Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
toivottvast ois harmitont blueroseteddy.

lucky kyl voi sen 2vko mennä tai sit tärpätä salaa vaivihkaa.

on: kp 23/23 ja dpo 13 ei mitää menkkaoireita, väsyttää iha tajuttomast ja vessas käydää yölläki nyt. saas nähä miten käy huomen aukeeko vai ei, mies haluis oottaa kuun loppuu ennen testaust mut ite en malttais millää ellei huomen ala. alavatsas on kyl vähä nippailui joiden syytä en tiä ku ei ol menkkamaista.

Tsemppiä Blueroseteddy,toivottavasti on harmitonta!
Gatusa pidetään peukkuja että ois tärpänny!
On:Testi edelleen negaa,luulis noiden herkkien jo näyttävän jos jotain olis.Alavattas nippailee välillä,menkka oireet ollu erilaisia mut mistäs tässä enää kropastaan tietää o_O Tilasin kyllä pari clear bluen digiä jotka uhraan vasta jos tätiä ei näy,en täysin vielä toivooni heitä :grin

kiitos tsempistä satsa, saapi nähä miten käy ku huomen pitäs alkaa. rinnat on nyt kipeytyn iha kunnol kyl ja väsy on armoton sen lisäks et joutuu nousta yöllä vessaan. jännittää kieltämättä.

Pampero, oot oikeessa toisaalta, mut terot aloitan kp15 (oho, sehän on jo huomenna o.O) niin aattelin et kun viimeks meni viis päivää lopettamisesta et alko menkat, niin sit se olis noin 29-30 kierto jos pysyis sellaisena :) jos nyt mitään ei näy niin katotaan jatkaako vai antaako olla vaan :)
Jos vuotoo ei näy, mulla on raskaustestejä joilla sit voi kattoo tapahtuko mitään ihan huvin vuoksi :D tosin jos ovistestit on ja pysyy negana niin sit turha kai testata raskauttakaan...

Hihi, täällä koitan pidätellä että vois testata kohta ovista, jos nyt edes puolikkaan tunnin vielä jaksais! Huomenna aattelin testata iltasemmalla kun yövuorosta tulee kotiin aamulla, nukkuu muutaman tunnin ni sen jälkeen sit :) harjoittelua harjoittelua... :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mä täällä taas huutelen... Mut mut sillon kun mä söin teroja ja clomeja niin mulle sanottiin ohjeeks et sitten kun ovis takana aloita terot. Koska terot estäis sen ovulaation... Mulla oli ovis tarkallee noilla pillereillä kp 18! Eli jos oisin alottanu kp 15 terot se olis ollu auttamatta liian aikasin :o. Käskettiinkö sun käytyää ovistestejä? Mun käskettiin, kp 16-17 testailin ja sen lisäks kävin kontrolliultrissa joissa mittailtii kypsyneitä munasoluja ja katsottiin et ovis tapahtunut. Mun kierto siis noilla lääkkeillä aina 34pvää.

Stemppiä ja plussatuulia kaikille! Täällä mä hissuksii taustailen ja juttujanne seurailen :)

Oliko se bluerose joka oli plussannut? Oikein paljon onnea ja tarrasukkia matkaaan <3

(täällä viiminen kolmannes menossa 30+3, olo tosi hyvä. Ihan kun ei oliska raskaana. Mennään varmaa yliajalle, kun ei mitää harjotus supistuksia tms havaittavissa.)

kizu ihana kuulla sinusta, kyllä sä vielä ehit neki mahollisest kokea joten oottele vaa rauhassa mut kohta sulla on pikkunen jo sylissä, aivan ihanaa. oon miettiny välil et miten sulla menee ku ei ol kuulun mitään. kumpi on odotettavis vai pidättekö salassa? :)

Pahoittelut chipmunk :Heartred

Ei ollut meidän lähikaupassa raskaustestejä, ennen on ollut mutta nyt en löytänyt. Enkä sitten kehdannut kyselläkkään :rolleyes:
Olisin testaillut aikani kuluksi. Nooh, tilasin sitten netistä, testaillaan sitten huomenna. Olisihan tuossa apteekkikin vieressä mutten viitsi ostaa kallista testiä jos se sitten onkin nega..

