Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: Sä kyl oot varsinainen Teho nainen :grin

Mä oon huomannu tässä kierrossa jotain tosi hassua. Saattaa olla tosin siitä ku on ollu kipuja mut äsken kun tässä tietokoneella istuskelin laitoin vaistomaisesti mahan päälle käden ja silitin sitä. Ja jokseenki kumma fiilis ollu, no nyt koitan pitää itteni pois pilvilinnoista, mut vielä lisäks on tuo pissaongelma. Hormoonit heittää häränpyllyä, mut voi olla myös nää kaikki oireet ton hormoonikuurin takia. Ainii tänää ollu tosissaan päivä ilman särkylääkettä. Jeij :grin

Freyja.Tsemppiä piina ajalle... :) toivottavasti noi kolotukset merkkais jotain hyvää..

Lissufin.Toivottavasti sun kivut helpottas eikä endo kiusais..tsemppiä.. :)

Gatusa.Kiitos ja pidän peukut ylhäällä et teillä kävis tärppi. :) Toivottvasti et polttanu aamupalalla ittees pahemmin.palovammat on karmeita. no nyt luinkin lisää et onneks ssanu palovammaa.Hyvä juttu. :)

Iines.Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen. :) ja tsemppiä olojen kans.uskon et saatte sen pienen ihmeen. :)

Myyh.Onnittelut oviksen hyödyntämisestä ja mä pidän peukut ylhäällä et saat plussan. Tsemppiä piinailuun. :)

Elyssei. Pahoittelut negasta ja hyvä et sut otetaan tutkittvaks. Tsemppiä :)

on.Jee nyt on kaikki valmista lauantain kekkereitä varten.Piiraat on leivottu ja kakku koristeluja vailla valmis. :) toivon mukaan vaan täti ei tuu pilaan fiilistä. nyt kp.41/27-46

Gatusa tämäkin vielä :( Täällä tiputettiin lapsilisää pari euroa ni saatiin ihmiset ja media puhumaan siitä ja työttömien muitakin mahdollisuuksia on sitten sen kohun taustalla kuristettu ihan huomaamatta. Ei tule kyllä yllätyksenä kun jostain syystä nyt on vallalla ajatus että köyhät ja sosiaalipummit vie kaikki rahat työluokalta vaikka ei tartte paljon esim. isojen firmojen yritystukiin edes verrata. Ja yrittäjän asialla my ass, pienyrittäjän asema vielä paljon huonompi kuin työntekijän.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Looralle oikein ihanaa ensimmäistä syntymäpäivää! :Heartred Tuo on varmasti erityisen merkittävä päivä, itsekin odotan jo nyt esikon 1-vuotispäivää ensi syyskuussa :grin Toivottavasti se yksi ikävä täti pysyy poissa vieraiden joukosta :wink Ja hui, sähän kuule voit vaikka olla raskaana!

Freyjalle tsemii piinailuun! Toivottavasti pääsiäisen jälkeen pääset plussaamaan :) Ja tiedätkö mitä, mullakin oli eilen hetken aikaan ihmeellistä mahakipua. Tuntui kun yritin vetää mahaa sisään (epätoivoisesti näyttää laihemmalta :rolleyes: ) ja samaan aikaan maha tuntui tosi turvonneelta. Oltiin just silloin anoppilassa ja olo oli tukala. Meni sitten ohi. Ja esim nyt ei tunnu missään vaikka kuinka "laihistelee". En tiedä mitä tuo oli.... ovista!?! vai oliko mitään.

Lissufin, sulle kanssa valtavasti tsemppiä! Ei kyllä ole reilua tuommoiset kivut :sad001 Mites tosta lisääntyneestä pissaamisesta, voisko olla joku virtsatulehdus? Tai no, mä en kyllä mitään tiedä virtsatulehduksesta kun ei mulla semmoista ole ollut, mutta jossain palstalla luki että tämmöinenkin olisi mahdollista. Tai sitten sulla tosiaan onkin oikein erityinen, aikainen raskausoire :Heartred Kunpa näin olisi :)

iines, toivottavasti siellä jo hymyillään :wink hedelmällisiä hetkiä! :)

