Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille! Tsempit jännääjille! Plussatuulia kaikille! :smiley-bounce016

Täällä päästiin vihdoinkin aloittamaan uusi kierto, kun täti tuli kylään eilen. Nyt siis kp 2/28-36. Tässä vaiheessa (ja kahden negatestin jälkeen) täti oli jo ihan mukava vieras, kun ehdin pelätä että kierto on ihan totaalisen sekaisin. Joskin tavallista hieman niukempaa on tuo vuoto ollut, mutta ei onneksi niin niukkaa että pitäisi vielä spekuloida jotain. Uuteen kiertoon ihan hyvillä mielin siis!:)

Pahoittelut Chipmunk! :sad001 Kyllä sitä olisi ollut teidän vuoro saada vauva syliin asti :Heartred

Täällä kp8/25-36 ja vuoto ohi eli voisi hyvinkin uutta yritystä aloitella. Mua vaan jotenkin pelottaa... :confused: Pelottaa siis yrittää, toivoa ja kenties pettyä. Jos käyttäisi ehkäisyä, niin ei tarvitsisi turhia toiveita herätellä. Mulla on siis nyt joku kynnys ylipäätään koko seksin harrastamiseen...

Täällä valahti pöksyyn niin et sain juosta vessaan. Eihän mulla töissä oo mukana toisia alushousuja! Eikä mitään. Onneks. Kai.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Negaa näyttää tämän aamun testi, tais se eilinen apteekin testi näytellä omiaan. Sen siitä saa kun menee vielä testiajan ulkopuolella kurkkimaan :p
Nyt kp 37..

Voi harmi PePa! Mä niin toivoin että tänään pärähtää viiva testiajalla :/

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Kiitos Mamia :Heartred Itsekin sitä alko jo toivomaan ja kuvittelemaan kaikenlaista mutta ens kierrosta sitten, kunhan vaan pääsis siihen uuteen kiertoon :smiley-angry002:rolleyes:

uskalsinpa soittaa neuvolaan...10.4 neuvola aika...laski ed. kk et nyt mentäis 6+4 jo ja sunnuntaina muuttuis 7+0. En voi uskoa että muka niii pitkällä. Sanoi että ultralla näkee missä vaiheessa ollaan kun sanoin et epä.sään. kierto. Kuulema nornaaleja nämä alkuraskauden vuodot, saattaapi olla kuulema valemenkat mitkä nyt, tiedä sitten.
jännää..mitä sanoa töissä et olis tuollainen neuvola..en haluis viel puhua (jos joku miiettii kirjoitanko oikeaan ryhmään - kirjoitan, vasta neuvolan ja ultran jälkeen uskaLlan siirtyä kunnolla tuonne toisaalle.) hmm..niin teen töitä ma-pe 8-16

blueroseteddy ihana kuulla että pääset pian neuvolaan ja saat ultranki siel. mitä tulee tuoho viimiseen lauseeseen ni uskallappas siirtyä muualle vaikka plussasit, ainaki mä haluun kuulla sun kuulumisia :)

pePa: Olen pahoillani negasta :( tuttua kauraa täällä suunnalla.

Sandy: Toivottavasti olosi paranee ja seksikin alkaa taas maistua! joskus vaan on kyllä hyvä pysähtyä ja ajatella vain itseään. Ei ole väärin antaa itselleen aikaa. :) tsemppiä!

Aida: Hyvä kun täti tuli nyt sitten ettei kierto venynyt liian pitkäksi :)

Gatusa: Joko siellä alkaa olee taas testaus käsillä ;) ??

Blueroseteddy: Kivaa,että sait neuvolan varatuksi :) haluan kyllä kans kuulla sitten miten sulla jatkossa menee,että ala karkaa liian pian toiselle puolelle :D

ON: kp 7 ja vika clomi tänään nassuun :) Tein eilen piruuttanu ovistestin joka oli totta tosiaan jo alkanut tummua. Ei ollut vielä positiivinen tai mitään,mutta selvästi se tärppi päivä on sieltä ihan pian tuloillaan ;) jippiii! nyt vaan peittoja heiluttelee. Mun työkaveri on vikaa päivää tänään töissä kun hän jää mammalomalle. Ihanan iso pyöreä massu hänellä jo onkin ^^ ehkä pian olisi munkin vuoro.

