Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lissufin: mä oon juonut sitä Valion verigreippi-greippimehua, mitä jotkut täällä suositteli. Potkii kyllä niin takasin päin :D Tuon purkin jälkeen kaapissa odottaa sitten Rybb & Deckers greippimehu, ja "innolla" jo odotan.... sitä en kyllä varmana saa alas. Kiitti vinkistä, voi olla että ostan ihan verigreippiä seuraavaks :)

Pampero Kiitos <3 oikeesti, tuli parempi mieli. Just samanlainen fiilis että nytpä on tapahtunut ja kunnolla.
Greippi ei tod oo mitään parhaimman makuista, miksei appelsiini voi ajaa samaa asiaa :whacky059 :laughing002
Toki kuten lissufin sanoi se on tapauskohtaista. Omalla kohdalla varmaan harmitonta tällä kertaa. :glasses9
Gatusa jeeeeeeee, kiva kun ei yksin piinaile. Onnea sullekkin plussan merkeissä :signs003 ja kiitos <3

on kivut kaikonneet, vuotoa tuli sen pari tippaa :hug007 plussauutisia kehiin naiset ens kuussa :happy119 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mä ite join aluks sitä (rypp and dekkerii miten lie kirjoitetaankaan :grin ) Se on tosi makeaa greippimehuks. Mut kerran erehdyksessäni luin tuoteselosteen ja jäi ukon juotavaks :eek: kauheesti lisäaineita... Tieten kaikkee kannattaa kokeilla. Mulla on nyt tuoreet hedelmät kokeilussa :grin

kiitos tsempistä lissufin, pahoittelut tiputtelusta, saisitpa selvyyden siihen.

kiwibird juu et ole ainoo joka piinailee, toivottavasti plussaat :)

on: dpo 2 vissii menossa ja vatsa ollu sekas ennen ovista ja sen aikana oli ummetus ja nyt sit on päinvastanen tosi kiva. sentää puhistuu vihdoin. mulla on kyl sellai tunne nyt et jotai on tekeillä mut saapi nähä. jaahas jotai uutta taas, rinnat kipeytyn ja nännit turvonnu.

Huomenta. Ja nyt sitten ei ole vuotoa olleskaan. Mut kipuja vasemalla alavatsassa ja iskiaskipuja. Mikä on normi menkkojen pituus teillä? Mietin vaan ku nyt meen kp9 et voiko tää olla viel menkkavuotoo?

Ihana aurinkoinen päivä, mukavaa lauantaita teille naiset :Heartred

lissufin en oikei osaa sanoa tuohon, mulla on normist 6-7pvä menkat, nyt on ollu vikan km jälkee 4-7pvä. viime vuonna mulla oli kroppa niin sekas et mulla oli 14pvä tuhrua menkkoina, sain keltarauhashormonikuurin että saatii normaaliks.
oisko mahollist et sulla ois ovis aikasemmi ja ois oviksest johtuvaa? mut tuo iskiaskipu kyl mietityttää, ei mul ainakaa oviksen aikaa ol ikinä sitä. km aikaa ollu kyl kipui selässä mut ei muuten.

Gatusa: mä päätin et koitan nyt rauhottua ja olla miettimättä. Jos stressikin vaikuttais et on tätä tiputteluu. Katsotaan näin maanantaihin ja soitan tk:hon maanantaina jos saisin sen ultra ajan. Ei oo ovista, luulen et tosiaan tää on endoo tai keltarauhanen on häiriintyny jostain syystä. Kuurin aloitan vasta maanantaina vaikka tiputtelu jatkuis. Rukoillaan että kaikki kääntyy parhain päin

Täällä on taas tapahtunut paljon,ei kyl perässä pysy!lissufinia kiusataan urakalla :/ toivottavasti saat jotain selvyyttä suuntaan tai toiseen.

Itellä päänsärky ja turvotus jatkuu ja jatkuu,mutta menkkoja ei näy.Menee hermot tähän kroppaan.Mieskin on ruennut innostumaan kakkosesta oikeen tosissaan.Ei nyt saa kirjotettua mitään järkevää,taidan mennä tirsoille,kun muksukin nukkuu.Plussapuhureita kaikille!!+++++++++

en osaa sanoa lissufin mut toivottavast tuo kiusa loppuu pian ja saat sen plussan :)

tsemppiä ja plussatuulia elli, ootko testannu viel?

Heippa kaikki te ihanat ihmiset, I'm back!:happy093

Täällä on tapahtunu ja tullu paljon paljon paljon viestejä!
En jaksanut lukea kaikkia, mutta samoja käyttäjiä näyttäisi vielä olevan täällä ja uusiakin tullut :greet025
Paljon paljon plussa tuulia kaikille!! :signs003

Omanapailua: Tosiaan oon tässä henkisesti palautunut siitä mitä tapahtu sillon kun lopetin täällä pyörimisen, ja poissa näkyvistä, poissa mielestä ajatusmaailmalla pärjänny aika pitkälti..
Sen takia tulin tänne takasin pomppimaan, että tosiaan on tullu ne pikku taapero ajatukset takasin mieleen ja raskausoireita on tullu takasin ja aikasemmin mainitsemani linea negra on tummentunu entisestään o_O ja kaiken kukkuraksi, menkat on jo 9 päivää myöhässä :happy3:pale olin juuri menossa ostamaan raskaustestiä eilen illalla, mutta apteekki oli menny kiinni, sama homma tänään :sad001 kai sitä sitten pitää odottaa maanantaihin asti :mad:

Gatusa,testailin n.kk sitten negan.Toki sen jälkeen ollaan peittoja heiluteltu,mut en oikein usko..Varmaan jossain kohtaa pitäis.Jotenki sitä ei vaan usko raskautumiseen ennen menkkoja.Jäärä mikä jäärä :p

elyssei ihana kuulla sinusta, inshaAllah saat sitten maanantaina plussan kun käyt apteekissa, täältä etelästä puhaltele oikein kunnon voimakkaita plussatuulia sinulle :)

elli tsemppiä joka tapauksessa ja plussatuulia :)

on: mulla on alkanu mietityttää tuo mun kierto nyt niin totaalisesti, mikähä kierron vaihe mulla oikei on nyt ku se kirkas lima vaan on jatkunu ja nippailee välillä alavatsaa etenki vasemmalt puolelt, vatsa ollu sekas kuten viimeks alkuraskaudessa jopa ruokamyrkytyksen jälkeen, nythä ei ol sitä riesaa onneks. janottaa ja vessas pitäs käyd usein, en tiä millo pääsen mun gynelle.

Gatusa, mullahana tuota kirkastalimaa tuli niin kauan kunnes plussasin..

mä en nyt omasta kropasta ota selvaa..oireita on..joo ja plussa testeis..mut mietityttää yks juttu..ei nyt noi vuodotkaan silleen...mut yks juttu vana...

ite en ol tutkin bluerose liiemmi mut ei tul muuta ku sillo jos ponistaa,tuli kärsittyy meinaa ummetuksesta täs muutama päivä mut onneks nyt helpottan jo. menkkoi ei näy ei kuulu. kp 26/23 muistaakseni tai sit 26/37

Takaisin