Myyh, nyt kyllä kuulostaa niin lupaavalta että plussaa pukkaisi! :) Josko tosiaan tuo "röörien rassaus" auttoi ja teillä olisi jo pikkuinen matkassa! En mäkään usko että tuo hammashoito nukutuksineen haittaisi raskautta. Ja tietenkin kerrot ja kysyt lääkäriltä, kyllä varmasti ymmärtävät huolen, kun teilläkin ollut pikkuinen pitkään haaveissa :)

Elyssei, onpa sullakin harmillisen epätietoinen tilanne. Toivottavasti pian selviää syy menkattomuuteen, ja tietenkin toivoisi sen syyn olevan salamatkustajan (ja tällä kertaa tuo termi kuvaa oikein osuvasti kyytiläistä :love017 )

Gatusa, sulle valtava plussapuhuri täältä pohjolasta! :) Toivottavasti pääset pian testaamaan ja plussaamaan!

On: Ja taas täällä kirjoittamassa... :rolleyes: En joo kuumeile yhtään en :oops: Nyt menossa kp17/25-36. Ovista odottaisin vasta parin päivän päähän kp18-19. Nyt kuitenkin vähän mietityttää josko se ovis meni jo..!?! Kuten tohon Freyjalle kirjoitin, niin eilen oli ihan omituisia tuntemuksia ja mietin olisko ne voinut johtua oviksesta... Eilen illalla tuli tehtyä talletuksia :) toivottavasti osu kohdilleen jos tosiaan noi oli ovistuntemuksia.
Ja oli mulla yks "ällö"-ihmettely, jos jolla kulla olisi mitään ajatusta siihen... Kun viime kierrossa tikuttelin ovista ja samaan aikaan seurasin niitä limoja. Ja silloin kyllä huomasin limojen lisääntyneen oviksen aikoihin. Nyt sitten kanssa ajattelin seurata limoja, kun en niitä testejä tee. Mutta nyt kun ollaan noita talletuksia tehty, niin en ollenkaan ole enää varma onko nää ovislimoi vai spermaa... :rolleyes::oops: Hävettää kirjoittaa, mutta tää nyt on tasan se yks ja ainoo paikka missä tämmöisiä kehtaa edes ajatella :grin Kun keskiviikkona päivällä talleteltiin ja sitten vielä torstaina päivällä tuli runsaasti limaa/vai sitä spermaa... Siis onko ihan tavallista että tuota spermaa valuisi noin 24h jälkeen...? Eilen talleteltiin kanssa ja ei mulla nyt kyllä tunnu tulevan... Ja tämän takia nyt sitten taas mietin että olisko se ovis tosiaan ollutkin eilen? Kun siis eilen oli runsas lima (jos ei ollut spermaa) ja ne omituiset olotilat. Ovulaatio olisi sitten parilla pvällä aikaistunut viime kierrosta :)
Noh, pitää tässä kai "varuiksi" vielä talletella :wink Huomenna sitten, tänään ei kyllä jaksaisi eikä oikein ehtisikään. Taloyhtiön talkoita ja sitten mennään siskolleni viettämään "Arvostele mun illallinen"-iltaa :)

Ihanaa ja rentoa viikonloppua kaikille!!! :)

Sandy: Kaikesta onneks tääl saa puhua. Mulla ainaski on ovisten aikaan tosi märkä olo, mut luulen et ne on ovislimoja, 2-3h seksin jälkeen saattaa valua spermaa mut ei sen enempää. Ihana ilta sulla tiedossa, vaikka ite en niin perusta pihatalkoille, jos ei itse mene sinne naapurit mulkoilee loppuvuoden ilmeellä et kiva kun et tullu mukaan. Mulla on kerran ollu pissatulehdus, ja tää kyl ei sitä ole. Tai ainaki uskon nii, se oli tosi kivulias. Yöllä heräsin et pakko mennä vessaan. Hmmmm.

Tuosta tallettamisesta viel, juttelin kaverin kanssa joka raskautu tuossa jokin aika sitten, Hälle sanottiin että vaikka ovis oli kp14 kohilla vauva on saanut alkunsa kp8. Aloin itsekin miettimään tuota teoriaa, et voisko tosiaan itellä olla liian myöhäistä kun ovis on jo. Enneminhän se kannattais talletus aloittaa menkkojen jälkeen heti. Tässä kierrosahan mä näen, ovulaation aikana ei tehty yhtään talletusta, 1pvä aikaisemmin kylläkin.

kiitos loora, juu en polttan itteäni alhamdulillah. tsemppiä ja plussatuulia :)

elmiina juu ja siis järjettömint on tuossa esitykses se että työmatkan pitää taittua 3h julkisilla eli voi joutuu tyylii kaakkois tai länsi-suomeen töihi iha surutta kunha vaa on joku duuni, eipä työmatkojen jälkee jää liiemmi kätee mut tärkeintähä noille on et luvut näyttää paremmilta kansainvälises vertailussa.
minkäslainen vointi siellä on, onkos synnytys lähestymäs vai viihtyykö neiti harvinaisen hyvin sisällä? mun esikoinen viihty harvinaisen hyvin sisäl ku ei tarttenu tehä mitää, kaikki valmiina ja kuljetus kaikkialle eikä kylmä vaivannu. :) mulla puhkastii kalvot annettii lääkettä jne ja silti oli et juu älä yritä mut lopulta pitkän taistelun jälkee tuli ulos, porukka kyl katto et "miten toi mahtu sun sisälle " kokoa kun hällä löyty hiukka reippaanlaisesti ja ite oon 164cm pyöristettynä mut ylimääräst ei ollu ni näytin ku ois ollu pari rantapalloo vatsas, jotku oli muistaakseni miettin et onko useampi :)

sandy plussatuulia sinullekin, tulisipa se plussa :)

on: kp 33/41? rintoi pistelee ja painavilt tuntuu, minähä olin heti ku naantalin aurinko et oisko jotai tapahtumassa vihdoinki pitää vaa malttaa se 8pvä viel varmaan ennen ku testaa. odottavan aika on pitkä...alavatsassaki painon tunnetta ja välil vihlasee mut ei menkkamaisest. nii joo piirretyn aikana aloin parkumaan , ukko katto että jaahas nyt se alkaa ja sit ku menin ulos ni alko naurattaa onnesta, juu en suinkaan ol laidasta laitaa taas vaihteeks

Onneks mie asun niin korvessa ettei täältä pääse kolmessa tunnissa julkisilla kuin kunnan keskustaan ja takaisin... :p Miusta sais olla tulossa jo, mutta neiti viihtyy sisällä toistaiseksi. Pienihän hän on ultran mukaan joka tapauksessa ja miun mahakin on tosi pikkuinen, oon sillai levinny tasaisesti. Kova ois hinku hänet silti jo tavata vaikka olotila onkin itsellä ihan hyvä, ei malttais odottaa. No, kolmisen viikkoa enää korkeintaan, aika ihme jos lähemmäs neljää menee.

Sandy: en tiiä onko mulla jotenki outo tuo alakerta mutta mulla on saattanut tulla spermaa vielä seuraavan päivän illalla. Et jos oon johonki tiettyyn asentoon istunut tms. niin oikein silleen lorahtanut spermaa vaikka oltais edellisenä päivänä annettu rakkautta. Suurin osa valuu kyllä pois ihan ensimmäisten tuntien aikana mut vähän välillä jää sinne jonnekkin ja tosiaan saattaa vasta seuraavana päivänä holahtaa. Sorry jos jotain häiritsee näin yksityiskohtainen selitys.

Elyssey: onpa ikävä tuo sun tilanne kun kroppa antaa oireita ja testit ei anna plussaa. Miten pääsit neuvolaan tutkimuksiin ja mitä niillä on tarkoitus tutkia? Anteeksi kyselyt mut meidän suunnalla ei neuvolaan pääse kuin vasta raskausaikana. Jos jotain häikkää on niin terveyskeskus tai yksityislääkärin puoleen pitää kääntyä. Itse kyselin sitä aukiolotutkimuksen mahdollisuutta julkiselta puolelta mut mulle ei edes olis tehty sitä julkisella. Ainoa mahdollisuus oli tuo yksityinen puoli. Mulla on ollut vuosia aiemmin keskenmeno ja silloin katottiin noista verikokeista raskaushormoonit. Sillon ainakin lääkäri sanoi et verikoe on varma jos vaikka normi raskaustesti näyttää väärin. Et jos verikoe on negatiivinen niin siihen voi luottaa. Tiedä sitten mikä on oikein ja mikä ei. Tsemppiä kuitenkin tutkimuksiin!

Itse täällä odottelen kovasti ens viikkoa että saa sen hammshoidon pois alta. Sekin saattaa kuulemma vaikuttaa raskaaksi tulemiseen kun on koko ajan pieni tulehdus päällä. Onpa sit tuokin asia kunnossa.
Mulle sattu tilausvirhe paholainen ja tilailin ovis ja raskaus testejä. Avasin paketin niin siellä oli kaksi CB viikkonäyttöistä raskaustestia ja 30 (!!!) liuska raskaustestiä :wink nooh... voipahan testailla rauhassa, liekkö sitte hyvä vai huono juttu. Siihen haluasin kuulla mielipiteitä kun huomasin et ne on Davidin merkkisiä ja jostain oon kuullu et ne on tosi huonoja ja epäluotettavia. Onko kellään kokemuksia tuosta merkistä. En ole tilatessa huomannu edes tuota merkkiä....

Elyssey; Nyt vasta huomasin että teillä on yritystä jo neljä vuotta. Ootteko käynyt missään tutkimuksissa? Julkiselle puollehan pääse tutkimuksiin kun vuosi yritystä takana. Näähän on niin yksilöllisiä mutta itse hakeutuisin tutkimuksiin, en odottaisi neljää vuotta. Mun olis pakko päästä tutkimuksiin ja sitä kautta hoitoihin ihan oman mielenrauhan takia.

Hei kaikki! Ja kiitokset tervetulo toivotuksista!
Ollut hieman kiireinen ja väsynytkin ettei ole jaksanut koneelle kirjottelemaan tulla.. Minulla on on tosiaan kolmasvuotopäivä menossa ja kovat menkkakivut onki. Pyörrytää kovasti ja ihan kamalan pahaolo!:confused: Mut toivon niin niiden loppua jo et päästäisiin miehen kanssa tositoimiin, minun ei tee mieli peittoja heilutella ollekaan vuodon aikana! Mieheni toivoo kanssa että mahd pian tärppäisi, mutta on ressitön ihminen ja olemme keskustelleetkin syvällisestikkin vauvan tulosta ja siitä, että se tulee kun sen aika on :) Rakastan niin miestäni:Heartbigred Meille tulee vuoden lopussa kymmenen yhteistä vuotta täyteen ja elokuussa olemme olleet neljävuotta naimisissakin. Sukulaiset ovat odottaneet perheenlisäystä jo jonkin aikaa :mad: aina jaksavat kysellä milloin ja milloin?!?!

Mutta en ole kovinkaan tutustunut niihin ovis liuskoihin? Kuinka ne toimii ja mihin aikaa vuorokaudesta testata kannattaa? Ovatko minkä hintaisia ja onko merkkejä kovinkin montaa jos niin mikä teidän mielestä ns PARAS/LUOTETTAVIN?

Mukavaa viikonloppua kaikille ja PLUSSAISIA TUULIA <3

Blen: Itse oon tilannut netistä; halpatestistä, kotitestistä ja olikohan raskauskeiju. Toimitus on nopea, parissa päivässä tulee postin mukana ja on huomaamaton, ei voi päätellä mitä se sisältää. Mulla on ihan omat systeemit tuohon testailuun :wink alan yleensä keirtopäivä 10 testailemaan tikku tai liuska mallisella (ovat halvempia). Liuskamallit on kaikista edullisimmat. Niissä on vaan se ero että täytyy pissata purkkiin eli niistä puuttuu se muovinen tikku joka suojaa liuskan. Ovat ihan yhtä luotettavia ku tikut. Sitten kun mun mielestä testi on positiivinen tai olen epävarma tuloksesta niin varmistan sen CB:n digitaalisella testillä samasta pissasta. Otan siis pissanäytteen aina purkkiin jotta voin tarvittaessa käyttää vielä toista testiä. Niissä liuskoissa ja tikuissa kun pitää pystyä arvioimaan onko viiva riittävän vahva. Kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kun kontrolliviiva niin testi on positiivinen. Näin mulla kestää yksi CB:n digitaalinen testipakkaus useammankierron kun niissä on 7 tai 10 testitikkua yhdessä paketissa. Se on helppo lukea kun positiiviseen tulee hymynaama. Laita nettiin hakusanaksi vaikka ovulaatiotesti netistä niin tulee useampi osuma ja voit rauhassa vertailla hintoja yms.

En koskaan tee testiä aamupissasta. Ja varmistan että edellisestä vessakäynnistä on neljä tuntia. Yleensä testaan aamupaivällä klo 12-14 ja jos testaan toisen kerran samana päivänä niin se noin klo 19-20. Parissa kierrossa (jos on säännöllinen kierto) oppii aika hyvin tietämään missä vaiheessa kannattaa alkaa testaileen. Ensimmäisen kerran kun aloin testaan niin aloitin jo pari päivää kuukautisten loppumisen jälkeen.

Mulle juuri lääkäri neuvoi että ajoittaa yhdynnät niin että kahden päivän välein niin kauan että on positiivinen ovis testi ja sen jälkeen vielä seuraavana päivänä. Sanon nyt esimerkin että mulla oli keskiviikkona positiivinen ovistesti, rakkautta annettiin maanantaina, keskiviikkona ja torstaina.

Muokattu viimeksi:
juu tuo on kyl aika yleinen neuvo joka annetaa lääkärissä, tai no enpä ol täällä kyselly ikinä lekurilt asiasta mut onneks nää asiat on tullu netin kautta selväks itelle :)

pakko todeta et tääl on vissii kesä yrittääs pukata jo päälle, ei siis kevät sää tällä hetkellä todellakaa...TÄÄL ON HIUKKA KUUMA!!!! varmaa jotai 30 ellei yliki tällä hetkellä, no ainaki voi ottaa naamalle, jaloille ja käsivarsille aurinkoa ku voi olla "piilossa" lahkeet reisissä ja hihat ylös käärittyinä, josko sitä sais väriä, pitää vaa kinuta aurinkovoide lähiaikoina etten kärtsää, muistan edellee viime kesän ku joutu käveleen pari kilsaa erämaata et pääs pääkadulle, mä olin punanen ku paloauto, nestehukka, ylikuumeneminen ja raskaana sekä ruokamyrkytyksen kourissa. kiva yhdistelmä... onneks asutaa nyt lähel pääkatua, vespa toimii alhamdulillah, juokseva vesi löytyy ja oma yksityisyys ku sijoittaa tuolin oikein :)

gatusa: Huhhuh, sielläpä tosiaan on lämmin!! :)
Lissufin: Endossa on kyl tosi kovat kivut, joihin varmaan panacodista apu löytyy mut kun on ollu puhetta noista lääkkeistä raskautta yritettäessä ym. niin burana esim. ei vaikeuta/haittaa raskautumista JOS sitä syö vain silloin tällöin kipuihin, kuurina voi olla ehkä haittaa ja sen takia ei suositella (kuuri siis 3krt pvä muutamia päiviä-viikkokin). Panadol turvallinen, mut panacodissa kuitenkin se kodeiini, jonka vuoksi sekään ei nyt suositeltavin lääke ole, mut jos se kipuihin helpottaa sulla paremmin kuin muut, niin ei pitäis olla silloin tällöin otettuna haittaa (joillekin raskauden aikana määrätään ihan kuurikin panacodia). Jotenkin silti ite mieluummin ottaisin satunnaisesti buranan kuin panacodin.
Mistä se vauva on alkunsa kp8 saanut, jos ovis vasta kp14? Fysiologisesti sen kp14 oviksen kanssa mahdoton :D Mut jos talletuksia tarkotat, niin ennen ovista tallettaminen on järkevämpää kyllä :) Päivä tai parikin riittää, jos nyt haluaa ajoitella. Ovulaatiota ennen ja suunnilleen niihin aikoihin maksimoi mahikset :)

Tasapuolisesti tsempit ja plussapuhurit kaikille!

omanapa: Oppari, koulu, työt... Jep. Kommentoisin varmaan kaikille palstalaisille jotakin, mutta kun siitä tulisi kilometri. :D
Nyt on ollut pidempään hiljaisuutta täällä puolen, kun on koko ajan menossa tai liian väsynyt tehdäkseen mitään.
Nyt menossa kp26, viime kierto oli sen 29, joten nyt innolla ootan et mitä tulee tällä kertaa.

Kokeneemmat oviksen testailijat: mulla kun nyt oli se "tummempi" viivantekele kp15 ja kp16 haaleampi, kp17 ei enää mitään, johon testaamisenkin lopetin kun Terolutit aloitin kp15 illalla, niin mielipiteenä, mahtaisko olla ovis jäänyt väliin vai vaan bongaamatta?
Olisinkohan bongannut oviksen jos olisin testannut kp15 illalla kans. (kun testasin kp15 aamupäivällä, ja kp16 iltapäivällä...)`? No, menkkoja ootellaan, talletuksia oli kuitenkin. Jos sit tolla olis ni varmaan ovis olis ollu kp16 tienoilla, eli nyt olis ehkä dpo10?

