Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervettulloo epäsuora kuumeilemaan meijän kanssa, toivottelen plussatuulia sulle

Gatusa: Mä kun aattelin et siel olis jellonia :grin Hyi mä niin vihaan käärmeitä karmeita otuksia :confused::eek: Lähetäppäs maistiaisia ku viikunat on valmiita, omnom.

Madh91: Plussatuulia toivottelen :Heartred

Blueroseteddy: No onneks torstai on ihan nurkan takana. Tsemppiä odotteluun

Plussatuulia kaikille ja hermoja piinailuun :Heartred

On: Mä eilen ostin verigreippejä, maksoi vaan 0,99e/kg yhen verigreipin puristin mehuksi (sai muuten melken yhen lasillisen siitä) oli muuten ihanan raikasta suosittelen. Mä koitan olla liikaa miettimättä oireita, mutta nyt mulla on viitteitä hiivasta, kirvelee pikkasen. Täytyy kattoo huomiseen mihin tää kääntyy.

Mukavaa alkanutta viikkoa ihanaiset

Muokattu viimeksi:
voi hyvänen aika teidän kans... sain 2h lukea kuulumisia... niin monta uutta sivua oli tullu. :)
gatusa: voisit niitä lämpösiä ilmoja tänne puhallella!!! muaki kiinnostaa eri uskonnot ja kulttuurit... pakko sanoa että islamista tällä hetkellä varsin negatiivinen kuva vaikka varsin pieni osa sitä negatiivisuutta kylvää ja soveltaa uskontoo miten tahtoo... kaikki tämä uutisista ymmärrettyä ja joku dokumentti myös ollut... siis nää terrori teot ja sisällis sodat, miks eivät osaa elää rauhassa... maailman meno yleensäkin niin negatiivista... tuokin venäjän tilanne vähän epävarmaa... ja suomessa noitten päättäjien päätökset... näinhän tää on varmaan tarkoitettukin mitä nyt raamatusta päätellyt... mites... onko koraanissa lopunajan tapahtumista mitää? :)

hmm. haamu jollain ollu... en muista enää et kellä... mut onnea kuitenki. vahvistukoon viiva :)

tervetuloa epäsuora ja muut uudet!!! plussailu onnea!!!

on. itsellä ei yhtään mitään... talo kohta valmis ja päästään muuttamaan tän kuun aikana... eilen jo 3 makkaria ja kylppäri siivottu... kodin koneet sais tulla viel...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Täällä on ollut vähän erilainen viikko. Soittelin kättärille silloin kun vuotoa tuli, mutta eivät vastanneet. Päätin että antaa olla, odottelen rauhassa koska tuulimuna nro.2 tulee ulos. Odottelin kauan ja lopulta menin viikko sitten yksityiselle ultraan. Yllätykseksi sieltä löytyi elävä sikiö. Viikon sisään on nyt ollut neuvola, verikokeet ja tänään np-ultra, jossa tyyppi näytti terveeltä! Voi tätä hämmennyksen määrää!! :) <3

Tsemppiä teille kaikille, ja täällä on ainakin nyt yksi esimerkki siitä, että alkuraskauden vuoto ei aina merkitse sitä pahinta!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ella84: Onnea tuhannesti ja 10000 tarrasukkaa matkaan :Heartred

Lucky87: Joo mulla oli haamujen esiasteen pikku serkku :grin saas nähä kuinka käy, täytyy koittaa olla pois pilvilinnoista, mut aika mahdotonta

On:Ainii tänää on vika primolut kuuri päivä sittehän sen tietää loppuviikosta et miten kävi, tulis se lähetekin ku alkaa ihan pelottaa et jos sitä onki raskaana et miten tuon särkylääkkeen syönti ku noita kipuja on.

MadH sitä mä yritänkin ajatella,taitaa olla paras motivaattori lopettamiseen :grin
Tervetuloa epäsuora :)
Ella
Onnittelut!Mahtava uutinen :Heartred

Heippa vaan. Olen koko viikonlopun ollu menossa ja tänne on tullu kauheesti tekstiä ^^ <3

Uusille tervetuloa kuumeilemaan ;)

Gatusa: Kiitos valaistuksesta! Tarkoitinkin tuolla uskonnolla kulttuuria,mutta jotenkin se sana oli hakusessa xD Skorppareita..hyiiiiiiiiiii. Mä vihaan kaikkii ökkömönkiäisii!

lissufin: sulla oli samanlaiset eväät ku mullakkin perjantaina ;) kukkakaalia,porkkanaa,kurkkua ja paprikaa ja niitä sit dippailin..mmmmm :p varovaiset onnittelut haamusta <3 toivotaan,että se viiva alkaa tummenemaan ;) tsemppiä!

