Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Blueroseteddy mikäs? olet kyllä onnenpekka kun olet raskaana, tsemppiä jatkoon ja edelleen on mukava kuulla susta <3 jätä murehdinta muille ja nauti.
Mustikka paljon onnea hymynaamasta, ens kuussa sais sulla jäädä menkat pois ja plussa pärähtäis vallan raskaustestiin :) ++++
täällä mennään kp 24/36? eli ei enää kauaa tätä piinaa!

Blueroseteddy: Millos sulla on eka neuvolakäynti? Tsemppiä odotteluun

Mustikalle: Ihanaa, hymynaamat on aina kivoja. Toivottavasti tärppi kävi ja joku olisi tarttunut matkaan

Kiwibird: Tsemppiä ootasteluun <3

On; Täällä sit pitkän pohdinnan jälkeen vaikka sanoinkin että maanantaina aloitan sen kuurin jos tiputtelu jatkuun niin aloitin sen tänään. Aamulla alkoi vuota taas, ja ei niin pienenä niin en viittiny arvailla enää. No Pakko oli tähän ratkaisuun mennä. Olisi se järki muuten mennyt. Suru puserossa ei saatu jouluvauvaa. Mut jos sitten vaikka tammikuu vauva olisi meille tarkoitettu <3

Ellysei: Plussatuulia sulle :) Kiva kun tulit takasi.

Elli28: Kiitos tsempeistä. Kyl tää tästä. Toivottavasti päänsärky on poissa :) Plussatuuulia puhaltelen sullekki

Täällä pikku hiljaa olo alkaa paraneen vaikka ei vielä terveitä olla. Töihin jouduin nyt kumminkin jo menemään..toivottvasti ei tuu takapakkia. tänään ois kp.35/27-46 en meinaa millään enää nykyään keritä tänne kun tonne töihin palasin.. no jospa se tärppi kävis sit paremmin huomaamatta kun en kerkee niin paljoo miettimään.. :)

Tsemppiä kaikille ja kovasti plussa tuulia puhaltelen teille.. :Heartred ootte sen niin jokainen ansainnu.. :)

Plussapuhuria tulin puhaltaan!

:talk017

Vinkkinä;
kokeilkaa sitä punaviiniä! eli oviksen tienoilla ihan vain rentoutumisen kannalta ja loppuviikolla uudelleen :) (meillä toimi tällä.. :wink ):thumright

Toivon kaikille plussaa (sekä ovis että r-testiin! ) ja ihanaa sunnuntaita! :smiley-angelic003

Moikka!

Mä käyn joka pvä lukemassa näitä (ja monta kertaa :grin ), mutta enpä paljoa viitsi kirjoitella. Ettei ihan taas mopo karkaa tän kuumeilun kanssa. Parempi mulle etten liikoja "analysoi" omia tiloja.

Mustikalle oli ainakin ovistesti hymyillyt ja siellä hyödynnetty :) Nyt sitten parin viikon piina edessä. Tsemppii ja plussaa valtavasti sinne! ++++++ Mä jään odottamaan uutisia, oma kierto kun on niin tylsässä vaiheessa :p

Ja Kiwibirdin kropassa tapahtui jotain "uutta" oviksen aikoihin..! Toivotaan että se oli merkki jostain loistavasta munasolusta ja siellä kanssa kohta plussataan! :) Saitte vissiin tekin hyvin hyödynnettyä oviksen? Oon henkisesti mukana sunkin piinailussa :)

Myyh, hienoa että sait hyviä uutisia lääkäriltä! :)

Lissufinille tsemppiä noiihin kierto-ongelmiin! :) Mun täytyy myöntää että pikkasen olen pudonnut kärryiltä. Hakeuduitko lääkäriin siis sen oviksen aikaisen tiputtelun takia? vai miten tämä nyt menikään, anteeksi kun olen ihan pihalla :rolleyes:

Tuo Lumikin vinkki on varteen otettava! :) esikon kohdalla tuli puoli vahingossa sitä viiniä litkittyä, niin hedelmöityksen aikoihin kuin sen jälkeenkin- Ens vknlopuksi aattelin pullon hakea, silloin saattaa olla oviskin :wink

