Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
toivottavasti toiveesi toteutuu mahdollisimman pian elya ja saat sen plussan :) ite saa kohtapuolin tietää mikä on tilanne itellä....

Pahoittelut, en päässyt reissun päällä lukemaan viestejänne saatika kirjoittamaan mitään. Tätiä ei ole näkynyt eikä kuulunut, mutta testin pääsin tekemään vasta kotiuduttuani. Oli liikaa ihmisiä niin että testin salaa tekeminen olisi vaatinut suunnilleen agrobatiaa tai jotain. Tänäaamuna sen kuitenkin tein JA SE ON PLUSSA! Anteeksi isot kirjaimet, mutta tämä on niin uskomatonta. Olen samaan aikaan onnellinen ja epäuskoinen ja yritän olla pelkäämättä että tämä menisi pieleen. Vaun laskurin mukaan nyt olisi 4+6. Ei siis tarvitsekaan yrittää saada lääkäriaikaa vaan sen sijaan saan soitella neuvolaan. ^^ <3 n__n :)

Anteeksi omanapailu. Oli pakko tulla kertomaan kuulumiseni. En ole vielä ehtinyt lukea teidän viestejä. Luen ne rauhassa kun ehdin ja kommentoin sitten.

Voi Vargynja ihania uutisia!!! Ihan loistavaa! Onnea ihan miljoonasti ja paljon paljon tarrasukkia matkaan nyt! Oon todella onnellinen sun puolesta! <3 <3 <3

Onnea myös Aamulle plussasta! Tarrasukkia sinnekin! :)

Lähteeköhän mulla sitten kierto taas pitenemään, kun tänään on kp 28. Hätäpäissäni tein tänään testinkin, kun ei ole minkäänlaista näyttöä menkoista (yleensä tuhruilee pari-kolmekin päivää ennen kuin menkat varsinaisesti alkavat). Nega se tietysti oli, mutta hämää siltikin. Ans kattoo nyt sitten kuinka pitkäksi venyy kierto. Tosin mun tuurillani kun ukko tulee huomenna, niin niagaran putoukset aukeaa eikä tartte haaveillakaan mistään seksuaalisesta kanssakäymisestä. o_O

Ja onnittelut Vargynjalle tähänkin ketjuun. :)

onnea tuhannesti vargynja ja tonnikaupalla tarrasukkia :) kerrohan jatkossakin kuulumisia meille :)

nuppu toivottavast kierto ei veny paljoa.

Oih, onnea Vargynja :)

Elyalle vielä että mulla oli kp km:sta 34 (laskin sen siitä päivästä kun otin tyhjennyslääkkeet) ja aivan sama tilanne muutenkin. Plussa tuli silloin heti ekasta kierrosta ehkäisyn jälkeen. Tuo menkkojen odottaminen oli niin tuskaa :D Kerrankin olin iloinen siitä et ne tuli :D

Gatusa: Tänne kuuluut tätä perus vauva arkea :) Tuttipullo rumbaa ja hymyjen ihailua. Masukivuista tyttö vaan kärsii jonkin verran mutta nekin pikkuisen jo hellittäneet
Pampero: Mulla ei tuo imettäminen onnistunut niin on ollut jo yhdet minimenkat ja yhdet normaalit

mukava kuulla että kaikki on hyvin teillä niian :)

on: kp 31/32-X testi tehty ja nega eli menkkoja odotellessa...

