Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiwibird: Ovistuulia ja olkoon se suotuisaa

Satsa:
Pahoittelut tädin kylään tulemisesta, ens kierrossa sit tärppää

Myyh: Tsemmpiä lääkärikäyntiin, kaikki menee hyvin.

Gatusa: Ihanaa kun mies tukee. Se on sitä aitoa rakkautta

Ihanaa Gatusa, olet ansainnut tuon käännekohdan mieheltäsi <3 jatkukoon se plussan merkeissä teillä.
Myyh harmi, toivotan parasta sulle ja kyllä sä selviät, olo on parempi kun se on ohi. Yleensä kuvitellaan pahempaa kuin mitä se oikeasti on. *halaus*
Satsa tsemiä, onneksi näet hyvätkin puolet. Tässä kierossa on taas uusi mahdollisuus <3
lissufin tuntuu että tuo on tosi yleistä määrätä vaan lääkkeet, mutta uskon että tepsii eli tsemppiä <3

sitte sitä omaa napaa: + se on kuulkaas nyt niin että täällä on ovulaatio käynnissä, toinen viiva on inan tummempi kuin testiviiva/yhtä tumma ainakin eli hyvään aikaan käytin vikan testin. Mies oli eilen:" kyllä me vielä saadaan meiän oma nyytti, minä uskon sen tapahtuvan pian ja haluaisin kovasti meille sellaisen" taisin eilen illasta vähän angstata tätä maailman julmuutta, miten kaikki muut paitsi me. Limat on kohdillaan, kyllä tämän kerran kroppani tunsin.

- kierto venyy ja paukkuu, ihan kuin muhun olisi asennettu joku epämääräisyysominaisuus. 13-18 vuotiaana mulla oli maailman säännöllisimmät menkat ja aina tuli kipuja, nyt vähän sitä sun tätä eikä aina kipujakaan sen kummemmin.
Huomenna on dpo1 tai dpo0 jos se muka tuosta vielä vahvenee, viimeistään kuitenkin huomenna on dpo0 mutten pysty testaamaan huomenna onko vielä vahvempi. 9-13.4.2014 odottelen tätiä. Pistin firmaan jossa työskentelin puol vuotta kyssäriä että onko työvoimapulaa ja sanoivat et eivät tiiä vielä kesästä vaikka olisin valmis huhti-heiäkuun olemaan, huoh! Ei mee jakeluun. Mullahan alkaa se koulu elokuun 2. jos mut hyväksytään ja silloin ei voi työskennellä :( KP 23 ja kierron pituus luultavasti 35-39.

Liitteet

• 20140328_105827.jpg
    20140328_105827.jpg
    607.6 KB · Katsottu: 85
Muokattu viimeksi:
Ohhoh, täällähän on paljon uutta asiaa, ihana kun porukka on näin aktiivista <3 Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :)

Sandy, vähän oon käynyt samanmoisia fiiliksiä välillä tuon seksin suhteen. Nyt kun on koittanut tuhata vauvaa alulle jo jonkun aikaa niin jotenkin tuntuu että mielenkiintoa sekstailuun ei tahdo löytyä muuten kuin oviksen aikaan, ja silloinkin kolkuttaa takaraivossa että "kuitenkaan nytkään ei tärppää ja sitten taas odotellaan pari viikkoa into piukeana, mutta sitten ne menkat alkaa niin kuin aina ennenkin ja pettymys iskee..". Plääh. Mutta ainakin omalla kohdalla oon huomannut, että nuo fiilikset kaikkoaa ajan kanssa.

Jännittää kun miehen sisko varmaan on tulossa tänne viikonlopuksi, ja varmaan odottaa että mä ottaisin hänen kanssaan pari perjantaisiideriä. Ei kai siitä voisi vielä vahinkoja koitua vaikka raskaana olisikin kun kuukautisten odotettuun alkamispäiväänkin on vielä 4-5 päivää aikaa, mutta kun näiden nyt olleiden olojen vuoksi pelkkä ajatuskin mistään alkoholipitoisesta aiheuttaa välittömän ällötysreaktion. Ja kun vielä ei huvittaisi antaa mitään arvailupohjaa raskaudesta, ainakaan ennen kuin selviää ollaanko tässä edes paksuna vai ei. Hankalaa tämän läträämisen kanssa kertakaikkiaan :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Kiwibird: Nii mä oon ymmärtäny et tukilääkitystä ei saa vasta kun on se 2-3 km takana :sad001 Mut leikkausta en haluais endoon. Mut kaippa se on pakko jos näin on asiat. Toistaseksi kun ei tiputtele en viitti aloittaa sitä kuurii. Nyt rukouksen voimalla mennään et ei ala tiputtelee oviksen aikaan, muuten tää kierto menee ihan pyllyllee