ON: Täälläpä ei mitään. Pikku hiljaa alkaa kaiketi se "pelko" seksin, yrittämisen, toivomisen jne suhteen hälvetä. Laskin just että on kp11 menossa. Seksiä ei olla tässä kierrossa vielä harrastettu. Mies on jo ihan puutteessa... :grin Alkaa tässä vähitellen itselläänkin halut kohota. Johtuuko sitten siitä että ovista voisi pikku hiljaa odotella... Onneksi miehellä alkoi pitkät vapaat :) Luulisin että jos vaan ei kehitellä mitään tyhmiä riitoja, niin ensi viikolla tulisi niitä talletuksia tehtyä. Ovishan mulla todennäköisesti olisi vasta viikon päästä... siinä kp18 tienoilla. Oon tässä kovasti miettinyt että tekisikö ovistestejä... vai luottaisiko tuohon kahdessa edellisessä kierrossa kp18 tienoilla olleeseen oviksen ajankohtaan....Jos tää olisi ns välikierto, kun oli se kemiallinenkin ja kaikkee. Lisäksi kun laskiskelin että jos tästä alkaisi raskaus, niin LA ois noin 28.12.... Miten sitten menisi joulu, uusivuosi, onko sitten kiva jos lapsi syntyisi ihan vuoden lopussa...:confused: Eli toisaalta varmaan olisi ihan hyväkin jos tärppi ei käy tästä kierrosta. Tai en varmaan olisi ihan murtunut :) Tällä ajatuksella siis, osaisiko sitä olla rennommin?!? :)

Muokattu viimeksi:
Oi onnea hirveesti tärpänneille ja toivottavasti pysyy mukana! (: ja tsemppiä kaikille ja paljon tarrasukkia ja plussa tuulia! (:

On. Tänään on jo sitten 10pv menkat myöhässä, meinaa kärsivällisyys loppua, tänään onneksi mies lähtee pitkän matkan hakemaan testiä :D tissit on kyllä taaaas niin turvonnu ja kipeet että :D tuossa 'järkyttyneenä' aika tyytyväisenä peiliin katoin kun takki oli päällä ja ei ollu rintsikoita niin silti näytti ihan kun push-upit ois ollu päällä :D ^_^ on kyllä ollu taas yökkö aamu, ihan ku pala kurkussa kokoajan yököttää :/

Sandy: Et ole ainut joka on pihalla, minä myös oon :grin Mul oli tosi niukat mutta kivuliaat kuukautiset viime kierrossa ja sit alkoi tiputteluvuoto oviksen aikoihin.Ja nää nykyset menkat kesti 9pvää loppu, koko ajan tuntui et loppuu mut kuiteski jatkui :( eli aamul ei vuotoo mut illalla alkoi tässä kierrossa.

elyssei nyt kyl oikeest on jo sellai tilanne sul et mä veikkaan et plussa pärähtää sulle nyt, mä yritin ukolle vihjailla et ostais mulle testin ku ite en ol varma oliko mulla tää kierto nyt 23 päivän mukaan (oli kyl limat ja oviskivut jne ja viikko siitä oli tunnin kovaa kipua alavatsalla) vai oliko nyt sit 37 päivän mukaa jolloin ois dpo 4 vissii menos, ite veikkaa tuota lyhyempää kiertoo ku on sellai olo. ei se ukko kuullu mitään.

on: eipä sit nukuttu tyylii suunnillee koko yönä ku ilmaa, ummetust jne iha hirvee olo ollu, vieläki on ilmaa ja näytänki jo siltä että rantapallo ois tullu nieltyä. ei kyl viittaa kropan tilanne ovikseen enää joten oiskoha mun aavistus osunu oikeaan ja nyt sit ois sittenki menkat myöhäs... huono sää ni ei viitti paljoa uloskaa nokkaa pistää. tulipa muuten mulla mielee et outoa kyllä mulla ei ol rinnat ollu yhessäkää raskaudessa pinkeet eikä ol kyl nyttekää.

Lumikki kokeilin viime kierrossa, silloin ei toiminut mutta se oliki eka kerta kun kokeilin/mies myös. Ihan vaan pullo puoliksi tai alle. Enkä nyt muista joinko oikeaan aikaan ja se oli pillereiden jälkeinen kierto joten äshh. Harmi että tajusin näin myöhään tuon punaviini jutun, nyt on nimittäin dpo2 jo eli onko enää mitään hyötyä juoda vaikka ens viikolla? Mitä punkkua käytät itse? Jos saa udella. :)
Sandy mäkin innolla sun kiertoa seurailen ja saatiin hyödynnettyä kyllä. Mulla ois LA kans 20 jotain joulukuuta, heh. Yritä ottaa rennosti toveri, hyödyntäkää ovista ja ota vaikka punaviiniä(?) Ps. ihanasti sanottu tuo munasolu, kiitos. <3 Toivon teillekkin ovulaatio-onnea :)
Elyssei kuulostaa aika jännältä, toisipa nuo oireet sulle viimein positiivisen tuloksen raskaustestiin. :)