MaH91: Olen pahoillani negasta :/ Mutta ehkä on turhan aikaista vielä testata ;) ne netistä ostetut tikut eivät ole herkimmästä päästä. Mutta olet samanlainen hätähousu ku minäkin <3 plussaa toivon sinulle todella paljon! Hyvä kun menet lekurin ohjeen mukaan terojen kanssa :) Mä soitin gynelle ja kysyin,että saanko bongata oviksen ensin ennen kuin aloitan luget ja hän sanoi,että joojoo. Luge ei ole mikää "ihme" lääke,joten jos sen aloittaa pari päivää myöhemmin ohjeistuksesta niin se ei ole vaarallista :)

Ella: Onnea hyvistä Ultra uutisista ;) <3 mahtavaa!

Blueroseteddy: Kyllä se ultra sieltä pian tulee ;) ja ole rauhallinen. Mä uskon,että tuo sun pikkuvuoto on ihan harmitonta. tsemppiä!

Jos unohdin jonkun plussan niin oikein paljon onnea! :) oli se sitten ovis tai r-testi plussa!

ON: kp 18 ja eilen vihdoinkin CB jaksoi hymyillä mulle ^^ Oli kyllä sellanen olokin vatsassa,että jos sieltä ei olisi hymynaama paukahtanut niin olisin ollut huolissani :D Viimeksikin ovis tuli kun oli pieni darra päällä ja nyt sama juttu xD päivän myöhemmin vaan tässä kierrossa,mutta eikös ovis saata heitellä parillakin päivällä joskus :) Aika säännölliseltä nyt rupee kuulostaa ku ovis ollu eka kp 19 sit kp 16 ja nyt 17. Jeiiii..jospa kroppa alkais toimimaan ;) Tänään aloitan luget! Nännit on ihan sika kipeet..ei ne oo yhdessäkään kierrossa ollu vielä oviksen aikoihin näin kipeet o_O yleensä ne alkaa kipeytyä vasta viikon jälkeen. Ovis ollaan hyödynnetty hyvin ja halutkin on taas kohdillaan ;) lauantaina oikeestaan ne nousi pilviin! hhheheh! Ei tietoakaan enää siitä muutaman päivän takaisesta masiksesta xD Nyt niin peukut pystyyn,että tässä kierrossa VIIMEINKIN onnistuisi! Onneksi positiivinen asenne alkaa nostaa jälleen päätänsä ;)

Plussapuhuria kaikille!! <3

Muokattu viimeksi:
Ella, onnea hyvistä ultra kuulumisista <3

Iines, tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Täällä oli ovis ilmeisesti jo eilen (kp 7), eli alkaa kierto palata sinne ihan alkuperäisille uomilleen (18-21)
Hyödyntämättä kyllä jäi, vaikka illalla sanoinkin miehelle, niin ei mitään... Ihan kuin olis puhunu seinille...
Vähän on ehkä turta olo, kun toinen niin kovasti kehtaa vakuuttaa, että kyllä se sitä jälkikasvua haluaa, mutta ei sitten omaa osuuttaan millään voi hoitaa...
Nukuttiin yötkin eri huoneissa, vähän on sellanen fiilis, että tekis mieli pakata kamat ja lähteä vähäks aikaa pois, josko toi sitten alkais heräilee...
Ei oo kyllä fiilistä lähteä töihinkää tänään, mutta pakko se on sinne raahata itsensä...
Saa ainakin hetkeks jotain muuta ajateltavaa...

Santra: Voi ei :/ tuo on todella kurjaa ku ei olla samalla aaltopituudella asian kanssa. Meillä oli sama tilanne viime syksynä. Mies ei osuuttaan tehnyt missään asiassa(puhun siis kotitöiden auttamisessa jne.) istui vaan tietokoneella ja pelasi kavereiden kanssa jottai ihan älyttömii pelei.Mä en sitä jaksanut katsoa vaan pakkasin kamat ja menin äitin luokse muutamaksi päiväksi. Kyllä se sieltä sitten anteeksipyyntöjen kera tuli ja pyysi mua takaisin kotiin. Joskus se hetken erossa olo voi tehdä ihan hyvääkin. Saa hetken omille ajatuksilleen ja pystyy miettimään mitä haluaa. jne. Toivottavasti se mieskin heräisi tähän päivään ja innostuisi tuosta lapsi asiasta ja pääsisitte etenemään. tsemppiä ja jaksamista!