Plussatuulia joka ikiselle ja tsemppiä oviksen bongailuun joilla se on käsillä :Heartbigred:wav:sign19:sign17

On: kp6 täti poissa mut huomen varmaan tulee viel tiputteluu, kuten aina. :mad::sad001 Huoh lääkäriin 2 päiväää, no onneks tänään tekemistä ku on auton katsastus. Saa ajatuksia muualle. Ihana aurinkoinen päivä, meinasin tänää luopuu toppatakista ja laittaa kevät vaatetta päälle :) Mukavaa aurinkoista kevätpäivää kaikille :glasses9

tsemppiä pepa testailuun, mulla on kans vika kp tänää ja huomen pitäs alkaa jos on alkaakseen kaiken järjen mukaan ellei sit ol kierto taas sekasin.

tsemppiä lissufin lääkäriin :)

Ihana kuulla susta Kizu! Tsemppiä loppuraskauteen. Mä vielä odottelen uutta tärppiä :D

Ja Blueroseteddylle: saisi se vuoto pysyä vähäisenä. Toisaalta taas kun esikosta oli sitä vuotoa niin ehkäpä tuo on harmitonta.

Chipmunkille pahoittelut ja tsemppihalit!

Muille tsemppiä piinailuun!

On: ovista odotellessa ja just eilen puhuttiin miehen kanssa et taitaa vauvahaaveilut tässä kierrossa jäädä väliin, kun on niin paljon muuta mietittävää. Siis yritys kyllä vieläkin, mutta mennään asenteella ettei liikaa yritetä :) Katsotaan nyt miten onnistuu :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

freyja täälläki on sama meno et kattoo miten toimii, mun tuntemusten perusteel mennää vikaa kp:tä mut saapi nähä olinko oikees vai temppuileeko kroppa ku kierto voi näköjää heitellä mul lähemmäs 20 päivää iha kevyest, nyt jos oon oikees ni ois sen 20 päivää lyhyempi kierto ku viimeks.

Heipä hei!

Blueroseteddy: Toivottavasti vuoto pysyy vähäisenä ja kaikki menee hyvin :) Ei kannata vielä pelästyy jos sulla kerta esikoisen kanssa meni samalla tavalla. tsempit!

Chipmunk: Isot pahoittelut ja tsemppaushalit! <3 todella kurja juttu :(

Gatusa: Hui ku jänskättää sun puolesta ;) toivottavasti tulee hyviä uutisia!

lissufin: No onneksi se lääkäriaika tulee sieltä pian! :) Aurinkoinen päivä varmasti piristää mieltä! tsemppiä!

kizu: OIkein hyvää loppuraskausaikaa :) pian on pikkuinen sylissä.

pepa: Toivon sinullekin kahta viivaa testiin ;)

freyja: Joo,liika yrittäminen kannattaa jättää pois..vaikka myönnän myös itseni siihen välillä sortuvan :) Mutta ehkä se sieltä tulee nyt kun vähiten odotat ;)

ON: kp 6 ja eilen peitot heilui ^^ <3 oli kyllä halut aika taivaissa ja yleensä mulla on menkkojen jälkeen aika pitkään sellasta kuivaa kautta,mut nyt oli alakerrassa kaikki kohillaan O_o oisko tuo greippimehu tehnyt jo tehtävänsä vaiko oliko jokin ohimenevä tila xD Aurinko??? mene ja tiedä sitten. Mutta en valita..hyvä näin ;) Oikealta puolelta nipistelee ovismaisesti,että ehkä se tulee sieltä tässä kierrossa vieläkin aikaisemmin. Pitääkin varmaa ruveta huomenna jo testailee varmuuden vuoksi ;) Pian ulos lasten kanssa nauttimaan ihanasta auringosta! <3

Plussia kaikille puhaltelen!! <3

en ole soittanut neuvolaan vielä ja no soittoaikakin meni. Voi ku, sinne voisi laittaa sähköpostia, vihaan soittamista.
jänään vielä. Laskin että meen joko 5+3 tai 6+1 raskaana. Hmm..toki voin olla pienemmilläkn viikoilla...

"(täällä viiminen kolmannes menossa 30+3, olo tosi hyvä. Ihan kun ei oliska raskaana. Mennään varmaa yliajalle, kun ei mitää harjotus supistuksia tms havaittavissa.)"

Ne harjoitussupparit ei kerro mitään siitä koska synnytys käynnistyy :) Eikä noilla viikoilla kuulukaan olla synnytystä ennakoivia merkkejä. Ihanaa loppuraskautta!

