Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niian.Onnittelut pikku nyytistä ja tervetuloa kuumeilemaan jos siltä tuntuu.. :)
Elya.Toivotaan et ei kauheen kauheen pitkäks kierto menis.
Vargynja.Olipa kiva lukee ihania uutisia.Onnea valtavasti ja tarrasukkia matkaan.. :)
Nuppu.Toivotaan et kierto ei kauheesti venyis.
Gatusa.Pahoittelut negasta. :( toivotaan et kiertos ei nyt pitkity pahasti tai sit parastahan olis et muuttuis vie plussaks..
Kuu.Tervetuloa kuumeilemaan.
Chipmunk.Tsempit piina ajalle ja toivotaan et tein tupa tulee piakkoin valmiiks...saako udella et rakennatteko uutta vai korjaatteko vanhaa tupaa?
Cupcake.Kiva kuulla susta ja onnittelut hyvistä ultra kuulumisista..

on.tänään kp.18 sunnuntaina ja tiistaina tuli pupuiltuu.entie olisko eilen ollu ovis limoja tuli ainaki aika hyvin..tänään ei meinaan oo pahemmin limoi tullu..et talletukset on nyt onneks tehty... :)

Täällähän on oikea plussa-aalto! :)
Onnea ja tarrasukkia unippiu, Aamu ja Vargynja!! Ihania uutisia!

Santra87: Pahoittelut ja tsemppiä <3

Freyja86: Pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että uusi tärppi osuu kohdallenne pian!

Gatusa: Miten kävi? "Esihistoriallisen haamun esi-isä" Ihana ilmaus! :grin

Dawwe: Joko olet Polar Loopin- rannekkeen saanut? Kaverillani on sellainen ja se vaikuttaa hauskalta ja motivoivalta! Itse koin joskus blogin kirjoittamisen terapeuttisena, kannatan!

Melissae: Toivottavasti pääset testeihin pian! Itse olen ladannut Womanlog-sovelluksen ja tykkään kyllä siitä.

Elya: Toivottavasti kierto pysyy kohdillaan ja plussa tulisi nopeasti.

cupcake: Onnea odotukseen!

Tsemppiä myös kaikille piinavikkoilijoille! :p

on: kp 16/26-34. Jos kierto olisi säännöllinen, niin tänään olisi ovispäivä. Talletukset tilille tehty, mutta luulen että ovis on ollut jo viime viikolla (talletuksia tehtiin myös silloin :wink). Silloin vatsaa vihloi samasta kohtaa pari päivää. Eli piinaviikot menossa myös täällä. Ensi kuussa ostan kyllä ovistestejä...Onko hyviä suosituksia? Clearblueta on ainakin paljon kehuttu.

enpä mä ehtiny murehtia sitä negaa ku siivosin sekä sisällä että ulkona. ja sit pidin luennon ukolle ja murulle että en halua että sotkevat heti kaikki paikat ku oon siivonnu ikkunoi myöten koko talon.

plussatuulia kaikille :)

Myy85: En saanu vielä, ja tänään tulikin juuri tekstiviesti Gigantilta että vko 4 saavat lisää tavaraa, joten sinne asti joudun odottelemaan. Blogillekin pitäis kehitellä joku kiva nimi niin vois senkin alotella, jotenkin vaan lyö pää tyhjää nyt.

Vargynjalle suuret onnittelut, mahtia että teille tuli plussa nyt!

loora84 rakennetaan ihan uutta tupaa. :) Nyt on menossa se vaihe kun juostaan edes takaisin päättämässä kaakeleita, laminaatteja, tapetteja, maaleja ja yms. yms. Nykyään noita vaihtoehtoja materiaaleista pitää olla niin mahdottoman monta, että ei meinaa osata oikein päättää mitä sitä haluaisi. Vielä muutaman kuukausi pitäisi jaksaa niin kenties sitten saisi jo muuttaa ja ruveta miettimään pihasuunnitelmaa. :grin

kuulostaa ihanalta chipmunk siis tuo materiaalien valinta ja sit ku talo valmis ni pihan suunnittelu, mä niin rakastan tuollast :)

Chipmunk.Kuulostaa kivalta vaikka varmasti on raskastakin. :) meillä alotetaan remppaan tää rivari kolmio loppuun ja sit laitetaan myyntiin ja aletaan metsästää omakotitaloo.. niin ja toi olis kyl niin ihanaa jos sais rakentaa alusta asti ihan omanlaisen talon mut meil ei oo varaa siihen..no ehkäpä saadaan remppaamal sit joskus oman näkönen talo..haaveita on.. mut jokatapaukses tsemppiä projektin kans..
Myy.tsempit piina viikoille...

