Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa minunkin puolesta Herhis :)
Täälläpä on paljon juteltu taas.
Blueroseteddy hyvinkin voit olla noinkin pitkällä, kiva kuulla että varasit ajan :) olisi hienoa kuulla sun ja pikkuisen vointeja myöhemminkin joten älä jätä meitä!

Kaikille tasapuolisesti hyviä vointeja ja kaikkea positiivista, testeihin kans! <3

Täälläpä ei olla testattu ovista ollenkaan tänään, on kyllä nippaillut tänään ja eilen eli jotain tapahtuu.. Just viimeks iltapäivällä nipisti oikeelta mahasta aika kovaa, tuli kiva olo. :)

Gatusa ikävä kyllä sain, on se kiva kun nyt on vaikka ja mitä oireita ku esikost ei oikein ollu mitään, mut mun vatsa ei oo toiminu tällä viikolla pahemmin ollenkaan..aika turvonnut olo...no jos toi du.....jotain auttaa..
niin ja ilmavaivat - hyi yök ja hävetys ku ei voi pidätellä :smiley-ashamed008

Toivottavasti kukaan ei loukkaannu tästä kuvasta mut mä nauroin tälle kuvalle ihan kunnolla :grin

Liitteet

• 1962851_842415779107028_112420296_n.jpg
    1962851_842415779107028_112420296_n.jpg
    48.7 KB · Katsottu: 106
:D on se kiva tunne sitten ku vatsa alkaa toimia.

kp 34 eikä mitään... tuntemuksia vaikka mitä+ valkovuotoa...

mamia: luulin ku puhuit haamusta... :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

pahoittelut tädistä satsa, inshaAllah se plussa tulee tässä uudessa kierrossa sitten.

on: kp 25/37 näköjään ja piinaviikot alkakoon mulla. mä otan sen lähtökohdan et ovis oli sittenki eilen ja nyt alko piinailu ja odotus et tuleeko plussa vai ei, jos tulee ni sit ollaa iloisia ja ultrassaha sen sit joskus näkis et kui pitkäl on :) huono olo on ohi onneks jo ja olo huomattavast parempi.

Tervetuloa uudet kuumeiliat!

Aaapuaa kun jännittää... tänään aukiolotutkimus. Pelottaa tosi paljon ku jännitän ihan normi gynekologista tutkimusta. Ja se pelottaa et onko kaikki kunnossa. Kun on ennen ollut endoa mutta viimeiksi sitä hoidettu vuosia sitten. Eli ei mitään tietoa mikä tilanne. Pelottaa se kuin kipeetä käy ja tulokset. Toivottavasti en tipu korkeelta ja kovaa. Nyt pitää soittaa sinne et pitääkö se paikkansa ettei sen jälkeen voi mennä töihin. Mulla olisi ens yö töitä mut mulle sanottiin että kannattais ottaa se sairaslomapäiväksi kun voi tulla kipuja tutkimuksen jälkeen.
Huh huh.... jännittävä päivä...

tsemppiä myyh, monet on ottan jotai kipulääkettä ennen tuota tutkimusta, kyl se kannattaa ehkä ottaa saikkuna ettei tartte töis kärvistellä.

Kiitos Gatusa :) Tietty jos jotain positiivista tässä on niin ainakin mun kierto on alkanu tasaantuun keskenmenon jälkeen.Viimeks jäi kaks päivää lyhyemmäks jota edelsi parin päivän tuhruttelu..Nyt oli vaan päivän lyhyempi kun normaalisti.Toivottavasti sullakin nyt tärppäis!
Ja samaten meillä kaikilla!Plussatuulia niin että tukka hulmuaa,mehän onnistutaan vielä!

Kiitos Gatusa :love022
Soitin just ja sanoivat että yleensä pystyy menemään töihin, että näkee vasta tutkimuksen jälkeen. No en sitte vielä soita töihin, soitan sitten sen jälkeen jos tuntuu että on kivulias. Jos nyt soitan ja sitte lääkäri ei kirjoitakkaan sairaslomaa niin on aika ikävä tilanne.
Mies on pahoilla mielellä kun ei pääse mukaan. On töissä ja tekee semmosta työtä ettei pääse lähtemään sieltä. Olis niin kovasti halunnut tulla tueksi ja turvaksi. Alunperin mulla piti olla maanantaina se ja sen oli mies pyytänyt vapaaksi. Nyt sitte kun siirtykin menkkojen takia tälle päivälle niin ei pääse. Phuuhhh... yksin pitää mennä :sad001

nimenomaan satsa inshaAllah me kaikki plussataan pian ja saadaan omat pienokaiset syliin :)

myyh harmi ettei mies pääse mukaan, inshaAllah et saa liiemmin kipuja sen tutkimuksen seurauksena. tsemppiä ja inshaAllah saat hyviä uutisia.

ai niin on pakko kyl hehkuttaa et mun mies on aivan IHANA <3 se on oikeest muuttunu etenki sen jälkee ku sai kuulla noist tuloksista ja mä totesin että yhessä ollaa ja yhessä pysytään ni se on oikeest muuttan käytöstään todella paljon alhamdulillah.

Ihana kuulla Gatusa että miehesi on hyvä sua kohtaan. Itse oon huomannut että miehen tuki on uskomattoman tärkeä näissä asioissa. Olenkin usein kiittänyt miestäni että jaksaa kuunnella mun pelkoja ja epävarmuuksia tässä lapsi asiassa. Itse voin sanoa että mun mies on myös mun paras ystävä. Hälle voin puhua aivan kaikesta ja tiedän että hän on mun rinnalla tapahtui sit ihan mitä tahansa.

On: Heippa naiset. Lääkärissä käyty primolut kuurin sain jos tiputteluvuoto alkaa 10pvän kuuri putkeen. Jos ei nii hommiin vaan ja peitot heilumaan. Ja jos sen jälkeen vielä on ongelmaa nii lähete ultraan ja tarvittavat kokeet ettei ole endosta kyse. Tällästä tänne, ei ollut ihan täysin toivottu lääkehoito mut kyl tää tästä.

lissufin aattele näin et jos auttaa ni on sen arvost vaikkei lääkkeit olekaa kiva syödä. ties vaik plussaki tulis :)

Takaisin