Mä törmäsin eilen kuntosalilla kätilööni, joka auttoi toisen lapseni maailmaan. Saunottiinkin siinä sitten yhtä aikaa ja kyllä tuli niin vahvasti mieleen muistot siitä synnytyksen jälkeisestä ajasta, kun saa vauvan ensi kertaa rinnalle ja aika pysähtyy... Voi että se on ihanaa, maailman parasta :) Toivon kovasti, että me kaikki saadaan se vielä kokea (osa useammankin kerran ;) ):love7

Gatusa+muut ihanaiset: kiitos onnen toivotuksista! Me ei tiedetä kumpi tulossa, kovin on poika olo mulla :) täällä oli puoleenväliin raskautta jos jonkin näköstä vaivaa joskus puolenvälin jälkeen päästiin tutustumaan synnytyspäivystykseen kovien supistusten takia. Säikähdyksellä selvittiin. Sen jälkeen ei oo ollu minkään näköstä vaivaa, jännityksellä odottelen mennäänkö yli vaiko eikö. Eilen ja tänään pessy kaikki pikkutyypin vaatteet, vielä muutama haalari ja petivaatteet odottaa pesua. Kaikki varsinaiset tavarat on vielä kaupassa, vaunut ja kaukalo kyllä tilattuina noudetaan sitten toukokuulla. :) en tänne kauheesti oo kirjotellu kun en halua kellekkään pahaa mieltä tuoda, kun todella tiedän kuinka kipeästi täällä kaikki sitö plussaa r-testiin toivoo. Ennenkaikkea sitä omaa pientä nyyttiä <3

Täällä mä lähettelen kaikille vauvalimaa, plussatuulia, ovis onnea, stemppiä ja voimia piinailuun sekä yrityksen kaikkiin vaiheisiin <3

Chipmunk: syvimmät pahoittelut :(

butterfly tuskinpa on menetetty vielä ku ei ne viel imeydy joten ole rauhassa. :)

kizu mä maltan tuskin oottaa että saan kuulla kumman saat, mulla kaikki oli et on tyttö ku ootin esikoista, lääkäri ei kerton ja mitä kävi, tuttava totes ultrakuvan nähessää et ei tää kyl tyttö ole. ja meil oli vain tytönvaatteit ni ne annoin kaverille joka ootti vauvaa myös ja sattumalta tyttöä, ite lähin shoppaileen pojan vaatteit :) saapi nähä miten käy jos plussa tulee kumpi ois tällä kertaa, onneks suosin neutraalei värei mitkä sopii molemmille, mun neuloma makuupussihan on mintunvihree ja niin on hupullinen jakkukin.

eip mitää, jos lohduttaa ni mä oon esikoisen aikaa vetän allergialääkkeit, selkäkipuu lääkäri määräs panacodia ja niin teki tutullekin. niitähä pitäs välttää raskaana mut eipä meille kummallekaa tullu mitää niistä eikä lapset kärsiny. ja edelleen joudun vetää allergialääkettä (zyrtec) ympäri vuoden ku on sen verra pahat allergiat itellä.

Heipodei kaikille!

Täällä uusi vauvakuumeilija liittyy sakkiin sekaan ja esittäytyy. Olen 23-vuotias, mieheni 25. Kova yritys esikoisen saamiseksi meillä on ollut syksystä 2012, ja väliin on mahtunut keskenmeno noin vuosi sitten. Sen jälkeen ei ole kuulunut pihaustakaan, mutta toivo elää!

Nyt on taas se kenkku hetki kuusta kun menkkojen pitäisi alkaa vajaa viikon päästä ja ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen oireet on sellaisia, kuin vihdoin olisi tärpännyt... Tässä on nyt kuitenkin sen verran monen kuukauden ajan koitettu tuhertaa, että oireet voi olla ihan korvienkin välissä meikäläisellä :) mutta niin tai näin, katsoin että nyt on hyvä aika ehkä liittyä tänne kuumeilemaan kun ukolla alkaa mennä meikäläisen hehkutus yrjöttävästä olosta, kipeistä tisseistä ja ympärivuorokautisesta väsymyksestä jo toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :D

Tämä foorumi kun on vielä niin uusi ja outo, niin kysäisen teiltä fiksummilta: onkohan täällä jossain sellaista ketjua, mihin on porukka listaillut oloja ja oireita päivä kerrallaan ovulaatiosta plussaan/uuden kierron alkuun (ymmärtääköhän nyt kukaan mitä ajan takaa...)? Muistan jossain sellaisen ketjun nähneeni kun olen surffaillut internetin ihmemaassa, mutta en nyt lyö päätäni pantiksi oliko tällä foorumilla vai jossain muulla.

Kukkeaa kevättä kaikille kanssakuumeilijoille! :dance011

Takaisin