Tietääkö kukaan onko verigreipillä ja normi greipillä sama vaikutus limakalvoille? Meijä kaupassa ei ollu ku verigreippii.Siin ihan hedelmää ei mehuu

Kiitos kaikille tsempeistä :love022
Aukiolotutkimus on nyt tehty. Kaikki on hyvin!!! Munasarjat näyttää hyvältä, kohtu siisti ja kalvot hyvät ja monanjohtimet auki. Oikealla puolella oli ainakin 13 rakkulaa joista yksi näytti hyvää vauhtia kypsyvän tähän kiertoon, vasemmalla puolella vähemmän eli 7 rakkulaa. Oikealle puolelle lähti virtaamaan hyvin. Vasemmalle ei ensin virrannut, laittoi sitte lisää painetta ja sit tuli kovempi kivun tunne ja lähti virtaamaan. Sanoi lääkäri että vasemmalla saatoi olla jotain pientä tukosta mutta lähti auki. Ei ollut havaittavissa endoa ja kiinnikkeitä. Sanoi että on kaikki mahdollisuudet tulla raskaaksi.

Oli aivan mahtava lääkäri. Sai mut pysymään rauhallisena ja koko ajan kertoi mitä tekee ja näytti ja selitti mitä ultrakuva näyttää. Kysyi useasti että tuntuuko liian kipeältä että täytyykö pitää taukoa. Se helpotti paljon mua kun alamahan päälle laitettiin isohko kuumavesi pussi. Lämmitti kivasti ja rentoutti hyvin. Aivan turhaa pelkäsin kovaa kipua. Ainoastaan sillon piti sanoa et nyt sattuu ku vasemmalle ei ensin virrannut ja laitettiin painetta enemmän. Kyllähän siinä tunsi jotain mutta se oli lähinnä menkkamaista kipua ja sitäkään ei tuntunut läheskään koko ajan.

Phuhh, nyt se on ohi!

Herhis osta alkoholitonta ja kaadat valmiiks lasiin :) Tai jos on vanhoja tyhjiä pulloja niin kaadat niihin alkoholitonta,toimii :grin
Iissufin tuskin noilla muuta eroo on kun se että verigreippi on makeempi.
On:Tässä kun oon seurannu muiden gynellä käyntejä ja avun saamista sitä kautta niin eiköhän se oo itelläkin edessä.Jos nyt tän ja seuraavan kierron kokeilis joka toinen päivä heilutella peittoja ja kattos tärppääkö..Ovista en aatellu tikutella ollenkaan,tuntuu että se lisää vaan stressiä mulla.:rolleyes:

onnea myyh hyvistä kuulumisista lääkärin puolelta, ei muuta ku hyödyntämään nyt sitten hyvät uutiset. :)

kiwibird kiitos tsempeistä ja plussatuulia sinullekin :)

Satsa: Samat aikeet täällä, limojen mukaan mennää, en haluu ressiä lisää. Ukolleki sanoin et kalenterissa näkyy päivänä ov merkintä et sieltä voi katella etten toitottele et tänään on se päivä kuusta.

Hui 18.4 onki special day, mun ihana esiteini tyttäreni täyttää 12 vuotta. Hui kun aika menee nopeesti.

kyllä se aika menee nopeasti lissufin, minäki välil kattelen et minun esikoinen oli vasta vauva ja nyt jo 8v. meillä mennää aika pitkälti mielialojen mukaan ja toki välil myös et onko oikee aika vaikkei paineit viittitä ottaakaa enää, tulee jos on tarkotettu. :)

Myyh, onnittelut hyvistä uutisista lääkärissä! :) Tuollaisilla lääkäreillä on aina ihan mahtava käydä. Välillä sitä saattaa tulla ihan k*rpiintyneenä lääkäristä hyvienkin uutisten jälkeen pelkän lääkärin takia, mutta onneksi on sitten näitäkin joista jää jälkeenpäinkin vielä hyvälle mielelle!

Satsa, ei huono idea! :grin Tänään ei onneksi tarvi enää askarrella, kun kerroin miehen siskolle että olo on ollut hiukkasen kipeä (no, en valehdellut :rolleyes:) ja siinä hän sitten ilmoittikin että hänellä olikin muuta suunnitelmaa niin katotaan toiste. Mutta täytyy pistää korvan taakse tuo vinkki, jos vaikka sattuukin plussa pärähtämään niin sille tulee sitten käyttöä vielä vastaisuudessa!