välil en yhtään ihmettele et toi meiän isäntä ei oo niin innoissaan seuraavaa yrittämäs kun tää vajaa 9kk on kyl aikas terminaattori..aina vääräs paikas ja kaikki tiputetaan mitä löydetään..ja nauraa vaan aina päälle ku tietää tekeväs pahoja... :D mua on kyl vie tähän mennes vaan naurattanu kun en niin tressaa noitten elektroniikkojen päälle..tolle ukolle ne on taaaas niin tärkeitä et huh... :D

Puh, nyt on luettu kaikki viestit mitä on tullu reissuun lähtemisen jälkeen. Ahkeria ootte olleet ja tästä seuraa ettei taaskaan pysty kommentoimaan kaikille. Ei tosin ollut mikään yllätys. :D

Onnea Aamu ja unippiu! ^^ Ja paljon tarrasukkia teillekin! Ja jos oli joku muu tässä välissä plussannut niin sinne myös isot onnittelut ja monta tarrasukkaa!

Tsemppiä kaikille kierron vaiheesta riippumatta. Toivottavasti te nyt piinailevat teette meille seuraa syyskuisiin. Ja ne jotka ei sinne ehdi, pian 2014 plussanneisiin. :>

Keskenmenojakin oli muutamat joutuneet kokemaan. :( Pahoittelut teille ja paljon voimia.

Gatusa, en minä täältä katoa. En meinaa uskaltaa mennä vielä tuonne raskautuneiden puolelle ollenkaan. (No joo, en ole vielä ehtinytkään.) En minä teitä voi "hylätä". Oon kuumeillu täällä teiän kanssa niin kauan että pakkohan mun on jäädä seuraamaan teidän kuulumisia vähintään taustalla. Varmaan välillä jotain kommentoinkin ja höpötän omiani.

En muista enää kuka kyseli, mutta joo syyskuisiin menen. Vaun laskuri anto la:ksi 10. syyskuuta. Saa nähdä mihin muuttuu kun joskus pääsee ultraan asti. Huomenna olisi tarkoitus soittaa neuvolaan, jos ei tule yllätystyövuoroa tielle. Hui, jännittää.

Oireita on ollut rintojen kipuilu (joka olisi voinut viitata menkkoihinkin) ja lievä huonovointisuus aina välillä. Lähinnä sillai että vatsassa hassu olo, joskus voi vähän nipata. Nälkä saattaa myös olla useammin ja tuntuu ainakin että vessassa saa hyppiä.

Nyt tämä taisi mennä taas ihan omanapailuksi. Mut hyvää alkanutta vuotta kaikille ja paljon plussatuulia. Ja tervetuloa kaikki uudet ja tänne hipsineet vanhat tututkin!

Onnittelut plussanneille!

Varasin ajan yksityiselle gynekologille kun sieltä voi hakea lähetteen ja esitestit. Kuun lopussa vasta joten ovistesteilyä ja luomuyrittämistä. Mitä vaatii terot tai Clomit? Jos siis selkeästi en ovuloi joka kuukausi.

Mä oon niin iloinen Vargynja sun puolesta :) ja toki pysyttelet täällä meidän seurassa. Jotenkin tuntuu et kun mäkin seuraavan kerran plussaan niin pysyttelen varuiksi täällä jos kesken taas menee. Lokakuisiin olisi oma tavoite :)

Mutta täällä kp3/30-34 ja menkat edelleen menossa. Nyt saisivat jo häipyä :D Oon ihmetellyt että kipuja ei oo ollut juurikaan. Muistan nuorempana kun ei vielä pillereitä ollut et mulla oli ihan järkyttävät menkkakivut. Parempi vaan näin :)

Me kanssa rakennettiin ite tää talo jossa asutaan, ollaan nyt reilu vuosi asusteltu..ja eikö tietysti sitten tuu se kuume ja mahdollisesti vauva, jota ei rakentaessa ajateltu..no, työhuone luovutetaan sit mahdolliselle tulevalle mussulle aikanaan, ehkä pärjäämme ilman, tai ehkä rakennamme toisen talon, ei huono vaihtoehto sekään ;)

tsemppiä melissae ja toivottavasti lääkkeistä ois sit apua sulle ja testit selventäs vähä tilannetta edes. paras ois kuitenki et se ukkos suostuis kans testeihi, vois ehkä mainita et se on iha rutiinia jos ei lasta kuulu. mulla arabimies ja se suostu iha kiltisti testeihin ku halus tietää ja luulis että arabia sais patistaa iha kunnolla.

on: kp 32/32-X eikä menkkoja näy vaikka eile siivosin oikei urakalla, no saapi nähä miten tilanne kehittyy seuraavat päivät, varmaa lauantaina teen uuden testin josko se valaisee ellen sit mene lääkärille ja valita menkkojen poisjääntiä.

