Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos informaatiosta! Mitähän tekisin ilman teitä :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tsemppiä siis piinapäiville Satsa ja Meropekin :)

MadH: mä testaisin sitä ovista kyllä vielä kp20 jälkeenkin sun tapauksessa :) Meinaan se voi hyvinkin tulla sen jälkeenkin, jos kierto olisi vaikka 40päivää niin ovis olis vasta kp26->.

Täällähän on taas tapahtunut!Tsemppiä piinapäiviin,kellä ne on nyt käsillä! ja varovaisia onnitteluja blueroseteddy! :)

Täällä naama kukkii ja päätä särkee koko ajan.Toivon,että ne menkat sieltä siis saapuisi.Onneks tuo esikoinen pitää mamman vauhdissa,eikä ehdi koko ajan miettimään.Mutta selkeesti kuume kasvaa koko ajan,kun täälläkin tulee roikuttua samaan tapaan kuin esikoista haaveillessa :)

Pampero, oot oikeessa toisaalta, mut terot aloitan kp15 (oho, sehän on jo huomenna o.O) niin aattelin et kun viimeks meni viis päivää lopettamisesta et alko menkat, niin sit se olis noin 29-30 kierto jos pysyis sellaisena :) jos nyt mitään ei näy niin katotaan jatkaako vai antaako olla vaan :)
Jos vuotoo ei näy, mulla on raskaustestejä joilla sit voi kattoo tapahtuko mitään ihan huvin vuoksi :D tosin jos ovistestit on ja pysyy negana niin sit turha kai testata raskauttakaan...

Hihi, täällä koitan pidätellä että vois testata kohta ovista, jos nyt edes puolikkaan tunnin vielä jaksais! Huomenna aattelin testata iltasemmalla kun yövuorosta tulee kotiin aamulla, nukkuu muutaman tunnin ni sen jälkeen sit :) harjoittelua harjoittelua... :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Elli, mulla ainakin naama alko kukkia just ennen menkkoja, joten pitänen itellä sitä merkkinä menkoista :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

aamulla testasin snlaisen haamun, aloin miettii jos se ois testistä kii, oon aina vihannu ton tyylisii testei x)
viime viikolhan sin negojsamoin ku toissa viikolla sain negan..kai se on pakko oottaa rahan tuloon et pääsee to testaamaan :)

ei mulla muuta...

MadH91 niin on mullaki ollu ennen ekaa raskautta.Raskauden aikana naama oli ku vauvan pylly,toivon siis todella että tämä on sitä jotain :D

Varoivaiset onnittelut Blueroseteddy!:) Ehkä siinä minun aavistuksessani oli kuitenkin perää! Paljon tarrasukksia sinne teille!

Dawwe: Pahoittelut ja voimia! :sad001

on: Ärsyttää!!! :angry4 Testasin aamulla ihan selkeän negan. Nyt näyttää siis kovasti siltä, että kierto on vaan mennyt sekaisin. Nyt siis jo kp 35 (edellisen kierrot olleet 28). Menkkamaisia juilintoja on tuntunut jo pari päivää vaikka vuotoa ei näy edelleenkään. Myös rinnat on vähän arat. Tässä vaiheessa varmaan alan nyt sitten toivoa tätiä kylään mahdollisimman äkkiä.

Ja taidan vaipua sohvalle ison jätskikulhon kanssa katsomaan How I Met Your Mother:ia.

Voi kiitos Pampero :Heartred Oon vaan aika laiska blogin pitäjä :p Yleensä laitan vaan paljon kuvia kun en jaksa kirjoitella :grin

Tsemppiä kaikki piinailijat!!

Minä kävin aamusta nuorimmaisen kanssa muskarissa ja kohta lähden hakemaan esikoisen eskarista ja lähdetään hänen kanssaan toimintaterapiaan. Siellä on taas huippuilma, lämmin ja aurinko paistaa, ihanaa kun tulee kevät :flower

Gatusa.Sun suunnitelmat kyllä kuulostaa hyviltä ja toivottavasti täti pysyy poissa ja saisit sen plussan. :)

Pepa.Toivottavasti sun tilanne pian selkeytyis et tulis plussa ja jos ei sitä ni täti pian. tsemppiä.. :)

Freyja.Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen.. :)

Sandy.Epäilen kyl enemmän sitä et ovis on siirtyny tai ei tuu lainkaan mut toivossa on hyvä elää niin kauan kun tätiä ei näy.. Pidän peukut ylhäällä et saat plussan piakkoin etkä joudu palaamaan töihin.Onnea oviksen metsästykseen ja sen hyödyntämiseen.. :)

Lissufin.Ihanaa et sait kivan lääkärin joka ymmärtää ja kuuntelee.. :)

Iines.Kiva että täti sieltä häipyi ja onnea oviksen metsästykseen.. :)

Pampero. onnea oviksen bongaamiseen.. :)

Satsa.Tsemppiä piina päiville ja toivottavasti kerrot meille pian hyviä uutisia.. :)

Merope.Tsempit piina päiville myös sinne ja plussatuulia puhaltelen.. :)

Madh.Ihanaa kun sun mies on noin innoissaan vauva yritysessä. :) ja toivottavasti ovis sinne pian tulis..tsemppiä :) ja onnitte harjoittelun onnistumisesta.. :)

Elli.Toivottvasti sulle pian täti tulis niin pääsisit yritykseen..mutta voihan olla te ei tuu tätiä vaan plussa ja sitä toivon sulle kovasti.. :)

Aida.No voi höh.Pahoittelut negasta ja jos et sitä ihanaa plussaa saa niin tulis se täti sit pian .pääsisit uuteen yritykseen..Tsemppiä.

on.Ovis-testitkin on loppu et en enää voi testailla sitä kään.no täytyy nyt vaan odottaa et täti saapuis kun en usko et olis niin hyvin onnistana et plussaisin...tänään kp.29/27-46 mulla on nyt flunssane olo.toivottvasti en tuu nyt kunnolla kipeeks kun just vast palasin töihin.. :(

Tsemppiä kaikille oviksen bongaajille ja varsinki piinailijoille!

Itse soittelin neuvolaan ja peruin varhaisultran, tilalle sain viikon päähän ultran, jossa tarkistetaan että on varmasti keskenmeno ja että on tyhjentynyt kunnolla.

Nyt tavoitellaan sitten joulukuulle laskettua, osuu niin kuun loppupäiville la että ei passata kun en usko että meidän lapset syntyy ajallaan... Toiveet korkella, kun vaan saatais yritystäkin aikaan.

Lisäks mä tosiaan toivon ettei nää rättisulkeiset kestä kauan eikä sekota kiertoa. Ärsyttää, mä niin kuvittelin että saatais yks syysvauva lisää, kun kaks ekaa syntyneet syys- ja lokakuussa olis vaan ollu enempi kun hauskaa jos kolmas olis syntyny marraskuussa. Mutta tällä mennään mitä annetaan, nyt ei voi kun toivoa että keskenmeno edes menis hyvin, jos niin voi sanoa.

kiitos loora tsempistä, kohtaha sen saa nähä miten käy. oon kyl niin äksy tänää et saapi nähä miten käy. varmaa menkat pyyhältää paikalle kuitenki.

tässä kuva siitä haamusta..joka muuten olikin vahvempi xD

Liitteet

• aamuuuu 24.3.jpg
    aamuuuu 24.3.jpg
    176 KB · Katsottu: 105
PePa: Heti kiinnitin huomiota toimintaterapiaan :) T. Tuleva toimintaterapeutti :D

Gatusa: Juu, tänään tosiaan alkoi harjoittelu joka kestääkin sinne lähes koulun loppuun asti.

Blueroseteddy: Soita ihmeessä sinne neuvolaan niin kuin puhuttiin :) Vahva se viiva on, usko mua <3

On: Aivan huippu mukava päivä harjoittelussa. Lasten kanssa touhutessa ei hirveästi ehdi miettimään omia juttuja. Kerrankin olin sen 8 tuntia miettimättä palstaa ym piinailujuttuja :D Lisäksi olin koirien kanssa tunnin lenkillä upeassa säässä. Kyllä se piristi mielialaa. Ristiriitaiset tunteet menossa kun toisaalta haluaisin miettiä ja uskoa et ehkäpä se plussa voisi tulla tässä kierrossa… Toisaalta taas tiedän et jos liikaa sitä toivon ja mietin niin sit se ei ainakaan tärppää :D

Takaisin