Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tännehän on tullut tekstiä :) Mie oon saanut kasattua itselleni ihan hirveät paineet uudesta raskautumisesta..esikoista odoteltiin lähes kolme vuotta,yksi km,kunnes viimein tärppäs.Voihan se olla,että seuraava onnistuisi helpommin,mut en tiedä..kuume on raastavaa!Onneksi täällä voi purkaa tuntojaan,etten käy liikaa miehen hermoille :)

Plussatuulet otetaan vastaan ja toivotaan kunnon myräkkää,mistä riittää kaikille!

Merope todella on upea ketju, ajattelen itsekin samoin. Onneksi on olemassa! Korvaamatonta ja mikä parasta kun jaetaan tunteita ja autetaan toisiamme ♡ hienoa saada sut mukaan toivottavasti plussaisit pian :)
Butterfly85 en oo itse testannut mutta jenkeissä hittituote :-D pitäis olla hyvä ja varma. Onnea testaukseen ♣♧

Omaa: testaan kohta ovista ekaa kertaa iltapissasta. Tuun kertomaan jos jotain.. →

lissufin: Pitäs varmaa kysyy tuota,että saisko sen sinne valikoimaan :) nyt ostin soda stream bitter greippimehuu. Riittää pitkäksi aikaa ja on ihan hyvääkin :) Sain synttärilahjaksi tuon soda stream koneen niin tuleepahan käyttöön ainakin :)

Iltoja,

Gatusalle Kiitos tsemppaamisesta:). Mielelläni tarraan kiinni puhaltaviin plussatuuliin ja puhallan niitä myös sinne Pohjois-Afrikkaan samalla kuin muillekin kuumeilijoille. Puuuuuuhhhh.....
Iines: meillä on täällä tasan kaksi päivittäistavarakauppaa, joten Valion mehun joudun hakemaan 16 km päästä kaupungista. Mutta eipä tuo ongelma ole.
Iissufin: hyvä idea pyytää kauppiasta tilaamaan mehua. Minäkin tietty voisin niin tehdä, kun kerran muut ostokset pyrin tekemään oman pitäjän kaupasta.

Tämä ketju on tuotunut paljon lohdutusta ja iloa muiden onnistumisista ja samalla lisää uskoa omaan mahdollisuuteen onnistua. Tämä ketju säästää osaltaan mieheni hermoja ja olenkin kertonut hänelle miten helpottavaa on huomata ettemme ole yksin tässä asiassa ja kyllä plussiakin tulee joka kuukausi :Heartpink.

kiitos jemmyliini tsempistä :) olen kyllä samaa mieltä tuosta eli ketju on tuonu paljon apua ja lohtua ja erityisesti säästää miehen hermoja ku ei tartte sille jankuttaa ku sitä ei ol ikinä ennen oikei kiinnostan ja jos oon maininnuki ni oon saanu valitusta.

mies totes äsken et mä vaikutan stressaantuneelt ja että mieli maassa. no kyllähä se on totta ku ei voi muuta ku oottaa mitä saudeist kuuluu, lisäks haluun keksii keinon tehä kunnon elannon ettei tartte joka kuukaus miettii et onko mein talous missä jamas. tulispa nyt hyvii uutisia että sais alkaa hiljallee suunnitteleen asioi.

Satsa.Tsemppiä ja toivon mukaan noi oireet olis pikkusesta johtuvaa.. :)

Lissufin.Hyvä että sait lääkäri ajan ja toivottvasti sieltä tulis jotain tietoo tilanteeseen.

Pepa.Toivottvasti siellä täti sinne pian löytää että pääset uuteen kiertoon. :)

Iines.Onnea uuteen kiertoon.. :) toivottavasti se on teidän kierto.

Aida.Toivottavasti noi oireet nyt olis pikkusesta johtuvia eikä mahataudista.

Lucky.voi että mä haluisin kans rakentaa oman talon. :) kiva et pääsette pian muuttaan omaan taloon ja toivon mukaan sun tilanne pian selkeytyis.et tulis plussa tai sit pian täti ni pääsisit uuteen kiertoon.. tsemppiä :)

Gatusa.Kuulostaa hyvältä noi sun suunnitelmat.Toivottvasti saatte ne toteutettuu... ja kiitos tsempeistä..niin ja et todellakaan käy hermoille..oot ihana.. :)

Pampero.Meinasin sanoo et pahoittelut tädistä mut näytit olevan tyytyväinen et ilmaantu.. mutta joka tapauksessa onnea uuteen kiertoon ja tsemppiä töiden alkamiseen. kyllä se on niin haikeeta ja kurjaa palata töihin kun toinen on vie niin pieni.. :(

Elli ja Merope. tervetuloa ja toivottavasti teillä pian tärppää.. :)

Kiwibird.samassa tilanteessa ollaan et ovista kovasti ootellaan ja toivottvasti se meille molemmille pian tulee. :) onnea sen löytämiseen ja sen hyödyntämiseen.. :)

Sandy.Tsemppiä sinne menkkojen kanssa ja toivon mukaan vuoto pian rauhottuu..niin ja onnea uuteen kiertoon.. :)

Madh.Toivottavasti ovis sinne nyt tulee. :) anteeks jos kysyn mut syötkö nyt jotain kuuria tähän kiertoon?

Jemmyliini.Onnea uuteen kiertoon.. :)

Blueroseteddy.Toivon kovasti et pääset testailee ja plussa tulis.. :)

on. vieläkään ei ollu ovis plussaa ja tänään on jo kp.27 mut siis kp.26 testannu ovis testii.. tää alkaa olee jo koomista kun pääsen tänne nykyään vaan näin myöhään kun pääsen töistä...alan epäileen et täs kierros ei tuukkaan ovista vaikka limoja on tällä hetkellä aikas paljon...tarvis varmaan pistää varuiks paitot heilumaan.. :)

Kp 32/?? eikä näy tätiä. Ihan pientä jomottelua ollut eilisestä että josko se sieltä viikonlopun aikana..

loora84 Tsemppiä oviksen metsästykseen!

Gatusa Peukkuja että tulisi niitä hyviä uutisia, saisit ylimääräiset stressin aiheet pois :)

Elli28 Toivottavasti nyt tärppää nopeammin kuin esikoisesta :) Meillä meni vähän toisinpäin, esikoinen tärppäsi nopeasti mutta toinen odotutti itseään toista vuotta.

Samaa mieltä muiden kanssa, tälläiset vertaistuki ryhmät ovat kyllä korvaamattomia, ei ne miehet vaan ymmärrä :p

Tää äitsykkä kerää kohta pesueensa kasaan ja lähdetään mummolaan viikonlopun viettoon. Aurinkoista viikonloppua kaikille ❤ ☺

Muokattu viimeksi:
kiitos loora ja pepa teki ootte ihania. tilanne kyl on tosi stressaava ni ois kiva saada joku keino, monia ideoi mulla on ollu kuten moni tietääki mut viel ei ol mitää mahiksii toteuttaa mitää.

Aurinkoista huomenta ihanat naiset!

Täytyy kyllä minunkin sanoa, että tämä ryhmä on aivan ihana. Auttaa kovasti kun voi purkaa ajatuksia ja ihmetyksiä tänne. Me ei olla kerrottu raskautumisyrityksistä kenellekään, joten tätä piinaa ei voi sitten purkaa yhtään kenellekään muulle kuin miehelle ja teille ihanat!

Eilen mies kyllä innostui yllättäen oma-aloitteisesti kysymään "onko mitään uutta". Kyseli sitten muitakin juttuja. Jee, se alkaa vihdoinkin selvästi miettiä enemmänkin tätä juttua!:happy093 Tähän asti siis on ollut ihan raivostuttavankin rento (kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen jne.). Nyt se oli kai vihdoinkin hoksannut, että ne mun menkat on ihan oikeasti myöhässä enkä minä huvikseni niitä testejä kaupasta pyytänyt.:grin Aiemmin muuten kun joku kyseli, että miten miehen saa kaupasta testejä hakemaan, niin tuo minun mies menee kyllä ihan pyytämällä. Ei varmaan ekalla kerralla olisi mennyt, mutta nyt kun tietää sen apteekin oman sieltä hakea niin käy ihan mielellään. Se itse asiassa kielsi minua tekemästä testejä omin päin. Hänen pitää kuulemma olla paikalla aina. Söpöläinen! :love017

Kp 33/28 siis menossa eikä mitään uutta auringon alla. Taidan testata maanantaina kun huomenna pitää lähteä kukonlaulun aikaan valmennettavan mukaan kisoihin.

Gatusa: Sulla on kyllä niin paljon hyviä ideoita (ja ilmeisesti suhteita myös) että kyllä sä vielä jonkun noista saat jollain keinolla toteutettua!

Blueroseteddy: Minulle jotenkin tuli tuota sun viestiä lukiessa sellainen tosi vahva olo sä olet raskaana. Meinasin siis kommentoida, että älä huoli, kyllä se plussa on plussa ensiviikollakin. Sitten vasta pari viestiä myöhemmin iskostui tajuntaan että mitä minä nyt oikein mietin ja piti palata takaisin katsomaan missä vaiheessa sun kierto olikaan. Mutta tsemppiä piinailuun ja minä pidän peukut (ja pottuvarpaat) pystyssä että aavistukseni olisi osunut oikeaan!

kiitos aida ja huomenta sinullekin, ihana kun sun mies on tullu mukaa paremmin tuohon, meillä mies on se joka hakee testit ja kun saatii selvyyttä vähä noihi miehen tuloksiin ni on kyl muuttun huomattavasti positiiviseen suuntaan.

on kyllä todettava että on aivan ihana kun te tuette ja tsemppaatte ja luotatte mun ideoihin, itellä ku välillä epäilys nousee. mies totes että helpoin ja paras liiketoimi täällä on esim soodan ja sokerin maahantuonti. täällä yritykset ostaa niin paljon niitä. nyt kun sais vaa sit sopparin ni sais mietittyä mikä toimii parhaiten ku ite karsastan lainarahalla firman perustamista, mieluummin iha omilla rahoilla. jos rahoittajan/sijoittajan avulla pistää pystyy liiketoimen ni sit pitäs pystyy antaa niille ROI eli return on investment tai suunnitelma kuinka pian pystyy maksaa takas rahan.