onnea ella hyvistä ultrakuulumisista, noi lääkärien tuulimuna diagnoosit voi jättää omaa arvoosa aika usein, iteki on tullu todettua, tosin mulla on päättyn huonost vaikk äänet löytyn vähä myöhemmin. tuhannesti onnea ja tarrasukkia sinne :)

santra pahoittelut tilanteesta, sais tuo ukkos kyllä herätä hiljalleen... jaksamista.

iines onneks tääl missä nyt asutaa ei niitä ole alhamdulilllah mut viime kesänä löyty skorppari vessast, käärme yritti tulla oven alta entises kämpäs jne ni jännityst oli, oli kiva yrittää nukkua.

on: on ihmeen seesteinen olo ja eile illal tuli puhuttuu ukon kans monista asioista ja yritän saada sen kuunteleen oppimateriaalia kursseilta jotka aloitan 21.4 inshaAllah. toinen on figh kurssi (mikä on halal ja haram ja tuossa käsitellään myös käytös ja puhesääntöjä islamissa) ja toinen samaa aikaa alkava kurssi on lapsen kasvatus islamissa (monta hyödyllistä luentoa josko sais uutta näkökulmaa ja ideoi ja ukolle erinomainen mikäli saan sen osallistumaan kans opiskeluun ku materiaali englanniks).
sää on aivan ihana ja tuli käveltyä sellai varmaa 3km lenkki ku vietii vespalla esikoinen kouluun ja sit ku oltii tulos takas ni se rupes lakkoon. ihana oli kävellä ku aurinko paistaa, näkee kukkia ja vehreitä puita ja sai raitista ilmaa, ei ol kylmä vaan mukavan lämmin. :)

Ella juuri tuollaisia uutisia on ihana lukea, auttaa mua henkilökohtaisesti jaksamaan ja antaa uskon siemeniä :angel1 :Heartpink tuhannesti onnea ja paljon söpöjä bodeja tarroilla ja mini tarralenkkarit :) mieletöntä. Olet varmasti onnellinen.
Mad me mennään aika samoissa sun kanssa, mulla kun on tänään dpo10 ja tein testin... nega! Tosin apteekin oma joten vahvempi kuin ne perus mitä yleensä käytän, en silti usko että mitään näyttäis tässä vaiheessa. Taidan tilata muutaman perusherkän testin ja ovulaatiotestejä varmuuden vuoks ens kiertoon. Jos seuraava kierto alkaa niin LA menee jatkossa vuodelle 2015, silti ihanaa olisi olla raskaana 2014.

On: Hohhoijaa, ompa väsynyt olo.. Eilen oltiin päivystyksessä tosi kauan miehelle sattuneen tapaturman vuoksi, onneksi ei kuitenkaan mitään vakavampaa. :confused:

En luonnollisesti ole pitkään aikaan kuvitellut mitään oireita mutta edellispäivänä haistoin yhtäkkiä kuinka keittiömme vesihana haisi PASKALTA. Olin tällöin yksin kotona eikä mies tiedä mitään, enkä ole kertonut.. nyt olen haistanut hiusteni shampoon ja hoitoaineen tuoksun vaikka yleensä en todellakaan kiinnitä mitään huomiota. Ehkä kuvittelen.. olen muka herkkä hajuille tai haistan jotkut asiat eritavalla. laughing7

Mun rinnat on raskaat ja kipeät, kuten yleensä näihin aikoihin kiertoa. Vatsassa ollut jänniä menkkatuntemuksia muutamana päivänä.. herkempi olen ollut mitä yleensä. Ja rättiväsynyt. Jos menkat alkaa toki tulee olo että aha :salut, mutta en tipu mistään vuorenhuipulta, siihen on jo tottunut ettei tule raskaaksi onnellisesti. :scratch

Gyneä odotan kuumeisesti! Edelleen mulla on varmempi olo silti jossain takaraivossa tästä kierrosta kun sitä alkoholia otin kiinnittymispäivinä ja uskollisesti olen äitiysvitamiineja popsinyt joka päivä ja muutenkin liikkunut ja ollut stressaamatta. :sign17:sign19 Ovis tuli hyödynnettyä isosti. Niin ja se muutama veritippa ovulaationa dpo0 mitä ei ole ikinä ennen tapahtunut! :eek:

