Moikka!
Mä käyn joka pvä lukemassa näitä (ja monta kertaa
), mutta enpä paljoa viitsi kirjoitella. Ettei ihan taas mopo karkaa tän kuumeilun kanssa. Parempi mulle etten liikoja "analysoi" omia tiloja.
Mustikalle oli ainakin ovistesti hymyillyt ja siellä hyödynnetty :) Nyt sitten parin viikon piina edessä. Tsemppii ja plussaa valtavasti sinne! ++++++ Mä jään odottamaan uutisia, oma kierto kun on niin tylsässä vaiheessa
Ja
Kiwibirdin kropassa tapahtui jotain "uutta" oviksen aikoihin..! Toivotaan että se oli merkki jostain loistavasta munasolusta ja siellä kanssa kohta plussataan! :) Saitte vissiin tekin hyvin hyödynnettyä oviksen? Oon henkisesti mukana sunkin piinailussa :)
Myyh, hienoa että sait hyviä uutisia lääkäriltä! :)
Lissufinille tsemppiä noiihin kierto-ongelmiin! :) Mun täytyy myöntää että pikkasen olen pudonnut kärryiltä. Hakeuduitko lääkäriin siis sen oviksen aikaisen tiputtelun takia? vai miten tämä nyt menikään, anteeksi kun olen ihan pihalla
Tuo
Lumikin vinkki on varteen otettava! :) esikon kohdalla tuli puoli vahingossa sitä viiniä litkittyä, niin hedelmöityksen aikoihin kuin sen jälkeenkin- Ens vknlopuksi aattelin pullon hakea, silloin saattaa olla oviskin
ON: Täälläpä ei mitään. Pikku hiljaa alkaa kaiketi se "pelko" seksin, yrittämisen, toivomisen jne suhteen hälvetä. Laskin just että on kp11 menossa. Seksiä ei olla tässä kierrossa vielä harrastettu. Mies on jo ihan puutteessa...
Alkaa tässä vähitellen itselläänkin halut kohota. Johtuuko sitten siitä että ovista voisi pikku hiljaa odotella... Onneksi miehellä alkoi pitkät vapaat :) Luulisin että jos vaan ei kehitellä mitään tyhmiä riitoja, niin ensi viikolla tulisi niitä talletuksia tehtyä. Ovishan mulla todennäköisesti olisi vasta viikon päästä... siinä kp18 tienoilla. Oon tässä kovasti miettinyt että tekisikö ovistestejä... vai luottaisiko tuohon kahdessa edellisessä kierrossa kp18 tienoilla olleeseen oviksen ajankohtaan....Jos tää olisi ns välikierto, kun oli se kemiallinenkin ja kaikkee. Lisäksi kun laskiskelin että jos tästä alkaisi raskaus, niin LA ois noin 28.12.... Miten sitten menisi joulu, uusivuosi, onko sitten kiva jos lapsi syntyisi ihan vuoden lopussa...
Eli toisaalta varmaan olisi ihan hyväkin jos tärppi ei käy tästä kierrosta. Tai en varmaan olisi ihan murtunut :) Tällä ajatuksella siis, osaisiko sitä olla rennommin?!? :)