Tervettulloo epäsuora kuumeilemaan meijän kanssa, toivottelen plussatuulia sulle
Gatusa: Mä kun aattelin et siel olis jellonia Hyi mä niin vihaan käärmeitä karmeita otuksia Lähetäppäs maistiaisia ku viikunat on valmiita, omnom.
Madh91: Plussatuulia toivottelen
Blueroseteddy: No onneks torstai on ihan nurkan takana. Tsemppiä odotteluun
Plussatuulia kaikille ja hermoja piinailuun
On: Mä eilen ostin verigreippejä, maksoi vaan 0,99e/kg yhen verigreipin puristin mehuksi (sai muuten melken yhen lasillisen siitä) oli muuten ihanan raikasta suosittelen. Mä koitan olla liikaa miettimättä oireita, mutta nyt mulla on viitteitä hiivasta, kirvelee pikkasen. Täytyy kattoo huomiseen mihin tää kääntyy.
Mukavaa alkanutta viikkoa ihanaiset
Gatusa: Mä kun aattelin et siel olis jellonia Hyi mä niin vihaan käärmeitä karmeita otuksia Lähetäppäs maistiaisia ku viikunat on valmiita, omnom.
Madh91: Plussatuulia toivottelen
Blueroseteddy: No onneks torstai on ihan nurkan takana. Tsemppiä odotteluun
Plussatuulia kaikille ja hermoja piinailuun
On: Mä eilen ostin verigreippejä, maksoi vaan 0,99e/kg yhen verigreipin puristin mehuksi (sai muuten melken yhen lasillisen siitä) oli muuten ihanan raikasta suosittelen. Mä koitan olla liikaa miettimättä oireita, mutta nyt mulla on viitteitä hiivasta, kirvelee pikkasen. Täytyy kattoo huomiseen mihin tää kääntyy.
Mukavaa alkanutta viikkoa ihanaiset
Muokattu viimeksi: