Pepa, harmi toi kierron tollanen heittely... Jos tosiaan kyse olis siitä, et kroppa hakee nyt vähän sitä oikeaa kiertoa... :) toivottavasti tilanne selkiytyy! Stressi ni,enomaan voi siirtää ovulaatiota, tai sitten se on vaan nyt niin et ovis on jäänyt väliin ja tuleekin vasta nyt jostain selittämättömästä syystä. Stressi lähinnä voi estää oviksen jos liikaa stressaa, ja niinollen pidentää myös kiertoa :)
Sandy, kuulostaa hyvältä! Tovon mukaan siellä kuitenkin olis ovikseen päin menossa :) tsemppiä laihikseen!
Elyssei, hienoa et menkat tuli :)
Gatusa, ihanaa, vihreää! Määki tahon... Voi kun se kevät kunnolla alkais täälläkin :)
Jukolauta, kun kirjoittaa padilla ni eipä nääkään kaikkea mihin olis halunnut vastata... :) joten, tsemppiä kaikille ja plussia testeihin!
Omanapa,
Tän viikonlopun aikana nyt leivottu kolme kinuskikakkua, yksi niistä haettiin aamulla juhliin ja kuulemma maistui hyvin ja näytti hyvältä! Kaksi odottaa vielä kaapissa, pitäis huomenna viedä osastolle saajalleen ja toivoa et työkaveritkin tykkää :)
Oletetusta oviksesta varmaan se dpo11/12? Kp27/29 menossa, tänään aamulla nega testissä (joo, testasin! 30 testiä, miksen käyttäis kun niitä kerta on :D seliseli...)... Ei uskoa siihen, että testi näyttäis mitään negaa kummallisempaa, ja jos menkat tulee, oon tyytyväinen siihenkin. :) vaik kyl mietin sitä, et hittovie, miksei vois vaan olla jo raskaana... Onneks tuo "masisfiilis" on vaan ohikiitävää, toivon mukaan pysyy myös sellaisena.
Yllätyn joka kerta, kun mun suusta tulee "kyllä, joo, mä voin", kun joku kysyy jotakin, etenkin nyt kun tarjotaan työvuoroja. Jälleen lisää vuoroja ens viikolle, tenttiä, opinnäytetyötä yms. Ja mä vaan sanon joo kaikkeen...
Sent from my iPad using Vau Foorumi