Viime keskiviikkona, torstaina ja perjantaina oli pientä stressinpoikasta valmennuksesta jossa olin.. nyt se on ohi. Eiköhän tässä jotain itselleen keksi, töitä tai koulua. Sain muuten selville etten olekaan oikeutettu hakemaan ammatilliseen tutkintoon koska mulla on jo yksi sellainen, aika tyhmää.. :sad001 nyt olen siis turhaan odotellut niitä kutsuntoja ja kuumeillut koulun alkua koska laitoin silti hakupaperit muutamaan oppilaitokseen sosiaali ja terveysalalle. Toivottavasti johonki on haku vielä auki, tänään pitää ottaa selvää! Huh tulipa paljon tekstiä, olen ollut niin kauan hiljaa. :p

Ellalle onnittelut et kaikki olikin kunnossa, on se vaan ihanaa kuulla et noinkin voi käydä :)

Muille yleisesti tsemppiä (en taaskaan jaksa erikseen kommentoida kun tulee niin paljon tekstiä poissaolon aikana)!

ON: Hain sit eilen apteekista hiivalääkkeen, sen puikko version. Tänään valkkari muuttunut tosi paksuksi ja sitä tulee reilusti. Housut ihan märät ja tuntuu et kohta pitäis suoja laittaa. Mut kun sekin ylläpitää hiivaa. Jos nyt edes on sitä :D Kun ei oo enää kokkareista. Ja siis kp 21 menossa joten tuskin vielä ees olis merkkiä plussasta, jos sellainen nyt tulisi... Muuten töissä tuntuu et päätä huippaa vähän väliä vaikka oon syönyt kunnolla ja säännöllisesti. Mut eipä tässä auta kuin odotella mitä tuleman pitää.

Satsa; hienoa että oot onnistunut vähentämään tupakanpolttoa. Ei ole mikään helppo homma. Itsekkin oon polttanut mutta nykyään ollu vähän semmosta tapa/seura tupakointia. No nyt kun mies on ollu jo viikon polttamatta niin eipä se oo itelläkään tullu polteltua. Aiemmin poltin paljon enemmän ja sillon ku aloin vähentämään niin oli se vaikeaa. Mulla jeesas se, että ei ollut ehdoton kielto polttamiseen ja oli aski kaapissa että voin polttaa yhden jos kamalat tuskat. Siitä se pikkuhiljaa sitten väheni. Kamalinta on se jos joku painostaa tai syyllistää!!! Siksi en miehen kohdalla koskaan edes ehdottanut lopettamista vaan odotin että hällä itsellä tulee halu lopettaa. Ja nytkin oon sanonut että ei ota mitään paineita asiasta.

Iiffusin; voi kun viiva vahvistuis!!! Onhan tuokin jo lupaavaa että tulee jonkunlainen viiva. Toivotaan että saat selkeän plussan :)

Epäsuora; tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Ella84; onnea hirmusti! Oli varmasti aikamoisen ihana yllätys :happy093

Iines; onnea ovisplussasta! Mulla ovis heittelee 1-2 päivää vaikka on säännöllinen kierto.

Santra; tosi ikävää tuommonen. Voin kuvitella kuinka pahalta se tuntuu jos jää täysin hyödyntämättä ovis kun sitten saa taas ootella sitä seuraavaa kiertoa. Sanoin itse väestöliiton lääkärille tuosta että välillä mua ja miestä ahdistaa se, että täytyy just tiettyinä päivinä antaa rakkautta. Oli tosi ymmärtäväinen ja sanoikin että on aika yleinen ongelma kaikilla jotka vähänkään pidempään joutuu yrittämään. Anto neuvon että jos ahdistaa niin että se häiritsee vointia niin varata parikäyntiaika heidän omalle psykologille joka osaa asiaa hoitaa juurikin tältä kannalta että yritetään lasta. Sanoi että ei ole mitenkään häpeällistä tai epänormaalia käydä siellä psykologilla. Päätinkin miehen kanssa että jos asia alkaa aiheuttaan riitoja tai kovasti pahaa mieltä meillä niin sitten kipitetään nopeasti sinne pariterapeutin vastaanotolle.

Gatusa; sun kierrosta oon tippunut, en tiedä yhtään onko sulla piina päivät koska tulossa. Ei millään muista kaikkia viestejä täällä. Mutta kauniilta ja niin ihanan kesäiseltä näyttää siellä! Miten se sun työ homma johon aikoivat sillon parin päivän päästä ilmoittaa tekevätkö sen ison sopimuksen sun kanssa. Toivottavasti se onnistuu!!

