää istutetaa muute kurkun, hunajamelonin ja vesimelonin siemenet... viimeistää ens viikolla päästää istuttaa äipän lähettämät ku eile lähti paketti tänne tuleen :)

Kysymys: Voiko ovulaatiotesti näyttää hailakkaa viivaa vielä vaikka oviksesta (viime maanantaina sain hymynaaman cb:n digillä) on viikko? Nyt tein liuskatestillä ku katoin väärin et se olis ollu raskaustesti :D mut olikin ovistesti

Takaisin