Looralle oikein ihanaa ensimmäistä syntymäpäivää!
Tuo on varmasti erityisen merkittävä päivä, itsekin odotan jo nyt esikon 1-vuotispäivää ensi syyskuussa
Toivottavasti se yksi ikävä täti pysyy poissa vieraiden joukosta
Ja hui, sähän kuule voit vaikka olla raskaana!
Freyjalle tsemii piinailuun! Toivottavasti pääsiäisen jälkeen pääset plussaamaan :) Ja tiedätkö mitä, mullakin oli eilen hetken aikaan ihmeellistä mahakipua. Tuntui kun yritin vetää mahaa sisään (epätoivoisesti näyttää laihemmalta
) ja samaan aikaan maha tuntui tosi turvonneelta. Oltiin just silloin anoppilassa ja olo oli tukala. Meni sitten ohi. Ja esim nyt ei tunnu missään vaikka kuinka "laihistelee". En tiedä mitä tuo oli.... ovista!?! vai oliko mitään.
Lissufin, sulle kanssa valtavasti tsemppiä! Ei kyllä ole reilua tuommoiset kivut
Mites tosta lisääntyneestä pissaamisesta, voisko olla joku virtsatulehdus? Tai no, mä en kyllä mitään tiedä virtsatulehduksesta kun ei mulla semmoista ole ollut, mutta jossain palstalla luki että tämmöinenkin olisi mahdollista. Tai sitten sulla tosiaan onkin oikein erityinen, aikainen raskausoire
Kunpa näin olisi :)
iines, toivottavasti siellä jo hymyillään
hedelmällisiä hetkiä! :)
Myyh, nyt kyllä kuulostaa niin lupaavalta että plussaa pukkaisi! :) Josko tosiaan tuo "röörien rassaus" auttoi ja teillä olisi jo pikkuinen matkassa! En mäkään usko että tuo hammashoito nukutuksineen haittaisi raskautta. Ja tietenkin kerrot ja kysyt lääkäriltä, kyllä varmasti ymmärtävät huolen, kun teilläkin ollut pikkuinen pitkään haaveissa :)
Elyssei, onpa sullakin harmillisen epätietoinen tilanne. Toivottavasti pian selviää syy menkattomuuteen, ja tietenkin toivoisi sen syyn olevan salamatkustajan (ja tällä kertaa tuo termi kuvaa oikein osuvasti kyytiläistä
)
Gatusa, sulle valtava plussapuhuri täältä pohjolasta! :) Toivottavasti pääset pian testaamaan ja plussaamaan!
On: Ja taas täällä kirjoittamassa...
En joo kuumeile yhtään en
Nyt menossa kp17/25-36. Ovista odottaisin vasta parin päivän päähän kp18-19. Nyt kuitenkin vähän mietityttää josko se ovis meni jo..!?! Kuten tohon Freyjalle kirjoitin, niin eilen oli ihan omituisia tuntemuksia ja mietin olisko ne voinut johtua oviksesta... Eilen illalla tuli tehtyä talletuksia :) toivottavasti osu kohdilleen jos tosiaan noi oli ovistuntemuksia.
Ja oli mulla yks "ällö"-ihmettely, jos jolla kulla olisi mitään ajatusta siihen... Kun viime kierrossa tikuttelin ovista ja samaan aikaan seurasin niitä limoja. Ja silloin kyllä huomasin limojen lisääntyneen oviksen aikoihin. Nyt sitten kanssa ajattelin seurata limoja, kun en niitä testejä tee. Mutta nyt kun ollaan noita talletuksia tehty, niin en ollenkaan ole enää varma onko nää ovislimoi vai spermaa...
Hävettää kirjoittaa, mutta tää nyt on tasan se yks ja ainoo paikka missä tämmöisiä kehtaa edes ajatella
Kun keskiviikkona päivällä talleteltiin ja sitten vielä torstaina päivällä tuli runsaasti limaa/vai sitä spermaa... Siis onko ihan tavallista että tuota spermaa valuisi noin 24h jälkeen...? Eilen talleteltiin kanssa ja ei mulla nyt kyllä tunnu tulevan... Ja tämän takia nyt sitten taas mietin että olisko se ovis tosiaan ollutkin eilen? Kun siis eilen oli runsas lima (jos ei ollut spermaa) ja ne omituiset olotilat. Ovulaatio olisi sitten parilla pvällä aikaistunut viime kierrosta :)
Noh, pitää tässä kai "varuiksi" vielä talletella
Huomenna sitten, tänään ei kyllä jaksaisi eikä oikein ehtisikään. Taloyhtiön talkoita ja sitten mennään siskolleni viettämään "Arvostele mun illallinen"-iltaa :)
Ihanaa ja rentoa viikonloppua kaikille!!! :)