Mua ärsyttää kun tästä mun kropasta on niin vaikee lukee tota ovista ja sit tikutkin näyttää mulle monta kertaa plussaa ovistikkuihinkin kierron aikana ni en oo niitä sen takii ostanu..tässä viikon aikana on tullu ovislimaa monena päivänä ja eilen ei tullu yhtään mut tänään aamul taas tuli..kiukku alkaa taas nousta...enkä tie et onko tää ees normii et pitäiskö sitä oikeesti men jossain käymää...

Loora, mistä päin oot? Jäi toi sanamuoto "men" häiritsee ;)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Kuu.oon satakunnasta. :)

niin ja piti sitä kysyy et kun kaks päivää sit se oli sitä läpi näkyvää ja tänään valkosta ni kertokaa kumpi on sitä ovispäivän limaa??

Onneksi kierto ei venynyt hirveästi. Heräsin aamulla tasan viideltä ihan tajuttomaan vatsakipuun ja sieltähän ne menkat sitten rytinällä tuli. Tämä päivä mennyt buranan ja kaurantyynyn voimin, ei oo hetkeen ollutkaan tällaisia menkkakipuja. Lohduttaakseni itseäni kävin ostamassa vähän irtareita... Kuudella eurolla.. Ja kahvilasta pari kakkupalaa. :smiley-ashamed008

---

Lisäys:

Tajusin samalla, kun latasin WomanLogin puhelimeen, että jostain kumman syystä olen tyhmänä laskenut menkkojen alkupäivän väärin. Eli tänään on kp1 niin tänään on mun mielestäni myös kp30. Kun oikeastihan eilen oli kp29 ja tänään kp1. Tajuaakohan kukaan mitä tarkoitna? Kun olen siis normikalenteriin aina laskenut kierron pituuden jotta pysyn kärryillä menkoistani ja oon aina merkannut sinne menkkojen alkupäivän kierron viimeiseksi päiväksi.... BLONDI!

Hei pitkästä aikaa. Oon yrittänyt pysyä poissa ja ajatella muita asioita kuin vauvatoivetta. Mutta vaikeaa se on kun alavatsa on koko ajan pinkeän tuntuinen ja vihloo ja juilii sieltä täältä. Mutta ei tainnut tärpätä nytkään kun tulee välillä samaa tuhrua mitä aina ennen menkkoja. Inhottavaa kun samalla on muka raskausoireita, mm. iskiaskipu mitä on ollut vain raskaudessa. Maha on ollut myös sekaisin ja kuvottava olo välillä. Liekö vatsatautia vai mielikuvituksen tuotetta. Voi kun vois vaan skipata nämä kärvistelypäivät ja hypätä siihen kun menkat taas alkaa. Viime viikolla kävin labrassa antaan verinäytteitä, toivottavasti pian tulis vastaukset.

Ihanaa että monilla on tärpännyt! Onnea kaikille! :)

Toivottavasti testeistä selviää jotain melissae. Kurja ettei miehesi halua tulla tutkimuksiin. Toivottavasti se vielä suostuu tai sitten saat plussan ilman tutkimista.

Hienoa Freyja ettei menkat oli kivuliaat. Ihan tarpeeksi on siitäkin lajista kokemusta. Toivottavasti täti kuitenkin poistuu pian paikalta ja pääset uuteen yritykseen. Tsemppiä siihen.

Gatusa, toivottavasti täti löytää sinne pian tai sitten se parempi vaihtoehto eli plussa. Kurja jos kehosi on taas sekaisin ja menkat myöhästyy.

Hienoa Nuppu ettei kierto pitkittynyt kamalasti mutta kurjaa että menkat on niin kivuliaat. Toivottavasti miehesi suostuu pian yritykseen ja pääset menkoista kokonaan eroon.

Tsemppiä piinailuun Parvati Patil. Voihan tuo tuhru kai olla jotain vuotoa jota alkuraskaudessa voi olla. Pidän ainakin peukut pystyssä että saisit sittenkin plussan.

ON: sain soitettua neuvolaan ja ensimmäinen aika on 21. päivä. ^^ Ei siis ihan kahta viikkoakaan tarvitse odottaa. :> Neuvolan täti kuulosti tosi mukavalta ja se hoiti homman kun ite olin ummikkona ja tietämättömänä mitä tässä nyt kuuluu tehdä. Oon tässä myös miettinyt mikä tässä kierrossa oli toisin niin että tärppäsi vaikka yli vuoden sai aiemmin hakata päätä seinään. Ehkä asiaan vaikutti se että luovutin. Ehkä se vähensi stressiä. Toinen vaikuttava tekijä voi olla se, että oviksen aikoihin jätin ainakin kerran pesun tekemättä puuhailun jälkeen. Oon myös miettinyt että oliko sittenkin virhe juoda greippimehua. Pari kiertoa olin nyt juomatta ja sitten olenkin raskaana.

Takaisin