Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaisesti oma napaa: Luulenpa et mulle iski hiiva :( Ainakin valkkari on sen mukaista, mut muuta kutinaa ei oo. Kp 20 alkoi tänään ja mietin et onko tuo oikeasti hiivaa vaiko oviksen jälkeistä vuotoa..

Mukava viikonloppu ollut takana, miehen kanssa ollaan ulkoiltu ja vietetty aikaa yhdessä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kaikille yhteisesti paljon tsemppiä ja ovis sekä plussatuulia!Kamalasti juttua taas tullu,taustalla olen kyllä seuraillu :grin
Enhän mä täältä poiskaan osaa olla vaikka yritänkin nyt ottaa rennommin kuumeilun kanssa..Kp 10/24-26 menossa,piiitkä aika vielä nähdä kuinka tässä kierrossa käy:rolleyes: Tupakoinnin lopettaminen on käynnissä edelleen,hypnoosin avulla on kyllä saatu vähennettyä.Parasta siinä on ettei vierotusoireita ole ollenkaan!Aiemmin ravasin kerran tunnissa tupakalla kun oli muka kauhee nikkis..Nyt menee kevyesti monta tuntia ilman ja viimestään plussan tullessa ollaankin täysin savuttomia :)

Loora: Täti pysyköön poissa. Mukavaa että juhlat onnistu, meillä on tytön kanssa kädenvääntöä kun koitan ymmärryttää hänelle että pitkäperjantaina ei ei voi järjestää juhlia kun suurin osa ystävistä lähtee pääsiäisen viettoon, mutta oinas ku hän on oma tahto on liian suuri.

Freyja:
Toivottavasti vaan on oviksen jälkeistä, mun mielestä kutina ainaki itellä kuuluu aina hiivan oireisiin että vielä en huolestuis.

Satsa:
Hienoa et hypnoosista on apua, itse tässä vuotohäiriön aikana oon sortunut, tosi vaikeaa on kyllä kun ukko tupakkaa polttaa, mut ei ketään voi pakottaa tupakan lopettamiseen, se täytyy olla oma tahto.

On: Eilen rakkauden annon jälkeen ukko sanoi että paikat on kuulemma muuttuneet, kimmoisammaksi, hmmmm, toivottavasti se olis just sitä itteään. Aamulla lämmöt 37,09, pitteis rauhottuu aamulla tein r testin ku on noita kiinatestejä. Sielt tuli haamu, tosin todella haamujen esiasteen pikku serkku, no ootellaa viel keskiviikkoon ja sit uusiks. Piti vaan testaa et toimiiko nuo olleskaan kuitenki alle 2e/kpl. Enää 2pvää primolut kuurii jäljellä to-pe pitäis menkat siis alkaa jos raskaana en ole.

freyja toivottavast ei olis hiiva vaan mukava ylläri... :)

satsa hienoa että lopetat tupakoinnin, edistää terveyttä huomattavasti ja tulee säästöä :)

lissufin onnea haamusta, inshaAllah vahvistuu huomattavasti pian :)

on: täällä katotaa ja ootetaa miten käy kp 34/41? käynissä ja oottelen mut oireit on joko raskauteen tai sit pms saa nähä, viikko suunnillee viel piinailuu.

Iissufin onnittelut haamusta,toivottavasti vahvistuu kunnon plussaks!
Gatusa laskin tässä just huvikseni tai pikemminki kauhukseni et muutaman kymmenen tuhatta euroo oon poltellu taivaan tuuliin 20 vuoden aikana :schocked028

Voisitte naiset kirjoitella vähän hitaampaan tahtiin ;) Enhän mää pysy perässä ollenkaan :p

lissufin onnea haamusta :)

Nuo mun ovistestit väittää että mulla olis ovis o_O Nyt vasta.. Kertokaas viisaammat että voiko tälläisestä tuplapitkästä kierrosta tärpätä? Kiertopäivät huitelee jo yli 40..

lissufin, kunpa sinne olisi nyt osunut jättipottien jättipotti ja kohta kirkasta plussaa!!! Täällä pidetään peukut pystyssä :)

Loora ja PePa, ette ole sitten raskaustestiä ajatelleet tehdä? :) Ymmärtääkseni PePa oviksen siirtyminen on ihan normaalia esim stressin takia. Tai sitten tosiaan eikös nuo ovistestit reagoi raskauteenkin :wink

Hienoa Satsa että olet saanut vähennettyä tupakan polttoa :) Ja toivottavasti loppuu pian kokonaan :)

Gatusalla on vielä piinailtavaa, toivottavasti aika kuluu nopeasti :)

On: musta alkaa tuntumaan että se ovis tosiaan oli jo kp15-16... nyt nimittäin kp18 eikä ole kyllä yhtään ovisolo... Alakertakin ihan kuiva. Tässähän nyt meinaa käydä niin että eipä tuo peittojen heiluttelukaan kiinnosta... :oops::sad001Tänään olis kyl hyvä raskautumishaaveiden takia jotain talletuksia tehdä, ihan vaan varuiksi. Viime kierrossa kun tosiaan kp18 ovistestissä oli plussa.

No, pitää katella mikä fiilis iltaa kohden, toivottavasti tässä vielä innostuisi :) Ulkona on ainakin sen verran ankea ja märkä keli, että sisähommat vois ihan olla paikallaan :grin kohta ollaan menossa pariin asuntonäyttöön katsomaan omakotitaloja. Lähinnä nyt vaan huvikseen, mutta eihän sitä tiedä koska se "oma koti" osuu kohdalleen :) Lisäksi mä päätin nyt ottaa mun miehen "laihishaasteen" vastaan ja se alkaa huomenna :) Kerron siitä sitten vaikka joku toinen kerta lisää :)

PePa, no hö :sad001 Josko sulla sitten vielä hakee kierto paikkaansa, kun edellisestä raskaudesta on vielä vähän aikaa. Imetätkö vielä? Mä tiedän monta joilla tärppi on käynyt vasta kun on lopettanut imetyksen kokonaan. Meillähän näyttää nuo vauvat olevan lähes saman ikäisiä. Itse imetän vielä ja vaikka mulla kuukautiset tulee jo säännöllisesti, niin uskon tuolla imetyksellä olevan jotain merkitystä. Meinasin vuoden ikään asti imetellä ja olenkin hyväksynyt (ainakin melkein) sen että uusi raskaus alkaakin vasta kun lopetan imetyksen kokonaan (viimeistään alkusyksystä)

Sitä mäkin ajattelin, että kierto vasta palailee omilleen. En imetä enää, meidän neiti kieltäytyi tissistä jo aikaa sitten :rolleyes:

tsemppiä pepa ja sandy :)

pika päivitys mein puutarhasta...viiniköynnös tekee hedelmää, pieniä vasta tulleita terttuja paljon alhamdulillah... odotettavissa hyvä sato inshaAllah :) kuva vääräs asennos, sori :)
photo0207.jpg

Lissufin..Pidän peukut ylhäällä et viiva vahvistuu.. :)

Sandy.ei oo nyt koton testii ja sen takii en haluu tehä liian aikasin et en nää ees mitään kemiallist keskenmenoo jos sellanen olis kun masentaa vaan turhaan joten teen ensviikonlopus jos tätiä ei näy..

Gatusa.Hyvältä näyttäää... :)

kiitos loora, talvella leikkasin puun oksia ekaa kertaa elämässäni ja noin hyvät tulokset tulee ni oli valtava iloinen yllätys...mä melkei hypin riemusta ja mieski katto oikei tyytyväisenä. sitrukset alkaa tekeen hedelmää, persikkapuut ku näköjää tuo yks ei olekaa vissii kirsikka vaan persikka myöskin vain jotai toista lajia ja tekee hedelmää myös, viikunan hedelmät alkaa olla puolesvälis jo eli n. 1kk ja on sadonkorjuu :)

Gatusa: Mulle heräs kysymys ku sä asut kaukomailla. Onks siel teillä paljon villieläimiä jos on niin mitä? :grin Joo ihme kysymys. Ihanan kuvan lähetit. Mikä sen ihanampaa kuin tuoreet hedelmät suoraan takapihalta.

