Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
freyja hienoa että tykkäät harjoittelupaikastasi ja että oot saanu nauttia hyvästä säästä sen lisäksi. kannattaa yrittää ottaa lunkisti (helpommin sanottu ku tehty tiedän). kannattaa ehkä keskittyä harjottelust ja ulkoilust nauttimiseen ni voipi käydä yllärikin ku olo on hvä ja mieliala kanssa :)

Hieno plussa Blueroseteddy, onnea vielä :) Rohkeasti vaan soittoa neuvolaan!

Freyja86 Joo meidän esikoinen käy kerran viikossa toimintaterapeutin luona, pojalla on vähän haasteita hienomotorisien (onko tuo nyt edes oikea termi :p ) taitojen kanssa esim. kynän käyttö on vaikeaa. Niitä sitten treenaillaan että ei olisi niin hankalaa sitten kun syksyllä pitäisi mennä jo kouluunkin. Lisäksi on aistiyliherkkyyttä ja muuta pientä. Poika on tykännyt kovasti ja itse olen saanut hyviä vinkkejä sujuvampaan arkeen :)

Huhhei, täällä aletaan taas olla jaloillaan. Kirjaimellisesti(kin), lähes koko viime viikon vaivannut kuume tuntuu vihdoin poistuneen ja muistona on vain flunssa ja yskä.

Onnea Chipmunk! ^^ Tällä kertaa ihan oikeasti sinulle. :D (paitsi jos taas sotken...?) En kyllä ole ennen ennustajan lahjoja itsessäni huomannut. :D

Samoin Blueroseteddylle onnittelut täälläkin puolella. :> Pidän kummallekin peukut pystyssä että kaikki menee hyvin.

Dawwelle sen sijaan pahoittelut ja voimia. :( Voi kurjuus kun onni ei tällä kertaa kestänytkään. Hyvin olet kyllä asian ottanut, hatun nosto siitä. Toivottavasti saatte pian uuden, pysyvän plussan.

Muutenkin paljon taas negoja ja menkkoja väärissä paikoissa. Kaikille yhteisesti tsemppiä, ehkä uusi kierto on parempionninen.

Gatusalle onnea työasioissa. Varmasti saat jonkun onnistumaan kun olet niin toimelias. Ja pahoittelut sinne vielä erikseen negasta, olisit ansainnut plussan. Mut ehkä se tulee muutaman päivän päästä, ainakin toivon niin. Etkä ole yhtään rasittava vaan juttujasi on mielenkiintoista lukea ja tietenkin tänne saa purkaa jos jokin harmittaa. :>

En muista (enkä jaksa tarkistaa) kuka mutta joku pohti ettei varmaan ole tärpännyt kun ei tietoa oviksen ajankohdasta eikä montaa kertaa pupuiltukaan. Pakko tulla antamaan toivoa kertomalla että siinä kierrossa jossa viimein plussasin en jaksanut vahtia ovista eikä mulla ollut hajuakaan milloin se on. Joulu- ja työkiireiden ja kylässä olevan anopin takia jäi sänkypuuhat ehkä johonkin kolmeen kertaan siitä kierrosta. Näistä kaksi oli laskennallisen oviksen aikoihin ja yksi ainoa vauvan koon perusteella tehdyn viikkoarvion mukaisen oviksen aikoihin. Eli vaikka tämä tuntuu mahdottomalta niin juuri silloin kun vähiten odottaa, vaikka ei olisi juuri edes puuhailtu onkin voinut osua ajoitus just eikä melkein kohdalleen ja tulla iloinen yllätys. ;)

gatusa: et ole ainut piinailija! mulla kp yli 30. menkat ei näy ei kuulu eikä tunnu!!! odottelen kovasti tätiä... eilen tein nega testin.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Tuli kyl aika ihmeellisiä asioita ilmi tossa dokumentissa. Jopa vauvan alhainen syntymäpaino voi vaikuttaa koko loppuelämään. Ja kuinka persoonat muokkautuu jo kohdussa :) Tämmösiä dokumenttejä ja tutkimuksia lisää

ihana vargnja kuulla että voit paremmin ja pikkunen kasvaa kunnolla, kohtaha hän jo ilmottelee liikkeillä iha kunnolla. minä puolestaa saan oottaa mielenkiinnolla et miten käy naisen eli tuleeko plussa vai menkat, ei kyl menkkajomotuksii tms ole ollu, ainoastaa dpo 7 oli se kova kipu alavatsassa ja sen jälkee harvoin pientä nippailua. rinnat kipeet välillä, normi lämpö mun mielest tosin en enää tiä mun normi lämpöä, väsy, nälkä useammi, vessaa yöllä, mielialanvaihtelui ja mielitekoi jonki verran. kiitos tsempistä se tulee tarpeeseen.

lucky toivotaan et ovis ois ollu myöhää sulla ja plussa tulis sittenki sulle :)

Loora: olikos sulla se kemiallinen juuri joku aika sitten..? Oisko tuo pitkä kierto sen jälkimaininkeja..?