Joskus some:ssa näin kuvan /joka sai mut pohtimaan tosissaan/ jossa yksi siittiö kulki tiensä ohi muiden siittiöiden ja alla oli kuvateksti: jos sinä selvisit läpi 190 miljoonan muun, mikset selviäisi mistä vaan! - tai jotain tuohon tyyliin, noh miettikää nyt juuri sinä olet syntynyt ja alkiosta kasvanut nyt aikuiseksi. Miksei me muka pystyttäisi saamaan uutta elämää alkuun/pärjäämään siinä missä olemme hyviä/menestymään elämässä jne jne jne. Kaikki ei tosin ole niin mustavalkoista mutta ajatelkaapa hetki. Hyvää sunnuntaita kaikille :)

Heippa taas pitkästä aikaa!

Työt imee taas niin kuiviin, ettei mitään meinaa jaksaa tehdä töiden jälkeen ja kun lauantain on saanu olla, niin sunnuntaisin saattaa jaksaa istua koneellekin jo.

Syyllisttykö teistä kukaan muu yli ajatteluun? Musta tuntuu, että yritän aivan liikaa järkeillä kaikkea, vaikka ennen oonkin uskaltanu luottaa vaistoon ja mennä sen mukaan mikä tuntuu hyvältä, vaikka järki ois kuinka vastaan, nyt vaan ei uskalla!
Lyön koko ajan jarrut lukkoon koko perheen perustamisprojektin kanssa, Ne on vaan noi raha-asiat jotka vainoaa mua, vaikka meillä meneekin ihan hyvin. Alkaa pää hajota, kun kyllä mä oikeasti haluaisin perheen, eikä yhtään auta se että jos jonkun ulkopuolisenkin kanssa yrittää puhua, niin vastaukseks saat vaan "Kun oot vielä niin nuori" En mä nyt enää niin nuori kuitenkaa oo, että tästä vielä nuorenisin!
Kovin ahdistava tilanne. Etenkin kun tuntuu, että kukaan ei ymmärrä miks murehdin ollenkaan koko asiasta.
Tai mistään muustakaan, koko perheen perustamisesta. "Eikö niitä lapsia voi vaan tehdä ja murehtia myöhemmin" se on kans sellanen lause joka ei yhtään paranna olotilaa...

Anteeks tää tällänen omanapa postaus...

Lähen tästä koiran kanssa vielä lenkille ja sitten yritän olla järkeilemättä ja katon vaikka hetken vaan telkkaria.

santra et oo yksin tuon kans, asiat alkaa huolestuttaa etenki yleensä talous et onko varaa lapseen jne. asioilla on tapana kuitenki selvitä, eihän mullakaa ollu kunnon hyväpalkkast työtä 19v ikäsenä (olin puhelinmyyjä) ku esikoisen sain ja pärjäsin ihan hyvin, aluks oli kaikki kauhut kyl itelläki mielessä taloudesta lähtien mut sit kuitenki mitä pidemmälle se raskaus eteni sitä rauhallisempi ja vakuuttuneempi olin että kyllä me pärjätään. se on totta kyllä että ei me tästä nuorruta ja "biologinen kello tikittää armottomasti" mut ei se liika murehtiminenkaan auta. parempi antaa asioiden edetä omalla painolla. ja mulla oli sellai tilanne et mun äiti ei hyväkyny mun raskautta ennen ku synnärillä ku sai vauvan syliinsä. asuin kyl itekseni jo ennen raskautta.

Gatusa, se on totta että asioilla on tapana järjestyä.Pitäs vaan saada iskostettuu tonne päähänkin se luottavaisempi asenne, tai nyt oon jo saanut jotain järkevää päähän asti. Kyllä tää tästä, jos niitä asioita murhetis vaikka sitten kun ne on oikeasti ajankohtaisia :)

tervetuloa takaisin elyssei!!!!

muulle plussa puhureita ja ovistelu fiiliksiä!!! ja piinailijoille voimia sekä myös tädin kohdanneille uutta tuulta purjeisiin!!!

