Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tänä aamuna myös plussa saatu. Varovaisin mielin täällä mennään. En aio tuonne odottajien puolelle siirtyä ennenkun saa jotain varmistusta että onko siellä oikeesti joku. Oireita on kyllä ollu jo viikon ajan mutta oon yrittäny olla ajattelematta asiaa. Täytyy vielä varmistaa digillä.

Niin ja unippiulle onnittelut plussasta! Toivottavasti nää nyt pysyy matkassa. :)

Santra87, oon tosi pahoillani. Ei kenenkään pitäis joutua palaamaan tänne liian nopeasti.

Tuli muuten mieleen, että onko muilla lyhentynyt kk-kierto iän tai raskauden myötä? Mulla on aiemmin ollut kk-kierto sen 30-36 päivää, nyt viimeisen vuoden, parin ajan ollut 24-27 päivää.

Ja kiitoksia kaikille sympatioista, olette ihania ja jokaiselle toivon tietysti myös isoja plussatuulia ihan yhtä lailla. <3
Tänään jo huomattavasti parempi olo, kävin eilen itkusilmin kaupasta hakemassa itselleni suklaata suruun. Ystäväni onnistui samaan aikaan viestittelemään että onko mulla suklaata jemmassa, homma meni sitten siihen että ostin muovikassillisen täyteen herkkuja ja puhuttiin yömyöhään ja ahmittiin itsemme ähkyyn. :D

Aamulle onnittelut plussasta!
Santralle kovasti voimia, ikävää kun joutuu palaamaan takasin tänne :/

Mä alotan nyt operaation laihdutus taas kertaalleen. Tilasin sitä silmällä pitäen polar loop -rannekkeen ja muksuille tuplarattaat. Harkitsen myös kehonkoostumusvaakan hankkimista, josko siitä varsinkin olis pientä apua.. Harkitsen myös blogin perustamista aiheeseen liittyen, joka ohessa varmaan sisältäis myös käsitöitä ja omaa elämää muutenkin.
Keskiviikkona eka punnitus ja sit sitä mennään!

Dpo4 ja odotukset ei ole suuret.

Soitin hedelmällisyysklinikalle, se kaupungin. Pitää uusia verikokeet ja muut esitestit minun kohdaltani. Huomenna työterveyteen aika ja kysyn voisiko hän laittaa lähetteen kokeista ja hedelmällisyysklinikalle. Jos ei onnistu, niin varaan yksityiselle ajan. Tosin jos yksityiseltä haen lähetteen pitääköhän esitestit ottaa yksityisellä ja maksaa niistä kun muutenhan ne terveyskeskuksen kautta minulle olisi ilmaisia (papa ja verikoe). Arg.
En pääse omalle terveysasemalle koska jonot ovat erittäin pitkät ja ajat ovat varattu suurimmaksi osaksi kiirellisille tapauksille. Siksi pitää miettiä kiertoteitä :/ murrrr...

Hei muuten onko suositella suomeksi tai englanniksi hyviä kirjoja hedelmällisyydestä? Joitakin olen jo lukenut, mitä lähikirjastossa on.
Entäs käyttättekö jotakin ohjelmaa kiertojen kirjaamiseen? Itselläni on jo neljättä vuotta Ovuview android app.

Plussaonnea Aamulle ja tarrasukkia matkaan! Kyllä tästä vielä plussat meille muillekin tulee :)

Santra.Pahoittelut keskenmenosta...Hali ja paljon voimia...
Freyja.Kiva kuulla et täti saapui ja nyt pääset kohti uutta yritystä..onnea uuteen yritykseen..
S1N1.Tsempit piinaviikoille..
Pampero.Toivottavasti kipu ei palaakkaan vaan oli joku ohi menävä juttu..
Aamu.Voi että onnea valtavasti ja tarrasukkia matkaan.. :)
Nuppu.mulla on kierto pysyny aina yhtä epäsäännöllisenä.et ei ainakaan vie oo muutoksii ollu kierros.täytän tänä vuonna 30.mulla siis kierto 27-46
Dawwe.Toivotaan et se plussa nyt yllättäis sut kun sitä et osaa odottaa..
Melissae.Toivottavasti pääset pian testeihin..noista kirjoista entie mitään kun oon muutenkin huono lukemaan mitään..

onnea Aamu <3 :) paljon tarrasukkia mukaan ja teehän digi parin päivän päästä niin saa varmuuden <3 se on se mikä rauhoitti ainakin minun mielen totaalisesti, eikä tarvinnu tihrustaa viivoja :)

Hei kaikille :)

Osa muistaa varmaan minut tuolta raskaaksi 2012 ja 2013 ketjuista.

Takana siis yrittämistä pitemmän aikaa, keskenmenoja ja lapsettomuushoitoja. Viime marraskuun alussa meille syntyikin sitten vihdoin kauan toivottu pikku prinsessa. Ketjuissa olen käynyt seurailemassa kuulumisia pitkin vuotta. Oman kokemuksen kautta voinkin toivottaa pitkää pinnaa niille jotka yrittävät pitkään, paljon voimia kekskenmenon kohdanneille, kyllä sitä itsensä sieltä kasaan saa ja ylös. Hoitoihin menoa pohtiville, mennä ihmeessä nopsaan jos mietityttää, helpottaa omaa oloa tavallaan kun tietää tekevänsä jotain asian eteen.

Itsellä jälkitarkastus ohi viime viikolla ja sain luvan raskautua vaikka uudelleen. Hormonaalinen ehkäisy ei minulle passaa ja tuon taustani vuoksi, päätimmekin mieheni kanssa että mikäli meille toinen pikkuinen suodaan, se saa tulla sitten vaikka heti jos niin päättää. Hoitoihin emme lähde eikä oviksia seurata, mutta toive on että 2014 saataisiin plussa luonnollisesti.

Seurailen täällä taustalla siis yhä ei niin aktviivisenä kirjoittajana. Neiti pitää välillä kiireisenä joten ajatukset eivät ole niin siinä yrittämisessä kuin aikaisemmin, jospa se olisikin se puuttuva tekijä tuossa raskautumisessa, ei osaa niin stressata sitä ja mieti joka tunti.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille ja onnea plussansa jo saaneille. Toivottavsti pikkuiset pysyvät tänä vuonna hyvin matkassa ja moni ei tuota keskenmeno helvettiä joudu läpikäymään

Ihanaa Aamu :) oikein paljon onnea! Tuuthan kertomaan miten homma etenee!

onnea Aamu tätäkin kautta ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

niian mukava kuulla sinusta, mitäpä sinulle kuuluu? ja jos päätätte että haluatte toisenki piakkoin ni tervetuloa vaan tännekin sit ku siltä tuntuu :)

on: 30/30-32 ku ei tiä millo se ovis on ollu ja viime kierto oli 32pvä. pari päivää oottelen ja katon miten oma tilanne kehittyy ja jos menkkoi ei näy ni testin paikka varmaa, viikonloppuna vois yrittää päästä vaik lääkärille jos menkat ei ol alkanu ku haluun kuulla ukon tulokset ja tietää mikä on homman nimi mikäli ei sitä plussaa tai tätiä näy. mut ens kiertoo varmaa pitää pyytää jo nuo keltarauhashormonitabletit että pääsee eroo välivuodosta.

Niian: tervetuloa mukaan :) Itsekin koen tämän yrittämisen tällä kertaa erilaisena, kun on noin pieni (1v) tuossa jaloissa pyörimässä. Ei ole kiire tai stressi asiasta, jotenkin tuntuu että se plussa tulee kun sen aika. Päivät menee lasten kanssa touhutessa eikä tätä yrittämistä ehdi liikaa miettimään. Imetätkö? Onko sinulla menkat jo alkaneet synnytyksen jälkeen? :)

Täällä jännäillään kuinka pitkäksi kierto venyy keskenmenon jälkeen. Nyt on kp19 laskien km:stä, vaikka sitähän ei kuulemma saisi siitä laskea. Mutta ärsyttävää on, että tarvii keksiä itselleen kaikenmaailman oireita, mm. tissikipu ja pikkuviiltelyt toisella puolella alavatsaa... Vaikka järkikin jo sanoo ettei mitään vielä voi tuntua ja kuvittelen vaan kaiken, niin kroppa haraa vastaan.

elya toivottavasti sun kierto ei hirveest ala heittään, itellä oli aiemmi sellai 34 nyt vissii 32 viimisen km:n jälkee mut saapi nähä millai tää on ja välil joutun pistää kiertoo kurii hormonikuurilla.

Gatusa, toivotaan että asettuu. Yhtään ei ole tietoa kuinka pitkää edes odottaisi, koska edellsikerralla plussasin samantien ensimmäisestä kierrosta kun ehkäisy jätettiin pois. Ja ehkäisy on ollut käytössä noin 9 vuotta, joten ihan en muista miten on sitä ennen ollut. Jää nähtäväksi, tietenkin toivoisin nopeaa plussaa nytkin!

Takaisin