Pepa, harmi toi kierron tollanen heittely... Jos tosiaan kyse olis siitä, et kroppa hakee nyt vähän sitä oikeaa kiertoa... :) toivottavasti tilanne selkiytyy! Stressi ni,enomaan voi siirtää ovulaatiota, tai sitten se on vaan nyt niin et ovis on jäänyt väliin ja tuleekin vasta nyt jostain selittämättömästä syystä. Stressi lähinnä voi estää oviksen jos liikaa stressaa, ja niinollen pidentää myös kiertoa :)

Sandy, kuulostaa hyvältä! Tovon mukaan siellä kuitenkin olis ovikseen päin menossa :) tsemppiä laihikseen!

Elyssei, hienoa et menkat tuli :)

Gatusa, ihanaa, vihreää! Määki tahon... Voi kun se kevät kunnolla alkais täälläkin :)

Jukolauta, kun kirjoittaa padilla ni eipä nääkään kaikkea mihin olis halunnut vastata... :) joten, tsemppiä kaikille ja plussia testeihin!

Omanapa,
Tän viikonlopun aikana nyt leivottu kolme kinuskikakkua, yksi niistä haettiin aamulla juhliin ja kuulemma maistui hyvin ja näytti hyvältä! Kaksi odottaa vielä kaapissa, pitäis huomenna viedä osastolle saajalleen ja toivoa et työkaveritkin tykkää :)

Oletetusta oviksesta varmaan se dpo11/12? Kp27/29 menossa, tänään aamulla nega testissä (joo, testasin! 30 testiä, miksen käyttäis kun niitä kerta on :D seliseli...)... Ei uskoa siihen, että testi näyttäis mitään negaa kummallisempaa, ja jos menkat tulee, oon tyytyväinen siihenkin. :) vaik kyl mietin sitä, et hittovie, miksei vois vaan olla jo raskaana... Onneks tuo "masisfiilis" on vaan ohikiitävää, toivon mukaan pysyy myös sellaisena.

Yllätyn joka kerta, kun mun suusta tulee "kyllä, joo, mä voin", kun joku kysyy jotakin, etenkin nyt kun tarjotaan työvuoroja. Jälleen lisää vuoroja ens viikolle, tenttiä, opinnäytetyötä yms. Ja mä vaan sanon joo kaikkeen...

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Aa joo, satsa, onnea tupakoinnin vähentämiseen ja lopettamiseen! Sit ku ketuttaa, muista et se on ohikiitävää ja jätä rööki sytyttämättä :) mulle yks työkaveri sano, et vaik on lopettanu kolme vuotta sitte, välil tekee mieli silti. Tiedän tunteen.... Tylsä asia tuo tupakka! Raha, terveys... Haju! Ja silti siitä muka nauttii.... Tiedän tunteen :) tsemppiä!!
Muista, et jokainen tupakka jonka jätät polttamatta, prantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi ;)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

photo0210_001.jpg
lissufin kiva että tykkäit kuvasta, mitä elukoihi tulee ni koirii, kissoi, hämähäkkei, käärmeit, skorpionei löytyy lähinnä. tuo onki näköjää mein viikuna, hyvä minä, kiireessä kuvan laitoin ukko sano et missä sä viiniköynnöksen näät ja ei toi eessä ol otettu kyl... :) tässä viiniköynnös...
madh toivotaa että se viel plussaks muuttuu... juu kevät on saapunu ja lämpötilat on 20-31 välil...

Muokattu viimeksi:
tupakasta, mä oon lopettanu 10-11v sitten ja edelleen toisinaan tekis mieli....

täällä ootan hartaasti torstaita..vuotoa tulee taas...onneks vain pyyhkies, mut jänskättää silti, onko matkassa enää ketään...

Hei, mä ilmottaudun tänne mukaan. Kirjottelin jo aiemmin tonne kolmosta kaipaaviin mutta siellä ei näytä olevan aktiivista porukkaa tällä hetkellä. Oon täällä taustalla hulluna jännäilly teidän puolesta jo jonkun aikaa. :)
Itsellä siis lapset 03/12 ja 04/13 ja nyt on alkanu vauvakuume nostaa päätään. Miehen mielestä turha vielä miettiä edes kolmatta kun lapset on vielä niin pieniä. Mulla tosiaan 09/13 asetettiin Mirena-kierukka ja viikko sitten lauantaina tuli itekseen pihalle, joten raskautuminenkin on mahollista. Katellaan miten käy :)

Takaisin