Gatusa: idearikkaita naisia tarvitaan aina :)

TSEMPPIÄ oviksen metsästykseen ja muihin kiertopäivän vaiheisiin.

Plussaa plussaa ja plussaa kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lissu tais olla hätähousu :oops: :smiley-ashamed005 Vuotoa tulee hurjasti ja ne ihanat ajat (3pvää ilman kipuja ) on mennyttä aikaa, olihan se ihan kivaa kun sain nauttia edes sen ajan siitä. Aattelin kyllä siltikin että en peruuta lääkäri aikaa jotenki tuo endo pistää miettimään että jos vika onkin tosiaan keltarauhashormoonin toiminassa ja kiinnitymisessä.

Kiitos naiset tsempeistä, olin kyl melkein paniikkikohtauksen partaalla :Heartblue:Heartpink

kiitos lissufin :) tsemppiä tuon vuodon kanssa, juu kannattaa munki mielestä mennä sinne lääkärille jos kerran endo on sulla todettu ni saat vähä lisäselvyyttä tilanteesee ja apua tarvittaessa.

gatusan kasvimaa on nyt entinen...työntekijä tuli muulinsa kans ja hoiti pihan kuntoon...

Eikä vieläkään ovis plussaa.. :( mutta ihanaa kun on vapaata ja lähetään mun vanhempien luo ja käydään mun veljen luona kun sen pojilla on syntymäpäivä. joten kiva saada muuta ajateltavaa.. :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja paljon plussa tuulia.. :)

Photo0197.jpg

gatusan kasvimaa tämänpäiväisen puutarhanhoidon jälkeen (työntekijä kävi muulin kans pistääs koko läänin uutee uskoo vuokranantajan toimesta).

lissufin kiitosta vielä ja toivottavasti saat selvyyden sun tilanteesee lääkärissä.

Gatusa: Vitsi mä odotan jo aikaa ku maa sulaa ja pääsee kylvohommiin :):) Joo mulle on todettu endo 6 vuotta sitten 3 laparoskopiaa takana, viimeisimmästä 2,5 vuotta.

lissufin mä joudun oottaa et millo on valmist tuol pihal et pääsen kylvää. ihana sää ulkona sentää joten jotai positiivista.
harmi että tuon kiusan sait aikoinaa, toivottavast kuitenki onnistuisitte saamaa pikkusen ilman suurempia ongelmia. ens viikolla ois ideana varmaa tiistaina mennä tuonne mun gynelle ja sehä on pari päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista.

Gatusa varmasti toteutat ja paljon :) jopas on piha käännetty, mutta hyvä vaan.. oletan :) näyttää kivalta.
Täällä Varsinais-Suomessa on aurinkoist mutta tuuli on kylmä, ensimmäinen leskenlehti bongattu.
Blueroseteddy on varppina raskaana, minustaki kuulostaa siltä :) oi olisitpa oi kumpa olisit! ++

Oma: ovulaatio ei ole antanut merkkejä itsestään, testikin oli eilen illalla ihan sama kuin aamupissasta otettu, tänään aamullakaan ei mitään uutta. Huoh, pitkä kierto tulossa.. Tänään mulla on sitä omaa aikaa ihan itseni kanssa enkä keksi mitään, tekee mieli selailla vauva-juttuja mutta en oo niin pahasti kuumeessa että sen toteuttaisin. Katselen työpaikkoja ja seurustelen kissani kanssa. Tuli jotenki outo olo ku nainen joka ei kuumeile, on raskaana ja synnyttää parin kuukauden päästä sanoi mulle eilen, että hänellä meinasi tulla vauvakuume kun näki tuttavansa vauvan mutta kun vauva alkoi itkemään niin se katosi :/ ... täällä ois yks joka ois ikinionneissaan jos olisi raskaana. Ei mulla nyt muuta, tulispa niitä plussauutisia kohta taas!

Muokattu viimeksi:
kyllähä se kiwibird on hyvä että on käännetty, pitäs ainaki kasvaa vihannesten ja muiden paremmin :) täytyy toivoo parasta että onnistuis joku mun idea jossai vaihees, mieluiten pian.
toivottavast pian saat oviksen bongattua :)

Kiwibird: OVISPLUSSAAA sinne sulle täältääää ++++++++++++++++

Miksiköhän sitä on liikaa luppoaikaa ku alkaa miettimään kaikenlaista. Tosiaan mun tausta on: Me yritettiin viime toukokuusta asti lasta, sain lähetteen kuopion yliopistolliseen ja pam olinkin raskaana kun aika tuli sinne ja peruutin sen.
Tuo hormoonijuttu alkoi mietityttää et oliskohan se oikeesti voinu olla mun kkm syy? Mulla digitestissä olisi pitänyt näyttää 3+ nii näytti 2-3. Onko se niin että jos keltarauhashormoonissa on häiriö se vaikuttaisi myös noin?

Takaisin