Kyfi1804530 Täällä on vuosia yrittäneitä ja muutaman kuukauden joten
haarukka on iso, sydämellisesti tervetuloa joukkoon :)
iines86 plussauutiset on vaan niin parhaita kans, oon samaa mieltä! Ei tuo sun kierto
oo vielä liian pitkä vaan normin sisällä, kierto voi poiketa siitä "ihanne" 28 vielä viikonkin
eikä silloinkaan ole outoa. 2 viikkoa on sitte eri juttu ja silloin voidaan kutsua poikkeavaksi.
Toki se voi tuntua pitkältä
jos ei oo tottunut nim.merk kokemusta on. Tsemppiä uuteen kiertoon eli uuteen nousuun :)
Blueroseteddy saisitpa asiaan heti selvyyttä tavalla tai toisella, inhottavaa odotella,
tsemppiä! :)
lissufin tsemppiä lääkäriin :) ! Mulla keskenmenon jälkeen menkat tuli ihan ok
mutta runsaimpina aluksi jos oikein muistan, toki siitä keskenmenosta lähtien mun kierrot
on ollut 29-41 joten kierrot VOI heitellä sen jälkeen.
lucky87 no jo on kumma, saisitpa selvyyden äkkiä :)
Elli28 tervetuloa :)
Gatusa et ainakaan mun hermoille käy, itekkin kirjotan kaikenlaista tänne sen enempää
miettimättä vaikkakin aika paljon sensuroin. Toivotan onnea tuohon suunnitelmaasi
työläältähän se kuulostaa, iso projekti.
On: alkoi jotenkin stressaamaan oma oviksen bongaus kun en ole vieläkään löytänyt ja nyt on jo kp16!
Varmuuden vuoks taidankin testata illalla uudestaan mutta olen todennut ton aamupissan toimivaks ja kun olen saanut vahvistuneen tuloksen
niin aina ollaan harrastettu seksia + - 3 päivää tulospäivästä eli varmasti on siittiöt päässeet niinsanotusti
oikeean aikaan perille vaikka ei tunnin tarkkaa tulosta oo tullu tehtyä varmastikkaan.
Mietityttää että miksei himputin ovista löydy
harrastamme seksiä sanotaan jokatoinen päivä
keskiarviolta, itse siis uskon että ilman ovistikutusta ovis tulisi hyödynnettyä tiheän
seksin vuoksi. Alkukierto oli hiljainen mutta nyt kierron keskivaiheilla ollaan
oltu jokatonen päivä, pitää lisätä tahtia joka päiväksi kun ei tiedä
miten kierrot asettuu.
BTW Näistä raidoista tuli ihanat! Suosittelen Garnierin huppuraitoja =D