Tosiaan, oltiin tuossa äsken koirien kanssa lenkillä ja jo alkumatkasta melkein hinguin väsymystäni, olo oli ihan voimaton ja vetelä... Loppumatkan käppäilinkin sitten osin silmät kiinni. Kotiin päästyäni kömmin samantien peiton alle ja otin torkut. Tätä tää on nyt tämän viikon ollut. Ei sekään nyt ihan normaalilta vaikuta. Jotenkin huvittavaa ovat nämä puun takaa tulevat itkupotkuraivaritkin, toissailtana pillahdin kaaaaauheaan poruun kun tehtiin miehen kanssa lihapullakastiketta ja ukko laittoi lihapullat kastikkeen sekaan eikä kaatanut kastiketta lihapullien päälle (onhan tämä nyt selvästi erivakava asia kuitenkin...?!). Eilen illalla taas itkeä kollotin kun selailin Pinterestiä ja osuin sieltä lukemaan Harry Potter Fun Factseja jotka sitten aiheuttivat välittömän nyyhkyreaktion (??!!!##?). Weird. Vielä nelisen päivää että uskaltaa testailla ellei sitten täti tule ennen sitä, kestä nainen kestä...

Kertokaas tietämättömälle, mitä tarkoittaa jos ovulaatio kipujen yhteydessä tulee pari kulausta veristä vuotoa? Liman seassa verta tarkemmin sanottuna. Onko ihan normia? Ei ole ennen tullut, tänään on todella dpo 0 o_O :rolleyes:

Kiwibird: Mä oon ite aina luullu et se on normaalia mut tänää mun lekuri antoi ymmärtää et jos sitä tulee nii se ei ole normaalia, en kyllä tiedä tarkoittiko se juuri minun tapauksessa vai yleisesti, itselle jäi kyl sellanen fiilis et se joka tapauksessa ei oo normaalia. Eli sata varma en oo. Tsempit joka tapauksessa.

Muokattu viimeksi:
lissufin jaahans, mä kun ajattelin että ois ihan tavallista.. toki vähän säikähdin, tää on siis eka kerta kun tulee ja ihan pari tippaa vaan, kivutkin on nyt kaikonneet ja olo on kuivempi :o

Mä tosiaan en tiiä, aina oon luullu et se on normaalia... Jos joku paremmalla tiedolla kertoo asiasta, mut tänään olin kyseisen asian takii lääkärissä. Mut me kaikki ollaan yksilöitä niin sun asiaan osaan vastata omalla tiedolla

Gatusa on ovulaatio, siks mä meinasinki että oisko nyt tullu siks verta.. kun tää on ihka ensinmäinen kerta. Mulle kun tuli varmempi olo tästä kierrosta kun noin tapahtui, tuli olo että nyt siellä tapahtui ja lujaa ja tunti ennen kun toi veri ilmestyi oltiin yhdynnässä miehen kanssa, lima oli semmosta tosi vetistä venyvää, alushousut oli ihan märät. Sattui olla yhdynnässä mutta samalla se oli <3 tuli ainakin hyödynnettyä.

kiwibird: Ihan normaalia on pieni vuoto ovulaation yhteydessä :) Munkin mielestä se enteilee vaan hyvää, koska nyt tiedät varmasti että ovulaatio siellä juuri on tapahtumassa :)

On: huhhuh, saa kyllä tämä greippimehu jäädä tähän jollei tässä kierrossa jotain positiivista vaikutusta siitä tule. Ihan kamalan pahaa!! :D

no nii ja ei muuta ku tervetuloa piinaviikoille kiwibird mulla on vissii dpo 1 menossa nyt. plussatuulia sinulle oikei kunnolla, saisitpa plussan testiin tässä kierrossa :)

on: hohhoijaa odottavan aika on pitkä!!! haluu päästä testaamaa jo. ja kun mä niin toivon sitä plussaa vihdoinki tulevaks.

Kiwibird: Kuullostaa samalta kuin mun viime ovis, ja tuo että sattui kuullostaa tutultu tutultu. Toivotaan että on ohimenevää.

Pampero: Mä ostin tänään 2 verigreippiä ja sanoisin et hyvää oli pieni kirpeä maku mut ei nii kirpee ku tav greipissä :) Suosittelen :)

Gatusa: Mä niin toivon teille plussaa <3

Takaisin