on. rintoja kihelmöinyt. iltaisin välillä huono olo vaikka olen syönyt, varsinkin ku käyn pitkälleen. päivän mittaan myös peilistä katsoessa niin kasvot valkeet ku lakana. väsymystä edelleen. menkat ei vieläkään alkaneet. kirkasta valkovuotoa välillä enemmän välillä vähemmän. nyt ei ollu niitä häiritseviä alavatsa tuntemuksia ollut. kp 37... huomenna saan kuulla lääkäriltä viestiä että mitä tehdään. en viiti aamulla testata jos porukat jää yöksi :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

ja kyllä me kaikki ollaa sen verra kekseliäitä ja luovia aina että joku ratkasu löytyy eikös? :)

lucky mä oon niin optimistinen sun suhteen nyt :) tsemppiä ja plussatuulia, josko molemmat plussataan :)

Kerronpa tässä mitä mulle Väestöliiton lääkäri neuvoi tässä vauvan yrittämisessä. Itseä on vaivannut että mikä määrä sitä rakkautta pitäis antaa että olis paras mahdollinen. Lääkäri sanoi että noin kolme päivää ennen ovulaatiota aloittaa ja kolmisen päivää ovulaation yli joka toinen päivä. Että jos on vaikka viikko väliä yhdynnässä niin siittiöitä on toki paljon mutta joukossa on paljon kuolleita ja ne on hyytymiä spermassa joka ei ole hyvä juttu. Ja että jos joka päivä on niin laatu ei ole yhtä hyvä vaan joka toinen päivä on paras mahdollinen. Sanoi myös että kannattaa ehdottomasti käyttää ovulaatiotestejä vaikka osaisikin oman kropan perusteella arvioida ajan kohdan. Neuvoi myös että kannattaa varalta käydä gynen tutkimuksissa jotta voidaan varmistaa ettei ole mitään tulehduksia tai selvästi havaittavia ongelmia. Tämmöne pieni tiedon murunen jos joku pohtii samoja asioita.

Mulla alkaa oviksen bongailu ja omien laskujen mukaan se on ti tai ke. Juurikin sopivasti ollaan miehen kanssa vapaapäivillä just tuohon aikaan. Lääkäri anto neuvon kun laskettiin mun kiertoa että rakkautta olis hyvä antaa ma, ke, pe ja su :) näin saatais kuulemma ovulaatio hyödynnettyä kunnolla. Ja on toiveet ehkä normaalia korkeammalla ku lekuri sanoi että monesti on tärpännyt aukiolotutkimuksen jälkeen kun on ns. pölyt putsattu pois putkista :wink

Ahdistaako ketään uuta tuo kun pitää ns. ajoittaa oikein tuo rakkauden antaminen.... mua välillä ahdistaa. Kun tietää et nyt sitä pitäis olla eikä asia mene ns spontaanisesti. No lääkäri lohdutti mua että se on monen monen muunkin ongelma kun pitää ajoittaa oikeaan aikaan. Mutta pakkohan se on tai muuten sitä toivoa ei ole.

Plussatuulia kaikille!!!

myyh tsemppiä ja plusatuulia, juu kyllähä se aiemmin ahisti mut mä luovuin siit ajattelumallista ja toimii paremmin. menkkoi ei ol näkyn tosin en ol varma kierron pituudestakaan.

Myyh minuu ahisti sillon kun tikuttelin ovista,meni siihen "no niin,nyt on plussa ovistikussa nyt on Pakko" o_O Ja sitten se tikkujen kyttääminen ja analysoiminen..JA pelko ettei viiva tummukaan. Nyt mennään sitten joka toinen päivä periaatteella menkkojen lopusta seuraavien alkuun.Tietysti toivoen ettei alakaan :grin

Lumikki kokeilin viime kierrossa, silloin ei toiminut mutta se oliki eka kerta kun kokeilin/mies myös. Ihan vaan pullo puoliksi tai alle. Enkä nyt muista joinko oikeaan aikaan ja se oli pillereiden jälkeinen kierto joten äshh. Harmi että tajusin näin myöhään tuon punaviini jutun, nyt on nimittäin dpo2 jo eli onko enää mitään hyötyä juoda vaikka ens viikolla? Mitä punkkua käytät itse? Jos saa udella. :)

Saa udella :grin ite just join sillon oviksen tienoilla ehkä sen 12cl ja sitte oisko jottai dpo5 tai 6 semmoset 16cl :) ihan vain nauttiakseni, ei humaltuakseen.. :wink siitä ei varmaa oo hyötyä jos juo liikaa! :grin hyvin tuli unet illalla ja oli rento olo nukkumaa mennessä :)

nii ja viini oli Vina Maipo :)

Takaisin