Tsemppiä kaikille ja plussaa testeihin! <3

iines kuule mulla taitaa siirtyä testaus kuule sen pari viikkoo, mun kroppa on tainnu antaa aiemmin munasolun kasvukipui vaan koska näköjään mulla taitaa olla ovis nyt ainaki limojen ja tilanteen perusteel, ihmetyttää vaa et miks mul on tällänen olo sit oviksen aikaa, iha hölmöö, kroppa taas temppuilee näköjään. eli tänää hyödynnetää ja sit katotaa, mut jotai positiivist mun kierto on joka tapaukses lyhyempi ku aiemmin. eli max 37pvä :)

blueroseteddy niinpä hiljast voi olla muual ja me ollaa tuttui jo valmiiks :)

Täällä vuoto on nyt loppunut ja eletään kp 5/30 ja vähän enempi pysyttelen taustalla, josko se antais plussan nytki niinku viimeki kierrossa :D

Mä sain työpaikan ja alotan jo viikon päästä, onneksi sain hoitopaikanki muksuille ja ensviikolle tutustumiskäynnit. On siis entistä vähemmän aikaa kirjoitella.

Nyt vaan kaikille suotuisia päiviä ja plussia tikkuihin!

Onnittelut plussanneille.. :)
Pahoittelut tädin kohdanneille..
pahoittelut chipmunkille ja Dawwelle keskenmenosta...toivottvasti teitä pian onnistaa ja pikkunen pysyy tiukasti matkassa..
Tsempit piinailijoille ja muutenkin kaikille.. :)

on.en oo jaksanu tulla kirjotteleen kun ollaan mein pikkumiehen kans kipeenä...raukkaparka on ihan tukossa mut onneks kuume on jo helpottanu ku sitäkin oli yli 39..tänään ois kp.32/27-46 ja tätiä ootan reilun viikon päästä saapuvaks..

onnittelut työpaikasta dawwe aivan mahtavaa :)

loora pikaista paranemista sinulle ja lapsellesi, on kurja olla kipee. onneksi kuume on sentään laskenu ettei ol noin korkeella.

Apua kun ei tässä enää meinaa pysyä perässä ollenkaan. :D Paljon on ollut taas mielessä mitä haluaisi sanoa, mutta suurin osa varmaan unohtunut. Neuvolasta saatiin tiistaina lopullinen varmistus että kaikki on hyvin. Sydän äänet oli normaalit ja tuskin niitä olisi kuulunut jos olisi jokin hätänä. :>

Chipmunkille pahoittelut ja paljon voimia. :( Miten maailma osaakin olla noin julma. Samaa mieltä muiden kanssa että kannattaa soitella josko tutkittaisiin löytyykö joku syy, kun oli jo kolmas kerta. Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan.

Voimia ja parempi onni seuraavaan kiertoon niille joille on tullut täti kylään.

Ainakin yksi uusikin on tainnut saapua, tervetuloa ja plussatuulia.

Ja kaikille muillekin plussatuulia ja tsemppiä!

ihana kuulla sinusta vargynja ja hienoa että kaikki hyvin :) juu jos jotai ois ollu vialla ni ei ois kuulunu, oot sä sen verra pitkäl jo että dopplerillaki saa selkeest kuuluviin ja kohtaha sä saat tuntea kuinka pikkunen harrastaa liikuntaa siellä ja antaa omia mielipiteitä :)

Plussatuulet ja oviksen metsästys onnet kaikille joille ne on ajankohtaisia <3

On: Huoh huomenna klo10 lääkäri. Jänskättää mut luottavaisin mielin. Nyt on kyl ehkä jonkun sortin ihme tapahtunut, mulla loppui menkat tiistaina mut eile illalla tiputteli 1 tamppoonin verran ja tänää valkkarii tulee vaan normisti se on ollu 1pvä taukoo 2pvää tiputteluu. Mut kivut on yhä, ettei vaan olis endo. Mut luulen et tää kierto ollu se kivulias kierto mistä gyne sanoi et km jälkeen seuraavat on eihä mul edellinen täti vierailu ollut ees mun normi menkat vaan tosi niukat. Toivottavasti saatte mun sekavasta jotain tolkkuu. Ehkä huomisaamun jälkeen olen pikkasen enemmän tolkuissani. Rukoilkaa mun puolesta että ei oo endoo

lissufin toivottavasti ei ole endo mikä aiheuttaa ongelmia nyt. teen duaa että kaikki on hyvin kun meet lääkäriin ja oiski ylläri siellä poikkeuksellisesti :)

Takaisin