On; kävin maksamassa tulevan nukutushammashoidon, 2500 sinne meni...huh huh!! Kyselin myös siitä että jos olisi niin hyvin käynyt että pieni alku olis tulossa matkaan niin miten se nukutus vaikuttaa. Ei kuulemma tarvii olla huolissaan asiasta. Olisi niin alussa vielä että ei vaikuta. Keskiviikkona sitten hammashoito. Oon jostain kuullut että hampaat olisi hyvä hoitaa kuntoon ennen raskautta.
No nyt on tässä kierrossa toiveet normaalia korkeammalla kun tehtiin se aukiolo tutkimus ja lääkäri näki että munasolu oli kypsymässä ja kaikki oli kunnossa. Sanoi myös että monesti on alkanut raskaus helpommin kun on ns. pölyt putsattu pois. Saatiin myös ovis hyödynnettyä täydellisesti. Eilen ja toissa päivänä oli tuolla oikealla puolella semmosta nipistelevää kipua ja kun nousi istumasta seisomaan niin vihlas kovastikin ja tänään pieniä tuntemuksia oikealla puolella. Ovulaatiotesti oli positiivinen viime keskiviikkona.
Nooh... piinapäiviin on vielä aikaa.

Mukavaa päivää kaikille ja hirmusti plussa tuulia!!

Gatusa: Hyi käärme..sekin ois ihan riittämiin,että saisin härslaakin xD en nukkuis varmaa enää koskaa. Riittää,että meijän kotona katossa on välillä pieni hämäkki ja jos sitä ei heti oteta pois niin en voi nukkua öitäni ku pelkään,et se tulee naamalle kävelee tj. xD ihan niinkuin sellanen pikkunen jottai tekiskin. Mut silti...hrrr

Kiwibird: Ehkä sulle sieltä se plussa pärähtää tässä kierrossa ;) mä olen erittäin optimistinen!! Olet hienosti jaksanut olla rauhallinen ja stressaamatta! tsemppiä!

Freyja: Kunpa noi sun oireet olis sitä itseään eikä hiivaa ;) eikös siihen hiivaan liity useinkin se kutina aikalailla. Ja sullahan ei sitä oiretta ole. Jotkut kyllä saa hiivan alkuraskaudessa,olen lukenut paljonkin tälläisiä tapauksia :)

Myyh: kiitos paljon :) ja niin mä vähän arvelinkin,että ovis saattaa heittää muutamillakin päivillä suuntaan tai toiseen. Lääkärin sanoissa on perää..nyt kun on varmistettu,että kaikki on kunnossa niin se stressihormoonien taso laskee huomattavasti ja auttaa varmasti raskautumisessa ;) tsemppiä sullekkin!

Mulla on alamaha ihan sika kipee. Ihan ku ois vuosisadan menkat alkamassa..sellaset kivut on kyl,että tekis mieli vetää ittensä kippuraan ja olla siinä vaan. Nyt jos koskaan on kunnon ovis kivut xD voi apua!

Myyh: tsemppiä nukutushoitoon. Mulle tehtiin Oralilla marraskuussa 2012. Kolme viisuria poistettiin ja koko suu laitettiin kuntoon hammaskiven poistoa myöten. :) Maksoi samaa luokkaa, enkä kadu yhtään!! :)

Yllätys on ollut mitä parhain. Hassua vaan ajatella että masussa on vauva, kun on se on ollut mulle tuulimuna 6 viikon ajan. :D Ei tullut mieleenkään, että eloa olisi, kun vuodot ja kivut olivat identtisiä lokakuun tuulimunan kanssa. Aivan uskomatonta!! :)

Kiitos tervetulotoivotuksista! Täällä tänään käyty lasten kanssa neuvolassa ja nyt saa taas ootella rokotteiden sivuvaikutuksia. Nyt olis kp 11/29-34 saas nähdä miten nää kierrot ja ovikset nyt menee tuon kierukan poistumisen jälkeen. Kuopuksen syntymän jälkeen oon vasta hoksannut ovikset, aiemmin ei oo ollu mitään oireita tai ainakaan en oo niihin mitään huomiota kiinnittäny. Eikä näitä lapsia tehdessä oo ees tarvinnu kauheasti miettiäkään kun esikko sai alkunsa 3. kierrosta kun ehkäsy jätettiin ja kuopusta luulin minipillereiden sivuvaikutuksiksi.

Ella84 onnea tosi paljon ja tarrasukkia matkaan!! :)

Takaisin