Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiwibird69, totta tosiaan olit linkannut ja nyt avasin ne linkit :D anteeksi olen ollut kai ihan huolimaton ku ntullut luettua <3

meen huomen katsoo jos löytyis ihan sielt apteeksit ku mul ei oo vast ku huomen rahaa :D
yritän päästä lähtee ajoissa niin ennen töitä vois käydä ostaa kun se aukee jo 7 :P

ei muuta ku shoppaileen huomenna blueroseteddy :) mulla on huomen dpo 13 joten viel odotellaan, ukko sano et kuun vaihtees vast testi ei ennen sitä!!! miten mä kestän?

madh: onnea ovistuvasta plussan tekeleestä!!! :)

gatusa: mulla itsellä loppu testit. yks apteekin oma kaapissa mutta jätän sen sitten kun on kp jotain 40 :)

on. erilaisia tuntemuksia alavatsalla. erikoisemmin en ole jaksanut kuunnella itseäni. valtava väsymys on iskenyt... kevät väsymystäkö? uni rytmi mennyt ihan pää laelleen... ennen kukuin koko yön ja nyt voisin nukkua päivällä ja illalla... voisin oikeesti jo 7 mennä illalla nukkuu... ei ongelmaa... lähinnä mies ja poika estää tuon nukumaan menon. sain tänään kunnon itku potku raivarit... mies oli ihan ihmeissään... eilen illalla jo sanoin että ihan joka asia ärsyttää... työnki otan liian henkilökohtaisesti ja seki meinaa itkettää. huh huh. hävettää ihan itseänikin. haluun nukkumaan!!! olo sellanen että voisin itkee sille kun kohta on oma koti viimein valmis!!! valkovuotoa tulee välillä sellasta venyvää mutta ei mitään merkkiä menkoista edelleenkään...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

en usko raskautumiseen kun negaa näytti vielä kp 30. ja se ovis. olishan lääkäri sanonut kypsyvästä munasolusta ja arvellut oviksen ajankohtaa jos olis siellä sellasta alku kierrossa heti menkkojen loputtua näkynyt. huoh. lopettaisi jo tuo mies kirjan lukemisen pojalle. vartti sitten kävin pissillä ja taas pitää mennä... ihan ku rakko olis venymisestä kipeä kun aina täynnä...

MadH hirmuisesti onnea ovisplussasta! Tätä on odotettu! Samaan syssyyn tietydti saat pkussan sit toiseenii testiin, eikö? ;)

Piinailijoille pitkiä hermoja. Mulla niitä vissiin olis kun ei pahemmin kutkuta testejä etukäteen tehdä..

Omaa napaa sen verran, että tänään ois kp 3 ja alkaa vuoto hiipumaan, onneksi. Samanlainen vuoto ku menkoissakin yleensä eikä kipujakaan ole ollut. Vähän hassua kun en mä ehtiny edes tuntea olleeni raskaana eikä tämäkään oikein tunnu miltään. Että joo, kun vuoto alkoi ni harmitti että tässäkö tää nyt oliki, mut muuten olo on ku menkkojen aikaan yleensä: pännii nämä rätit ja kanssakäymisen puute, varsinki ku halut on kovat. Pöh.
Tänään kävin myös työhaastattelussa, huomenna tiedän pääsenkö töihin yli 2v tauon jälkeen...

Aurinkoista kevättä naiset! :cool:

Kolmas kerta toden sanoo ja ei kahta ilman kolmatta. :sad001 Eilen illasta tuli pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa paperiin ja tänään se on yltynyt ihan kunnon veriseksi vuodoksi. En edes kerennyt neuvolatädille soittaa plussasta niin nyt jo saan unohtaa koko jutun. :sad001 Pitääköhän kuitenkin neuvolatädille tiedottaa tapahtuneesta, niin saavat pikkuhiljaa ruveta selvittää asiaa jos rupeaa useamminkin nämä keskenmenot toistumaan. :sad001

Chipmunk: Voi ei... :( Pahoittelut. Onko sulla siis ollut kaksi keskenmenoa aiemmin? Soittele vaan neuvolaan.

Madh: Viivaa siellä näkyy, toivottavasti vahvistuu ihan plussaksi asti :)

Voi harmi Chipmunk! Voimia teille :(
Minä suosittelen soittamaan neuvolaan, kyllä ne sieltä kertoo kuinka kannattaa toimia. Itse sain ultran viikon päähän jossa tarkistetaan että kohtu on varmasti tyhjentynyt, ettei vaan jää tulehdusriskiä tms.

Pampero juu kaksi ollut jo aikaisemmin. Ensimmäinen oli lokakuussa, jolloin np-ultrassa viikolla 11+2 sain tietää että pikkuinen oli menehtynyt pari viikkoa aikaisemmin. Toinen oli nyt helmikuussa jolloin vuoto alkoi jo seitsemännellä viikolla ja vuodon loputtua kohtu todettiin tyhjäksi ultrassa. Nyt sitten vuoto alkoi taas aikaisemmin eli nyt olisi 5+2.

Dawwe pitää varmaan soitella neuvolaan jossain vaiheessa. Pahoittelut sinnekin keskenmenosta.

Pahoittelut ja voimia Chipmunk :sad001 Mun käsittääkseni kolmannesta ruvetaan tutkimaan joten kannattaa soittaa.

chipmunk olen todella pahoillani tuosta, jaksamista ja voimahali sinulle. kannatan samaa mitä muut eli pyydähän neuvolaa laittaa ees tarkastus ettei mitää jää ja ehkä ne rupee selvittämää mistä tuo johtuu. tulipa äkkiseltää mieleen et mikä on sun veriryhmä? jos oot O+ ni sen voi jo unohtaa mahollisuutena.

Voi ei ei ei Chipmunk :-( kauheeta. Paljon voimia.. :-( kannatan myös soittoa. Olisi parasta saada tietää mistä johtuvat toistuvat keskenmenot.

Lucky luulempa että teillä tärppäs, kuulostaa lupaavalta :-)

kivibird. mä en taas usko yhtään mitään. :)
chipmunk: pahoittelut kesken menosta!!!

on. mitenkähän pitkään mun kannattaisi sit sitä menkkoja odotella... onko et 2viikkoo viimeisen terolutin ottamisesta pitäisi menkkojen tulla viimeistään?

eilen illalla meinasin oksentaa ja mahassa möyrys ihan hulluna. en tiedä johtuuko ilta metformiinista vaikka ennen ei ole tullut mitään. ja otin lääkkeen iltapalan jälkeen heti. vai oliko jotai ruokamyrkytys oiretta tai vatsa taudin poikasta. piti vaan vessassa istua ja odotella että millon lentää ja kummasta päästä... :(

saa nähä, pääsenkö pysymään raskautuneissa - ruskeaa vuotoa tulloo pyyhkiessä...mutta esikosta tuli joka viikko/joka toinen viikko vuotoa (ihan kunnolla ja veristä vuotoa), niin en osaa sanoa..kipuja ei oo eikä muutenkaan.
ostan silti tänään testin ja testaan huomenna jos ei ylly ihan vuodoksi tuop..
no eihän siinä sit muuta kuin uuteen kiertoon jos nyt tää oli tässä, mut viel en laita pillejä pussiin =)

Takaisin