Pepa: Sulla oli tosi kivoja kuvia blogissa :) Meillä kanssa päivät täyttyy esikoisen eskariin viemisistä ja hakemisista :)

Aida: pahoittelut negasta :/ Toivottavasti tilanne raukeaa johonkin suuntaan piakkoin :)

tämä seuraava kuva nyt ei liity aiheeseen mitenkään eikä minuunkaan mutta ainakin minut kuva on saanut nauramaan eli josko sais teillekin pienen kevennyksen iltaan...
eräs ammattiverkostoni jäsen laittoin tämän kuvan niin oli pakko kopioida koneelle että saa hupia tuttaville. äippä repes ku näki ja samoin mies ja esikoinen.

"rahtilaiva"
7cad088a-89c0-11e3-8843-12313d0244d2-large.jpg

Muokattu viimeksi:
gatusa: oviksen olis pitäny olla toissa päivänä tai kp 15 et olis ollu mahiksia. mies ollu töissä niin ei paljon vaihtoehtoja pupuiluun ollu. :) terolutit aloitin kp 15 ja ne voi estää oviksen :)

Blueroseteddy herran jumala onhan tuo plussa, kaksi viivaa =) onneksi olkoon <3 soita ihmeessä neuvolaan. Oon kuule nähny ihan haamun esi esi isiäkin joista on tullut 9kk ikäisiä vauvoja :) tuo sun positiivinen tulos on jo vahva. :thumleft:Heartblue
lissufin harmi että luin vasta nyt tuosta ohjelmasta, olisin halunnut katsoa! voi harmi.. ehkä se tulee joskus uusintana, ellei näy yle areenassa =) kiitos kun vinkkasit.

pikaisesti omaa napaa: ovisviiva vahvistuu, pieniä oireitakin on mm. päänsärky tässäkin kierrossa ja kivat pikku juilintajomotukset ala sisuksissa.. tuo jänniä viboja :sex huomenna mulla on edessä jännät paikat kun saan tietää mitä alan tekee, joko työharjoittelu tai palkkatyö.. pitäkäähän peukkkua mulle :talk030
ovulaatio ja raskaustesti plussaa kaikille sitä odottaville :signs003 p.s näin varmaan 10 raskaana olevaa naista tänään keskustassa pyöriessäni, näkee joka paikassa =) tulee vaan mieleen että: tuollainen kumpu mullakin kohta on.. ainakin sais olla! :happy093.

Pampero.Juu oli mulla kemiallinen helmikuun lopus ja sitä täs itekkin veikkaan et se sekottaa kiertoo ja kun vie palasin töihin maaliskuun alussa ni toi varmaan lisä tressii sun muut tähän...et jos nyt oikein luin kroppaa ni viikonloppuna ois ovis ollu joka jäi hyödyntämättä mut sehän selviää vast parin viikon päästä.eikä se olis ees mun pisin kierto kun sit se olis 42 ja synnytyksen jälkeen on ollu 46 ki kierto..

no nyt nukkuun...

Kp 35 eikä mitään.. Pikkasen meinaa olla turhauttavaa :confused::rolleyes: Pakko varmaan loppuviikosta testailla jos ei tätiä näy, oman mielenrauhan takia, vaikka negaa veikkaan..

On: täällä niin piinailua. Kalenteri sanoo, että kahden päivän päästä raskaustesti voisi näyttää plussaa :love2 Minä en vaan millään jaksa/pysty kohtaamaan tätiä taas.. :sad001

kp 32 ja järkyttävä v*itutus!!! en kestä yhtään mitään. k*usella saa juosta 3x tunnin sisään. repäisy kipuja alavatsalla. joko nää on järkyt pms oireet tai sit jotain muuta.

Merope aika samoissa mennään.Neljä päivää vielä niin tiedän varmasti.Tänään dpo 10 ja nega yllättäen :rolleyes: En vaan kyenny hillitteen itteeni testaamisen suhteen vaikka liian aikasta onkin :grin
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!

Satsa: Hih, ihana, että testasit jo! Mä olen kaikissa aiemmissa testannut tosi ajoissa, mut nyt en enää jaksa uskoa plussaan niin ei ole niin kova tarve testailla. Täälläkin siis dpo 10! Olen yrittänyt keskittää ajatukset kesäloman suunnitteluun, mutta siinäkin käy niin, että mietin kuinka ihana olisi kesällä lomailla kun olisi asukki matkassa mukana. *huokaus*

Tsemppiä hurjasti ja toivon Sinulle plussaa!

Takaisin