ONNNNNNNNNNNEEEEEEAAAAAA VARGYNJA!!!!!! VIHDOINKIN <3 <3 <3 <3 :) :) :) :) ET USKO KUINKA ILOISEKSI TULIN <3 whipppeeeee! <3

Huolittekos mukaan tämmösen kolmen lapsen äidin jolla yritys alkaa mahdollisesti vasta syksymmällä? :)

Täällähän plussia ropisee. Onnea hurjasti kaikille plussaajille ja mahdottamasti tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille. :) Vargynjalle vielä oikein erikseen, että ihanaa kun viimeinkin tuli teidänkin aika. <3

Täällä kp 16/28 menossa ja ovis oli luultavasti testin ja limailun puolesta sunnuntaina. Sitä limailua oli kyllä, vaikka muille jakais. :grin Mieskin vitsaili, että on niin liukkaat paikat, että hyvä jos päällä meinaa pysyä. :laughing014 Anteeksi tästä mielikuvasta kaikille. :grin Täällä on niin pirun kiire tuon tuvan kanssa, että justiin ja justiin salaa töissä pääsen tänne kurkkimaan, mutta hengessä ollaan mukana, vaikka minusta ei aina niin kuulukaan. :) Nyt niitä plussia ropisemaan!!!!

Tervehdys, pitkästä aikaa! :) Te jotka ette minua tiedä, niin olen siis kirjoitellut tuolla Raskaaksi 2013 -ketjussa loppuvuodesta!

Teitä olen taustalla aktiivisesti seurannut ja iloinnut jokaisesta plussasta! Onnea Aamu ja Vargynja ja toki muutkin plussanneet! :wav Tarrasukkia ja vauvaliimaa, isojen halausten kera! <3 Teillä siis lasketut ajat ilmeisesti joskus tuolloin syyskuun puolella? :)

Tänne kuuluu hyvää! Tänään oli varhaisultrapäivä, jossa sain kuulla iloisia uutisia: meille tulee kuin tuleekin elokuun lapsi, mikäli siis kaikki menee odotetusti loppuun saakka! :) Masunatiainen vastasi rv 7+5, laskettu aika on 22.8. Ensikuun alussa olisi sitten np-ultra, jota ootellaan suurella innolla! ^^ Oireita ei hirveästi ole, muuta kuin aivan järkyttävä väsymys. Voisin oikeasti vaan nukkua. Ja sitten alavatsaa turvottelee niin, ettei ekojen mammahousujen ostaminen taida olla kovin kaukana, mikäli haluan pukeutua muuhunkin entä reikäisiin leggareihin. ;)

Ihanaa talven jatkoa teille kaikille! Plussapuhureita, puuuuh! +++

jep plussa-aalto on näköjään alkanu tältä vuodelta, hienoa, onnea kaikille plussanneille ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

on: menkkoja odotellaan täällä ku negan tänää aamulla sain testiajan sisää mut huomattavast sen jälkee ehkä saatoin nähä esihistoriallisen haamun esi-isän joten nega se kyl on vissii. saapi nähä alkaako menkat tällä viikolla vai ei, viikonloppuna lääkärii kuulemma (taas näitä ukon lupauksia mitkä yleensä ei pidä enää sillo ku ois tarkotus toteuttaa ne kuten eilen et hän auttaa sardiinien puhistukses, otti hatkat ku tultii kotii sen porukoilta ja minähä ne jouduin yksin puhistaa). yskä taas yltyny.

oi onnea cupcake hyvistä ultrakuulumisista olen niin onnellinen puolestasi :) kertoileha jatkossaki kuulumisia kuten kaikki muutkin plussaajat :)

Hirmuisesti onnea Vargynja!!! Kyllä se luonto joskus yllättää positiivisestikin :) ja sun toive toteutui, saat soitella sinne neuvolaan, jee!!

Kuu tervetuloa mukaan vaan! Meilläkin yritys alkaa vasta myöhemmällä niin lähinnä taustailen täällä... :)

Muoks: Aamu tai Vargynja tai joku, käykää perustamassa Raskaaksi 2014-ryhmästä plussanneet! Ja tervetuloa mukaan tonne 2013-ryhmästä plussanneisiinkin... Ihan vaan että tiedän missä käyn teitä vakoilemassa, kuukausiryhmiäkin luen meidän vanhan ryhmän plussanneista mut ei sinne kehtaa juuri kommentoida ku korkeintaan tykkäämässä käydä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin