Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tääl dpo 12 menossa ja samat fiilikset aika pitkälti kuin luckylla.
tsemppiä ja plussatuulia kaikille piinailijoille :)

ihana sää tuo vähä positiivisia fiiliksiä sentään.

Täällähän on hurjasti taas tullut viestejä ja plussakin on tullut. Onnea aivan hirmusti ja tarrasukkia matkaan! Monella alkaa olemaan jännät päivät.

Itse kävin hammaslääkärin tarkastuksessa. Mulla kun joudutaan nukutuksessa hoitamaan hampaat kun on niin kova pelko. Laskuksi tulee nukutus ja hammsahoito yhteensä noin 2500. Noh, nyt se kirpasee ja onpahan sitte hampaat kunnossa. Oottelen että lääkäri soittaa minä päivänä hoito voidaan tehdä.

Väestöliittoonkin soitin kun menkat alko päivää ennenku arvioitiin niin aukiolotutkimus piti siirtää jo tämän viikon perjantaille. Huh huh että mua jännittää sekin tutkimus. Tämä viikko on aika täynnä tällasia jännittäviä juttuja. Toivottavasti tutkimuksessa todetaan että kaikki on kunnossa. Onneksi nyt asiat etenee. Ovista alan bongaileen tuossa lauantaista eteenpäin.

Plussa tuulia kaikille!!!!

Hei vaan ja aurinkoista tiistaita :)

Te jotka olette testailleet liian aikaisin ja saaneet negan niin tsemppiä ;) tiedän itse kuinka vaikeaa se on hillitä itseään kun on kova kuume päällä. Plussia toivottelen kovasti! :)

ON: kp 5 tädistä ei enää tietoakaan ^^ ja tänään popsin kolmannen clomin. Vielä ei ole hiki pukannut päälle mikä on hyvä :) ehkä selviän vähällä tällä kertaa. :) alkaa kroppa tottumaan noihin mömmöihin.Mies jo odottaa innolla milloin päästään sänkypuuhiin ;) on kyllä niin kiltisti odottanut,että täti häipyy että ehkä sitä pitäisi tänään vähän peittoja heilutella :D Laskiskelin tuossa,että 2kk enää töitä jäljellä ja sitten mulla alkaa kesäloma ^^ ah..niin ihanaa! Toivottavasti pääsisin loman yhteydessä nauttimaan myös raskaudestakin <3 Toi aurinko kyllä piristää mieltä niin paljon ettei ees harmita,että joudun olemaan tänään viiteen töissä. Tänään on hyvä päivä ^^

Plussia kaikille!! <3

hienoa että oot noin positiivinen iines, kyllä se aurinko tekee ihmeitä mielialalle. toivottavast sulla käy nyt tärppi sitten tässä piakkoin että saat nauttia kesälomasta sitten raskaana kuten toivot. :)

Tein raskauslaskurilla lasketun ajan jos sitä tulee raskaaks tässä kierrossa ja arvatkaas 25.12 olisi laskettu aika jos näin kävisi :oops: :grin (Joo spekulaatiota, tiedän). Ei siinä mut mun molemmat vanhemmat on sinä päivänä syntyneet ja samana vuonna. Minä itse olen syntynyt samana päivänä kuin minun edesmennyt isoisä. Aika moista tuuria olis jos näin kävis.

Aurinkoista päivää kaikille :Heartred

lissufin toivotaan että tärppää nyt sitten :) itellä jos nyt ois tärppi käyny ni la ois jossai joulukuun alkupuolella laskurin mukaa 4.12 mut veikkaan et menis jonnee itsenäisyyspäivän paikkeille.

Ihana huomata, etten ole ainoa joka spekuloi ja laskeskelee milloin mahdollinen la olis :grin Yritän hilitä itseäni ja olla miettimättä näitä asioita liikaa koska pelkään, että sitten alan vaan stressaamaan. Mutta kun oon luonteeltani muutenkin semmonen, että mietin ja pyörittelen asioita kovasti päässäni niin minkäs sitä itselleen voi. Mun miehellä menee aina hermot kun hän taas on paljon enemmän "hetkessä-eläjä" eikä paljon mieti asioita monien kuukausien päähän :grin Kiva kuitenkin kun täällä voi tästäkin spekuloinnista puhua avoimesti :)

Mustikka: Olen aivan samanlainen :grin Ukko välillä hiiltyy ku se sanoo et ei sitä tässä hetkessä olemista tarvitse kirjaimellisesti ottaa

mustikka ja lissufin ootte sit samanlaisia ku mä eli paljon asioita mielessä ja katot asioi pidemmäl aikavälillä. mun mies on aikalailla samantyylinen eli juuri kyseinen hetki on se millä merkityst, ei tulevaisuus ol mieles eikä se aattele liiemmin.

on: päänsärkyä, väsymystä, vessas ravaamista, rintojen arkuutta ja on hiukka painavat ehkä, valkkaria riittää jonki verran taas vaihteeks, en tiä mikä on homman nimi, ei ol ainakaa ovikseen viittaavia kipuja joten ovis tuskin on kyseessä, janoki löytyy ja ne mieliteot jostai syystä.

Blueroseteddy todellakin kävin kirjoittamassa adressin, ihan hirveetä ajatella leikkauksia lapsilisistä. :(
lissufin oi kiitos kiitos, ihanaa :) katson kyllä silloin. Plussaa sinne!
hoi piinailijat tsemppiä! plussaa kehiin ++++ on virkistävää kun täällä saa spekuloida kaikessa rauhassa :p mulla ois LA 22.12 eli jousimies tulis, sopii mun ja miehen merkkeihin.. hihi :oops:
Kaikille plussaa! Ei tosiaan oo paljosta kii, reilusti vaan peitot heilumaan eikä sitten huuhdella heti! =D Kevät tekee ihmeitä ja täällä Vau:ssakin on artikkeli jossa kerrotaan auringon valon merkityksestä ovulaatioon, hedelmällistä aikaa.. :sign17:sign19

On: mulla on näitä pieniä ovisoireita, ei mitään isompaa.. Testikin tuntui olevan tänä aamuna haaleampi kuin eilen aamulla, mutta se varmaankin kuuluu asiaan, eihän se LH oo jokapäivä kasvussa tai balanssissa. Kumpa ovistikut ei loppuis kesken.. Jänskättää pääsenkö gynelle tässä kuussa, taitaa mennä ens kuun alkuun. Meen yhelle valmennukselle, blaah eli ei töitä näillä näkymin :(

Muokattu viimeksi:
eiks 22.12 ois jo kauris?

enivei :D huomenna tulee rahaa ja voi testata sitten TO jos tulis vahvempi :D taijan ostaa digin xD

pst. enkä oo kasetti testiä löytäny mistään ja kukaan ei tunnu tietävän ku kysyy =(

Blueroseteddy: Jos maltat odottaa huomisesta vielä yhden päivän tilaa halvemmalla kotitestit.fi ennen klo15 tehdyt tilaukset postitetaan seuraavaksi päiväksi. Ja postarit on 1e jos on yli 10e ostot

ImageUploadedByVau Foorumi1395760218.340029.jpg

Näkeekö joku muu saman kuin minä :D OMG, ei tuo nyt plussa vielä ole mut tummenee!!! Edellisien testien viivoja ei oo ees näkynyt. Aamulla nappasin naamaan kun töistä pääsin ekat terot, koska tänään kp15 :) toivon mukaan nyt on tosikuvesi et ei terot estä jos yyt alkaa ovis lähestymään. Alkaako? Hui hitto!! :)
Wooooohooooo!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Blueroseteddy joo saattais olla kauriskin mutta miksei jousimies, jos syntyis viikon kaks etuajassa, mä en kuitenkaan usko et tärppiä tulee joten.. Mulla on muistikuva että oon nimenomaan sua varten linkannut muutaman eri sivuston josta voi tilata kasettitestin :O
MadH91 nyt sä räjäytit pankin, ihana kuva! Onneksi olkoon, ovulaatio todellakin on käynnistynyt ja se on iloinen asia :) <3 luulenpa et ihan kahden päivän sisällä on h-hetki.

kiwibird69 täytyykin lukea uudelleen noita, on voinu mennä ohi kun tänne tosiaan kirjotietaan niin plajon xD apteekista kävin kysyy niin ei oo ees kuullu, kolme vuotta sittenhän mä pojasta kun tein niin ostin :D
:D

Takaisin