Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Blueroseteddy kuulostaa harmittomalta, älä huoli tosta.. tsemppiä, sä oot raskaana kuitenki ;) <3
Gatusalle ja Satsalle plussaa <3

on: huomasin että mulla on vaan 1 ovistesti :( en tiiä koska sen käytän kun nyt on rahat vähän tiukilla loppukuusta eli testeihin ei olis periaatteessa varaa ellei laskulla ota..

kiwibird toivotaan että tuo testi tuo sit sulle plussan :)

on: siis mikä ihme nyt on, apua. olo on ku ois 39 kuume, iha ku ois saanu selkääsä iha kunnol mut lämpö on 36.7 mun normi on kyl vissii lasken tässä lähemmäs 36.0-36.3 ja nyt on sit iha hirvee olo. saapi nähä mikä on tällä kertaa. tuulimuna on kyl kans aiheuttan tälläsen olon mulla joten mene ja tiedä. se oli sillo iha raskauden alussa plussan aikoihin ku oli tällänen olo.

On: Yks huoli vähemmän, auto meni katsastuksesta läpi, häää on rauta rouva :grin Sit sain tietää ystäväni kautta joka on sairaanhoitaja että endometrioosi ei kuulemma ole este koska tulin raskaaksi, normaalisti se onkin se vaikeus ja este raskautumiselle ei keskenmenon syy. Huojentavaa. Tosin tuo tiputtelu vuoto häiritsee mut eiköhän siihenkin lääkkeen saa ja raskautuisi. Nii joo mää menin ja sorruin :oops: päätin et ennen ku raskaudun ompelen vauvan vaatteita mut en osta mut löysinkin kirppikseltä 1,50e 56cm vauvan farkut jotka oli ihan uudet oli pakko ostaa

Tervetulloo Herhis. Plussatuulia sinne :) kyllä me täälläkin niitä spekuloidaan oireita suuntaan ja toiseen

Tervetuloa Herhis :) Tuolla ylhäällä on toi etsi ketjuja kohta,kannattaa siitä kokeilla.Vaikka tosiaan kyllä täälläkin niitä oireita spekuloidaan :)
kiwibird mä käytän monesti klarnan laskua,ei kauheesti tee ylimäärästä ja olikohan kaks viikkoo maksuaikaa.

toivotaan että olis harmiton...kuinka mä voin odottaa aamuun digin testausta xD
ja toiv. ei vuoto ylly tai mitään

Ääh, sorruin apteekin testiin. Niin puhdas nega kuin olla voi. Kyllä sen tiesin mutta kaikenlaista sitä jo ehti kuvittelemaan. Nyt vaan odotellaan sitä tätiä joka toivottavasti tulee ennen ensi vuotta :oops:

tervetuloa herhis unohin aikasemmin toivottaa sut tervetulleeksi. plussanneissa varmaan löytyy tuollast että on katottu oireita ennen testiä ja plussan jälkeen. toivottavasti nuo sun oireet viittaa plussaan.

hienoa että auto meni katsastuksesta läpi lissufin ja miksipä et ois ostanu, eihä sitä tiedä mität ässä vielä lähiaikoina tapahtuu, ties vaikka plussaat. :)

totesinpa että on iha sama olo ku viime vuonna plussatessa, oli ruokamyrkytys meinaa sillo mut nyt ei ol kyl mitää ruokamyrkytysmahollisuutta ees. en tiä mikä on mut iha sama olo.

koko päivän ollu alamahassa pistelyä keskellä, ja tuol sivussa niin että häirinnyt tekemistä... kp 33... mikä on yläraja soitella gynelle että missä mun menkat viipyy?????

tervetuloa uudet!!!

gatusalla jännää!!!

jännää muillekin!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kuinkas helposti noihin apteekin testeihin tulee roskishaamu? Ei olis pitänyt mennä jälkikäteen enää kurkkimaan :confused: Täytyy tehdä tarkistustesti aamulla..

Heip kaikille!
Täällä yksi kuumeilja lisää :) olen täällä jokusen viikon jo pyörinyt lueselemassa ja jännittämässä teidän puolesta!
Nyt ajattelin täältä myös kirjotella koska kuume vaan nousee mitä enemmän luen ja on meillä ollut puhetta että josko 2014 plussais ;) ehkäsy on jätetty pois mutta yritystä ei vielä ole ollut. Meidän pieni prinsessa on nyt 6kk ja haaveena tosiaan pienellä ikäerolla olisi pikku kakkonen :)

PePa tein myös apteekin testin ja roskishaamu tuli ja nyt tosiaan 6kk ikäinen tuo haamun ihana aiheuttaja ;)

onnea mamia!!!

bluerose tsemppiä.toivottavasti vuoto ei ylly.

on. taidan soittaa maanantaina neuvolaan tulee kuluneeksi 2viikkoo viimeisestä terolutista. vai pitäiskö sillon vielä testata ..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

ei ole yltynyt, mutta edelleen pyyhkiessä tulee, ehkä soitan neuvolaan tänään ja kyselen samalla, toivottavasti ehdin soittaa. Soittoaikakin kun on vain 12-13. Ei kovin pitkä aika soittaa.
Ilmoittelen kuulumisiani, taidan täällä enemmän höpöttää kuin tuolla muualla ennen ku oon varma mistään <3

onnittelut mamia :)

blueroseteddy toivottavast kaikki hyvin siellä :)

on: olo on ku selkääsä saaneella ja huippaa kunnol sekä etoo. saapi nähä miten käy nyt, menkkoi ei viel ainakaa näy mut olo on niin sairas ku voi. tai no tarkastettuani tilanteen sain huomata että on myös mahdollista että ne kipuilut on ollu jotai iha muuta ja mulla onki ovi nyt ja olot on hirveet sen takia, ainaki lima on kirkast ja venyvää ja muutenki on sellast, no jos näin on ni ainaki kierto vähä lyhenee entisestä. nyt kp 24/23-37? mut en mä ol ikinä ittelläni tälläsiä ovisoireita ol huomannu.

Muokattu viimeksi:
Oletan että onnittelitte esikoisestani :) sillä pikkusisko tai veli on vasta suunnittelu vaiheella :)
Itse haluaisin jo alkaa yrittämään mutta tuo ukko meinas että ei aivan vielä, jos seuraava tarttuu yhtä nopeasti matkaan kun tämä prinsessa... minä olen kyllä itse varautunut yrittämään pitempään, mutta ei sitä koskaan tiedä kuinka käy :) varsinkin kun sitä ehkäisyä ei käytä ;)

tsemppiä kovasti kaikille ja tietenkin paljon plussia kaikille niin ovis ku raskaustesteihin ++++++++++ <3

Takaisin