Kolmena päivänä kovempaa nipistelyä alavatsalla, väsyttää niin et kun silmät sulkee niin olen jo unessa. Nännit alko olemaan arat vikana teropäivänä, ja on nyt kolmisen päivää olleet.
Sekavaa tekstiä, luulisin... :)

Testaamistako pitäis kans miettiä? Kolmisen päivää sanoo tickeri, mut ehkä mä suosiolla ootan (jos maltan, nyt kun on se 30 raskaustestiä) ens viikonloppuun. Vai pitäiskö sitä vaan testata. En tiiä. Ei oo ollu "vauvanteko" mielessä kokoaikaisesti kun on niin pal touhua, sen takia on ihan ylläri taas et ollaan jo tässä vaiheessa "Kiertoa".

Muokattu viimeksi:
Madh91: No talletus on tapahtunut kp8, eii kuulemma ollut muuta vaihtoehtoa ollut kyseisessä kierrossa. Mä ottaisin tällä hetkel buranaa tai panadolia, mut nää kivut on sen laatuiset että pakko ottaa vahvempaa :( Madh, mitä primolutista olet mieltä? Olen saanut ristiriitaista tietoa, jotkut sanoo ei saisi yrittää olleskaan, sain tosiaan vuotohäiriöön10pvän kuurin. Toivottavasti teillä olis tärppi käyny ja tulis se plussa :)

Lissufin: harmi, että sulla kivut on noin kovat :( endon leikkauksenkin jälkeen yleensä kun on yleensä tosi kipeenä monta päivää, ni saisit kyllä sää tulla raskaaksi, kun se helpottais :)

Niinjoo juu, sitä tarkotitki. :) mut siis vauva on saanut alkunsa oviksen jälkeen, mutta kp8 tapahtuneesta talletuksesta. Onhan se mahdollista (se syy miksi puhutaan nuorille kuinka raskaus voi alkaa siitä yhdestä kerrasta! Vaikkei se aina niin helppoa olekaan...)
Primolutista olen sitä mieltä, et jos lääkäri tietää yrittämisestä ja määrää silti, kuten muistaakseni iineksellä täällä oli kans primot käytössä, niin ei pitäis estää raskaaksi tulemista tai huonontaa mahdollisuuksia. Primot yleensä määrätään siinä tapauksessa jos terolut ei riitä. :)
Keltarauhashormonijohdannaista se primolutkin on, vahvempaa vaan. Keltarauhashormonia erittyy normaalisti ovulaation jälkeenkin, ja noi valmisteet ikäänkuin imitoi oman kropan keltarauhashormonia, mutta esim. Primotkin o tosi vahvoja, ja tarvii jos keltarauhanen ei eritä tarpeeksi hormonia. Ja just vuotohäiriöihin.

Mut en jättäis yrittämistä sinuna sikseen primojen takia. :)

Mutta, netti on pullollaan kovin ristiriitaista tietoa. Monesta paikkaa oon lukenut että esim. Terolut ja primot estäis oviksen kokonaan, kun taas jossain sanotaan että ei estä. Pitänee kysyä omalta gyneltä joskus.
Mullakin terolutit kun on määrätty siihen, et saisin oman kropan pyörittään kuukautiskiertoa jokseenkin järkevissä päivissä, en poikkea päivääkään lääkärin ohjeistuksesta jatkoa ajatellen :) koska jos sekotan kroppaa entisestään, ei siitä sit tuu mitään ku yrittää olla ilman teroja.

Mullahan on unohtunut kertoa tosi upea juttu! Mun mies lopetti viikko sitten tupakanpolton jotta mahdollisuudet raskautua olis paremmat. On siis polttanut jonku 15 vuotta ja nyt lopetti. Aika hieno teko mun silmissä :love7 ja tunnollisesti monivitamiinin lisäksi ottaa joka päivä foolihapon :notworthy

Myyh: ihana mies sulla, ja hienoa jos on pystynyt tupakan pois jättämään! Älä syyllistä jos repsahtaa, vaan kannustat jatkamaan :) (ni,km. Kokemusta lopettamisesta kun on)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin