Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no tein tuossa testin kun ostin semmosen alle 4€ testin - tässä kuvaa ja kertookaa näkyykö teistä jotain..pitää kai parin kolmen päivän pääst uudelleen :D

Liitteet

• IMG_0002.JPG
    IMG_0002.JPG
    38.2 KB · Katsottu: 128
tein nyt pidemmän kierron mukaan sen laskettu ajan jutun ksoka viime viikolla vielä negaa näytti, ei tullu ees haamuja..niin LA olis 22.11.2014. mut mää laitan kuvaa sit kun oon tehny sen toisen testin :D tosin voihan toi olla haamu kun iltapissasta??

Parempaa onnea blueroseteddylle! Meillä ois ollu sama la jos meillä olis nyt menny kaikki hyvin.

Kiitokset kaikille pahoitteluista, mä en jotenki osaa olla harmissani tästä. Toki aamulla harmitti että tässäkö tämä nyt oli, mutta hyvä kun nyt eikä muutaman viikon päästä.
Eniten ottaa aivoon nämä rättisulkeiset, olin jo asennoitunu että saisin ainaki vuoden olla erossa tästä..

Mutta eteenpäin ja katsotaan saatasiko yhtä paljon yritystä kuin tässä plussa kierrossa. Huomenna vaan soitto neuvolaan ja perutaan ultra.

hyvä että oot asennoitunu noinki positiivisesti dawwe ja totta että parempi iha alussa ku myöhemmin (kokemuksesta sanon). plussatuulia sitten uuteen kiertoon :)

on: piinaillaa nyt viel pari päivää ja sit tietää mikä on homman nimi, toivon vaa että vidoin tulis se kaivattu plussa joka pysyy matkassa loppuun asti.

Dawwe.Pahoittelut ja paljon voimia...

Blueroseteddy. Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :)

on.eilen illal oli aikas kovat menkkamaiset jomotukset et oliskohan ovis ollu no jos oli ni ei kyllä saatu hyödynnettyy...nyt ois kp.28/27-46

loora tsemppiä joka tapauksessa elämä on täynnä ylläreitä. :)

huoh minä ja minun pää, yritin vetää päikkärit mut enhä mä saanu nukuttuu ku paljo asioi mielessä. jostai syystä aloin haaveilee et jos sais tarpeeks rahaa ni joskus mahollisest ostais talon emiraateist, tarkemmin sanottuna dubaista ja sit mahollisest alkas pyörittää sellast toimintaa et ostas talon, sisustais ja möis ja sit yhen talon ostais vieraiden varalle eli sais vieraat valita haluuko asua meillä vai naapurissa :) unelmia unelmia, tietty sain idean et sen voi toteuttaa sillai et jos saan itelleni nyt sopparin ni ostan toki eka talon itelle, sit jostai maata, istutan pari puuta sinne ja myyn korkeemmal hinnal mitä oon ostanu ja toistan sen uudestaan kunnes saan kerättyä tarpeeks rahaa tulevaisuuden suunnitelmille. ei tartte ainakaa hommata kalliita lisenssei ja perustaa firmaa tuolla keinolla EIKÄ VAADI LAINARAHAA :).

Blueroseteddy onhan ne testit yhtä hyviä marketissakin ja johan pomppas ja huh huh sä ällikällälöit mut :) tulin katsomaan kuulumisia ja sähän olet plussannut sillä aikaa koska ihan ihka oikea plussahan tuo on, voimistuukin vielä aamupissasta varppina ;) onnittelen sinua jo nyt eli paljon onnea <3 :) ihanaa.
Gatusa kuulostaa tosi hyvältä! :)

on: täällä ovulaatio tekee tuloaan, tulevalla viikolla ovulaation huippu, tätä on odotettu :)

kiitos kiwibird ja tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja ei muuta ku plussaamaan eikös juu? :)

jipii kevät tekee tuloaan, lämpötilat ennusteiden mukaa pysyy pääasiallisest päivisin 20 yläpuolella... :)

kiitos kaikille, nyt tosiaan toivon että olis matkassa, enkä vain väärin nähnyt (siksi tuon tänne laitoin kun en ollut varma) aluks katoin ,et ei toi mitään viivaa mulle anna..ja yht äkkiä rupes tulee toinenkin, olin että woooot...piti hakea kamera ihan et saan kuvaa..miljoona kuvaa piti ottaa ku salama ei meinannu millään antaa sitä kuvaan...poika tuli kysyy, mitä sinä äiti teet...haha xD kuhan kuvailen xD

Pikaista omanapailua. Kp 7/31-39 ja täti vihdoin pakannut tavaransa :) nyt sit vaan uutta yritystä kehiin. Oma mieliala ollut taas hieman apea, mutta eiköhän tämä tästä. Pidän taas hetken taukoa palstailusta jos se helpottais etten stressaisi liikaa :D tänään alkaa kevään kestävä harjoittelu joten hommaa varmasti riittää niin ei ehdi liikaa ajattelemaan omia juttuja.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin